Daar zit zoveel zooi in, dat mist ze niet eens.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: stelen uit die tas zou echt dom zijn, dan gaat het echt opvallen
schreeuwen zeg ik jequote:Op zondag 10 mei 2009 00:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ze kunnen beter piepen dan kraken, toch?
Het gaat om het woordje heus.... ook al had ze de heerlijkste pannenkoeken gebakken waar de heren hun vingers bij aflikten... toch hadden zij dan nog de keuze gehad haar buiten te laten slapen. Wat voor nut heeft een challenge dan nog?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Marielin wel had kunnen koken en een paar heerlijke pannenkoeken had gebakken had ze heus wel gewonnen. Bovendien had ze zelfs nog het voordeel dat ze als tweede was .
jah, da's een hele goeiequote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat Marielin verloren heeft oke, maar ik vind dit wel wat een vreemde straf, het lijkt bijna een speciale opdracht, maar ze kan er niets mee verdienen.
Staat er ook een sanctie op als ze het buiten niet volhoudt?
Heb ik Bart niet over gehoord, dus Marielin kom maar snel weer naar binnen.
Hoogst irritant dat het woord homo of alles wat daarop lijkt op dit forum nog altijd als scheldwoord wordt gebruikt.quote:
foboquote:Op zondag 10 mei 2009 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou je ?? echt interesant is dat nou ook weer niet
En dat je denk, wat een interessant persoon, laat ik eens naar zijn profiel kijkenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou je ?? echt interesant is dat nou ook weer niet
Dan nog maar eenquote:
omgquote:Op zondag 10 mei 2009 00:29 schreef Flow3r het volgende:
geen idee wat de gemiddelde leeftijd is hier? dacht toch wel 'n beetje ouder dan 20![]()
en ik hou van mannen en vrouwen maar t meest van Huupke
mag t niet allebei?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je er inmiddels uit of je van mannen of van vrouwen houdt?
Kan wel zijn, maar ik vind het een homo. ;-)quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoogst irritant dat het woord homo of alles wat daarop lijkt op dit forum nog altijd als scheldwoord wordt gebruikt.
21quote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja veel nieuwe users hier in COS he
al valt t me op dat zn 90% 25+ isnogal jammer voor iemand van 20
(Hihi en de meeste dachten dat ik ook al oud was hier![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |