Ik denk die opstand en de drugsoorlog door die bendes.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:49 schreef Omnifacer het volgende:
Ter gelegenheid waarvan zijn die mensen vermoord?
D'r staat toch zeer schokkend?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:54 schreef Meh7 het volgende:
Zet er anders even bij dat er afgehakte lichaamsdelen (hoofd, romp, benen etc.) te zien zijn.
Haha ja ik dacht gewoon wat smerige cellen met een kakkerlak hier en daarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:54 schreef Meh7 het volgende:
Zet er anders even bij dat er afgehakte lichaamsdelen (hoofd, romp, benen etc.) te zien zijn.
Dit is niet helemaal waar, hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit haalt het in Brazilië al niet eens meer in het nieuws, omdat men de mensen wat anders wilt laten geloven. Maar de keiharde realiteit is anders.
Dat zeggen ze wel vaker en dan zie je iemand liggen in een plas bloed. Afgehakte ledematen op deze resolutie mogen van mij ook wel iets duidelijke raangekondigd worden.quote:
Dat gebeurt gewoon met de handenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:59 schreef wise het volgende:
LoL
nemen ze daar kapmessen mee, of gebeurd dat snijden en zagen met zo'n bot mesje uit de keuken.
Maakt me dag weer goed, Kom je even uit die sleur.
Kan je lang trekkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:00 schreef Silaz het volgende:
[..]
Dat gebeurt gewoon met de handen![]()
Elk aan een kant staan en elk een kant op trekken
Ik zeg tijd voor een carriereswitch.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Foto's zijn gemaakt door een vriend van mij die werkt als gevangenen bewaarder in het betreffende complex.
Deden ze dat hier ook maar wat meerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:02 schreef Hallahan het volgende:
Damn, mijn horloge heeft er geen seconde minder om getikt, who de fuck cares dat een paar bendes elkaar uitroeien?
Inderdaad, hebben ze daar geen cipiers o.i.d.?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:11 schreef klabbakus het volgende:
Hoe krijgen ze het voormekaar? hebben ze daar slagersgereedschappen?
Daarom lijkt het me ook onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Inderdaad, hebben ze daar geen cipiers o.i.d.?
Is wel meteen de ergste.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:04 schreef Megumi het volgende:
Bij de eerste foto maar gestopt met klikken.
Blijkbaar niet aangezien de criminaliteit heel hoog is in Brazilië.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Damn ik wilde net een broodje filet american gaan eten. Maargoed daar wil je dus echt niet vast zitten. Schrikt mensen wel af denk ik.
Klasse justitie heb je hier ook natuurlijk maar gelukkig niet zo erg als daar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor de ongelovige Thomas die niet geloofd dat dit ook echt gebeurd, dit is dus geen photoshop maar echt.
Nu kan men denken wat men ervan vind, maar ik vind het schokkend dat zelfs criminelen zo beestachtig afgeslacht worden.
Die man met afgesneden hoofd, dat was een verrader en vandaar ook nog eens die zelfgemaakte mes in zijn mond.
Die met dat bloemetje was een pedofiel die men voor de gelegenheid ook maar even afslachte.
Kijk mensen, dit is geen NL gevangenis en het systeem hier is totaal anders. Als je rijk bent of je hebt een universitaire opleiding kom je in een hele andere gevangenis terecht dan de meesten hierzo terecht komen. Klasse justitie dus!
En die wapens waarmee ze elkaar afslachten zijn heel simpel, Van een stuk metaal kan elke jan met de pet al een mes maken.
Voor de klagers, ik heb duidelijk neergezet dat deze foto's zeer schokkend zijn. Hoe anders moet ik dat er nog bijzetten??
Jazekers wel, maar als de pleuris uitbreekt dan help geen ene cipier eraan om de opstand in de kiem te smoren, dan moet men hier volgens het systeem wachten op assistentie van de oproer-politie. De cipier IN de gevangenis is nl. niet bewapend en zei worden dan ook tijdens een opstand zelf gegijzeld, zelden word ze btw wat aangedaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Inderdaad, hebben ze daar geen cipiers o.i.d.?
Het is niet overal Nederland wat de klok slaat beste Edwinussquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me ook onwaarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |