quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Even gauw, nog niet teruggelezen
Mikoxx ligt in het ziekenhuis.![]()
Ze kreeg 'snachts harde buiken, en naar het ziekenhuis gegaan, waar bleek dat ze weeenactiviteit had en 2 cm ontsluiting. Aan de weeenremmers, die leken hun werk te doen, maar sochtends toch weer opnieuw weeenactiviteit. Ze is toen doorgestuurd naar een ander ziekenhuis, omdat ze nog geen 32 weken is. Weer aan de remmers en ze heeft 2 spuiten gehad voor de longrijping van de baby's.
Met de baby's gaat het goed. Ze zijn ws beide in de buurt van de 4 pond.
Ze willen er wel alles aan doen om ze in ieder geval tot 34 weken binnen te houden.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:47 schreef seilram het volgende:
Update 2 en 3 van de man van ...en hier is het mooie mannetje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joep!
[ Bericht 18% gewijzigd door BE op 08-05-2009 21:32:28 ]Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
Wat is een euroshop? Hebben ze da tniet ook gewoon bij een praxis ofzo?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:11 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Miss_sly, beetje offtopic maar tochIk zag in V&A je stukje over de inbussleuteltjes die niet helemaal passen, bij veel van die goedkope euroshops etc. verkopen ze bosjes met verschillende inbussleutels eraan en dan past er altijd wel eentje! Ik heb er zo eentje gekocht voor een euro of 2/3.
Jawel volgens mij hebben ze het ook wel bij de praxis maar dat is meestal een stuk duurder! Een europshop is zo'n winkeltje waar ze allemaal rotzooi voor weinig verkopen, wordt je hier in rotterdam mee dood gegooid.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is een euroshop? Hebben ze da tniet ook gewoon bij een praxis ofzo?
Ik heb het gevoel dat ik Senna al heel lang niet heb gevoeld. Net ook met de angelsounds geluisterd en volgens mij hoor ik haar wel. toch voel ik me niet gerust en dat gedoe met die meubels en met mijn werk maken dat ik me heel huilerig voel en daar nu dus al mijn eerste huilbui gehad heb...en dat op de vroege morgen.
Oowhquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:50 schreef MamaNik het volgende:
Hier is het hoge woord eruit van de artsen. Ik moet blijven tot dat de kindjes geboren zijn. TEGENVALLER! Eigenlijk houd je er al rekening mee maar als het hoge woord er dan uit komt valt het toch even tegen *snik snik* moeten er dus maar het beste van maken. En hopen dat het goed blijft gaan zodat we de kindjes na de bevalling snel mee naar huis kunnen nemen en ze niet zo vroeg komen zodat ze nog een paar weken hier moeten blijven en ik thuis ben.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:34 schreef Poppejans het volgende:JAAAAAAAAAAAAAA
we hebben een snel kloppend hartje gezien, en een bewegend klein babietje
![]()
![]()
![]()
![]()
Er groeit ECHT een mensje in me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb allereerste echo fotootjes
Mag mijn uitgerekende datum naar 29 november? Dankjewel!
JEEEJ!!!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:34 schreef Poppejans het volgende:JAAAAAAAAAAAAAA
we hebben een snel kloppend hartje gezien, en een bewegend klein babietje
![]()
![]()
![]()
![]()
Er groeit ECHT een mensje in me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb allereerste echo fotootjes
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Ik moet er gewoon van blehrenMooi meid! Wat enorm bijzonder! Zo zonder ongesteld geweest te zijn zo maar een kindje in elkaar gesmept.
Dat zou een mooie datum zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:15 schreef Jaheur het volgende:
Mijn schatje krijgen op 06 September een klein meisje :d
Ik hoop wel dat ze 3 dagen te laat is dan, want dan heb je 09-09-09 is makkelijker te onthouden
ow Noli als ik jou dan zo hoor... denk ik: pff ik moet nog ruim 2 weken voordat ik zover ben als jij... en ik heb dat gevoel nu alquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:40 schreef Noli. het volgende:
Ik ben er nog steeds hoor..
Ik ben ook heel benieuwd naar deze kleine uk.
Is het er een met coupe biljartbal àla Hanne of krulletjes zoals bij Wilyan?
Vanmorgen werd ik gewoon sjaggo wakker, wéér/nog steeds niks..
M. probeerde me nog te 'troosten' met een: "Het komt er vanzelf een kéér uit." Waarop ik antwoorde: "Ik geloof er helemaal geen bal meer van."
![]()
Tan hoe ervaar je het trouwens nu je weer in blijde verwachting bent?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:15 schreef Tan het volgende:
Ik ben te moe om alles terug te lezenMaar wil even tegen Berto zeggen dat het een prachtventje is
En veel sterkte voor de tweelingmama's... het zijn van die doemscenario's waar je als tweelingmama kans op maakt (mogelijk te vroeg bevallen), maar dat het dan ook die kant op lijkt te gaan is wel heel erg balen, ik hoop echt dat jullie kleintjes nog lekker lang blijven zitten, ook al betekent dat zo'n vervelende ziekenhuisopname...
Ik vind het geweldig!! En ik baal omdat ik het nog niet kan delen met de kinderen, ik wil het liefst zo lang mogelijk wachten met vertellen uit angst voor verdriet als het mis gaat, maar anderzijds wil ik het zo graag met ze delenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:59 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Tan hoe ervaar je het trouwens nu je weer in blijde verwachting bent?
Vind het zo onwijs fijn voor jullie
zwijg maar over die onzekerheid Tanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:11 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig!! En ik baal omdat ik het nog niet kan delen met de kinderen, ik wil het liefst zo lang mogelijk wachten met vertellen uit angst voor verdriet als het mis gaat, maar anderzijds wil ik het zo graag met ze delenIk weet zeker dat ze het super gaan vinden.
Even een vraagje. Het is echt niet zo dat het mijn eerste zwangerschap is of zoMaar ik ben gewoon weer zo onzeker
Het is toch normaal dat de ene dag de 'kwaaltjes' erger zijn dan de andere dag? Vandaag heb ik ineens bijna nergens last van, alleen bandenpijn en moe (maar ik heb ook veel gedaan vandaag), maar geen misselijkheid en gister was ik kotsmisselijk. Ook geen pijnlijke borsten ineens
Het staat me vaag bij dat het normaal is en niets hoeft te zeggen, maar ik haal me weer van alles in het hoofd natuurlijk.
ik snap heel goed wat je bedoelt Tan... ik heb dat gevoel ook, vind het ook eng om het nu al mensen te vertellen omdat het nog zo pril is... en ik ben gewoon best bang dat het misschien niet allemaal zo goed gaat als dat ik hoop enzo..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:11 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig!! En ik baal omdat ik het nog niet kan delen met de kinderen, ik wil het liefst zo lang mogelijk wachten met vertellen uit angst voor verdriet als het mis gaat, maar anderzijds wil ik het zo graag met ze delenIk weet zeker dat ze het super gaan vinden.
Even een vraagje. Het is echt niet zo dat het mijn eerste zwangerschap is of zoMaar ik ben gewoon weer zo onzeker
Het is toch normaal dat de ene dag de 'kwaaltjes' erger zijn dan de andere dag? Vandaag heb ik ineens bijna nergens last van, alleen bandenpijn en moe (maar ik heb ook veel gedaan vandaag), maar geen misselijkheid en gister was ik kotsmisselijk. Ook geen pijnlijke borsten ineens
Het staat me vaag bij dat het normaal is en niets hoeft te zeggen, maar ik haal me weer van alles in het hoofd natuurlijk.
heeeel herkenbaarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:27 schreef Tan het volgende:
@BJ, ik heb het wel aan mijn moeder en een handvol vriendinnen verteld, maar nog niet aan schoonfamilie. Dat komt allemaal wel... maar af en toe brandt het echt op mijn lippenErg irritant... normaal kan ik goed geheimen bewaren... maar ik wil de hele wereld wel vertellen dat ik zwanger ben haha, zo blij zijn we er mee.
kun je niet nu al gewoon een boterhammetje eten ofzo, zodat je toch al iets binnen hebt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:04 schreef Vlindur het volgende:
Zo, goeiemiddag.
Bessie en Tan, ik heb precies het zelfde, ik voel ook zoveel verschillende dingen.. Volgens mij werd ik vanochtend een klein beetje misselijk wakker. En nu ben ik vooral moe en hongerig. Maar J is pas om 18.45 thuis, dus voorlopig nog geen eten voor mij
dubbel Equote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:04 schreef Vlindur het volgende:
Bessie en Tan, ik heb precies het zelfde, ik voel ook zoveel verschillende dingen.. Volgens mij werd ik vanochtend een klein beetje misselijk wakker. En nu ben ik vooral moe en hongerig. Maar J is pas om 18.45 thuis, dus voorlopig nog geen eten voor mij
Ja, goed plan, ik zal es kijken in de kast of we nog iets in huis hebben.. (Koek oidquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:06 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
kun je niet nu al gewoon een boterhammetje eten ofzo, zodat je toch al iets binnen hebt?
Dubbel E? Je Cubmaat?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dubbel E
en ik ben ook steeds moe en mijn borsten blijven gespannen... verder niets bijzonders...
zondag moederdag, kijke of ik me stil kan houden
en straks lekker samen bij babypark kijken
neem mijn naamquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dubbel E? Je Cubmaat?
Mijn borsten zijn eigenlijk helemaal niet gespannen ofzo. Alleen wat gevoeliger
Oh god sorryquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
neem mijn naam
niet Bessie, maar Beessie..
maar BJ is ook prima hoor....
en heb je al lauw water gedronken??? dat helpt soms ook?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:41 schreef Ssserpente het volgende:
Ladies!![]()
Ben zo benieuwd hoe het nu gaat, Mikoxx. Nog ff knijpen meid, zet 'm op!![]()
En jij natuurlijk ook, Mamanik! Go for it!![]()
En speciaal voor Joep: [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En speciaal voor Noli:![]()
![]()
![]()
Gister nog een twintigweken echo gehad. De kleine hersentjes waren nu in beeld en zagen er goed uit. Maar ze kon weer niet met zekerheid zeggen of het een meisje was, hoewel ze er weer wel naar neigde.
Daarom gaf ze met het telefoonnummer van een collega in Vlissingen die ook pretecho's maakt. Vanochtend dus meteen naartoe gereden. Want nu wilde ik het zeker weten ook!
En het is 100% zeker een meisje!"Hoe zeker wil je het weten?" Vroeg ze. "Ik zie dikke schaamlippen!"
![]()
En da's maar goed ook, want de roze rompertjes van de HEMA zijn zo!
![]()
Mag het erbij in de OP dat het een meisje is?
Van groot naar klein: Cheyenne (bijna 13), Chinook (11), Jessai (7), Junah (5) en Ayden (zou nu 16 maanden zijn geweest)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:55 schreef DuchessX het volgende:
Tan hebben al jouw kinderen van die mooie aparte namen? Mag ik ze weten? En hoe oud zijn jouw kinderen? Lijkt me helemaal geweldig zo'n groot gezin!Ik kan me heel goed voorstellen dat je het graag met hen wilt delen
En een broertje zou idd leuk zijn dan voor Jessai
Maakt het voor jou uit wat het wordt?
Ja, bij ons verkopen ze ze ook in de babyspeciaalzaak, maar ik pastte de XXL van de Zeeman ook tot het eind.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:59 schreef DuchessX het volgende:
Oh ja nog iets, zwangerschapspanties, waar kan ik die kopen? Prenatal ofzo?
Ik zie ze ook gewoon.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:22 schreef Poppejans het volgende:
Huh, ik zie ze zelf wel, en ik heb mn album gewoon op ''open'' staan, dus ik heb geen idee waarom jullie ze niet kunnen zien, wat balen zeg!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:15 schreef Angel-Eyez het volgende:
DuchessX, hoef je maar 1 tablet per dag te nemen?
Dan gok ik erop dat ze op de nuchtere maag het beste werken.
Ikzelf heb er 3 per dag, maar ik werd er misselijk van (ik moest ze een half uur voor het eten innemen) Maar tegenwoordig mag ik ze na de maaltijd innemen.
Zolang ik maar niet teveel melkproducten neem.
En een advies, maar dat hebben ze vast verteld, drink veel water! Want anders kun je last van verstopping krijgen.
quote:Voeding
Een normale evenwichtige voeding bevat over het algemeen net voldoende ijzer.
Het kan zijn dat door een bevalling of operatie u ijzergehalte lager is. IJzerrijke
voeding zorgt ervoor dat u extra ijzer binnen krijgt.
Voorbeelden van ijzerrijke voeding zijn:
- groene groente (met name spinazie)
- vrijwel alle vleessoorten
- vrijwel alle noten
- peulvruchten (als bruine/witte bonen en linzen)
- volkoren brood
- aardappelen
- appelstroop
- kiwi (het best voor het ontbijt)
- schaaldieren (garnalen, mosselen en oesters)
- tomatensap / sinaasappelsap
- gedroogd fruit, met name abrikozen en vijgen
- fruit uit blik of pot (zoals frambozen, rode bessen en
kersen)
- pure chocolade
Geneesmiddelen
Onder deze geneesmiddelen vallen:
1. IJzertabletten; dit is het meest voorkomende. IJzertabletten bevatten ijzer in
een vorm die het lichaam gemakkelijk kan opnemen. Het duurt 6 weken tot
enkele maanden van dagelijks gebruik totdat een ijzertekort is aangevuld.
IJzertabletten kunnen diverse bijwerkingen hebben, namelijk:
- maagdarmklachten zoals maagpijn, misselijkheid, diarree en verstopping.
- de ontlasting kan zwart verkleuren. Dit is onschuldig.
Als u ijzertabletten tegelijk met een aantal andere medicijnen inneemt,
worden deze slechter opgenomen in het lichaam. De werking van de
ijzertabletten neemt dan af. Bij ander medicijngebruik vraag dan bij uw
apotheek om advies. IJzertabletten zijn veilig te gebruiken als u borstvoeding
geeft zonder nadelige gevolgen voor uw kind.
2. IJzerdranken; er zijn diverse producten op de markt die helpen om het
ijzergehalte te verhogen. Vooral als je de ijzertabletten slecht kunt verdragen
kunnen ze uitkomst bieden.
- Roosvicee ferro (verkrijgbaar in de supermarkt of drogist)
- Floradix kruidenelixer (verkrijgbaar bij reformzaak)
- Vitaminepreparaat tabletten (bijv.Gravitamon, verkrijgbaar bij apotheek en
drogist
3. IJzertoediening via een infuus. Dit word eenmalig via het infuus toegediend.
Soms al dan niet in combinatie met ijzertabletten die 5 dagen na toediening
pas gestart mogen worden.
4. Bij een erg laag hemoglobine gehalte in het bloed kan het nodig zijn dat u een
bloedtransfusie nodig heeft. Er word dan bloed gegeven via een infuus. Het
aantal zakken bloed zal afhankelijk zijn van hoe laag uw hemoglobine gehalte
is.
Aandachtspunten!
Veel voedingsmiddelen verminderen de opname van ijzer in het lichaam. Neem
de tabletten daarom bij voorkeur in op een lege maag. De opname in het lichaam
verloopt dan het beste. Dit is een half uur voor, of minstens een uur na, een
maaltijd. Bij sommige mensen veroorzaakt dit middel echter maagklachten. Als u
daar last van krijgt, kunt u het eventueel wel met wat voedsel innemen.
Neem de tabletten in met water. Gebruik tegelijk met ijzertabletten geen
melkproducten, zoals melk, kaas of yoghurt. De kalk in deze producten
vermindert de opname van het ijzer in belangrijke mate.
Foliumzuur in een hoge dosis (5mg per dag) bevordert de aanmaak van rode
bloedcellen. Als u deze inneemt bij het gebruik van ijzertabletten wordt de
opname van het ijzer ook bevordert.
(deze heeft u waarschijnlijk nog van tijdens de zwangerschap.)
Melk of thee bij de maaltijd belemmert de opname van ijzer.
Ik had het antwoord al gevonden jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:32 schreef Angel-Eyez het volgende:
Ik zag er net wel 1... en ik zag daar echt iets wat op een ieniemienie mensje leek![]()
![]()
hihi Juup, jullie hadden het antwoord dus al zelf gevonden?![]()
K heb haar al beloofd om de reacties uit te printen. Zal haar goed doen om te lezen dat iedereen hier zo hartverwarmend reageert.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
Poppejans, mooi poppeke hoor!
Ssserpente, echt een meisje!Fijn dat je het nu zeker weet!
Karin, doe Mikoxx maar de groeten van ons als je haar weer spreekt. Hopelijk blijven de weeen weg...
De warme kruik helpt inderdaad een beetjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Takkembah, helpt een warme kruik misschien iets?
Zal jouw buik eens even gaan bekijken...!
Ik kan je niet vinden daarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:32 schreef Takkembah het volgende:
Ik zie ze ook poppedein, mooi zeg zo'n kleintje....![]()
Even een vraagje: de laatste twee dagen heeft mijn buik opeens een enorme groeispurt!!!! Zie het buikentopic, mijn foto van 17 weken, nog bijna geen buik, en nu binnen twee dagen een enorme bol![]()
En het doet héééél pijn, enorme last van buikpijn, voornamelijk onder de navel en baarmoeder. Sinds vandaag heel veel, weet niet hoe ik moet liggen, staan, zitten, hangen....Hebben jullie daar ervaring mee?? Enige grootmoeders middeltjes die helpen verlichten???
Ik wil je pics wel zien maar kan ze niet vinden, ook niet halverwege het vorige buiktopic...quote:
Gaaf!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:52 schreef Ssserpente het volgende:
Kennen jullie deze site al? Bijzondere filmpjes.![]()
Mooooooooooi. ik ga gelijk kijkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:52 schreef Ssserpente het volgende:
die 78 was onderdruk neem ik aan? Da's niks bijzonders.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:36 schreef Ca.ra het volgende:
Ik weet niet wat mijn bloeddruk was in de ambulance maar op de EHBO was het 78/110 wat volgens mij niet schrikbarend laag is. Normaal zit ik op een onderdruk tussen 65 en 70 en een bovendruk tussen 125 en 135.
Is jouw bloeddruk toentertijd ook gemeten Karin of hebben ze het achteraf op 'waarschijnlijk te lage bloeddruk' gegooid?
Ik weet niet meer of ik het aan voelde komen. Ik ben al een tijdje niet lekker door telkens de harde buiken en buikpijn. Ik ben een stukje kwijt van de deur van de winkel naar de karretjesstalling en daarna richting auto. Ik heb in ieder geval niet dat ik in het stuk dat ik nog weet een voorgevoel gehad ofzo.
P.S. Ik kan die DVD niet vinden op Usenet en wilde hem gaan bestellen.Totdat ik de filmpjes ging kijken, wat een irritante overheersende muziek op de achtergrond.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:52 schreef Ssserpente het volgende:
Vocht vast houden in combinatie met hoge bloeddruk kan duiden op problemen, vandaar dat als het echt enorm toeneemt, dat ze dan aanraden om even ook je bloeddruk in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:20 schreef tessie het volgende:
Ik moet dinsdag alweer naar de vk, dus zal het daar ook wel ff zeggen dan.
Heeft dat ook iets met je bloeddruk te maken dan?
In de baarmoeder al aan het oefenen hoe ze later de oren van iemands hoofd kan pratenquote:Geslachtsafhankelijke verschillen in de ontwikkeling treden voor het eerst op. Vrouwelijke foetussen vertonen bijvoorbeeld vaker kaakbewegingen dan mannelijke.
bij sterretjes misschien sowieso ff aan de bel trekken bij je VK?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:30 schreef tessie het volgende:
Ja nou ik zag net dus sterretjesMaar dat was maar heel even...
Ik kom hier even binnenvallen (sorry als ik over andere berichten heb gelezen) maar Poppejans wat een fantastische foto'squote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:34 schreef Poppejans het volgende:
Photobucket gaat vaak uitzichzelf vergroten ofzo, ik had normaal formaat geupload.![]()
Zien jullie nu wel wat, en ook normaal formaat??
Hoofdje (rechts) uitvergroot
[ afbeelding ]
Mini mensje liggend, als je goed kijkt zie je rechts het hoofdje met daarnaast beginsel armpjes en de beentjes zie je ook
[ afbeelding ]
10 weken 5 dagen
Dat gevoel heb je bij een tweede kindje ook hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:15 schreef DuchessX het volgende:
Ik vind het echt zo lastig dit, want sja nog nooit zwanger geweest, wat moet je voelen, wat is normaal en wat niet? En daarbij ben ik ook bang dat ik voor 'niks' bel (Lees: dat ze mij niet serieus nemen of een aansteller vinden)
Wouwquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:41 schreef marlieske het volgende:
Speciaal voor Rocka foto's van Isa en Ties Het grote kleine babietjestopic deel 191
Ik draag links idd ook een steunkous. Ik heb 5 jaar geleden een trombose gehad in mijn been, en ben vrij vroeg in de zwangerschap de kous weer trouw gaan dragen. Het voorkomt alleen duidelijk géén spatadersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:37 schreef mefke79 het volgende:
Dames met echt dikke enkels/benen van het vocht (dus niet al die mensen die net als ik af en toe dikke pootjes hebben na een drukke dag)...jullie weten vast wel dat je ook steunkousen kunt gaan dragen he. Ja, ik weet het, ze zijn niet mooi, niet handig, niet fijn...maar ze helpen wel! En je moet nog langer met je benen door. Je krijgt ze vergoed meestal, dus daarvoor hoef je het niet te laten. En, als ik collega's mag vertrouwen, voorkom je er mee dat je op latere leeftijd grotere problemen met je benen krijgt.
Zelf heb ik laatst even een collega laten kijken, volgens haar is er bij geen noodzaak, mijn enige spatader zit dan ook aan de binnenkant van mijn bovenbeen en mijn benen zijn nog even slank als hiervoor.
En Tessie, ook even sterretjes zien is niet goed..bel je vk als je het niet vertrouwd. Beter een keer te veel bellen dan een keer te weinig.
Hoe schattig!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:41 schreef marlieske het volgende:
Speciaal voor Rocka foto's van Isa en Ties Het grote kleine babietjestopic deel 191
Op zich gaat het nu redelijk met haar. Is alleen enorm moe dus doet niet aan Fokken op dit momentquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:47 schreef miss_sly het volgende:
Wat een mooie foto's marlieske. Die van Ties in het badje
Duchess, hoe is het nu met je?
Memmel zich niet gemeld vandaag?
Fokken is ook het minst belangrijk. Rusten en goed voor zichzelf en jullie kindje zorgen is veel belangrijkerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op zich gaat het nu redelijk met haar. Is alleen enorm moe dus doet niet aan Fokken op dit moment
Daar moet je toch minstens wat ontsluiting voor hebben?quote:Op zondag 10 mei 2009 08:31 schreef Brighteyes het volgende:
He Noli... wat balen joh!Hebben ze niet gelijkj even gestript ofzo?
Ontsluiting toch niet dacht ik?Verweking toch alleen?quote:Op zondag 10 mei 2009 11:04 schreef Noli. het volgende:
[..]
Daar moet je toch minstens wat ontsluiting voor hebben?
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ontsluiting toch niet dacht ik?Verweking toch alleen?
Nou ja, never mind me.
Herkenbaar. Bij mij helpt voorkomen dat mijn maag leegraakt. Ook al is eten niet direct de meest voor de hand liggende wens bij misselijkheid, het helpt bij mij wel. En als ik echt geen trek heb sabbel ik op een snoepje, dat werkt ook echt goed (voor evenquote:Op zondag 10 mei 2009 11:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik heb mijn eerste misselijkheidservaring vandaag... van8 al midden in de nacht kotsberoerd en nu ook nogal weeig gevoel in mijn buik...
ik was net aan het google-en naar tips hahaquote:Op zondag 10 mei 2009 15:20 schreef Tan het volgende:
[..]
Herkenbaar. Bij mij helpt voorkomen dat mijn maag leegraakt. Ook al is eten niet direct de meest voor de hand liggende wens bij misselijkheid, het helpt bij mij wel. En als ik echt geen trek heb sabbel ik op een snoepje, dat werkt ook echt goed (voor even).
Ik heb een noodpakket in huis:quote:Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik was net aan het google-en naar tips hahawat toevallig! en voel me nog steeds een beetje weeiig..
ga zo idd maar weer wat eten...
8 MAANDEN???quote:Wat is vergeetachtigheid in de zwangerschap?
Ongeveer 80% van de vrouwen heeft last van vergeetachtigheid in de zwangerschap. Ze worden ook onhandiger:
•Ze vallen vaker van de trap.
•Ze stoten zich vaker.
•Ze knoeien meer, of ze snijden zich vaker in hun vingers.
•Ze weten niet meer waarom ze ergens naar toe zijn gelopen.
•Ze zijn vaker spullen kwijt.
•Ze maken vaker een botsing met de auto.
Deze vergeetachtigheid noemen we zwangerschapsdementie. Als je last hebt van zwangerschapsdementie reageer je vaak ook langzamer op alles.
Wanneer gaat de vergeetachtigheid over?
De klachten zijn niet meteen na de bevalling over. De meeste vrouwen hebben er nog gemiddeld 8 maanden na de bevalling last van. Daar is onderzoek naar gedaan.
Wat ontzettend lief!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:58 schreef Sorbootje het volgende:
Noli!Wat een domper
![]()
Ssserpente, wat een vracht kleertjesEn zo te zien ook nog harstikke leuk!
Hier vanochtend een echt![]()
![]()
momentje. De kinderen van mijn man hadden een bijna-moederdag ontbijt gemaakt en een bijna-moederdagcake gebakken. En nog een lieve bijna-moederdag kaart erbij
![]()
En van Sorbo-man zwitsalspulletjes en een kookboek (![]()
)
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:22 schreef tessie het volgende:
Nou leuk vooruitzicht Juup!
Gister ging ik weer eens braintraining doen, werd ik ook niet vrolijk van
Je moet gewoon niet alles meelezen hier. Wat niet weet wat niet deertquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet alles meelezen hier. Wat niet weet wat niet deert
Bij het strippen ga je met 1 of 2 vingers ín de baarmoedermond om te proberen de vliezen los te woelen. Dat geeft het stofje prostaglandine af, wat weer de baring in gang kán zetten (als je al op het randje van bevallen staat). Er is dus wel ontsluiting nodig. Als er geen ontsluiting is, kun je hoogstens de baarmoedermond wat masseren in de hoop dat dat wat teweeg brengt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |