Zou ze met blokfluit iets anders bedoelen?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
FoBo,
maar ik denk dat dit het meest bijeen gelogen profiel ever is.
Zo donker is het daar toch niet?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:31 schreef sp3c het volgende:
jij gaat wel heel gemakkelijk naar de donkere plekken
Het gaat inderdaad vooral om jou, maar om het dan meteen over necrofilie te hebben...quote:Op maandag 11 mei 2009 17:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Lijkt de slowchat van de necrofielenvereniging hier.
Ga over je warlord sexueel fantaseren.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad vooral om jou, maar om het dan meteen over necrofilie te hebben.
Mijn diss was beter.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ga over je warlord sexueel fantaseren.
Welke regel hebben we het hier over als ik vragen mag?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:21 schreef Maverick_tfd het volgende:
-edit- Doe dit nu niet. Lees even door de regels heenEn vooral op deze letten(
)
Volgens mij doe je in het leer en of plastic ook wel lekker stout.quote:Op maandag 11 mei 2009 06:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Door jou en jouw geloofskornuiten wordt ik haast wel dagelijks nazi of bruinemd genoemd, niets nieuws onder de zon van mekkertje en jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De letter van het woord...een grapje....lees die humor er eens in...degene die je quotequote:Op maandag 11 mei 2009 19:10 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Welke regel hebben we het hier over als ik vragen mag?
Dr. Nikita in Turkijequote:Op maandag 11 mei 2009 13:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze mag, als ze braaf is, met me mee naar Turkije
Wie zegt dat? Osama is nooit veroordeeld, dus we zullen ook vooralsnog niet weten waar hij wel of niet verantwoordelijk voor is geweest. Je kan uiteraard wel de persoonlijkheden vergelijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:49 schreef sp3c het volgende:
staat er in Turkije een prijs op dr hoofd dan?
gaat wel makkelijk daar, Osama heeft er veel harder voor moeten werken
Nee, wie zegt dat hij er veel harder voor gewerkt heeft. En dat ik nogal stom overkom, zal mij aan mijn anus oxideren. Het is nou niet dat zo'n opmerking komt van een nuchter neutraal (niet diep in de aars van Nikita zittend) persoon.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:16 schreef sp3c het volgende:
wie zegt wat?
dat er een prijs op zijn hoofd staat?
de FBI zegt dat
http://www.fbi.gov/wanted/terrorists/fugitives.htm
en ja je kan die persoonlijkheden wel vergelijken maar dan kom je nogal stom over
dat zegtie zelf!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, wie zegt dat hij er veel harder voor gewerkt heeft.
sex = sex dus ... nicequote:(niet diep in de aars van Nikita zittend)
Ik geloof hem alleen niet. Sterker nog, ik geloof dat hij al jaren dood is. Sterker nog, die tapes zijn zo ongeloofwaardig als de pest.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zegtie zelf!!
http://www.cbc.ca/world/s(...)n_message041029.html
ik geloof hem wel
[..]
nice
hoe kom je er dan bij dat ik in dr.nikita dr aars zit?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zolang iemand nog niet door een eerlijke rechter is veroordeeld is ie onschuldig en valt hem vooralsnog niets toe te rekenen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoe kom je er dan bij dat ik in dr.nikita dr aars zit?
foto's?
quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Met moslims valt niet te discussiëren.
tr?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:03 schreef paddy het volgende:
Oh ja, ik wil de users (ook de anonieme) bedanken voor de TR's. Lang leve de uitvinder van de TR!
Jeetje, het gaat hier wel lekker hè?
oh zo ja, doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:11 schreef sp3c het volgende:
topic report
Ja, dat zie ik dus ook vooral van uit de klagers hier (not)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, we weten van wanten, respect is het uitgangspunt. Ja.²
Hoeft ook niet, maar helpt wel bij de nuttige meldingen eruit te filteren. Gaat in deze feedback wat moeilijkerquote:
maar hunnie zijn begonnequote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik dus ook vooral van uit de klagers hier (not)
Ik heb enorm veel respect voor jullie soort zoogdieren, jullie lopen hier vrijwillig de boel te regelen. Petje af.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik dus ook vooral van uit de klagers hier (not)
donequote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:48 schreef buachaille het volgende:
Graag even Mortel ervan maken in: Belgische leraar steekt hoofd leerling in emmer met mortel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |