foboquote:Op zondag 10 mei 2009 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou je ?? echt interesant is dat nou ook weer niet
En dat je denk, wat een interessant persoon, laat ik eens naar zijn profiel kijkenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou je ?? echt interesant is dat nou ook weer niet
Dan nog maar eenquote:
omgquote:Op zondag 10 mei 2009 00:29 schreef Flow3r het volgende:
geen idee wat de gemiddelde leeftijd is hier? dacht toch wel 'n beetje ouder dan 20![]()
en ik hou van mannen en vrouwen maar t meest van Huupke
mag t niet allebei?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je er inmiddels uit of je van mannen of van vrouwen houdt?
Kan wel zijn, maar ik vind het een homo. ;-)quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoogst irritant dat het woord homo of alles wat daarop lijkt op dit forum nog altijd als scheldwoord wordt gebruikt.
21quote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja veel nieuwe users hier in COS he
al valt t me op dat zn 90% 25+ isnogal jammer voor iemand van 20
(Hihi en de meeste dachten dat ik ook al oud was hier![]()
)
neequote:
een flikker dan!quote:Op zondag 10 mei 2009 00:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoogst irritant dat het woord homo of alles wat daarop lijkt op dit forum nog altijd als scheldwoord wordt gebruikt.
knuffelenquote:
Alsof daar staat wat je wil wetenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat je denk, wat een interessant persoon, laat ik eens naar zijn profiel kijken
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ben een man en Deisyy is een vrouw .. toch .?
quote:
Ze bakte niet de heerlijkste pannenkoeken, dus we zullen nooit weten of je gelijk hebtquote:Op zondag 10 mei 2009 00:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Het gaat om het woordje heus.... ook al had ze de heerlijkste pannenkoeken gebakken waar de heren hun vingers bij aflikten... toch hadden zij dan nog de keuze gehad haar buiten te laten slapen. Wat voor nut heeft een challenge dan nog?
kunnen mannen ook hebbenquote:
Huub, heb je nou ook al een account als vrouw aangemaaktquote:
Ik heb eens naar jouw fobo gekeken, maar ik word er niet wijzer vanquote:Op zondag 10 mei 2009 00:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fobo
dan weet je een beetje met wat voor iemand je zit te cossen / scen ect gewoon leuk
als t klopt teminste
En wat is de kern? Ik zie een chimp, kan dat?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Aangezien ik me niet meer thuisvoel in de SC (zowel de RLS-SC als de TBO-SC) wil ik dit zojuist gemaakte kunstwerk hier plaatsen.
Ik heb met een ander kunstwerk een belangrijke prijs gewonnen (zie sign), en dit werk heb ik vanavond gemaakt.
Het voelt altijd een beetje eng om zoiets openbaar te maken, zeker in een omgeving met veel nieuwe users, maar ik durf het toch aan.
Dank jullie wel, dat jullie de tijd nemen hiernaar te kijken.
[ afbeelding ]
Door mist omgeven, maar de kern blijft.
Precies, die bedoel ik. ;-)quote:
Ik zie niksquote:Op zondag 10 mei 2009 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Aangezien ik me niet meer thuisvoel in de SC (zowel de RLS-SC als de TBO-SC) wil ik dit zojuist gemaakte kunstwerk hier plaatsen.
Ik heb met een ander kunstwerk een belangrijke prijs gewonnen (zie sign), en dit werk heb ik vanavond gemaakt.
Het voelt altijd een beetje eng om zoiets openbaar te maken, zeker in een omgeving met veel nieuwe users, maar ik durf het toch aan.
misschien heel raar en onbeleefd..maar wat is hetquote:Op zondag 10 mei 2009 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Peter, het is weer zo prachtig dat ik er stil van wordquote:Op zondag 10 mei 2009 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
scroll naar benedenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb eens naar jouw fobo gekeken, maar ik word er niet wijzer van![]()
Een man met een geel petje en een Mario-snor
maar dan zie je wel dat ie niet ouder is dan 20quote:
Sluit het één het ander dan uit?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, zuipen kan ze als de beste.
Maar grietjes die klaarkomen als ze hun make-up tas zien, vind ik geen bikkels
quote:
doodquote:
quote:
We kunnen slapenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:38 schreef NoNickOne het volgende:
Gaat er nog iets gebeuren vannacht of was dit m al?
is hij wel al 20???quote:Op zondag 10 mei 2009 00:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb eens naar jouw fobo gekeken, maar ik word er niet wijzer van![]()
Een man met een geel petje en een Mario-snor
dit was emquote:Op zondag 10 mei 2009 00:38 schreef NoNickOne het volgende:
Gaat er nog iets gebeuren vannacht of was dit m al?
Gelukkig!!quote:
quote:
Eerst nog wat eten zegt likkepotquote:
zit ze vast op het plasemmertjequote:Op zondag 10 mei 2009 00:38 schreef Mirjam het volgende:
waarom steeds een lege slaapzak in de luchtruimte in beeld?
dat is mogelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |