srryquote:Op zondag 10 mei 2009 00:21 schreef Espabilado het volgende:
[..]
SMS & MSN taal: het online woordenboek voor SMS & MSNDDWW ... ddww = dat dan weer wel.
Ah ok, maarre we zitten hier niet op MSN
Inderdaad, zuipen kan ze als de beste.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eline is ook een bikkel. En ze zuipt alle kerels onder tafel. Haar favoriete dranken zijn whisky en bier.
mee eens, partyanimalquote:Op zondag 10 mei 2009 00:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eline is ook een bikkel. En ze zuipt alle kerels onder tafel. Haar favoriete dranken zijn whisky en bier.
ze is dus onder de 20 dunkt mijquote:Op zondag 10 mei 2009 00:21 schreef Espabilado het volgende:
[..]
SMS & MSN taal: het online woordenboek voor SMS & MSNDDWW ... ddww = dat dan weer wel.
Wat ben jij strengquote:Op zondag 10 mei 2009 00:21 schreef Espabilado het volgende:
[..]
ik stieken ook in eerste instantiequote:Op zondag 10 mei 2009 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ben jij streng![]()
Ik wist het ook even niet, dacht even aan De Werdeld Draait Door, maar dat klopte niet
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:23 schreef Jimbo het volgende:
omdat iemand van bier en whisky houd ben je gelijk een vent
dus mannen die van wijn houden zijn wijven..
ok
Je hebt het er maar druk meequote:Op zondag 10 mei 2009 00:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze is dus onder de 20 dunkt mij
Ok achteraan aansluiten voor de ontgroening![]()
you're in for a treat hunny
46 dusquote:Op zondag 10 mei 2009 00:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze is dus onder de 20 dunkt mij
Ok achteraan aansluiten voor de ontgroening![]()
you're in for a treat hunny
Als Marielin wel had kunnen koken en een paar heerlijke pannenkoeken had gebakken had ze heus wel gewonnen. Bovendien had ze zelfs nog het voordeel dat ze als tweede was .quote:Op zondag 10 mei 2009 00:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik duidelijk probeer te maken dat deze challenge geen challenge was.
Ik vind dat gejammer over haar vriend ook too much. Maar de dagelijkse challenge waar een enorme prijs tegenover stond en een grote sanctie kun je dit gewoon niet maken.
Ik vind het raar dat andere deelnemers een taktische zet kunnen doen tijdens een challenge. In dit geval ook nog eens hun pik achterna kunnen lopen.
Streng?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ben jij streng![]()
Ik wist het ook even niet, dacht even aan De Werdeld Draait Door, maar dat klopte niet
Nee een bek vol zout is lekkerquote:Op zondag 10 mei 2009 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Marielin wel had kunnen koken en een paar heerlijke pannenkoeken had gebakken had ze heus wel gewonnen. Bovendien had ze zelfs nog het voordeel dat ze als tweede was .
Bourgondiers toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:23 schreef Jimbo het volgende:
omdat iemand van bier en whisky houd ben je gelijk een vent
dus mannen die van wijn houden zijn wijven..
ok
Welcome to the club!!quote:Op zondag 10 mei 2009 00:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ben achter Chanel aangehobbeld![]()
zat eerst op haar forum, had huub lekker eerder al te pakken, nu zij pas![]()
thats it, heb al 'n tijdje gelurkt hiero
hou niet van jongens, letter maakt nie uit
dat zal dan ook de reden zijn dat dat ding nog niet ingeleverd is ....quote:Op zondag 10 mei 2009 00:14 schreef wicky. het volgende:
[..]
en dat gaat hem vast lukken met de make-up tas van Eline
auchquote:Op zondag 10 mei 2009 00:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
46 dus
en nog nooit op msn , heb het niet eens
geleerd op forum bij Chanel![]()
quote:
mja veel nieuwe users hier in COS hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |