game on!quote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
Omdat je mijn naam noemde in de post er voor. En ik niet geheel begrijp wat er aan de hand is. Ik doe toch aardig mee heb ik het idee en blijf altijd binnen de regels. Toch lijkt er een aroma om mijn naam te hangen die denk ik niet geheel terecht is, van users snap ik het wel, maar een mod wordt toch geacht boven de partijen te staan en een objectief en rationeel beeld te handhaven.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:34 schreef sp3c het volgende:
waar heb jij het nou weer over?
Oh sorry, dan heb ik het echt verkeerd begrepen. Excuses.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:05 schreef sp3c het volgende:
0w!
nou er staat iets in de trend van 'als iemand tegen BSB zegt 'nou ik vind BSB wel een waarschijnlijke kandidaat voor een zelfmoordaanslag met een bomvest' dan haal ik het ook weg' ... lees die post nog is na
meer niet, hoe jij dit als een aanval op jouw ziet is mij een beetje een raadsel hoor
Je hebt gelijk, ik las het te vluchtig.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:21 schreef sp3c het volgende:
je had het er makkelijk uit kunnen extraheren
omdat het mooi geweest is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik herken zoalshetis totaal niet meer terug. Vroeger, in de goede oude tijd, was hij een bruggenbouwer, de meester van de nuance, een bindmiddel. Maar nu....
Waarom?²
ryan is idd een goede kandidaat om door hypocretie kaput te vallen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
WTF
Klootzak Ryan oppert dat anderen een aanslag zouden kunnen plegen?
Dit is een brug te ver van die debiel. Het laatste stukje respect van mij heeft deze idioot wel verspeeld. Ik, die zelfs godverdomme de helft van mijn vrije tijd en een behoorlijk financiële bijdrage vrijwillig lever tbv gehandicapten, weeskinderen en minder bedeelden in heel de EU, hulptransporten regel en betaal uit eigen zak dit gvd durft te opperen mag van mijn part accuut ter plekke doodvallen.
Woest ben ik op deze galbak. Wmb een IP ban voor dergelijk laaghartige beschuldigingen.
Ohok, dan mag je kankeren op bevolkingsgroepen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
WTF
Dit is een brug te ver van die debiel. Het laatste stukje respect van mij heeft deze idioot wel verspeeld. Ik, die zelfs godverdomme de helft van mijn vrije tijd en een behoorlijk financiële bijdrage vrijwillig lever tbv gehandicapten, weeskinderen en minder bedeelden in heel de EU, hulptransporten regel en betaal uit eigen zak dit gvd durft te opperen mag van mijn part accuut ter plekke doodvallen.
Woest ben ik op deze galbak. Wmb een IP ban voor dergelijk laaghartige beschuldigingen.
want dat doe jij niet?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ohok, dan mag je kankeren op bevolkingsgroepen.
Doe even rustig, mens; een scheldpartij, een ban-aanvraag en een doodsverwensing in één post.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
WTF
He meid wat ongelofelijk rot!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
WTF
Ja, dit is wel erg ernstig. Schaamteloos.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:15 schreef Meh7 het volgende:
Doe even rustig, mens; een scheldpartij, een ban-aanvraag en een doodsverwensing in één post.
Bemoei je met je eigen zaken, als ik jouw mening nodig heb rammel ik wel met de pispot.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Doe even rustig, mens; een scheldpartij, een ban-aanvraag en een doodsverwensing in één post.
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken, als ik jouw mening nodig heb rammel ik wel met de pispot.
Ben hier een tijd niet geweest, maar oh wat hebben we een respect voor elkaar. Ik mag toch hopen dat dit geen afspiegeling is van de samenleving. Ernstig.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken, als ik jouw mening nodig heb rammel ik wel met de pispot.
nee, natuurlijk is fok! geen afspiegeling van de werkelijkheid. daardoor kan jij ook je essays plaatsen. dus nooit geweest, never been.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben hier een tijd niet geweest, maar oh wat hebben we een respect voor elkaar. Ik mag toch hopen dat dit geen afspiegeling is van de samenleving. Ernstig.²
Volgens mij heb je een bepaalde verantwoordelijkheid, als je die niet wil nemen, of slechts selectief wenst te nemen zal je het in de toekomst nog een stukje zwaarder krijgen.quote:
Leuk voor je, dat je dergelijke persoonlijke aanvallen prachtig vindt.quote:
het was kritiek van een user op een andere user. de een kiest er voor om de rat te spelen, de ander komt hard en misschien wat grof voor haar mening uit. what's so difficult in your world? voel je je weer in een of andere eer aangetast.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een bepaalde verantwoordelijkheid, als je die niet wil nemen, of slechts selectief wenst te nemen zal je het in de toekomst nog een stukje zwaarder krijgen.
Het was geen kritiek, het was een persoonlijke aanval. Net zoals jij hier ook voor een persoonlijke aanval richting Meh kiest.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het was kritiek van een user op een andere user. de een kiest er voor om de rat te spelen, de ander komt hard en misschien wat grof voor haar mening uit. what's so difficult in your world?
ja en dat doe jij nietquote:Op zondag 10 mei 2009 19:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was geen kritiek, het was een persoonlijke aanval.
Nee, zeer zeker niet, niet in dit topic op dit moment in ieder geval. Groot verschil tussen iemand een rat of rammelende pispot noemen, of diegene wijzen op het feit dat hij of zij loopt te kankeren op bevolkingsgroepen.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, zeer zeker niet, niet in dit topic op dit moment in ieder geval.
Said enough? Wat said enough? Je bevestigd eerder mijn gelijk, door eromheen te draaien.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
said enough. "hou je er buiten kok!" vrij naar koot en bie.
Hieruit valt dus af te leiden dat persoonlijke aanvallen toelaatbaar zijn. Thnx! Dan is dat in ieder geval duidelijk.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Said enough? Wat said enough? Je bevestigd eerder mijn gelijk, door eromheen te draaien.
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hieruit valt dus af te leiden dat persoonlijke aanvallen toelaatbaar zijn. Thnx! Dan is dat in ieder geval duidelijk.
nee dat valt daar niet uit af te leidenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hieruit valt dus af te leiden dat persoonlijke aanvallen toelaatbaar zijn. Thnx! Dan is dat in ieder geval duidelijk.
quote:
Jawel. Ik maak me immers druk om "niets". Ik ben wel blij hoor dat je persoonlijke aanvallen nu niet gaat modereren!!! Kan ik vrijelijk Dr.Nikita voor nazi en bruinhemd uitmaken!quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zit niet zo te janken. als iemand op de persoon speelt en zoekt ben jij het wel. en meh nóg meer.
oooeeeehhhhh! boefje. dat is niks anders dan je naar je kop geslingerd krijgt van links. dagelijks. misschien in andere bewoordingen, maar dus niets nieuws onder de zon.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jawel. Ik maak me immers druk om "niets". Ik ben wel blij hoor dat je persoonlijke aanvallen nu niet gaat modereren!!! Kan ik vrijelijk Dr.Nikita voor nazi en bruinhemd uitmaken!
Verschrikkelijk, arme zoalshetis kan niet ongestoord kankeren over Marokkanen. Hij kan niet ongestoord roepen dat ze gedeporteerd moeten worden. Ohhhhhhhh wat een medelijden moet ik nu met je hebben.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oooeeeehhhhh! boefje. dat is niks anders dan je naar je kop geslingerd krijgt van links. dagelijks. misschien in andere bewoordingen, maar dus niets nieuws onder de zon.
marokkanentopics worden daarentegen wel gesloten. zeker als ze negatief zijn. dus misschien moet je maar eens een toontje lager gaan zingen en meh helemaal. alle kansen, grijp ze. jij doet het al, een substantiële groep niet. die zijn heel erg zielig.
niet per definitiequote:Op zondag 10 mei 2009 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
marokkanentopics worden daarentegen wel gesloten. zeker als ze negatief zijn.
Ik ben goed dom inderdaad, maar het is dan ook een nieuw fenomeen (ergo net verzonnen regel door Sp3c) dat feedback ineens ruimer gemodereerd wordt dan de rest van het forum. Is wel handig, gaat iedereen elkaar hier voor rotte vis uitmaken in plaats van in de topics. Het is trouwens geen grens hoor, Dr Nikita is w..m.b niet veel anders dan een nazi, een persoon vol met haat en angst.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:47 schreef sp3c het volgende:
in Feedback kun je idd wat verder gaan als daarbuiten maar als jij het verschil niet ziet tussen die post van Dr.Nikita en mensen voor nazi uit maken dan ben je echt goed dom hoor ... dan zou ik die grens niet op gaan zoeken
dat jij blij wordt als je mensen voor nazi uit kan maken is ook geen pluspuntje trouwens
je zou eens moeten lezen hoeveel positieve dingen ik over marokkanen post, juist door alleen al het tuig aan te wijzen als de boosdoeners. je bent bang, dat hoeft niet in nederland.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, arme zoalshetis kan niet ongestoord kankeren over Marokkanen. Hij kan niet ongestoord roepen dat ze gedeporteerd moeten worden. Ohhhhhhhh wat een medelijden moet ik nu met je hebben.
lijkt me een redelijk logische verklaring. hangt een beetje van de dagelijkse praktijken af. denk ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet per definitie
maar ik hoef ook geen 16 actief lopende topics van dezelfde strekking nee
valt ten eerste niet tegenaan te modden en bovendien verdringt het al het andere NWS
Je post ENORM veel positieve dingen over Marokkanen, ik heb het echt gezien.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je zou eens moeten lezen hoeveel positieve dingen ik over marokkanen post, juist door alleen al het tuig aan te wijzen als de boosdoeners. je bent bang, dat hoeft niet in nederland.
niets nieuws hoor en ik heb het niet verzonnenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben goed dom inderdaad, maar het is dan ook een nieuw fenomeen (ergo net verzonnen regel door Sp3c) dat feedback ineens ruimer gemodereerd wordt dan de rest van het forum. Is wel handig, gaat iedereen elkaar hier voor rotte vis uitmaken in plaats van in de topics.
quote:Het is trouwens geen grens hoor, Dr Nikita is w..m.b niet veel anders dan een nazi, een persoon vol met haat en angst.
dan lees je slecht of je leest oost-indisch. ik doe veel voor marokkanen die wel willen. al jaren.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je post ENORM veel positieve dingen over Marokkanen, ik heb het echt gezien.![]()
Het is zeker wel nieuw en gapende smilies helpen niet tegen mijn mening. Je kan niet ongestoord dingen gaan verzinnen om je selectieve moderatie goed te gaan praten, echt niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
niets nieuws hoor en ik heb het niet verzonnen
[..]
![]()
![]()
Het enige wat je doet voor Marokkanen die wel willen, is hun leven zuur maken met je schijtreacties op dit forum. Wees er trots op!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan lees je slecht of je leest oost-indisch. ik doe veel voor marokkanen die wel willen. al jaren.
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is zeker wel nieuw en gapende smilies helpen niet tegen mijn mening. Je kan niet ongestoord dingen gaan verzinnen om je selectieve moderatie goed te gaan praten, echt niet.
Naast gapende smilies helpen ook slapende smilies daar niet tegen. Maar ik verwacht dat je nu vast wel naar achteren zal rennen om te klagen over Mutant die loopt te trollen in feedback. Of niet, want hier wordt ruimer gemodereerd toch?quote:
als dat jouw output is dan sorry. jammer voor je joh.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het enige wat je doet voor Marokkanen die wel willen, is hun leven zuur maken met je schijtreacties op dit forum. Wees er trots op!
Jouw input zorgt voor deze output. Niks jammers aan, heilig boontje - ik kan er namelijk wel mee leven.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als dat jouw output is dan sorry. jammer voor je joh.
getroll in NWS feedback?!?!?!?!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Naast gapende smilies helpen ook slapende smilies daar niet tegen. Maar ik verwacht dat je nu vast wel naar achteren zal rennen om te klagen over Mutant die loopt te trollen in feedback. Of niet, want hier wordt ruimer gemodereerd toch?
ik ook met jouw meningen, dus zo erg ben ik toch niet?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jouw input zorgt voor deze output. Niks jammers aan, heilig boontje - ik kan er namelijk wel mee leven.
De pispot was al vol.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:05 schreef Meh7 het volgende:
Komt spekje weer eens op voor die bitch? What's new?
Waarom edit je 'pigs' weg, Paddy? Heb je Animal Farm nooit gelezen? Sommige varkens staan nou eenmaal boven de rest in dat verhaal. Verder is hetgeen je doet niet in lijn met wat je medemod eerder verkondigde:quote:Op maandag 11 mei 2009 00:05 schreef Meh7 het volgende:
Komt spekje weer eens op voor die bitch? What's new?
OT: "All animals are equal, but some animals are more equal than others".
[ Bericht 24% gewijzigd door paddy op 11-05-2009 01:17 (Die hou je maar lekker voor thuis) ]
Mag er even duidelijkheid komen over "je mag wat verder gaan in feedback"? Pispot mag wel, varken niet? Is dat waar jullie de lijn trekken?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:47 schreef sp3c het volgende:
in Feedback kun je idd wat verder gaan als daarbuiten maar als jij het verschil niet ziet tussen die post van Dr.Nikita en mensen voor nazi uit maken dan ben je echt goed dom hoor ... dan zou ik die grens niet op gaan zoeken
dat jij blij wordt als je mensen voor nazi uit kan maken is ook geen pluspuntje trouwens
In of over een varken zeiken is dierenmishandeling, een pispot is er voor gemaakt.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:34 schreef Meh7 het volgende:
Pispot mag wel, varken niet? Is dat waar jullie de lijn trekken?
Ik kende de film van heel lang geleden, maar die tekst niet. En heb ergens gelezen hoe jij over varkens dacht. Zet het wel terug, want de zin was "All pigs are equal, but some pigs are more equal than others."quote:Op maandag 11 mei 2009 01:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom edit je 'pigs' weg, Paddy? Heb je Animal Farm nooit gelezen? Sommige varkens staan nou eenmaal boven de rest in dat verhaal. Verder is hetgeen je doet niet in lijn met wat je medemod eerder verkondigde:
[..]
Mag er even duidelijkheid komen over "je mag wat verder gaan in feedback"? Pispot mag wel, varken niet? Is dat waar jullie de lijn trekken?
In een speeltuin gaan de kinderen nog wel eens naar huisquote:
het is wel in lijn met wat ik verkondigdequote:Op maandag 11 mei 2009 01:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom edit je 'pigs' weg, Paddy? Heb je Animal Farm nooit gelezen? Sommige varkens staan nou eenmaal boven de rest in dat verhaal. Verder is hetgeen je doet niet in lijn met wat je medemod eerder verkondigde:
ze noemt je toch geen pispotquote:[..]
Mag er even duidelijkheid komen over "je mag wat verder gaan in feedback"? Pispot mag wel, varken niet? Is dat waar jullie de lijn trekken?
Dat laat je maar al te duidelijk merken, hoeft niet hoor!quote:
Iedereen? Nounou, je gilt al bij voorbaat moord en brand voordat er eigenlijk iets gebeurt.quote:maar het is dan ook een nieuw fenomeen (ergo net verzonnen regel door Sp3c) dat feedback ineens ruimer gemodereerd wordt dan de rest van het forum. Is wel handig, gaat iedereen elkaar hier voor rotte vis uitmaken in plaats van in de topics.
Door jou en jouw geloofskornuiten wordt ik haast wel dagelijks nazi of bruinemd genoemd, niets nieuws onder de zon van mekkertje en jou.quote:Het is trouwens geen grens hoor, Dr Nikita is w..m.b niet veel anders dan een nazi, een persoon vol met haat en angst.
Ik denk zelfs dat ik meer fatsoen en eergevoel heb dan de meesten die zichzelf fasoenlijk vinden.quote:Op maandag 11 mei 2009 06:56 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Maar Dr. Nikita.... bent ú dan fatsoenlijk?
Mag jij vinden, maar ik ben zo onoprecht dat ik mijn ongezouten mening niet onder stoelen of banken steek.quote:Je bent altijd zo'n lekker onoprecht opgewonden standje.
Gelukkig weet ik dat een normaal iemand dergelijke dingen niet zegt.quote:Totaal niet serieus te nemen.
Sja, ik vind het nogal een prestatie om niet verder te komen dan je maandelijkse sociale uitkering op te souperen en je heilige paard van troje te etaleren hoe goed die wel niet is.quote:Vind ik echt een prestatie voor iemand die blijkbaar verder is gekomen dan de goot. Doe er mee wat je wil verder
Ik kan me niet anders herinneren van feedback. Ook niet toen jij mod was.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
, maar het is dan ook een nieuw fenomeen (ergo net verzonnen regel door Sp3c) dat feedback ineens ruimer gemodereerd wordt dan de rest van het forum. Is wel handig, gaat iedereen elkaar hier voor rotte vis uitmaken in plaats van in de topics.
Zolang het moderatiebeleid berust op een policy/faq die onduidelijk is en willekeurig gevolgd wordt, zal het blijven terugkomen in dit topic. Als flames/ban-aanvragen/doodsverwensingen worden getolereerd in dit topic is het einde zoek.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:31 schreef paddy het volgende:
Dit geneuzel gaat nu al meer dan een topic door, en zou het prettig vinden dat de users die vinden dat wij selectief modereren, dit gewoon (uiteraard met voorbeelden) gewoon lekker aan de FA's, A's of Danny gingen melden.
Open er een topic over, jankerdquote:Op maandag 11 mei 2009 11:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zolang het moderatiebeleid berust op een policy/faq die onduidelijk is en willekeurig gevolgd wordt, zal het blijven terugkomen in dit topic. Als flames/ban-aanvragen/doodsverwensingen worden getolereerd in dit topic is het einde zoek.
Maar wel zo zielig zijn om "pigs" uit mijn post te halen (en vervolgens op de verkeerde plek terug te zetten).
Ze mag, als ze braaf is, met me mee naar Turkijequote:Op maandag 11 mei 2009 10:58 schreef SCH het volgende:
Iets gemist?
Hoe vaak ben jij nou met dr. Nikita op vakantie geweest yvonne?
Goed idee, jullie passen prima bij elkaarquote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze mag, als ze braaf is, met me mee naar Turkije
Je vindt het vast niet erg als ik de volgende quote van Nikita gebruik als reactie:quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
Touchéquote:Op maandag 11 mei 2009 13:56 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je vindt het vast niet erg als ik de volgende quote van Nikita gebruik als reactie:
[..]
Dat denk ik ook wel, zij speelt blokfluit en ik euh, niks, kan ze mooi de kost voor ons bijelkaar fluiten in TRquote:
quote:
FoBo,quote:Mijn favoriete muziek is country en speel zelf orgel en blokfluit en als hobby: mijn hond, vakantie, TV kijken en Fokkertjes plagen.
Zou ze met blokfluit iets anders bedoelen?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
FoBo,
maar ik denk dat dit het meest bijeen gelogen profiel ever is.
Zo donker is het daar toch niet?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:31 schreef sp3c het volgende:
jij gaat wel heel gemakkelijk naar de donkere plekken
Het gaat inderdaad vooral om jou, maar om het dan meteen over necrofilie te hebben...quote:Op maandag 11 mei 2009 17:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Lijkt de slowchat van de necrofielenvereniging hier.
Ga over je warlord sexueel fantaseren.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad vooral om jou, maar om het dan meteen over necrofilie te hebben.
Mijn diss was beter.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ga over je warlord sexueel fantaseren.
Welke regel hebben we het hier over als ik vragen mag?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:21 schreef Maverick_tfd het volgende:
-edit- Doe dit nu niet. Lees even door de regels heenEn vooral op deze letten(
)
Volgens mij doe je in het leer en of plastic ook wel lekker stout.quote:Op maandag 11 mei 2009 06:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Door jou en jouw geloofskornuiten wordt ik haast wel dagelijks nazi of bruinemd genoemd, niets nieuws onder de zon van mekkertje en jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De letter van het woord...een grapje....lees die humor er eens in...degene die je quotequote:Op maandag 11 mei 2009 19:10 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Welke regel hebben we het hier over als ik vragen mag?
Dr. Nikita in Turkijequote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze mag, als ze braaf is, met me mee naar Turkije
Wie zegt dat? Osama is nooit veroordeeld, dus we zullen ook vooralsnog niet weten waar hij wel of niet verantwoordelijk voor is geweest. Je kan uiteraard wel de persoonlijkheden vergelijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:49 schreef sp3c het volgende:
staat er in Turkije een prijs op dr hoofd dan?
gaat wel makkelijk daar, Osama heeft er veel harder voor moeten werken
Nee, wie zegt dat hij er veel harder voor gewerkt heeft. En dat ik nogal stom overkom, zal mij aan mijn anus oxideren. Het is nou niet dat zo'n opmerking komt van een nuchter neutraal (niet diep in de aars van Nikita zittend) persoon.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:16 schreef sp3c het volgende:
wie zegt wat?
dat er een prijs op zijn hoofd staat?
de FBI zegt dat
http://www.fbi.gov/wanted/terrorists/fugitives.htm
en ja je kan die persoonlijkheden wel vergelijken maar dan kom je nogal stom over
dat zegtie zelf!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, wie zegt dat hij er veel harder voor gewerkt heeft.
sex = sex dus ... nicequote:(niet diep in de aars van Nikita zittend)
Ik geloof hem alleen niet. Sterker nog, ik geloof dat hij al jaren dood is. Sterker nog, die tapes zijn zo ongeloofwaardig als de pest.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zegtie zelf!!
http://www.cbc.ca/world/s(...)n_message041029.html
ik geloof hem wel
[..]
nice
hoe kom je er dan bij dat ik in dr.nikita dr aars zit?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zolang iemand nog niet door een eerlijke rechter is veroordeeld is ie onschuldig en valt hem vooralsnog niets toe te rekenen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoe kom je er dan bij dat ik in dr.nikita dr aars zit?
foto's?
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Met moslims valt niet te discussiëren.
tr?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:03 schreef paddy het volgende:
Oh ja, ik wil de users (ook de anonieme) bedanken voor de TR's. Lang leve de uitvinder van de TR!
Jeetje, het gaat hier wel lekker hè?
oh zo ja, doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:11 schreef sp3c het volgende:
topic report
Ja, dat zie ik dus ook vooral van uit de klagers hier (not)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, we weten van wanten, respect is het uitgangspunt. Ja.²
Hoeft ook niet, maar helpt wel bij de nuttige meldingen eruit te filteren. Gaat in deze feedback wat moeilijkerquote:
maar hunnie zijn begonnequote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik dus ook vooral van uit de klagers hier (not)
Ik heb enorm veel respect voor jullie soort zoogdieren, jullie lopen hier vrijwillig de boel te regelen. Petje af.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik dus ook vooral van uit de klagers hier (not)
donequote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:48 schreef buachaille het volgende:
Graag even Mortel ervan maken in: Belgische leraar steekt hoofd leerling in emmer met mortel
Als de moderators besluiten het topic te heropenen zal ik er mijn visie en die van vele Brazilianen bijzetten SCH.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:23 schreef SCH het volgende:
Ik ben het met je eens ER, al vind ik dat je behalve de foto's in de OP nog wel wat meer achtergrondinformatie over deze gruwelijkheden zou kunnen posten om de boel meer in een contrext te plaatsen. Hoe kan dit, hoe vaak gebeurt dit, waar gebeurt dit, wat brrengt dit teweeg in Brazilie en wat wordt er tegen gedaan en wat is de actualiteitswaarde.
De reden kan je zelf wel bedenken. Die foto's kunnen niet. Dat je ergens aandacht voor vraagt, okay, maar je gaat wel te ver. En er zit hier geen leeftijdsgrens op dus ook de jongeren zien deze beelden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Vraag, waarom is het door mij gepostte topic gesloten??
De keiharde realiteit (zeer schokkend)
Graag wil ik de reden hiervoor weten.
We zijn echt wel op de hoogte hiervan. Ik krijg alleen maar de keerzijde mee en zeer weinig over welvaart, overigens.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Idd SCH.
Ik heb al de betrokken moderator een PM verstuurd.
De wereld moet weten dat er in mijn gastland zulke wrede praktijken bestaan waarin gevangenen elkaar op beestachtige wijze afmaken.
Brazilië presenteerd zich als welvarend land, amper getroffen door de crisis, maar men mag ook de andere zijde van Brazilië weten, nl. de keerzijde.
Ik hoop dat de modjes besluiten tot het heropenen van mijn topic. Opdat men weet waartoe een mens in staat is een ander aan te doen, crimineel of geen crimineel.
Knap dat jij dit kunt beoordelen mijn beste. Ik zou dus gewoon lulkoek verkopen??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:45 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
De reden kan je zelf wel bedenken. Die foto's kunnen niet. Dat je ergens aandacht voor vraagt, okay, maar je gaat wel te ver. En er zit hier geen leeftijdsgrens op dus ook de jongeren zien deze beelden.
Verder heb ik je reacties gelezen en er klopt gewoon helemaal niks van. Ik denk dat je een beetje aan het doordraaien ben.
Wat is dit voor lariekoek???quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:51 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
We zijn echt wel op de hoogte hiervan. Ik krijg alleen maar de keerzijde mee en zeer weinig over welvaart, overigens.
Maak gebruik van de bestaande instanties als Amnesty International om hier aandacht voor te vragen. Hou je hoofd koel...Zinnen als 'De wereld moet weten....' neigen naar fundamentalistische trekjes.
Fica bem dan maar hè.
Ja SCH 1 reactie waarop ik weer gereageerd heb. Dat zal ik hier niet posten, maar Triggershot vond het gewoon "te smerig".quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:53 schreef SCH het volgende:
Jammer dat Triggershot hier niet reageert, heeft hij op jouw mails of PM's gereageerd Rommel?
Het zou best ook nog met wat minder of geen foto's kunnen.
Open hem anders nog een keer met 1 foto in de OP en een beschrijving van de rest en meer informatie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja SCH 1 reactie waarop ik weer gereageerd heb. Dat zal ik hier niet posten, maar Triggershot vond het gewoon "te smerig".
Dan vraag ik mij af, ik heb 3 maal gewaarschuwd dat die foto's zeer schokkend kunnen zijn, maar als men een zwakke maag heeft dan klikt men toch gewoon niet?
Ik snap de reden van Triggershot niet echt, en ik hoop op herziening van zijn/haar beslissing.
Tja wellicht dat ik dat ga doen, thanks voor de tipquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Open hem anders nog een keer met 1 foto in de OP en een beschrijving van de rest en meer informatie.
Goed lezen kost je erg veel moeite omdat je je laat meeslepen door je emoties. Ik ben op de hoogte van wat er speelt, en heb niet zo'n behoefte jou ergens van te moeten overtuigen omdat je toch al vastgeroest zit in je mening.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is dit voor lariekoek???![]()
Blijkbaar ben jij dus totaal NIET op de hoogte van wat er zich hier (Brazilië) afspeeld. Maar goed, ik neem het je niet kwalijk omdat je dat niet weet.
Blijkbaar ben je niet op de hoogte. Is het verslag brengen van de vorderingen van de NL troepen in Uruzgan met de huidige operatie die gaande is ook emotie? Zie defensie forum. Ik heb toch echt altijd gedacht dat het NWS forum bedoeld is om nieuws te brengen, correct me when wrong. Is wat ik breng lariekoek?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:03 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Goed lezen kost je erg veel moeite omdat je je laat meeslepen door je emoties. Ik ben op de hoogte van wat er speelt, en heb niet zo'n behoefte jou ergens van te moeten overtuigen omdat je toch al vastgeroest zit in je mening.
En natuurlijk is dit erg, maar doorslaan op Fok gaat niet zoveel verbetering opleveren daar. Desculpe-me.
Je mag van mij het laatste woord hebben. Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet op de hoogte. Is het verslag brengen van de vorderingen van de NL troepen in Uruzgan met de huidige operatie die gaande is ook emotie? Zie defensie forum. Ik heb toch echt altijd gedacht dat het NWS forum bedoeld is om nieuws te brengen, correct me when wrong. Is wat ik breng lariekoek?
Face the facts, en dat is dus nieuws.
Ik sla niet door, maar ik breng dit nieuws, foto's in dit geval, onder het FOK publiek, om daarmede dus een discussie te willen openen. Maar dankzij de censuur, en reacties als jij ze brengt schiet dat niet bepaald op.
Laat me raden, ben jij een zgn "patricinia" ??
Je schrijft enkele woordjes Portugees nl, en blijkbaar woonachtig in NL. Of heb je dat opgenomen van die 3 weekse vakantie in een all-inclusive resort in Natal??
Wat reageer jij vaag en onduidelijk? Wie ben je en waarom zou je het beter weten dan ER? Zou kunnen maar kom dan met bronnen en feiten. Van ER staat het vast dat hij in Brazilie woont.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:22 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Je mag van mij het laatste woord hebben. Sterkte ermee.
Nee, dat doe je nu zelf.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:22 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Dank!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:22 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
nee wacht gewoon ff afquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja wellicht dat ik dat ga doen, thanks voor de tip
Op verzoek, en met permissie van de moderators, zal ik de rest van de foto's opnieuw plaatsen.
Er gebeurt hier toch niks? Waarom niet even melden waarom het gesloten is, wat er verder wel gebeurt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef sp3c het volgende:
dat jij niets ziet wil niet zeggen dat er niets gebeurt en ER is geen peuter, die kan wel wat hebben
we roepen ook allemaal leuke dingen over wat we zouden willen doen als er in een willekeurig topic een schattig blondje ter sprake komt ... foto's waar ze daadwerkelijk ligt te neuken worden echter gewoon weggemod want het hele topic gaat dan niet meer over wat mevrouw te zeggen heeft maar over hoe lenig ze wel niet isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh ja heren moderatoren, er moet me nog iets van het hart:
Als de "geallieerden" bommen gooien op Taliban stellingen en men plaatst daar een you-tube filmpje over dan is het prima. Het is zgn "clean". Maar wel eens gedacht van wat er onder die puinhopen ligt?? Juist ja, opengereten lichamen, verminkte lijken etc..........dan is het dus opeens vies en smerig????
Menigmaal op FOK gelezen van "ja deaud aan die tali's etc etc etc" maar ziet men ook de gevolgen daarvan? Dus de lijken???
Vanuit de computer steol is het zeer gemakkelijk een oordeel te geven, of te veroordelen. Totdat hen die dat doen ineens moeten wachten op een oordeel of veroordeling.
dat is censuur inderdaad ja Youtube haalt dat soort filmpjes ook gewoon weg en Tinypic lijkt ze ook te verwijderen. Je moet je op een gegeven ook afvragen of fok! wel het juiste medium is om dit soort foto's te plaatsen. Je komt het idd wel is tegen, die gaza reeks is een goed voorbeeld daarvan maar ik meen me ook te herinneren dat ik een topic gesloten heb dat puur om fosfor verbrandingen ging met foto's erbij want we moesten het toch zien he ... ik geloof het wel, die gast zijn hoofd ligt eraf, ik had idd niet verwacht dat ze ze netjes met de dodelijke injectie in laten slapenquote:Waar ik met bovenstaand voorbeeld heenwil is dat men vaak vauit de luie stoel al een oordeel heeft vanuit zijn/haar perspectief. De waarheid zal ergens in het midden liggen, en de waarheid die ik gaf in het topic welke nu gesloten is is onderhevig aan in mijn ogen censuur van 1 moderator. Omdat hij het "te smerig" vond. Triggershot, kijk dan aub ook niet meer naar horror films, bekijk ook geen youtube vids van bombardamenten op Taliban strijders,........ik hoop dat Triggershot eens reageerd in dit topic. Hij, als mod, zou dat juist nu moeten doen. Of zie ik dat verkeerd??
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:30 schreef sp3c het volgende:
hmmmz ... ik zie dat het weer dieptriest wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 04:16 schreef sp3c het volgende:
ik ben onwijs coolquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:17 schreef SCH het volgende:
Ik begon je net te waarderen na je post van 22.45 sp3c.
moraalridderquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:42 schreef ASroma het volgende:
frutsel wat ben je toch enorm politiek correct zeg.....moraalridder
Ik snap nooit watquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben onwijs cool
jij snapt dat gewoon niet
Ben ik ook nog een ho-rakker?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:43 schreef sp3c het volgende:
dat komt omdat je een linkse ho... rakker bent!
Heeft Nikita een aars? Ik dacht dat ze helemaal dichtgenaaid was uit voorzorg.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:44 schreef sp3c het volgende:
weet je hoe diep ik in dr.nikita dr aars zit?
ik moet gewoon van heel ver komen
ze hadden je moeder dicht moeten naaien, nu is het helaas te laat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft Nikita een aars? Ik dacht dat ze helemaal dichtgenaaid was uit voorzorg.
Nu valt alles langzaam op zijn plek.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze hadden je moeder dicht moeten naaien, nu is het helaas te laat.
cool johquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:52 schreef sp3c het volgende:
ja ok, nu hebben jullie het verpest
feedback!
ik zou het in OUD proberenquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:54 schreef SCH het volgende:
Mag er een centraal echtscheidingstopic komen?
Maar ik ben geen Marokkaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:34 schreef sp3c het volgende:
ze doen me altijd een beetje aan Meki zijn topics denken
Kan ook, maar dat geeft niets Slappy:quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:07 schreef sp3c het volgende:
ik dacht dat het een referentie was naar het een en ander
Wat is Zibbiequote:Op woensdag 20 mei 2009 14:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Slappy afgeleid was van "zibbie".
Te goed zelfs... veels te goed.quote:
ok, rogerquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:03 schreef sp3c het volgende:
ik ga net weg!!!
het besluit is er al
op deze manier kan het voor fok! iig niet
maar de foto's an sich zouden in een topic over die gevangenisopstand best kunnen tot op zekere hoogte
snap je?
n00bquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:44 schreef Frutsel het volgende:
Nooit geweten dat Sp3c eigenlijk Roger heet... weer wat geleerd
Handig zo'n SCFB
hehequote:
Goed om te lezen dat je nog leeft. En zowaar een post waar het woord BIER niet in voor komtquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Te goed zelfs... veels te goed.
Owja... ik loop al 4 dagen deels mank omdat ik thuis (zaterdag/zondag nacht) van de trap ben gevallen kan nu blind aanwijzen waar mijn stuitje zit. Wist nog niet eens dat ik er eentje had.
quote:Meki zegt:
Oostenrijk ben
Doe hem de groeten!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:11 schreef Slappy het volgende:
Ik moest van me mattie Meki zeggen dat ie voorlopig niet op Fok zit.
[..]
quote:
Zo moeiliijk is het anders niet om wat te vinden. Z'n posts zijn helemaal doorspekt met "jij dit" en "jullie dat".quote:Op maandag 25 mei 2009 20:50 schreef sp3c het volgende:
ja nu ja heb je geen specieke klachten/voorbeelden ... wat moet ik hier nu op antwoorden
ik zie verder niets van SCH wat niet getolereerd wordt nee
Ad hominem: suggereren dat de ander dom is.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh nee, gewoon lekker eenzijdig 1 groep de schuld geven en zeggen dat het daar allemaal fout zit. Dat is pas lekker intelligent
Diverse ad hominems. "Jij haalt rottigheid uit, net als je overige anti-marokkanen types. Bovendien ben je arrogant en zielig." Verder valt er geen enkele inhoud in deze hele post te bespeuren.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij lijkt mij echt zo iemand die zelf rottigheid uithaalt. De meeste van die anti-marokkanen types trouwens.
De arrogantie waarmee jullie Mutant bejegenen is echt zielig.
Een directe ad hominem: suggereren dat een andere user uit één of ander "bruin clubje" komt.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:43 schreef SCH het volgende:
[..]
En jij bent een kloon van Lemmeb? Of uit het zelfde bruine clubje?
dat zou bij jou ook eens vaker moeten gebeuren.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:06 schreef SCH het volgende:
Dat zegt iemand van wie de 2e post in dat topic al ge-edit werd vanwege een flame.
mweh ... ik vind het wel meevallenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:58 schreef jammerklant het volgende:
[..]
Zo moeiliijk is het anders niet om wat te vinden. Z'n posts zijn helemaal doorspekt met "jij dit" en "jullie dat".
Nougoed, komtie dan:
[..]
Ad hominem: suggereren dat de ander dom is.
[..]
Diverse ad hominems. "Jij haalt rottigheid uit, net als je overige anti-marokkanen types. Bovendien ben je arrogant en zielig." Verder valt er geen enkele inhoud in deze hele post te bespeuren.
[..]
Een directe ad hominem: suggereren dat een andere user uit één of ander "bruin clubje" komt.
je bent pas 8 dagen geleden geregistreerdquote:Afijn, er staan er nog meer vanaf hier, maar die mag je zelf opzoeken. Want ook mijn geduld raakt weleens op.
Mag hoor, al vrees ik dat het een feitelijke juistheid is.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:07 schreef sp3c het volgende:
die toon zetten jullie zelf in dat topic, SCH reageert erop in vergelijkbare toon
dat bruine clubje haal ik wel weg ... denk ik
Heb je ook uitgezocht van wie het een kloon is?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:15 schreef sp3c het volgende:
trouwens, ik heb het zowieso weggehaald want ik haalde al meer posts met gezeur om klonen weg uit dat topic
Als je dat allemaal niet erg vond, waarom haalde je deze post dan wel weg? Alsof dat zo schokkend was wat daarin stond. Zeker vergeleken met hetgeen SCH al allemaal had uitgebraakt.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
mweh ... ik vind het wel meevallen
die toon zetten jullie zelf in dat topic, SCH reageert erop in vergelijkbare toon
dat bruine clubje haal ik wel weg ... denk ik
[..]
je bent pas 8 dagen geleden geregistreerd
dat doet er niet toequote:Op maandag 25 mei 2009 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je ook uitgezocht van wie het een kloon is?
Hoe kan dat als je nog maar 8 dagen geregistreerd bent?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:18 schreef jammerkant het volgende:
Ofwel: je zit weer eens met twee maten te meten, sp3c'je, en ik weet dat je (veel) beter kunt.
Jaja SCH, we weten heus wel dat je vuistdiep in de crew zit.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je ook uitgezocht van wie het een kloon is?
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:21 schreef jammerkant het volgende:
[..]
Jaja SCH, we weten heus wel dat je vuistdiep in de crew zit.
Wie heb je dit keer weer voor je karretje gespannen?
'we moeten je niet'????quote:Op maandag 25 mei 2009 21:18 schreef jammerkant het volgende:
[..]
Als je dat allemaal niet erg vond, waarom haalde je deze post dan wel weg? Alsof dat zo schokkend was wat daarin stond. Zeker vergeleken met hetgeen SCH al allemaal had uitgebraakt.
Ofwel: je zit weer eens met twee maten te meten, sp3c'je, en ik weet dat je (veel) beter kunt.
ik heb een bloedhekel aan niemandquote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe kan dat als je nog maar 8 dagen geregistreerd bent?
Je brengt 'sp3c'je' toch al in een lastig parket. Hij heeft een bloedhekel aan mij maar inmiddels ook al aan jou, vrees ik. Wat gaat hij kiezen, dames en heren???
nopequote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Een kloon van een gebande is toch niet toegestaan?
BWAHAHAHAquote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe kan dat als je nog maar 8 dagen geregistreerd bent?
Je brengt 'sp3c'je' toch al in een lastig parket. Hij heeft een bloedhekel aan mij maar inmiddels ook al aan jou, vrees ik. Wat gaat hij kiezen, dames en heren???
Onder welke username postte jij hier eerst?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:23 schreef jammerkant het volgende:
[..]
BWAHAHAHAen jij denkt werkelijk dat dat mij wat interesseert? Dat ik het daarom zou doen?
Tegen rugridders, ratten en matennaaiers als jij kan ik gewoon niet op, dat is een feit. Jij zit dieper in de crew dan ik zou zitten als ik zelf crewlid was. Daarom doe ik het gewoon op een andere manier, waar jij toch niks tegen kunt doen.
Jammer voor je, jochie.
Het hielp anders wel. OldJeller is daarna vrij snel opgerot, en dat was maar goed ook. Die zat het hele topic te verzieken met z'n politiek-correcte geneuzel. Zoals SCH dat nu weer deed.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
'we moeten je niet'????
daar ga jij helemaal niet over
ik zie nu dat Frutsel dat al eerder weghaalde (uit datzelfde topic?) dus ik raad je aan ermee op te houden
jammerklantquote:Op maandag 25 mei 2009 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Onder welke username postte jij hier eerst?
en daarom wordt het weggehaaldquote:Op maandag 25 mei 2009 21:26 schreef jammerkant het volgende:
[..]
Het hielp anders wel. OldJeller is daarna vrij snel opgerot,
Omdat het helpt tegen topicverziekende politiek-correcte trollen?quote:
mwochquote:Op maandag 25 mei 2009 21:30 schreef jammerkant het volgende:
[..]
Omdat het helpt tegen topicverziekende politiek-correcte trollen?
Je zou me juist dankbaar moeten zijn, voor het eigenhandig op de rails houden van een topic. Aan jullie spuit-elven hoef je het namelijk niet over te laten.
Hij maakte helemaal geen goed punt. Hij legde me woorden in de mond, en zonder eerst mijn reactie even af te wachten of ik dat wel werkelijk bedoelde, begon hij meteen al te krijsen hoe dom etc. ik was.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwoch
oldjeller maakt in eerste instantie een goed punt
dat jullie dan meteen met zijn allen in de aanval gaan is niet zijn fout
FB was net vijf dagen stilquote:Op maandag 25 mei 2009 20:30 schreef jammerklant het volgende:
@ sp3c
Waarom verdwijnt er vanalles uit "Er zijn niet slechts een paar criminele Marokkanen" , maar blijven alle (verkapte) ad hominems en flames van SCH gewoon staan? Het topic liep (ondanks een eerdere poging van OldJeller om de boel te laten ontsporen) juist hartstikke goed. Totdat SCH erbij kwam en de boel begon te zieken.
Waarom worden dit soort figuren hier ueberhaupt getolerereerd?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
Je moet écht wel een prutser zijn om precies 1 minuut na je laatste post in hetzelfde topic een tvp plaatsen.
http://forum.fok.nl/rde/faq/policyquote:Wat doen we liever niet op FOK! wat wettelijk (wellicht) wel mag?
- Het plaatsen van (linkjes naar) mp3\'s, films, warez , modchips, gruwelijk materiaal, porno, persoonlijke gegevens en dergelijke
Dit is NWS-FB. Ik bedoel het algehele FB forum. Daar kan je desnoods een topic open over vragen over de Algehele Policy omtrent Privegegevens.quote:
Dat is een compliment.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Slappy het volgende:
Noord-Ierse bende slaat katholieke vader dood![]()
Die ezel vindt dat ik Meki ben
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag ik maar weer eens verzoeken dat er nadrukkelijker gemodereerd gaat worden op TRU nonsens in NWS-topics? Zoals hier: Rutte: Holocaust ontkennen moet kunnen waar opnieuw dooe een zekere user wordt gesuggereerd dat alles een grote samenzwering is, zelfs WO 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |