Zo moeiliijk is het anders niet om wat te vinden. Z'n posts zijn helemaal doorspekt met "jij dit" en "jullie dat".quote:Op maandag 25 mei 2009 20:50 schreef sp3c het volgende:
ja nu ja heb je geen specieke klachten/voorbeelden ... wat moet ik hier nu op antwoorden
ik zie verder niets van SCH wat niet getolereerd wordt nee
Ad hominem: suggereren dat de ander dom is.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh nee, gewoon lekker eenzijdig 1 groep de schuld geven en zeggen dat het daar allemaal fout zit. Dat is pas lekker intelligent
Diverse ad hominems. "Jij haalt rottigheid uit, net als je overige anti-marokkanen types. Bovendien ben je arrogant en zielig." Verder valt er geen enkele inhoud in deze hele post te bespeuren.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij lijkt mij echt zo iemand die zelf rottigheid uithaalt. De meeste van die anti-marokkanen types trouwens.
De arrogantie waarmee jullie Mutant bejegenen is echt zielig.
Een directe ad hominem: suggereren dat een andere user uit één of ander "bruin clubje" komt.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:43 schreef SCH het volgende:
[..]
En jij bent een kloon van Lemmeb? Of uit het zelfde bruine clubje?
dat zou bij jou ook eens vaker moeten gebeuren.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:06 schreef SCH het volgende:
Dat zegt iemand van wie de 2e post in dat topic al ge-edit werd vanwege een flame.
mweh ... ik vind het wel meevallenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:58 schreef jammerklant het volgende:
[..]
Zo moeiliijk is het anders niet om wat te vinden. Z'n posts zijn helemaal doorspekt met "jij dit" en "jullie dat".
Nougoed, komtie dan:
[..]
Ad hominem: suggereren dat de ander dom is.
[..]
Diverse ad hominems. "Jij haalt rottigheid uit, net als je overige anti-marokkanen types. Bovendien ben je arrogant en zielig." Verder valt er geen enkele inhoud in deze hele post te bespeuren.
[..]
Een directe ad hominem: suggereren dat een andere user uit één of ander "bruin clubje" komt.
je bent pas 8 dagen geleden geregistreerdquote:Afijn, er staan er nog meer vanaf hier, maar die mag je zelf opzoeken. Want ook mijn geduld raakt weleens op.
Mag hoor, al vrees ik dat het een feitelijke juistheid is.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:07 schreef sp3c het volgende:
die toon zetten jullie zelf in dat topic, SCH reageert erop in vergelijkbare toon
dat bruine clubje haal ik wel weg ... denk ik
Heb je ook uitgezocht van wie het een kloon is?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:15 schreef sp3c het volgende:
trouwens, ik heb het zowieso weggehaald want ik haalde al meer posts met gezeur om klonen weg uit dat topic
Als je dat allemaal niet erg vond, waarom haalde je deze post dan wel weg? Alsof dat zo schokkend was wat daarin stond. Zeker vergeleken met hetgeen SCH al allemaal had uitgebraakt.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
mweh ... ik vind het wel meevallen
die toon zetten jullie zelf in dat topic, SCH reageert erop in vergelijkbare toon
dat bruine clubje haal ik wel weg ... denk ik
[..]
je bent pas 8 dagen geleden geregistreerd
dat doet er niet toequote:Op maandag 25 mei 2009 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je ook uitgezocht van wie het een kloon is?
Hoe kan dat als je nog maar 8 dagen geregistreerd bent?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:18 schreef jammerkant het volgende:
Ofwel: je zit weer eens met twee maten te meten, sp3c'je, en ik weet dat je (veel) beter kunt.
Jaja SCH, we weten heus wel dat je vuistdiep in de crew zit.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je ook uitgezocht van wie het een kloon is?
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:21 schreef jammerkant het volgende:
[..]
Jaja SCH, we weten heus wel dat je vuistdiep in de crew zit.
Wie heb je dit keer weer voor je karretje gespannen?
'we moeten je niet'????quote:Op maandag 25 mei 2009 21:18 schreef jammerkant het volgende:
[..]
Als je dat allemaal niet erg vond, waarom haalde je deze post dan wel weg? Alsof dat zo schokkend was wat daarin stond. Zeker vergeleken met hetgeen SCH al allemaal had uitgebraakt.
Ofwel: je zit weer eens met twee maten te meten, sp3c'je, en ik weet dat je (veel) beter kunt.
ik heb een bloedhekel aan niemandquote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe kan dat als je nog maar 8 dagen geregistreerd bent?
Je brengt 'sp3c'je' toch al in een lastig parket. Hij heeft een bloedhekel aan mij maar inmiddels ook al aan jou, vrees ik. Wat gaat hij kiezen, dames en heren???
nopequote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Een kloon van een gebande is toch niet toegestaan?
BWAHAHAHAquote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe kan dat als je nog maar 8 dagen geregistreerd bent?
Je brengt 'sp3c'je' toch al in een lastig parket. Hij heeft een bloedhekel aan mij maar inmiddels ook al aan jou, vrees ik. Wat gaat hij kiezen, dames en heren???
Onder welke username postte jij hier eerst?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:23 schreef jammerkant het volgende:
[..]
BWAHAHAHAen jij denkt werkelijk dat dat mij wat interesseert? Dat ik het daarom zou doen?
Tegen rugridders, ratten en matennaaiers als jij kan ik gewoon niet op, dat is een feit. Jij zit dieper in de crew dan ik zou zitten als ik zelf crewlid was. Daarom doe ik het gewoon op een andere manier, waar jij toch niks tegen kunt doen.
Jammer voor je, jochie.
Het hielp anders wel. OldJeller is daarna vrij snel opgerot, en dat was maar goed ook. Die zat het hele topic te verzieken met z'n politiek-correcte geneuzel. Zoals SCH dat nu weer deed.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
'we moeten je niet'????
daar ga jij helemaal niet over
ik zie nu dat Frutsel dat al eerder weghaalde (uit datzelfde topic?) dus ik raad je aan ermee op te houden
jammerklantquote:Op maandag 25 mei 2009 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Onder welke username postte jij hier eerst?
en daarom wordt het weggehaaldquote:Op maandag 25 mei 2009 21:26 schreef jammerkant het volgende:
[..]
Het hielp anders wel. OldJeller is daarna vrij snel opgerot,
Omdat het helpt tegen topicverziekende politiek-correcte trollen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |