Lavastromen dempen met de staatsschuld.quote:
Obama wankelt: 2/3 van het electoraat verdwijnt binnenkort!quote:
Hij stemt de goden positief door de kopstukken van de uitgaande administration in de vulkaan te flikkerenquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:33 schreef __Saviour__ het volgende:
obama fixt dat wel
Kijk, dat zou vervelend zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:55 schreef beerten het volgende:
[..]
Obama wankelt: 2/3 van het electoraat verdwijnt binnenkort!
Yellowstone blijkt inderdaad een vulkaankrater. Op dit moment, het heeft al meerdere gedaanten gekend.
Of het uitbarst, wanneer het uitbarst, hoe heftig het uitbarst, it's all a gamble. Een ding is wel zeker: als het in zijn volle kracht uitbarst kan ook de rest van de aardbol het wel schudden. Die eruptie is dermate hevig dat het gedurende een (mij onbekende) periode de gehele dampkring vervuild en alles op aarde ontregeld. De stofwolk alleen zal het zonlicht op aarde dermate hinderen dat er geen gras meer groeit, geen slaplantje meer opkomt. Het schaarse voedsel dat wel groeit kan slechts een zeer klein deel van de fauna voeden. En wij mensen zijn gewoon dieren en onderdeel van alles om ons heen.
Smile, we're dieing!
quote:If that super-volcano pops, life itself would get very interesting. It wouldn't be pretty.
On the other hand, we wouldn't have to deal with that silly global warming debate any longer.
Ik voorzie een nieuwe Hollywood blockbusterquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:55 schreef beerten het volgende:
[..]
Yellowstone blijkt inderdaad een vulkaankrater. Op dit moment, het heeft al meerdere gedaanten gekend.
Of het uitbarst, wanneer het uitbarst, hoe heftig het uitbarst, it's all a gamble. Een ding is wel zeker: als het in zijn volle kracht uitbarst kan ook de rest van de aardbol het wel schudden. Die eruptie is dermate hevig dat het gedurende een (mij onbekende) periode de gehele dampkring vervuild en alles op aarde ontregeld. De stofwolk alleen zal het zonlicht op aarde dermate hinderen dat er geen gras meer groeit, geen slaplantje meer opkomt. Het schaarse voedsel dat wel groeit kan slechts een zeer klein deel van de fauna voeden. En wij mensen zijn gewoon dieren en onderdeel van alles om ons heen.
Smile, we're dieing!
Stephen Colbertquote:Op donderdag 1 januari 2009 12:57 schreef Yi-Long het volgende:
Ach... dan kunnen we meteen gaan schreeuwen dat het 'karma' is, en 'de wil van God', na alle misdaden van de USA de afgelopen tientallen jaren.
Het zal allemaal wel meevallen, en zoniet, dan hoop ik dat Stephen Colbert het in ieder geval overleeft.
ik gok op 2012.quote:Op donderdag 1 januari 2009 12:55 schreef beerten het volgende:
[..]
Smile, we're dieing!
Ja inderdaad, wat nou hele wereld kapot... peanuts.quote:Op donderdag 1 januari 2009 13:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wat nou kredietcrisis ?Het zou trouwens wel jammer zijn, want Yellowstone is een mooi national park.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |