quote:
Met zo'n profiel?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja veel nieuwe users hier in COS he
al valt t me op dat zn 90% 25+ isnogal jammer voor iemand van 20
(Hihi en de meeste dachten dat ik ook al oud was hier![]()
)
Ben je er inmiddels uit of je van mannen of van vrouwen houdt?quote:
geeft wel leuke tvquote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: stelen uit die tas zou echt dom zijn, dan gaat het echt opvallen
Gatverdamme ik ben wegquote:Op zondag 10 mei 2009 00:29 schreef Flow3r het volgende:
geen idee wat de gemiddelde leeftijd is hier? dacht toch wel 'n beetje ouder dan 20![]()
en ik hou van mannen en vrouwen maar t meest van Huupke
Huub is een homo.quote:
JwTzz Aaaightquote:
En ze kunnen beter piepen dan kraken, toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja veel nieuwe users hier in COS he
al valt t me op dat zn 90% 25+ isnogal jammer voor iemand van 20
(Hihi en de meeste dachten dat ik ook al oud was hier![]()
)
Biquote:
Gelukkig hebben we Robert Schumacher nogquote:Op zondag 10 mei 2009 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is helaas beperkt dat stroop smeren. Mooie meisjes worden ook oud en jij ook .. Het houdt een keer op.
Waar ging het ook weer over
denk aan 50+ dan zit je wel goedquote:Op zondag 10 mei 2009 00:29 schreef Flow3r het volgende:
geen idee wat de gemiddelde leeftijd is hier? dacht toch wel 'n beetje ouder dan 20![]()
en ik hou van mannen en vrouwen maar t meest van Huupke
ik ben een man en Deisyy is een vrouw .. toch .?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je er inmiddels uit of je van mannen of van vrouwen houdt?
Waarom zou je ?? echt interesant is dat nou ook weer nietquote:Op zondag 10 mei 2009 00:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JwTzz Aaaight
en ja , zelfs danveel mensen checken dat niet; (
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |