Ik vermoed dat dat het was. Vast een maatje van OldJeller.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:40 schreef Py het volgende:
[..]
Had je trouwens nog iets inhoudelijks verder of was dit het?
je begrijpt het niet. ik bedoel dat ze daar ook in kampen gaan werken, met dit keer marokkanen als begeleiders.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij kent de rif blijkbaar ook niet. Alsof ze veranderen als ze de hele dag met een kudde geiten of SCHapen op stap zijn.
En jij hebt de illusie dat Marokko hier aan mee gaat werken?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je begrijpt het niet. ik bedoel dat ze daar ook in kampen gaan werken, met dit keer marokkanen als begeleiders.
hey en na de jaren noeste arbeid en kansen om een opleiding te volgen, mogen ze weer lekker deelnemen in nederland. weer eens wat anders dan dreiging met permanente uitzetting.
en ja, er zal 's nachts, om de hormonen wat af te remmen, een schaap rondlopen. arm schaap.
als je het niet erg vindt heb ik straks liever straatcriminelen rondlopen die weten wat werken is, dan straatcriminelen die militaireskills kennen.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:38 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dan heb jij echt met randdebielen gesproken, in mijn vriendengroep zijn 3 gasten in dienst geweest. En die zijn er wel een beter mens van geworden. Enja discipline en verveling zijn 2 dingen die dicht bij mekaar liggen maar dat maakt het nog niet slecht. Ik ken echt niemand die er slechter van is geworden. En je argument over wapens is bullshit. Iedereen kan een trekker overhalen en op internet is zat te vinden over bommen maken.
Oh maar dan kan het net zo goed in Dwingeloo toch? Dan is het vooral stoere praat van 'stuur ze terug'. Het zijn gewoon Nederlandse jongeren en als je ze wilt straffen dan straf je ze net zo als anderen. Lijkt me prima idee, die werkkampen, weet niet of er nu nog zoiets is. Die discussie is al onder Lubbers ontstaan en toen is er ook al veel op dat gebied geinitieerd. Criminele en randgroepjongeren zijn van alle tijden namelijjk.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je begrijpt het niet. ik bedoel dat ze daar ook in kampen gaan werken, met dit keer marokkanen als begeleiders.
hey en na de jaren noeste arbeid en kansen om een opleiding te volgen, mogen ze weer lekker deelnemen in nederland. weer eens wat anders dan dreiging met permanente uitzetting.
en ja, er zal 's nachts, om de hormonen wat af te remmen, een schaap rondlopen. arm schaap.
Off topicquote:Op maandag 25 mei 2009 19:43 schreef SCH het volgende:
[..]
En jij bent een kloon van Lemmeb? Of uit het zelfde bruine clubje?
Oh nu moeten ze zich ineens nog bekeren? Maar hier heb je vast een fijne bron voor?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:45 schreef zoalshetis het volgende:
.
daarnaast bekeert bijne elke straatcrimineel zich op een gegeven moment tot de islam en dan heb je een islamitisch leger binnen het leger. lijkt me ook geen fijn vooruitzicht.
nee sch, het zijn dus niet 'gewoon hollandse jongens met appelwangetjes' het zijn lieden die zich meer marokkaans voelen dan nederlands, vandaar ook hun tweespalt en hang naar het criminele. die zijn voor iedereen meer gebaat met een werkkamp met marokkaanse structuur, dan een kaassiestructuur.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh maar dan kan het net zo goed in Dwingeloo toch? Dan is het vooral stoere praat van 'stuur ze terug'. Het zijn gewoon Nederlandse jongeren en als je ze wilt straffen dan straf je ze net zo als anderen. Lijkt me prima idee, die werkkampen, weet niet of er nu nog zoiets is. Die discussie is al onder Lubbers ontstaan en toen is er ook al veel op dat gebied geinitieerd. Criminele en randgroepjongeren zijn van alle tijden namelijjk.
Lemmeb is een neger???quote:Op maandag 25 mei 2009 19:43 schreef SCH het volgende:
[..]
En jij bent een kloon van Lemmeb? Of uit het zelfde bruine clubje?
mohamed b?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh nu moeten ze zich ineens nog bekeren? Maar hier heb je vast een fijne bron voor?
Dat laatste kon jij misschien nog niet. Maar het is crap wat je schrijft. Volledig achterhaalde en misplaatste discussie over de dienstplicht. Die is daar ook helemaal niet voor. Die is er voor om soldaten voor een leger op te leiden, niet om randgroepjongeren van de straat te krijgen.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:38 schreef jammerklant het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. En jij benadrukt hier alleen de slechte kanten, die uiteraard altijd als eerste naar boven komen (verveling, bier drinken), maar als je doorvraagt komen ook de goede kanten naar boven en blijkt dat velen er toch e.e.a. geleerd hebben, al is het maar hoe ze hun eigen reet af moeten vegen.
alleen van onder.quote:
Of ze hebben discipline bij gekregen en gaan gewoon een baan zoeken.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je het niet erg vindt heb ik straks liever straatcriminelen rondlopen die weten wat werken is, dan straatcriminelen die militaireskills kennen.
Eerst zijn het moslims en nu moeten ze het nog wordenquote:daarnaast bekeert bijne elke straatcrimineel zich op een gegeven moment tot de islam en dan heb je een islamitisch leger binnen het leger. lijkt me ook geen fijn vooruitzicht.
Wat een onzin. En moet je voor Groningse jongeren dan een Gronings strafkamp inrichten?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee sch, het zijn dus niet 'gewoon hollandse jongens met appelwangetjes' het zijn lieden die zich meer marokkaans voelen dan nederlands, vandaar ook hun tweespalt en hang naar het criminele. die zijn voor iedereen meer gebaat met een werkkamp met marokkaanse structuur, dan een kaassiestructuur.
dan ken jij kutjongeren nog niet. en waarom wil je ineens regionaal ipv nationaal je semi-verdediging kracht bij zetten?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin. En moet je voor Groningse jongeren dan een Gronings strafkamp inrichten?
Altijd dat onderscheid en doen alsof mensen zo verschillen. Kutjongeren zijn kutjongeren hoor.
Wat een abominabele discussietechniek houd jij er op na. "Jij schrijft crap dus ik heb gelijk. En mensen die denken dat de islam er eventueel iets mee te maken zou kunnen hebben zijn gewoon allemaal bruinhemden!"quote:Op maandag 25 mei 2009 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste kon jij misschien nog niet. Maar het is crap wat je schrijft. Volledig achterhaalde en misplaatste discussie over de dienstplicht. Die is daar ook helemaal niet voor. Die is er voor om soldaten voor een leger op te leiden, niet om randgroepjongeren van de straat te krijgen.
1. heb ik nooit gezegd. ik koppel kutmarokkanen niet direct aan islam.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:49 schreef -Techno- het volgende:
1. Eerst zijn het moslims en nu moeten ze het nog worden![]()
2. En een islamitisch leger binnen het legerdie mentaliteit gaat er echt wel uit hoor met dienstplicht.
Criminele jongeren zijn gewoon criminele jongeren. Die moet je straffen, je moet ze begeleiden, je moet bij hun families zijn enz. enz. En dat kan prima in Nederland, dat moet zelfs in Nederland. Wat jij wilt is een slecht plan, jij denkt zeker dat ze na 5 jaar in het RIF hier weer prima hun draai gaan vinden ineens? Beetje naief.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan ken jij kutjongeren nog niet. en waarom wil je ineens regionaal ipv nationaal je semi-verdediging kracht bij zetten?
Open dan een topic met een fatsoenlijke openingspost in plaats van dat stompzinnige geneuzel over dat iedereen altijd de ogen gesloten heeft, de politiek niets doet en meer van die verongelijkte oneliners. Je hangt enorm het slachtoffer uit en komt verder helemaal nergens mee. Van dat Verdonkiaanse geschreeuw en geblaat. Daar heeft Nederland momenteel meer last van dan van welke allochtoon dan ook. Dat haatzaaien en opzetten tegen anderen, ziek worden normale mensen er van.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:54 schreef jammerklant het volgende:
[..]
Wat een abominabele discussietechniek houd jij er op na. "Jij schrijft crap dus ik heb gelijk. En mensen die denken dat de islam er eventueel iets mee te maken zou kunnen hebben zijn gewoon allemaal bruinhemden!"
Kun je anders niet gewoon oplazeren, net als je maatje Jeller?
nee, ik hoop dat 80% niet eens meer taant aan terugkeren. en als ze het wel doen moeten ze zich de eerste jaren vooral van hun beste kant laten zien, anders is het wel einde verhaal.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Criminele jongeren zijn gewoon criminele jongeren. Die moet je straffen, je moet ze begeleiden, je moet bij hun families zijn enz. enz. En dat kan prima in Nederland, dat moet zelfs in Nederland. Wat jij wilt is een slecht plan, jij denkt zeker dat ze na 5 jaar in het RIF hier weer prima hun draai gaan vinden ineens? Beetje naief.
En hoe komt het dat zoveel Marokkaanse criminelen zijn?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Criminele jongeren zijn gewoon criminele jongeren. Die moet je straffen, je moet ze begeleiden, je moet bij hun families zijn enz. enz. En dat kan prima in Nederland, dat moet zelfs in Nederland. Wat jij wilt is een slecht plan, jij denkt zeker dat ze na 5 jaar in het RIF hier weer prima hun draai gaan vinden ineens? Beetje naief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |