Als de moderators besluiten het topic te heropenen zal ik er mijn visie en die van vele Brazilianen bijzetten SCH.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:23 schreef SCH het volgende:
Ik ben het met je eens ER, al vind ik dat je behalve de foto's in de OP nog wel wat meer achtergrondinformatie over deze gruwelijkheden zou kunnen posten om de boel meer in een contrext te plaatsen. Hoe kan dit, hoe vaak gebeurt dit, waar gebeurt dit, wat brrengt dit teweeg in Brazilie en wat wordt er tegen gedaan en wat is de actualiteitswaarde.
De reden kan je zelf wel bedenken. Die foto's kunnen niet. Dat je ergens aandacht voor vraagt, okay, maar je gaat wel te ver. En er zit hier geen leeftijdsgrens op dus ook de jongeren zien deze beelden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Vraag, waarom is het door mij gepostte topic gesloten??
De keiharde realiteit (zeer schokkend)
Graag wil ik de reden hiervoor weten.
We zijn echt wel op de hoogte hiervan. Ik krijg alleen maar de keerzijde mee en zeer weinig over welvaart, overigens.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Idd SCH.
Ik heb al de betrokken moderator een PM verstuurd.
De wereld moet weten dat er in mijn gastland zulke wrede praktijken bestaan waarin gevangenen elkaar op beestachtige wijze afmaken.
Brazilië presenteerd zich als welvarend land, amper getroffen door de crisis, maar men mag ook de andere zijde van Brazilië weten, nl. de keerzijde.
Ik hoop dat de modjes besluiten tot het heropenen van mijn topic. Opdat men weet waartoe een mens in staat is een ander aan te doen, crimineel of geen crimineel.
Knap dat jij dit kunt beoordelen mijn beste. Ik zou dus gewoon lulkoek verkopen??quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:45 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
De reden kan je zelf wel bedenken. Die foto's kunnen niet. Dat je ergens aandacht voor vraagt, okay, maar je gaat wel te ver. En er zit hier geen leeftijdsgrens op dus ook de jongeren zien deze beelden.
Verder heb ik je reacties gelezen en er klopt gewoon helemaal niks van. Ik denk dat je een beetje aan het doordraaien ben.
Wat is dit voor lariekoek???quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:51 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
We zijn echt wel op de hoogte hiervan. Ik krijg alleen maar de keerzijde mee en zeer weinig over welvaart, overigens.
Maak gebruik van de bestaande instanties als Amnesty International om hier aandacht voor te vragen. Hou je hoofd koel...Zinnen als 'De wereld moet weten....' neigen naar fundamentalistische trekjes.
Fica bem dan maar hè.
Ja SCH 1 reactie waarop ik weer gereageerd heb. Dat zal ik hier niet posten, maar Triggershot vond het gewoon "te smerig".quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:53 schreef SCH het volgende:
Jammer dat Triggershot hier niet reageert, heeft hij op jouw mails of PM's gereageerd Rommel?
Het zou best ook nog met wat minder of geen foto's kunnen.
Open hem anders nog een keer met 1 foto in de OP en een beschrijving van de rest en meer informatie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja SCH 1 reactie waarop ik weer gereageerd heb. Dat zal ik hier niet posten, maar Triggershot vond het gewoon "te smerig".
Dan vraag ik mij af, ik heb 3 maal gewaarschuwd dat die foto's zeer schokkend kunnen zijn, maar als men een zwakke maag heeft dan klikt men toch gewoon niet?
Ik snap de reden van Triggershot niet echt, en ik hoop op herziening van zijn/haar beslissing.
Tja wellicht dat ik dat ga doen, thanks voor de tipquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Open hem anders nog een keer met 1 foto in de OP en een beschrijving van de rest en meer informatie.
Goed lezen kost je erg veel moeite omdat je je laat meeslepen door je emoties. Ik ben op de hoogte van wat er speelt, en heb niet zo'n behoefte jou ergens van te moeten overtuigen omdat je toch al vastgeroest zit in je mening.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat is dit voor lariekoek???![]()
Blijkbaar ben jij dus totaal NIET op de hoogte van wat er zich hier (Brazilië) afspeeld. Maar goed, ik neem het je niet kwalijk omdat je dat niet weet.
Blijkbaar ben je niet op de hoogte. Is het verslag brengen van de vorderingen van de NL troepen in Uruzgan met de huidige operatie die gaande is ook emotie? Zie defensie forum. Ik heb toch echt altijd gedacht dat het NWS forum bedoeld is om nieuws te brengen, correct me when wrong. Is wat ik breng lariekoek?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:03 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Goed lezen kost je erg veel moeite omdat je je laat meeslepen door je emoties. Ik ben op de hoogte van wat er speelt, en heb niet zo'n behoefte jou ergens van te moeten overtuigen omdat je toch al vastgeroest zit in je mening.
En natuurlijk is dit erg, maar doorslaan op Fok gaat niet zoveel verbetering opleveren daar. Desculpe-me.
Je mag van mij het laatste woord hebben. Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet op de hoogte. Is het verslag brengen van de vorderingen van de NL troepen in Uruzgan met de huidige operatie die gaande is ook emotie? Zie defensie forum. Ik heb toch echt altijd gedacht dat het NWS forum bedoeld is om nieuws te brengen, correct me when wrong. Is wat ik breng lariekoek?
Face the facts, en dat is dus nieuws.
Ik sla niet door, maar ik breng dit nieuws, foto's in dit geval, onder het FOK publiek, om daarmede dus een discussie te willen openen. Maar dankzij de censuur, en reacties als jij ze brengt schiet dat niet bepaald op.
Laat me raden, ben jij een zgn "patricinia" ??
Je schrijft enkele woordjes Portugees nl, en blijkbaar woonachtig in NL. Of heb je dat opgenomen van die 3 weekse vakantie in een all-inclusive resort in Natal??
Wat reageer jij vaag en onduidelijk? Wie ben je en waarom zou je het beter weten dan ER? Zou kunnen maar kom dan met bronnen en feiten. Van ER staat het vast dat hij in Brazilie woont.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:22 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Je mag van mij het laatste woord hebben. Sterkte ermee.
Nee, dat doe je nu zelf.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:22 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Dank!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:22 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
nee wacht gewoon ff afquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja wellicht dat ik dat ga doen, thanks voor de tip
Op verzoek, en met permissie van de moderators, zal ik de rest van de foto's opnieuw plaatsen.
Er gebeurt hier toch niks? Waarom niet even melden waarom het gesloten is, wat er verder wel gebeurt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef sp3c het volgende:
dat jij niets ziet wil niet zeggen dat er niets gebeurt en ER is geen peuter, die kan wel wat hebben
we roepen ook allemaal leuke dingen over wat we zouden willen doen als er in een willekeurig topic een schattig blondje ter sprake komt ... foto's waar ze daadwerkelijk ligt te neuken worden echter gewoon weggemod want het hele topic gaat dan niet meer over wat mevrouw te zeggen heeft maar over hoe lenig ze wel niet isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh ja heren moderatoren, er moet me nog iets van het hart:
Als de "geallieerden" bommen gooien op Taliban stellingen en men plaatst daar een you-tube filmpje over dan is het prima. Het is zgn "clean". Maar wel eens gedacht van wat er onder die puinhopen ligt?? Juist ja, opengereten lichamen, verminkte lijken etc..........dan is het dus opeens vies en smerig????
Menigmaal op FOK gelezen van "ja deaud aan die tali's etc etc etc" maar ziet men ook de gevolgen daarvan? Dus de lijken???
Vanuit de computer steol is het zeer gemakkelijk een oordeel te geven, of te veroordelen. Totdat hen die dat doen ineens moeten wachten op een oordeel of veroordeling.
dat is censuur inderdaad ja Youtube haalt dat soort filmpjes ook gewoon weg en Tinypic lijkt ze ook te verwijderen. Je moet je op een gegeven ook afvragen of fok! wel het juiste medium is om dit soort foto's te plaatsen. Je komt het idd wel is tegen, die gaza reeks is een goed voorbeeld daarvan maar ik meen me ook te herinneren dat ik een topic gesloten heb dat puur om fosfor verbrandingen ging met foto's erbij want we moesten het toch zien he ... ik geloof het wel, die gast zijn hoofd ligt eraf, ik had idd niet verwacht dat ze ze netjes met de dodelijke injectie in laten slapenquote:Waar ik met bovenstaand voorbeeld heenwil is dat men vaak vauit de luie stoel al een oordeel heeft vanuit zijn/haar perspectief. De waarheid zal ergens in het midden liggen, en de waarheid die ik gaf in het topic welke nu gesloten is is onderhevig aan in mijn ogen censuur van 1 moderator. Omdat hij het "te smerig" vond. Triggershot, kijk dan aub ook niet meer naar horror films, bekijk ook geen youtube vids van bombardamenten op Taliban strijders,........ik hoop dat Triggershot eens reageerd in dit topic. Hij, als mod, zou dat juist nu moeten doen. Of zie ik dat verkeerd??
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:30 schreef sp3c het volgende:
hmmmz ... ik zie dat het weer dieptriest wasquote:Op woensdag 20 mei 2009 04:16 schreef sp3c het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |