En lees de koran?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:18 schreef Oksel het volgende:
En dan alle Non-believers hier..Open je ogen eens.
Moet dat nou steeds? Met woorden als "obsessie" strooien, alsof je discussiepartner semi van lotje getikt is ofzo?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je obsessie komt wederom duidelijk naar voren,
Ik heb ook nooit gezegd dat hypocritie onder moslims niet voor zou komenquote:Op maandag 25 mei 2009 18:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je obsessie komt wederom duidelijk naar voren, denken dat deze jeugdigen zich tijdens het plegen van wandaden zich überhaupt bezig houden met koranzinnetjes of daaruit hun inspiratie halen.Alsof deze mensen bidden, alsof ze in de moskee zitten (behalve 1 dag ter afsluiting van de Ramadan, omdat ze anders een pak slaag van hun pa krijgen). Alsof ze überhaupt zich houden aan islamitische voorschriften in het algemeen, ze snuiven, blowen, zuipen, eten tijdens de ramadan, roken tijdens de ramadan, handelen in drugs, laten hun "rijkdom" openlijk zien et cetera.
Objectiviteit is tegenwoordig te veel gevraagd? Ik mag toch hopen dat we in NWS wel enige kwaliteit mogen verwachten. Ik hekel domheid. Met kritisch zijn an sich is niets mis.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:16 schreef Oksel het volgende:
De gebieden waar deze mensen vandaan komen, kennen geen autoriteit, er zijn wetten en regels, maar je woont in kleine gemeenschappen in the middle of nowhere (waar dus geen handhavende instantie is - de mensen zelf moesten dat dus doen). Dat hebben ze hier naar toe meegenomen. Inmiddels is het daar grotendeels veranderd, maar hier blijft het nog ingebakken zitten in de hoofden van de ouders.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:17 schreef jammerklant het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Maar wat natuurlijk wel zo is: we hadden dit vantevoren kunnen en moeten weten. We hadden die mensen veel meer moeten begeleiden bij de opvoeding, vóór het te laat is. En we hadden veel intoleranter moeten zijn tegenover 'kleine' criminaliteit. Zodat die mensen duidelijk wordt dat de controlerende opvoedkundige taak die in Marokko wordt uitgevoerd door de familie, hier in Nederland grotendeels door de politie en andere overheidsinstanties wordt overgenomen. Maarja, die politie zat toen nog in een soort uebertolerante linkse "alles-moet-kunnen"-modus. Precies verkeerd dus.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik de schuld niet exclusief bij de eerste generatie wil leggen. Die mensen wisten gewoon niet beter, en konden ook eigenlijk niet veel beter weten. En nu is het voor hun kinderen te laat, die zijn gewoon verziekt. Een verloren generatie inderdaad, dat heb je goed gezegd.
Ok, fair enough. Je hebt gelijk dat het niet zinnig is om alle Marokkanen op 1 hoop te gooien. Maar aan de andere kant faalt de Marokkaanse gemeenschap door hun criminele kroost eerder in bescherming te nemen dan ze scherp te veroordelen. En daar wordt deze gemeenschap in zijn geheel steeds meer op aangekeken.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dat durf ik zondebok te noemen, tenzij jij Marokkaanse jongeren van tussen de 17 en 23 jaar en in Amsterdam wonend als een substantieel deel van de Marokkaanse bevolking in Nederland beschouwd.![]()
Wie is Islam? Ik ken hem niet, kan jij hem even aanwijzen, dan zal ik tegen hem zeggen dat hij er niets moet inrammen. Buiten houden ze zich niet bezig met religieuze zaken, omdat het a) hen niet boeit, ze geven geen reet om religie b) hun ouders het toch niet zien als ze iets doen wat tegen hun religie indruist.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:18 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Hier maak je wel een punt, goed argument, en absoluut waar.Maar juist doordat de bontkraagjes lekker hun gang gaan buiten zijn ze vatbaarder voor indoctrine. En door wie wordt dat erin geramd? Juist. De islam.
Dat is altijd de verantwoordelijkheid van diegene die er zo op kijkt. Iemand die zelf niet rationeel wenst na te denken, kan de gevolgen daarvan niet ineens afschuiven op een ander. Er wordt vaak genoeg gezegd dat er er criminelen zat zijn binnen de Marokkaanse gemeenschap, de discussie wordt door AUTOCHTONEN (om even zo te generaliseren) echter meteen om zeep geholpen door de daden op de Islam te gooien.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ok, fair enough. Je hebt gelijk dat het niet zinnig is om alle Marokkanen op 1 hoop te gooien. Maar aan de andere kant faalt de Marokkaanse gemeenschap door hun criminele kroost eerder in bescherming te nemen dan ze scherp te veroordelen. En daar wordt deze gemeenschap in zijn geheel steeds meer op aangekeken.
Ja, precies, dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De gebieden waar deze mensen vandaan komen, kennen geen autoriteit, er zijn wetten en regels, maar je woont in kleine gemeenschappen in the middle of nowhere (waar dus geen handhavende instantie is - de mensen zelf moesten dat dus doen). Dat hebben ze hier naar toe meegenomen. Inmiddels is het daar grotendeels veranderd, maar hier blijft het nog ingebakken zitten in de hoofden van de ouders.
Je weerlegt mijn voorgaande stelling niet, en dat was niet dat hypocritie niet onder moslims zou voorkomen, maar dat de Islam er geen reet mee te maken heeft.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:21 schreef Py het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat hypocritie onder moslims niet voor zou komen
Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is altijd de verantwoordelijkheid van diegene die er zo op kijkt. Iemand die zelf niet rationeel wenst na te denken, kan de gevolgen daarvan niet ineens afschuiven op een ander. Er wordt vaak genoeg gezegd dat er er criminelen zat zijn binnen de Marokkaanse gemeenschap, de discussie wordt door AUTOCHTONEN (om even zo te generaliseren) echter meteen om zeep geholpen door de daden op de Islam te gooien.
Doe eens niet zo naief. Je weet best wat ik bedoel.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie is Islam? Ik ken hem niet, kan jij hem even aanwijzen, dan zal ik tegen hem zeggen dat hij er niets moet inrammen. Buiten houden ze zich niet bezig met religieuze zaken, omdat het a) hen niet boeit, ze geven geen reet om religie b) hun ouders het toch niet zien als ze iets doen wat tegen hun religie indruist.
Nee sorry, je begrijpt dat ik zeer bekend ben met de Marokkaanse cultuur en alles er omheen (zowel de negatieve aspecten als de positieve aspecten), maar ik ben niet bekend met Ali van de straat die naast tasjesrover ook straatpredikant is.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:30 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Doe eens niet zo naief. Je weet best wat ik bedoel.
Sja, je hebt een danser nodig om de dans verschijningsvorm in de materiële wereld te laten krijgen. Want een boek met danspasjes erin is nog geen dans. De danser moet hem dansen.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is altijd de verantwoordelijkheid van diegene die er zo op kijkt. Iemand die zelf niet rationeel wenst na te denken, kan de gevolgen daarvan niet ineens afschuiven op een ander. Er wordt vaak genoeg gezegd dat er er criminelen zat zijn binnen de Marokkaanse gemeenschap, de discussie wordt door AUTOCHTONEN (om even zo te generaliseren) echter meteen om zeep geholpen door de daden op de Islam te gooien.
Nee je stelt dat het onmogelijk is dat crimineeltjes iets met de islam van doen hebben omdat ze bepaalde dingen doen die niet passen bij het beeld wat de islam graag over zichzelf naar buiten brengt.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weerlegt mijn voorgaande stelling niet, en dat was niet dat hypocritie niet onder moslims zou voorkomen, maar dat de Islam er geen reet mee te maken heeft.
Bestaat alquote:Op maandag 25 mei 2009 18:27 schreef jammerklant het volgende:
[..]
Ja, precies, dat bedoel ik dus.
Misschien is het wel een leuk gedachtenexperiment om het eens om te draaien. Ik zou weleens willen zien wat er zou gebeuren als een paar jonge hoogopgeleide politiek-correcte Nederlandse Groen-Links gezinnetjes naar het Rif-gebergte zouden worden gestuurd om daar zien te overleven. Dat wordt volgens mij echt een drááámááá. Die halen echt de winter niet hoor. Het begint er al mee dat de vrouw des huizes weigert vlees te eten, omdat ze daar waarschijnlijk met eigen ogen te zien krijgt hoe een kip de nek om wordt gedraaid. En meer van dat soort dingen.
Misschien ook wel leuke teevee.
Neehoor, dat stel ik niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:39 schreef Py het volgende:
[..]
Nee je stelt dat het onmogelijk is dat crimineeltjes iets met de islam van doen hebben omdat ze bepaalde dingen doen die niet passen bij het beeld wat de islam graag over zichzelf naar buiten brengt.
Vergis je niet, dat soort mensen zijn altijd zeer zachtaardig, ongeacht hun doorgeslagen religieusheid.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:44 schreef jammerklant het volgende:
Ik ken wel een een bebaarde, diep-religieuze islamitische Marokkaan, maar die moet helemaal niks hebben van criminaliteit en werkt alleen heel hard voor z'n gezin. Hij is echter wel zo doorgeslagen in z'n religieuze afhankelijkheid, dat ik het ergste vrees als hem achter elkaar enkele tegenslagen overkomen (afwijzing, ontslag etc.). Dan zou hij best weleens nog verder kunnen doorslaan in z'n aanbidding van Allah, als laatste strohalm zegmaar, zodat hij een extremist wordt.
Dat vind ik ook zo gevaarlijk aan de islam: het maakt velen (teveel) tot een tikkende tijdbom. Die kunnen e.e.a. niet goed relativeren. Maar dat heeft volgens mij niks met straatcriminaliteit door Marokkaanse jongeren te maken. Of in elk geval niet als oorzaak, hooguit als slap excuus.
No shit Sherlockquote:"Er zijn niet slechts een paar criminele Marokkanen"
Het is maar wat je wilt zien ja, hou lekker je oogkleppen op en bedien jezelf van tunnelvisie.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee sorry, je begrijpt dat ik zeer bekend ben met de Marokkaanse cultuur en alles er omheen (zowel de negatieve aspecten als de positieve aspecten), maar ik ben niet bekend met Ali van de straat die naast tasjesrover ook straatpredikant is.
Juist wel, want in de koran staat duidelijk aangegeven dat je juist de ongelovigen moet uitbuiten.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:44 schreef jammerklant het volgende:
Dat vind ik ook zo gevaarlijk aan de islam: het maakt velen (teveel) tot een tikkende tijdbom. Die kunnen e.e.a. niet goed relativeren. Maar dat heeft volgens mij niks met straatcriminaliteit door Marokkaanse jongeren te maken.
Er zijn anders genoeg voorbeelden dat hetzelfde gebeurt met een autochtoon. Niet echt een reden om nu bang te zijn ofzo....quote:Op maandag 25 mei 2009 18:44 schreef jammerklant het volgende:
Ik ken wel een een bebaarde, diep-religieuze islamitische Marokkaan, maar die moet helemaal niks hebben van criminaliteit en werkt alleen heel hard voor z'n gezin. Hij is echter wel zo doorgeslagen in z'n religieuze afhankelijkheid, dat ik het ergste vrees als hem achter elkaar enkele tegenslagen overkomen (afwijzing, ontslag etc.). Dan zou hij best weleens nog verder kunnen doorslaan in z'n aanbidding van Allah, als laatste strohalm zegmaar, zodat hij een extremist wordt.
Ieder mens kan een "tikkende tijdbom" zijn, dus wat is je punt? Dat de Islam slecht is? Die straatcriminaliteit is het probleem en dat moet harder worden aangepakt. Heeft verder niks met de Islam te maken.quote:Dat vind ik ook zo gevaarlijk aan de islam: het maakt velen (teveel) tot een tikkende tijdbom. Die kunnen e.e.a. niet goed relativeren. Maar dat heeft volgens mij niks met straatcriminaliteit door Marokkaanse jongeren te maken. Of in elk geval niet als oorzaak, hooguit als slap excuus.
Klinkt helemaal niet raar, van mij mogen ze het gisteren nog invoeren.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben van mening dat de dienstplicht gewoon weer ingevoerd moet worden. Klinkt raar, maar dit bevorderd wel het besef van discipline en kameraadschap en dat we het alleen niet trekken.
Dienstplicht dus, ook voor die gasten die denken de baas te zijn over een hele wijk.
Zo kun je bij aanhangers van elke religie verwerpelijke, extremistische uitspraken vinden, daar is de Islam heus niet uniek in.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:11 schreef Pacifico het volgende:
Uit naam van de islam is er wel degelijk criminaliteit. Alles wat westers is, andersdenkend, en ongelovig mag worden uitgebuit, bedrogen en bestolen.
Ja, lijkt mij ook een goed plan. Maar velen riepen dit tien jaar geleden al, zoals ze ook tien jaar geleden al riepen dat er iets gedaan moest worden aan het ontsporen van allochtone jongeren. Maar de politiek wil dit toch niet horen, dus er komt niks van terecht.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben van mening dat de dienstplicht gewoon weer ingevoerd moet worden. Klinkt raar, maar dit bevorderd wel het besef van discipline en kameraadschap en dat we het alleen niet trekken.
Dienstplicht dus, ook voor die gasten die denken de baas te zijn over een hele wijk.
Die hebben geen gebrek aan kameraadschap hoor.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik lees ook al jaren het NRC en vind precies het tegenovergestelde. En nu?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:16 schreef SCH het volgende:
Deze user jammerklant gaat volledig de mist in met zijn OP. Ik lees al jaren het NRC en het is onzin om te doen alsof daar geen aandacht is voor de minder gunstige kanten van de multiculturele samenleving of voor het rechtse geluid rond allochtonen.
Ik heb gelijk. En kan ook goed Nederlands schrijven!quote:Op maandag 25 mei 2009 19:24 schreef jammerklant het volgende:
[..]
Ik lees ook al jaren het NRC en vind precies het tegenovergestelde. En nu?
En autochtone jongeren die hetzelfde doen?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:25 schreef zoalshetis het volgende:
dienstplicht voor allen omdat er een groep marokkanen is die zich misdraagt? laat me niet lachen. gewoon lekker op kamp in de rif voor een jaar of 5.
Good for you!quote:Op maandag 25 mei 2009 19:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb gelijk. En kan ook goed Nederlands schrijven!
wat is de binding van autochtone jongeren met de rif? nee, die krijgen straf op eigen bodem. ook maar een werkkamp. er is genoeg te doen hier.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:26 schreef SCH het volgende:
[..]
En autochtone jongeren die hetzelfde doen?
Wat is de binding van die allochtone jongeren met de rif eigenlijk?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is de binding van autochtone jongeren met de rif? nee, die krijgen straf op eigen bodem. ook maar een werkkamp. er is genoeg te doen hier.
Niet alleen daarom... de autochtone jeugd mag ook wel wat meer discipline krijgen.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:25 schreef zoalshetis het volgende:
dienstplicht voor allen omdat er een groep marokkanen is die zich misdraagt? laat me niet lachen. gewoon lekker op kamp in de rif voor een jaar of 5.
Daar is 'hullie doen het ook' weerquote:Op maandag 25 mei 2009 19:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo kun je bij aanhangers van elke religie verwerpelijke, extremistische uitspraken vinden, daar is de Islam heus niet uniek in.
Alsof de dienstplicht daarbij helpt?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:29 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Niet alleen daarom... de autochtone jeugd mag ook wel wat meer discipline krijgen.
Oh nee, gewoon lekker eenzijdig 1 groep de schuld geven en zeggen dat het daar allemaal fout zit. Dat is pas lekker intelligentquote:Op maandag 25 mei 2009 19:29 schreef Py het volgende:
[..]
Daar is 'hullie doen het ook' weer![]()
Daarmee bevestig je dus de post van Pacifico.
Whehehequote:Op maandag 25 mei 2009 19:29 schreef Py het volgende:
[..]
Daar is 'hullie doen het ook' weer![]()
Daarmee bevestig je dus de post van Pacifico.
Ikke 1 groep de schuld geven? Alsof er een stel misdaden is begaan en niemand weet wie dat doet en ik dat loop te bedenken dat die Marokkanen dat gedaan hebben.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh nee, gewoon lekker eenzijdig 1 groep de schuld geven en zeggen dat het daar allemaal fout zit. Dat is pas lekker intelligent
Wordt je er slechter van dan? Niet dusquote:
Precies, want de koran wordt niet goed geinterpreteert... En er is een 'gematigde' islam, die wil echt niet domineren, en Europa is de komende jaren veilig... Ga gerust slapen...quote:Op maandag 25 mei 2009 19:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh nee, gewoon lekker eenzijdig 1 groep de schuld geven en zeggen dat het daar allemaal fout zit. Dat is pas lekker intelligent
Vraag voormalige dienstplichtigen maar hoe ze het hebben ervaren en of ze er discipline hebben geleerdquote:Op maandag 25 mei 2009 19:32 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Wordt je er slechter van dan? Niet dus![]()
Enja ik denk dat het wel werkt, in veel gevallen weet ik het wel zeker.
Oh, ben je er zo 1quote:Op maandag 25 mei 2009 19:33 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Precies, want de koran wordt niet goed geinterpreteert... En er is een 'gematigde' islam, die wil echt niet domineren, en Europa is de komende jaren veilig... Ga gerust slapen...
“The world is suffering from identity crisis that basically stems from spiritual emptiness; Islam is the remedy (…) There is no European Islam; there is ONE Islam”
Bron: http://www.aljazeeratalk.net/english/content/view/97/29/
glenn mils is geen werkkamp. is meer een opvoedingskamp. ik heb het over structureel van 7 uur in de ochtend tot 6 uur des avonds werken met die lamme klauwen. immers straatcriminelen verdienen hun geld relatief makkelijk als ze eenmaal over de grens zijn gestapt. ze moeten inzien dat je alleen met werken iets bereikt. dus ja, er is een beloningssysteem. harde werkers krijgen privileges.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is de binding van die allochtone jongeren met de rif eigenlijk?
Die anderen naar Dwingeloo ofzo? Alsof ze iets nuttigs doen in zo'n werkkamp trouwens.
Bovendien is het effect daarvan ook nog niet zo zeker, zie de mislukking van Glenn Mills.
Jij lijkt mij echt zo iemand die zelf rottigheid uithaalt. De meeste van die anti-marokkanen types trouwens.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:32 schreef Py het volgende:
[..]
Ikke 1 groep de schuld geven? Alsof er een stel misdaden is begaan en niemand weet wie dat doet en ik dat loop te bedenken dat die Marokkanen dat gedaan hebben.
tuurlijk, maar dat geldt voor elk land.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:29 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Niet alleen daarom... de autochtone jeugd mag ook wel wat meer discipline krijgen.
quote:"Er is geen etnische gemeenschap waar het wij-zij-denken zo sterk is ontwikkeld als juist in de Marokkaanse. Er leeft een grote groep Marokkanen in Amsterdam, die zich helemaal geen Nederlander, maar Marokkaan voelt. En die Nederlanders, de Nederlandse samenleving en het Westen vijandig gezind is. Marokkanen die hun best doen, hard werk of studeren en leuk meedraaien met de Nederlandse samenleving worden door deze groep al snel verkaast genoemd en nog veel vaker als verrader bestempeld. (..) Er lopen duizenden van die haatkoppen in Amsterdam rond. "
Jij kent de rif blijkbaar ook niet. Alsof ze veranderen als ze de hele dag met een kudde geiten of SCHapen op stap zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
glenn mils is geen werkkamp. is meer een opvoedingskamp. ik heb het over structureel van 7 uur in de ochtend tot 6 uur des avonds werken met die lamme klauwen. immers straatcriminelen verdienen hun geld relatief makkelijk als ze eenmaal over de grens zijn gestapt. ze moeten inzien dat je alleen met werken iets bereikt. dus ja, er is een beloningssysteem. harde werkers krijgen privileges.
en wat de binding is van die marokkaanse straatcriminelen met de rif? hun familie, de verhalen van papa, hun vakanties, hun manier van opvoeden, hun manier van opgroeien en hun manier van tucht. die kennen wij melkmuiltjes niet. daar heb je de rif voor nodig.
Dat heb ik gedaan. En jij benadrukt hier alleen de slechte kanten, die uiteraard altijd als eerste naar boven komen (verveling, bier drinken), maar als je doorvraagt komen ook de goede kanten naar boven en blijkt dat velen er toch e.e.a. geleerd hebben, al is het maar hoe ze hun eigen reet af moeten vegen.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Vraag voormalige dienstplichtigen maar hoe ze het hebben ervaren en of ze er discipline hebben geleerd![]()
Kom op zeg. Het is een nutteloze boel met veel verveling en bovendien leer je er de verkeerde dingen. Met wapens omgaan e.d.
Dan heb jij echt met randdebielen gesproken, in mijn vriendengroep zijn 3 gasten in dienst geweest. En die zijn er wel een beter mens van geworden. Enja discipline en verveling zijn 2 dingen die dicht bij mekaar liggen maar dat maakt het nog niet slecht. Ik ken echt niemand die er slechter van is geworden. En je argument over wapens is bullshit. Iedereen kan een trekker overhalen en op internet is zat te vinden over bommen maken.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Vraag voormalige dienstplichtigen maar hoe ze het hebben ervaren en of ze er discipline hebben geleerd![]()
Kom op zeg. Het is een nutteloze boel met veel verveling en bovendien leer je er de verkeerde dingen. Met wapens omgaan e.d.
Mensen die niet lezenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, ben je er zo 1
Mensen die nog geloven dat de islam ten grondslag ligt aan het ondewerp van dit topic
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:11 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Juist wel, want in de koran staat duidelijk aangegeven dat je juist de ongelovigen moet uitbuiten.
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=8428
Enkele quotes hieruit:
In Europa roept menig islamitische voorbidder uit de islamitische cultuurkring intussen heel openlijk tot bijstandsfraude op. Er bestaan veel van zulke voorbeelden die goed gedocumenteerd zijn. De lijst zou vele A4tjes vullen. Laten we slechts twee voorbeelden nemen: De Londense krant Daily Mail berichtte in maart 2008 over de moslimprediker Abu Waleed, die tijdens redevoeringen door zijn medeburgers werd gefilmd. En hierin riep hij hen ertoe op de Britse ”welvaartsstaat” van de ”ongelovigen” zo goed mogelijk te bedriegen. Datzelfde deed hij aan de Londense sharia-school. Ook hier riep hij ertoe op de Britse regering te bedriegen. De medeburger gaf tegelijkertijd aanwijzingen en hulp hoe men de ”ongelovige” Britten het best in de luren zou kunnen leggen. Bron: ( http://www.dailymail.co.u(...)rnment-benefits.html ).
In Nederland mocht imam Ahmed M. uit Tilburg, die na 15 jaar verblijf in Nederland nog steeds alleen Arabisch spreekt en intussen een integratiecursus op kosten van de Nederlandse belastingbetaler mocht doen, de moslims volgens het Brabants Dagblad ertoe oproepen de Nederlandse staat schade te berokkenen – en geen belasting meer te betalen. Intussen bestaan er tijdschriften en ook tips in het Internet hoe men het beste schade kan toebrengen aan de Nederlandse welvaartsstaat.
Bron: ( http://militantislammonitor.org/article/id/2799 ).
Uit naam van de islam is er wel degelijk criminaliteit. Alles wat westers is, andersdenkend, en ongelovig mag worden uitgebuit, bedrogen en bestolen.
Probeer je me zwart te maken? Als je had gelezen dan had je geweten waar ik oorzaken zoek. En dat is niet bij de nationaliteit.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij lijkt mij echt zo iemand die zelf rottigheid uithaalt. De meeste van die anti-marokkanen types trouwens.
Jouw gekleurde mening. Verder geen commentaar op.quote:
De arrogantie waarmee jullie Mutant bejegenen is echt zielig.
Had je trouwens nog iets inhoudelijks verder of was dit het?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:39 schreef Py het volgende:
[..]
Probeer je me zwart te maken? Als je had gelezen dan had je geweten waar ik oorzaken zoek. En dat is niet bij de nationaliteit.
[..]
Jouw gekleurde mening. Verder geen commentaar op.
Maar je mag een post laten zien waarin ik hem persoonlijk dis, misschien bied ik zelfs mijn excuses nog wel aan.
Dan zal ik daarna een paar quotes van mutant geven hoe hij tegen anderen praat
Ja dus?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tuurlijk, maar dat geldt voor elk land.
Ik vermoed dat dat het was. Vast een maatje van OldJeller.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:40 schreef Py het volgende:
[..]
Had je trouwens nog iets inhoudelijks verder of was dit het?
je begrijpt het niet. ik bedoel dat ze daar ook in kampen gaan werken, met dit keer marokkanen als begeleiders.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij kent de rif blijkbaar ook niet. Alsof ze veranderen als ze de hele dag met een kudde geiten of SCHapen op stap zijn.
En jij hebt de illusie dat Marokko hier aan mee gaat werken?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je begrijpt het niet. ik bedoel dat ze daar ook in kampen gaan werken, met dit keer marokkanen als begeleiders.
hey en na de jaren noeste arbeid en kansen om een opleiding te volgen, mogen ze weer lekker deelnemen in nederland. weer eens wat anders dan dreiging met permanente uitzetting.
en ja, er zal 's nachts, om de hormonen wat af te remmen, een schaap rondlopen. arm schaap.
als je het niet erg vindt heb ik straks liever straatcriminelen rondlopen die weten wat werken is, dan straatcriminelen die militaireskills kennen.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:38 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dan heb jij echt met randdebielen gesproken, in mijn vriendengroep zijn 3 gasten in dienst geweest. En die zijn er wel een beter mens van geworden. Enja discipline en verveling zijn 2 dingen die dicht bij mekaar liggen maar dat maakt het nog niet slecht. Ik ken echt niemand die er slechter van is geworden. En je argument over wapens is bullshit. Iedereen kan een trekker overhalen en op internet is zat te vinden over bommen maken.
Oh maar dan kan het net zo goed in Dwingeloo toch? Dan is het vooral stoere praat van 'stuur ze terug'. Het zijn gewoon Nederlandse jongeren en als je ze wilt straffen dan straf je ze net zo als anderen. Lijkt me prima idee, die werkkampen, weet niet of er nu nog zoiets is. Die discussie is al onder Lubbers ontstaan en toen is er ook al veel op dat gebied geinitieerd. Criminele en randgroepjongeren zijn van alle tijden namelijjk.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je begrijpt het niet. ik bedoel dat ze daar ook in kampen gaan werken, met dit keer marokkanen als begeleiders.
hey en na de jaren noeste arbeid en kansen om een opleiding te volgen, mogen ze weer lekker deelnemen in nederland. weer eens wat anders dan dreiging met permanente uitzetting.
en ja, er zal 's nachts, om de hormonen wat af te remmen, een schaap rondlopen. arm schaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |