Dat Marielin verloren heeft oke, maar ik vind dit wel wat een vreemde straf, het lijkt bijna een speciale opdracht, maar ze kan er niets mee verdienen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:56 schreef akveor het volgende:
TNX Jimbo.
Misschien leest de redactie nog mee en heb um hier dan ook maar even naar toe gehaald.
Ook nog maar een mailtje over de, in mijn ogen, uiterst dubieuze challenge van vanavond:
Ik heb moeite met hoe de pannenkoek opdracht in elkaar gezet is.
3 heren die moeten jureren? En bepalen wie gewonnen heeft. Bart die ook nog even aangeeft dat er taktisch gestemd mag worden? Blijkbaar maakte de opdracht al niet veel neer uit.
Immers de heren hadden sowieso zonder opdracht ook wel kunnen beslissen wie er buiten moet gaan liggen.
Van te voren leken Marielin's kansen daardoor al erg klein en dat kon je ook aan haar merken.
Dat ze uiteindelijk zelf de opdracht heeft verkloot doet niets af aan het feit dat de manier waarop deze opdracht in elkaar is gezet.
Zeg dan gewoon: Heren jullie mogen een van de vrouwen een nachtje buiten laten slapen.
Dat Marielin buiten moet slapen? Ach, het zij zo. De manier waarop is uiterst dubieus. Haar kansen waren sowieso al nihil omdat blijkbaar alle heren (inclusief redactie?) voor Eline gaan.
Zoals ik al zei: stelen uit die tas zou echt dom zijn, dan gaat het echt opvallenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:27 schreef Tessio het volgende:
Die is wel heel gemakkelijk, makeuptas van Eline staat bovenop de kist, open............
Jeroen!!
Eline kan ook niet koken, dat heeft ze zelf gezegd. Maar die had van die schattige pannekoekjes, met lekkere appeltjes en een paar druppeltjes stroop, daar likten de mannetjes hun vingertjes bij afquote:Op zondag 10 mei 2009 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Marielin wel had kunnen koken en een paar heerlijke pannenkoeken had gebakken had ze heus wel gewonnen. Bovendien had ze zelfs nog het voordeel dat ze als tweede was .
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja veel nieuwe users hier in COS he
al valt t me op dat zn 90% 25+ isnogal jammer voor iemand van 20
(Hihi en de meeste dachten dat ik ook al oud was hier![]()
)
quote:
Met zo'n profiel?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
)
Ben je er inmiddels uit of je van mannen of van vrouwen houdt?quote:
geeft wel leuke tvquote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: stelen uit die tas zou echt dom zijn, dan gaat het echt opvallen
Gatverdamme ik ben wegquote:Op zondag 10 mei 2009 00:29 schreef Flow3r het volgende:
geen idee wat de gemiddelde leeftijd is hier? dacht toch wel 'n beetje ouder dan 20![]()
en ik hou van mannen en vrouwen maar t meest van Huupke
Huub is een homo.quote:
JwTzz Aaaightquote:
En ze kunnen beter piepen dan kraken, toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
)
Biquote:
Gelukkig hebben we Robert Schumacher nogquote:Op zondag 10 mei 2009 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is helaas beperkt dat stroop smeren. Mooie meisjes worden ook oud en jij ook .. Het houdt een keer op.
Waar ging het ook weer over
denk aan 50+ dan zit je wel goedquote:Op zondag 10 mei 2009 00:29 schreef Flow3r het volgende:
geen idee wat de gemiddelde leeftijd is hier? dacht toch wel 'n beetje ouder dan 20![]()
en ik hou van mannen en vrouwen maar t meest van Huupke
ik ben een man en Deisyy is een vrouw .. toch .?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je er inmiddels uit of je van mannen of van vrouwen houdt?
Waarom zou je ?? echt interesant is dat nou ook weer nietquote:Op zondag 10 mei 2009 00:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JwTzz Aaaight
en ja , zelfs danveel mensen checken dat niet; (
Daar zit zoveel zooi in, dat mist ze niet eens.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: stelen uit die tas zou echt dom zijn, dan gaat het echt opvallen
schreeuwen zeg ik jequote:Op zondag 10 mei 2009 00:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze kunnen beter piepen dan kraken, toch?
Het gaat om het woordje heus.... ook al had ze de heerlijkste pannenkoeken gebakken waar de heren hun vingers bij aflikten... toch hadden zij dan nog de keuze gehad haar buiten te laten slapen. Wat voor nut heeft een challenge dan nog?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Marielin wel had kunnen koken en een paar heerlijke pannenkoeken had gebakken had ze heus wel gewonnen. Bovendien had ze zelfs nog het voordeel dat ze als tweede was .
jah, da's een hele goeiequote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat Marielin verloren heeft oke, maar ik vind dit wel wat een vreemde straf, het lijkt bijna een speciale opdracht, maar ze kan er niets mee verdienen.
Staat er ook een sanctie op als ze het buiten niet volhoudt?
Heb ik Bart niet over gehoord, dus Marielin kom maar snel weer naar binnen.
Hoogst irritant dat het woord homo of alles wat daarop lijkt op dit forum nog altijd als scheldwoord wordt gebruikt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |