misschien heel raar en onbeleefd..maar wat is hetquote:Op zondag 10 mei 2009 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Aangezien ik me niet meer thuisvoel in de SC (zowel de RLS-SC als de TBO-SC) wil ik dit zojuist gemaakte kunstwerk hier plaatsen.
Ik heb met een ander kunstwerk een belangrijke prijs gewonnen (zie sign), en dit werk heb ik vanavond gemaakt.
Het voelt altijd een beetje eng om zoiets openbaar te maken, zeker in een omgeving met veel nieuwe users, maar ik durf het toch aan.
Dank jullie wel, dat jullie de tijd nemen hiernaar te kijken.
[ afbeelding ]
Door mist omgeven, maar de kern blijft.
Peter, het is weer zo prachtig dat ik er stil van wordquote:Op zondag 10 mei 2009 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
Aangezien ik me niet meer thuisvoel in de SC (zowel de RLS-SC als de TBO-SC) wil ik dit zojuist gemaakte kunstwerk hier plaatsen.
Ik heb met een ander kunstwerk een belangrijke prijs gewonnen (zie sign), en dit werk heb ik vanavond gemaakt.
Het voelt altijd een beetje eng om zoiets openbaar te maken, zeker in een omgeving met veel nieuwe users, maar ik durf het toch aan.
Dank jullie wel, dat jullie de tijd nemen hiernaar te kijken.
[ afbeelding ]
Door mist omgeven, maar de kern blijft.
scroll naar benedenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb eens naar jouw fobo gekeken, maar ik word er niet wijzer van![]()
Een man met een geel petje en een Mario-snor
maar dan zie je wel dat ie niet ouder is dan 20quote:
Sluit het één het ander dan uit?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, zuipen kan ze als de beste.
Maar grietjes die klaarkomen als ze hun make-up tas zien, vind ik geen bikkels
quote:
doodquote:
quote:
We kunnen slapenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:38 schreef NoNickOne het volgende:
Gaat er nog iets gebeuren vannacht of was dit m al?
is hij wel al 20???quote:Op zondag 10 mei 2009 00:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb eens naar jouw fobo gekeken, maar ik word er niet wijzer van![]()
Een man met een geel petje en een Mario-snor
dit was emquote:Op zondag 10 mei 2009 00:38 schreef NoNickOne het volgende:
Gaat er nog iets gebeuren vannacht of was dit m al?
Gelukkig!!quote:
quote:
Eerst nog wat eten zegt likkepotquote:
zit ze vast op het plasemmertjequote:Op zondag 10 mei 2009 00:38 schreef Mirjam het volgende:
waarom steeds een lege slaapzak in de luchtruimte in beeld?
dat is mogelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |