ik ook met jouw meningen, dus zo erg ben ik toch niet?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jouw input zorgt voor deze output. Niks jammers aan, heilig boontje - ik kan er namelijk wel mee leven.
De pispot was al vol.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:05 schreef Meh7 het volgende:
Komt spekje weer eens op voor die bitch? What's new?
Waarom edit je 'pigs' weg, Paddy? Heb je Animal Farm nooit gelezen? Sommige varkens staan nou eenmaal boven de rest in dat verhaal. Verder is hetgeen je doet niet in lijn met wat je medemod eerder verkondigde:quote:Op maandag 11 mei 2009 00:05 schreef Meh7 het volgende:
Komt spekje weer eens op voor die bitch? What's new?
OT: "All animals are equal, but some animals are more equal than others".
[ Bericht 24% gewijzigd door paddy op 11-05-2009 01:17 (Die hou je maar lekker voor thuis) ]
Mag er even duidelijkheid komen over "je mag wat verder gaan in feedback"? Pispot mag wel, varken niet? Is dat waar jullie de lijn trekken?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:47 schreef sp3c het volgende:
in Feedback kun je idd wat verder gaan als daarbuiten maar als jij het verschil niet ziet tussen die post van Dr.Nikita en mensen voor nazi uit maken dan ben je echt goed dom hoor ... dan zou ik die grens niet op gaan zoeken
dat jij blij wordt als je mensen voor nazi uit kan maken is ook geen pluspuntje trouwens
In of over een varken zeiken is dierenmishandeling, een pispot is er voor gemaakt.quote:Op maandag 11 mei 2009 01:34 schreef Meh7 het volgende:
Pispot mag wel, varken niet? Is dat waar jullie de lijn trekken?
Ik kende de film van heel lang geleden, maar die tekst niet. En heb ergens gelezen hoe jij over varkens dacht. Zet het wel terug, want de zin was "All pigs are equal, but some pigs are more equal than others."quote:Op maandag 11 mei 2009 01:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom edit je 'pigs' weg, Paddy? Heb je Animal Farm nooit gelezen? Sommige varkens staan nou eenmaal boven de rest in dat verhaal. Verder is hetgeen je doet niet in lijn met wat je medemod eerder verkondigde:
[..]
Mag er even duidelijkheid komen over "je mag wat verder gaan in feedback"? Pispot mag wel, varken niet? Is dat waar jullie de lijn trekken?
In een speeltuin gaan de kinderen nog wel eens naar huisquote:
het is wel in lijn met wat ik verkondigdequote:Op maandag 11 mei 2009 01:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom edit je 'pigs' weg, Paddy? Heb je Animal Farm nooit gelezen? Sommige varkens staan nou eenmaal boven de rest in dat verhaal. Verder is hetgeen je doet niet in lijn met wat je medemod eerder verkondigde:
ze noemt je toch geen pispotquote:[..]
Mag er even duidelijkheid komen over "je mag wat verder gaan in feedback"? Pispot mag wel, varken niet? Is dat waar jullie de lijn trekken?
Dat laat je maar al te duidelijk merken, hoeft niet hoor!quote:
Iedereen? Nounou, je gilt al bij voorbaat moord en brand voordat er eigenlijk iets gebeurt.quote:maar het is dan ook een nieuw fenomeen (ergo net verzonnen regel door Sp3c) dat feedback ineens ruimer gemodereerd wordt dan de rest van het forum. Is wel handig, gaat iedereen elkaar hier voor rotte vis uitmaken in plaats van in de topics.
Door jou en jouw geloofskornuiten wordt ik haast wel dagelijks nazi of bruinemd genoemd, niets nieuws onder de zon van mekkertje en jou.quote:Het is trouwens geen grens hoor, Dr Nikita is w..m.b niet veel anders dan een nazi, een persoon vol met haat en angst.
Ik denk zelfs dat ik meer fatsoen en eergevoel heb dan de meesten die zichzelf fasoenlijk vinden.quote:Op maandag 11 mei 2009 06:56 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Maar Dr. Nikita.... bent ú dan fatsoenlijk?
Mag jij vinden, maar ik ben zo onoprecht dat ik mijn ongezouten mening niet onder stoelen of banken steek.quote:Je bent altijd zo'n lekker onoprecht opgewonden standje.
Gelukkig weet ik dat een normaal iemand dergelijke dingen niet zegt.quote:Totaal niet serieus te nemen.
Sja, ik vind het nogal een prestatie om niet verder te komen dan je maandelijkse sociale uitkering op te souperen en je heilige paard van troje te etaleren hoe goed die wel niet is.quote:Vind ik echt een prestatie voor iemand die blijkbaar verder is gekomen dan de goot. Doe er mee wat je wil verder
Ik kan me niet anders herinneren van feedback. Ook niet toen jij mod was.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
, maar het is dan ook een nieuw fenomeen (ergo net verzonnen regel door Sp3c) dat feedback ineens ruimer gemodereerd wordt dan de rest van het forum. Is wel handig, gaat iedereen elkaar hier voor rotte vis uitmaken in plaats van in de topics.
Zolang het moderatiebeleid berust op een policy/faq die onduidelijk is en willekeurig gevolgd wordt, zal het blijven terugkomen in dit topic. Als flames/ban-aanvragen/doodsverwensingen worden getolereerd in dit topic is het einde zoek.quote:Op maandag 11 mei 2009 02:31 schreef paddy het volgende:
Dit geneuzel gaat nu al meer dan een topic door, en zou het prettig vinden dat de users die vinden dat wij selectief modereren, dit gewoon (uiteraard met voorbeelden) gewoon lekker aan de FA's, A's of Danny gingen melden.
Open er een topic over, jankerdquote:Op maandag 11 mei 2009 11:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zolang het moderatiebeleid berust op een policy/faq die onduidelijk is en willekeurig gevolgd wordt, zal het blijven terugkomen in dit topic. Als flames/ban-aanvragen/doodsverwensingen worden getolereerd in dit topic is het einde zoek.
Maar wel zo zielig zijn om "pigs" uit mijn post te halen (en vervolgens op de verkeerde plek terug te zetten).
Ze mag, als ze braaf is, met me mee naar Turkijequote:Op maandag 11 mei 2009 10:58 schreef SCH het volgende:
Iets gemist?
Hoe vaak ben jij nou met dr. Nikita op vakantie geweest yvonne?
Goed idee, jullie passen prima bij elkaarquote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze mag, als ze braaf is, met me mee naar Turkije
Je vindt het vast niet erg als ik de volgende quote van Nikita gebruik als reactie:quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
Bemoei je met je eigen zaken, als ik jouw mening nodig heb rammel ik wel met de pispot.
Touchéquote:Op maandag 11 mei 2009 13:56 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je vindt het vast niet erg als ik de volgende quote van Nikita gebruik als reactie:
[..]
Dat denk ik ook wel, zij speelt blokfluit en ik euh, niks, kan ze mooi de kost voor ons bijelkaar fluiten in TRquote:
quote:
FoBo,quote:Mijn favoriete muziek is country en speel zelf orgel en blokfluit en als hobby: mijn hond, vakantie, TV kijken en Fokkertjes plagen.
Zou ze met blokfluit iets anders bedoelen?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
FoBo,
maar ik denk dat dit het meest bijeen gelogen profiel ever is.
Zo donker is het daar toch niet?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:31 schreef sp3c het volgende:
jij gaat wel heel gemakkelijk naar de donkere plekken
Het gaat inderdaad vooral om jou, maar om het dan meteen over necrofilie te hebben...quote:Op maandag 11 mei 2009 17:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Lijkt de slowchat van de necrofielenvereniging hier.
Ga over je warlord sexueel fantaseren.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad vooral om jou, maar om het dan meteen over necrofilie te hebben.
Mijn diss was beter.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ga over je warlord sexueel fantaseren.
Welke regel hebben we het hier over als ik vragen mag?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:21 schreef Maverick_tfd het volgende:
-edit- Doe dit nu niet. Lees even door de regels heenEn vooral op deze letten(
)
Volgens mij doe je in het leer en of plastic ook wel lekker stout.quote:Op maandag 11 mei 2009 06:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Door jou en jouw geloofskornuiten wordt ik haast wel dagelijks nazi of bruinemd genoemd, niets nieuws onder de zon van mekkertje en jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De letter van het woord...een grapje....lees die humor er eens in...degene die je quotequote:Op maandag 11 mei 2009 19:10 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Welke regel hebben we het hier over als ik vragen mag?
Dr. Nikita in Turkijequote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze mag, als ze braaf is, met me mee naar Turkije
Wie zegt dat? Osama is nooit veroordeeld, dus we zullen ook vooralsnog niet weten waar hij wel of niet verantwoordelijk voor is geweest. Je kan uiteraard wel de persoonlijkheden vergelijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:49 schreef sp3c het volgende:
staat er in Turkije een prijs op dr hoofd dan?
gaat wel makkelijk daar, Osama heeft er veel harder voor moeten werken
Nee, wie zegt dat hij er veel harder voor gewerkt heeft. En dat ik nogal stom overkom, zal mij aan mijn anus oxideren. Het is nou niet dat zo'n opmerking komt van een nuchter neutraal (niet diep in de aars van Nikita zittend) persoon.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:16 schreef sp3c het volgende:
wie zegt wat?
dat er een prijs op zijn hoofd staat?
de FBI zegt dat
http://www.fbi.gov/wanted/terrorists/fugitives.htm
en ja je kan die persoonlijkheden wel vergelijken maar dan kom je nogal stom over
dat zegtie zelf!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, wie zegt dat hij er veel harder voor gewerkt heeft.
sex = sex dus ... nicequote:(niet diep in de aars van Nikita zittend)
Ik geloof hem alleen niet. Sterker nog, ik geloof dat hij al jaren dood is. Sterker nog, die tapes zijn zo ongeloofwaardig als de pest.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zegtie zelf!!
http://www.cbc.ca/world/s(...)n_message041029.html
ik geloof hem wel
[..]
nice
hoe kom je er dan bij dat ik in dr.nikita dr aars zit?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zolang iemand nog niet door een eerlijke rechter is veroordeeld is ie onschuldig en valt hem vooralsnog niets toe te rekenen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoe kom je er dan bij dat ik in dr.nikita dr aars zit?
foto's?
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Met moslims valt niet te discussiëren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |