Nek ... meestal Kwestie van harder aantrekken. Ze doen de strop al vrijwillig om .quote:
vrouwen die staand plassenquote:
En dat valt niet gelijk op? Maar ja, Jeroen heeft de gewoonte om alle opdrachten te verkloten dus ja..quote:Op zondag 10 mei 2009 00:27 schreef Tessio het volgende:
Die is wel heel gemakkelijk, makeuptas van Eline staat bovenop de kist, open............
Jeroen!!
trustenquote:
Ik zou ze ook met genot hebben gegeten hoor..quote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eline kan ook niet koken, dat heeft ze zelf gezegd. Maar die had van die schattige pannekoekjes, met lekkere appeltjes en een paar druppeltjes stroop, daar likten de mannetjes hun vingertjes bij af
Soms ben ik zo luiquote:Op zondag 10 mei 2009 00:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
scroll naar benedenstaat nog een hele hoop meer
![]()
Tis rete koud buitenquote:
Daar heb je een plasgootje voor nodig, dat idee had ik al voordat het uitgevonden werd ..helaasquote:Op zondag 10 mei 2009 00:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vrouwen die staand plassen
DAT zijn pas bikkels
plasgootje? bullshit. vrouwen kunnen gewoon staand plassen en nog richten ook hoor. fabeltje dat dat niet zou kunnen.,quote:Op zondag 10 mei 2009 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je een plasgootje voor nodig, dat idee had ik al voordat het uitgevonden werd ..helaas
Veel plezier hierquote:Op zondag 10 mei 2009 00:45 schreef Flow3r het volgende:
trusten mensen en bedankt voor de hartelijke ontvangst![]()
![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sluit het één het ander dan uit?![]()
We hadden net iemand die zowel van Rammstein als van André Rieu houdt. Ik bedoel maar..
quote:
Maar niet alle vrouwen weten dat en kunnen datquote:Op zondag 10 mei 2009 00:47 schreef Danny het volgende:
[..]
plasgootje? bullshit. vrouwen kunnen gewoon staand plassen en nog richten ook hoor. fabeltje dat dat niet zou kunnen.,
dat dusquote:Op zondag 10 mei 2009 00:47 schreef Danny het volgende:
[..]
plasgootje? bullshit. vrouwen kunnen gewoon staand plassen en nog richten ook hoor. fabeltje dat dat niet zou kunnen.,
jij kijkt teveel filmsquote:Op zondag 10 mei 2009 00:47 schreef Danny het volgende:
[..]
voortaan op school moeten ze dat verplicht leren dan maarquote:Op zondag 10 mei 2009 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar niet alle vrouwen weten dat en kunnen dat
Die van mij zeikt in alle standen, maar oordoppen helpt een stukquote:Op zondag 10 mei 2009 00:47 schreef Danny het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |