abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68763293
Ik heb trouwens sinds een paar dagen last van een kies. Doet echt pijn met warm en koud eten, maar ik ben dus echt een MIETJE als 't over tandartsen gaat. Ik wil echt NIKS zonder verdoving, maar dat mag zeker niet als je zwanger bent?

Dan hou ik wel nog 4,5 mnd kiespijn
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:26:02 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_68763319
Kiespijn is gevaarlijker dan de verdoving
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68763355
Oh ja? (sprak zij naief)

Wat is er gevaarlijk aan?

(edit: ik zei zei )
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:29:36 #104
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68763431
Kans op ontsteking.

Ik ken daar een heel naar verhaal van, dus dat zal ik hier niet melden. Maar het is naar genoeg om je gewoon te laten behandelen, juist tijdens de zwangerschap. Ze weten daar echt wel wat kan en niet.
pi_68763494
quote:
Zwangerschap en de behandeling
Meldt altijd dat u zwanger bent als de tandarts röntgenfoto's wil gaan maken. Zeker in de eerste drie maanden van de zwangerschap is de vrucht extra kwetsbaar voor invloeden van buitenaf zoals röntgenstralen of bepaalde medicijnen.
Daarom zal de tandarts, tenzij het niet anders kan, geen röntgenfoto's maken tijdens de zwangerschap. Röntgenfoto's moeten o.a. worden gemaakt bij het onderzoek en de behandeling van zenuw- en wortelpuntontstekingen. U kunt die voorkomen door een goede mondhygiëne.

Raadpleeg uw arts of tandarts voor het gebruik van de juiste pijnstillers of geneesmiddelen. Sommige geneesmiddelen brengen n.l. risico's mee voor de vrucht. Vermijdt bijvoorbeeld het antibioticum Tetracycline omdat dat later vervelende verkleuringen kan geven van de tanden en kiezen van uw kind.

De tandarts kan zonder risico's voor de vrucht een verdoving geven mits de juiste verdoving wordt gebruikt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:34:20 #106
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68763546
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:29 schreef Guuzewuus het volgende:
Kans op ontsteking.

Ik ken daar een heel naar verhaal van, dus dat zal ik hier niet melden. Maar het is naar genoeg om je gewoon te laten behandelen, juist tijdens de zwangerschap. Ze weten daar echt wel wat kan en niet.
Eigenlijk ben ik wel benieuwd wat er gevaarlijk aan is? Voor de moeder of voor het ongeboren kind? Heb dat nooit gehoord eigenlijk?
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:36:33 #107
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68763603
Sorbootje, je kan je tegenwoordig ook met laser laten behandelen i.p.v. met de traditionele boor. In veel gevallen is er dan geen verdoving nodig. 100% veilig, wordt zelfs toegepast bij kleine kinderen, dus lijkt me voor zwangere vrouwen ook geen probleem. Natuurlijk moet elke situatie afzonderlijk bekeken worden door de tandarts, maar er IS in ieder geval een theoretische oplossing!
Voor details mag je me pm'en.

De mango smaakte naar rotte komkommer
Hij rook wel goed en Devin heeft hem bijna helemaal in zijn eentje opgesmuld.
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:36:48 #108
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68763611
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:25 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb trouwens sinds een paar dagen last van een kies. Doet echt pijn met warm en koud eten, maar ik ben dus echt een MIETJE als 't over tandartsen gaat. Ik wil echt NIKS zonder verdoving, maar dat mag zeker niet als je zwanger bent?

Dan hou ik wel nog 4,5 mnd kiespijn
Jawel mag wel. Ik heb 3 weken geleden 2 verstandskiezen laten trekken in het ziekenhuis en daar zeiden ze dat de verdoving geen probleem is. Die is plaatselijk en komt niet in je bloed.
Vervelender is het als ze een foto moeten maken, dat mag namelijk niet. Maar dat heb ik ook gewoon gedaan met een loden schort om.
15 mei mag ik de volgende 2 kiezen laten trekken.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:37:19 #109
223453 Guuzewuus
pi_68763629
Dit meisje was hoogzwanger en kreeg last van oorpijn. Die oorpijn werd uiteindelijk een oorontsteking, toen hersenvliesontsteking, en ze is er hoogzwanger aan overleden. Het kindje hebben ze kunnen redden. Echt heel verschrikkelijk.

Het zal vast zelden voorkomen, maar ontstekingen in het hoofd zou ik zelf nooit meer zomaar onbehandeld laten.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:42:21 #110
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68763817
Verschrikkelijk verhaal zeg Guus.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:46:15 #111
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68763949
Jemig Guus, wat afschuwelijk
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:53:37 #112
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68764191
Ja, maar het klinkt mij toch wel als een ontzettend uitzonderingsverhaal inderdaad. Ik heb verder nog nooit gehoord dat het gevaarlijk is om met een ontsteking te blijven lopen. Verstandig is anders Ik zou het gewoon laten behandelen om eerlijk te zijn.
pi_68764295
Brrr wat een horrorverhaal Guus!

Tan, hoe is het met jou? Helemaal geen bloedverlies meer, hoop ik? of heb ik daar overheen gelezen?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:57:19 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68764325
Dat dacht ik dus ook Tan. Het is uiteraard een verschrikkelijk verhaal, maar wel echt de uitzondering van de uitzondering.

Doorblijven lopen met een gaatje kan idd evt. leiden tot een ontsteking maar ik weet nog dat mijn tandarts mij, toen ik voor 5mnd stage naar Engeland ging, zei toch, als het enigszins kon, daar niet naar de tandarts te gaan met klachten maar te wachten tot ik weer in NL was.

Gewoon een afspraak maken, dan kan de tandarts even kijken.
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:01:10 #115
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68764457
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:56 schreef innepin het volgende:
Tan, hoe is het met jou? Helemaal geen bloedverlies meer, hoop ik? of heb ik daar overheen gelezen?
Nee helemaal gestopt.

Heb nu alleen flinke buikpijn die best wel uitstraalt naar de rug. Weet gewoon echt niet meer of ik dat zo erg had bij de anderen? Maar ik denk dat het 'gewoon' groeipijn van de baarmoeder is.
pi_68764869
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:01 schreef Tan het volgende:

[..]

Nee helemaal gestopt.

Heb nu alleen flinke buikpijn die best wel uitstraalt naar de rug. Weet gewoon echt niet meer of ik dat zo erg had bij de anderen? Maar ik denk dat het 'gewoon' groeipijn van de baarmoeder is.
Fijn om te horen
Ik had in het begin ook flinke buik->rugpijn, daarom dacht ik ook dat m'n menstruatie gewoon wat laat was en dus niet zwanger was
pi_68764890
Bedankt allemaal! Voor mij is naar de tandarts gaan niet iets wat ik 'gewoon' even doe. Ik doe dat met angst en beven. Maar goed... toch maar even laten kijken.

Stom eigenlijk, ik ben helemaal niet bang voor de bevalling, maar even naar de tandarts..daar kan ik wel om janken.
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:17:02 #118
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_68765005
Ik meldt me ook weer even via mobiel. Lees me rot op zo'n klein schermpje! Bloed was verbeterd maar urine verslechterd dus naar alle waarschijnlijkheid blijven tot het bittere eind. Zolang het nog gaat laten ze de kinderen zitten. In ieder geval tot volgende week woensdag dan 34 weken dan zijn de longen rijp genoeg. Maar het liefst natuurlijk langer. Dus ik ga er vanuit dat het redelijk blijft gaan en ze pas bij 37 weken geboren worden. Al kan ik het plafond wel uit tekenen hier denk ik. Ben ook weer op de hoogte van alle tv series. Ze worden niet later gehaald dan 37/38 weken omdat het dan weer gevaarlijk wordt. Dus max 5 weken nog! *even klagen *Pfff best lang zo als je niks mag. *klaagstand weer uit*
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:18:33 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68765063
Oh jee... nou, dan kan ik je alleen maar zeker aanraden nu even te bellen, want toen ik een tijdje met een gaatje rond liep (ja, ik ben ook zo'n held) moest ik dus aan de wortelkanaalbehandeling omdat ik het te lang had laten lopen... En nou moet ik zeggen, zo bang als ik daarvoor was nav allerlei verhalen, zo weinig pijn deed dat, maar toch.
Beter even bellen, mss is het iets heel simpels.
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:19:17 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68765082
Succes ermee dan maar MamaNik... leuk is het niet, maar ja... wel beter voor je kleintjes. Lekker maar even laten zitten nog.
pi_68765118
Pff MamaNik, dat is balen zeg!

Ik heb echt met je te doen!
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:22:29 #122
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68765183
sterkte mammanik.... wat lijkt me het saaaaai om te moeten wachten in een ziekenhuis...
heb je wel genoeg afleiding mee? boeken? tijdschriften? mp3speler?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:25:11 #123
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68765277
Jeetje Mamanik, wat een domper zo op het einde...
pi_68765300
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
Oh jee... nou, dan kan ik je alleen maar zeker aanraden nu even te bellen, want toen ik een tijdje met een gaatje rond liep (ja, ik ben ook zo'n held) moest ik dus aan de wortelkanaalbehandeling omdat ik het te lang had laten lopen... En nou moet ik zeggen, zo bang als ik daarvoor was nav allerlei verhalen, zo weinig pijn deed dat, maar toch.
Beter even bellen, mss is het iets heel simpels.
Ik heb al drie keer een wortelkanaalbehandeling gehad en da's inderdaad best te doen... zo lang ze mijn kaak maar volledig platspuiten. En zo te lezen kan dat dus... ik ga toch maar een brave sorbo zijn en even bellen
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:27:28 #125
223453 Guuzewuus
pi_68765346
Sterkte mamanik, lijkt me helemaal niks, zolang in het ziekenhuis moeten liggen. Hopelijk vindt je een goede manier om de tijd te doden daar .

En over ontstekingen... ik heb zelf een holteontsteking gehad en niet laten behandelen en ben daardoor het groottse deel van mijn reukzintuig (aangetaste zenuwen) verloren. MRIscan gehad en bij KNOarts gelopen in het ziekenhuis. Ontstekingen kunnen echt wel hele nare dingen zijn hoor (zeker als je ze onbehandeld laat). Maar ik ben het met jullie eens, dit is natuurlijk een hele nare uitzondering. maar toch eng vind ik.
pi_68765413
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:27 schreef Guuzewuus het volgende:
Sterkte mamanik, lijkt me helemaal niks, zolang in het ziekenhuis moeten liggen. Hopelijk vindt je een goede manier om de tijd te doden daar .

En over ontstekingen... ik heb zelf een holteontsteking gehad en niet laten behandelen en ben daardoor het groottse deel van mijn reukzintuig (aangetaste zenuwen) verloren. MRIscan gehad en bij KNOarts gelopen in het ziekenhuis. Ontstekingen kunnen echt wel hele nare dingen zijn hoor (zeker als je ze onbehandeld laat). Maar ik ben het met jullie eens, dit is natuurlijk een hele nare uitzondering. maar toch eng vind ik.
Jij bent wel van de enge verhalen vandaag hč?!
pi_68765441
Ik ben benieuwd hoe het met Seilram gaat! En Noli, jammer dat het niet heeft doorgezet.

Hier nog zo´n held wat betreft de tandarts. Ik heb er zoooo´n hekel aan, en ook echt bang ervoor. En dat terwijl ik al zo´n beetje aan elke kies een wortelkanaalbehandeling heb gehad.... Ik heb zelfs na de verhuizing nog geen nieuwe tandarts geregeld, soort ontkenningsfase...

Ik heb vannacht echt weer prut geslapen, super veel last van maagzuur, zelfs de rennies hielpen niet meer. Dus toen maar heel veel kussens neergelegd zodat ik wat meer zittend kon slapen, en daar kreeg ik weer super rugpijn van. BLEGH. En tenslotte vanmorgen door het tandenpoetsen weer 5 minuten staan kokhalzen. Erg fijn. /einde klaagmodus
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:32:13 #128
223453 Guuzewuus
pi_68765492
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:29 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Jij bent wel van de enge verhalen vandaag hč?!
ja, ik geloof het ook. Sorry
pi_68765698
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:32 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

ja, ik geloof het ook. Sorry
Geeft niet, ik kon die schop onder mijn kont wel gebruiken
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:51:00 #130
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68766204
* meldt

Geen verse noli-baby dus nog, jammer hoor!

BE je krijgt geen PM van me

MamaNik vervelend hoor, lijkt mij inderdaad echt niks zolang te moeten liggen wachten in een ziekenhuisbed. Maar ik hoop dat je het nog even volhoudt, week 37 halen zou toch wel heel mooi zijn voor je kindjes uiteraard. Sterkte
No more games, no more drama...
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:51:44 #131
223453 Guuzewuus
pi_68766233
Even iets anders... Omdat ik nu al een paar dagen de hele dag loop te kokhalzen (bij geuren, boodschappen doen, koken, etc) en vanochtend begonnen ben met overgeven heb ik de huisarts gebeld. En nu krijg ik zetpillen tegen de misselijkheid voorgeschreven. Maar ik heb jullie daar nog niet over gehoord eigenlijk. Is dat nu gek dat ik dat zomaar voorgeschreven krijg? (Ik belde nu al omdat ik erg nare herinneringen heb aan de eerste drie mnd 16 weken bij Stella's zwangerschap)...
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:55:35 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68766358
Dat is volgens mij iets dat ook heel erg verschilt per persoon en per huisarts.
De een gaat bellen om iets voorgeschreven te krijgen, de ander bijt op zijn tanden.
En dan verschilt het dus ook nog eens per huisarts of ze wel of niet snel voorgeschreven worden. Sommige ha's zijn er orthodoxer in dan anderen zeg maar.

En wat voor de een nog wel te doen is, is voor een ander al verschrikkelijk, daar valt niks over te zeggen toch?

Ik kan me voorstellen dat hij ze jou nu wel voorgeschreven heeft omdat het de vorige keer zo rot was. Dat het daarom ook sneller ging zeg maar.
pi_68766394
Guus, ik heb er wel vaker over gelezen hier. Heb ze zelf weleens gehad ook.
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:03:31 #134
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68766579
Guus, heeft hij jou emefasene (ofzoiets) voorgeschreven? Die tip heb ik namelijk al van een paar vriendinnen gekregen. Maar ik wacht nog even met inschakelen dokter. Ik zit nu thuis (vakantie) maar ik wil even afwachten hoe het gaat als ik weer aan het werk ben. Als ik dan nog steeds zo vaak moet overgeven dan neem ik ook even contact op met de dokter.
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:07:06 #135
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68766687
Mamanik heel veel sterkte voor jou!
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:07:28 #136
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68766697
Heb ik nou last van zwangerschapsblindheid of staat seilram niet in de OP?
pi_68766783
Guus, alleen maar fijn toch, dat je er wat voor krijgt?

Amaranta, het viel mij ook op ja, is wel een beetje voorbarig he

[tmi] Schimmelinfectie nr 2 in 3 maanden tijd is hier een feit, joechei JEUK JEUK JEUK [/tmi]
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:13:35 #138
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68766871
Emesafene zetpillen zijn voor mij waardeloos, zowel tijdens de vorige zwangerschap als tijdens deze deden ze niks om de misselijkheid minder erg te maken. Pas tijdens mijn 2e ziekenhuisopname kwamen ze ineens aanzetten met Primperan zetpillen en die werken prima!
Ik gebruik ze 2 a 3 keer per dag (3 is maximale dosering) en heb er enorm veel baat bij. Van de gyn mag ik ze de hele verdere zwangerschap gebruiken en kan het totaal geen kwaad.
Guus, Amaranta en alle andere misselijke dames: sterkte Hopelijk is het (al dan niet met medicijnen) gauw weer beter.
Hoe is het eigenlijk met Poppejans?? Nog steeds zo beroerd?

MamaNik
Nog even volhouden joh, over een paar weekjes mag je ze eindelijk vasthouden!
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:13:47 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68766878
Niet voorbarig... ze heeft er nooit in gestaan... kijk maar terug.
[dementie]Ik weet niet meer precies waarom, maar volgens mij was dat op haar eigen verzoek ofzo. Of iig nooit verzocht of ze erin mocht, geen idee ook wat haar datum is... nergens te vinden iig. [/dementie]
pi_68766986
Guuz ook al aan de misselijkheid! Hopen dat het snel weer voorbij is, je zit nu als het klopt wat ik gelezen heb, net als ik op een HCGpiek, dus vandaar de misselijkheid.

Ik kon vanmorgen nog net de gootsteen op mn werk halen om gal te kotsen, ik vind echt alles vies ruiken! en nu was het de deodorant en parfum van clienten, maar ook koffie, alleen als ik aan die geur DENK al..
Het is gelukkig alleen in de ochtend eigenlijk, vooral het willen eten op nuchtere maag, verdere dag heb ik er geen last van, dus ik vind zelf niet dat ik naar dokter hoef.

Oja volgens mij heb ik het hartje gevonden met de Angelsounds, al twijfel ik wel of het niet stiekem mn eigen hartslag is, ik ga nu nog effe weer proberen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:17:52 #141
223453 Guuzewuus
pi_68767016
Ja ik ben ook heel blij dat ik er wat voor krijg. En ik hoop heel erg dat het een beetje werkt. Ik kan lichamelijk altijd veel hebben, maar dat kokhalzen en voortdurend bang zijn in het openbaar te moeten overgeven vind ik zo naar .

Ik weet eigenlijk niet eens wat het precies is, maar ben heel blij met die zetpil-vorm, want de foliumzuurtabletten moet ik ook van kokhalzen .
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:18:49 #142
223453 Guuzewuus
pi_68767045
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:17 schreef Poppejans het volgende:
Guuz ook al aan de misselijkheid! Hopen dat het snel weer voorbij is, je zit nu als het klopt wat ik gelezen heb, net als ik op een HCGpiek, dus vandaar de misselijkheid.

Bij Stella had ik het vanaf 6,5 week . Ver voor de piek dus al .
pi_68767102
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:18 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Bij Stella had ik het vanaf 6,5 week . Ver voor de piek dus al .
Wow, das vroeg! Daarna wel weer minder geworden?
Mijn moeder ook, die wist gewoon al dat ze zwanger was omdat ze stond te kokhalzen boven het fornuis met eten koken, die is dus bij beide zwangerschappen 9 maanden hondsberoerd geweest
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:21:01 #144
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68767126
Seilram was iets van 36,4 toen ze het bericht plaatste, dus als er mensen zin hebben om te rekenen zo op de vroege middag, succes!
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:22:03 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68767157
Poppejans, de jouwe is heel langzaam, en vaak alleen een swoesjswoesj omdat het het bloed door de navelstreng is.
Het hartje van je kindje is echt heel snel, kan niet missen als je ze alletwee een keer gehoord heb zeg maar.
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:24:55 #146
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68767268
Haha, dat alleen al het denken aan een bepaalde geur je misselijk kan maken herken ik! Zo heb ik een tijdje over Seilram heen proberen te kijken. Die heeft zo'n plaatje met een verboden te blowen-bord en elke keer als ik dat plaatje zag moest ik kokhalzen, kwamen er herinneringen bovendrijven aan kroeg-stank (wiet, bier, zweet, rook enzo).

Zou de zon nog doorkomen vandaag? Ik merk dat ik toch wel wat beweging kan gebruiken, begin een beetje stijf te worden van dat niksdoen. Straks als de kleine wakker is maar even gaan wandelen. Althans: zien of we de speeltuin fatsoenlijk lopend kunnen halen vandaag
Volgende week op vakantie, yeeehah
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:27:44 #147
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68767362
Ik ben ook heel erg:
Ik heb last van de geur van de vaatwasser dus kan dat ding niet in en uitruimen. Gevolg, er staat nu eeen berg op het aanrecht omdat mijn man het ook niet doet Misschien Eva maar leren hoe het moet.
Van Eva's poep moet ik trouwens ook heel erg.
En ook van de gedachten aan geurtjes inderdaad

De zon is hier goed doorgekomen. Heb net de ramen al gewassen (de buitenkant dan) Het leek alsof het regende maar de ruiten waren gewoon heel vies
pi_68767402
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:27 schreef amaranta het volgende:
Ik ben ook heel erg:
Ik heb last van de geur van de vaatwasser dus kan dat ding niet in en uitruimen. Gevolg, er staat nu eeen berg op het aanrecht omdat mijn man het ook niet doet Misschien Eva maar leren hoe het moet.

De zon is hier goed doorgekomen. Heb net de ramen al gewassen (de buitenkant dan) Het leek alsof het regende maar de ruiten waren gewoon heel vies
Nu de keuken nog poetsen en de vloer dweilen
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:33:20 #149
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68767570
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:29 schreef JuupŠ het volgende:

[..]

Nu de keuken nog poetsen en de vloer dweilen
De vloer van de keuken heb ik al gedaan. Maar die is er niet schoner op geworden. Zitten gruwelijke vetvlekken in
Ik doe het altijd in etappes (beetje fokken tussendoor enzo)
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:40:15 #150
35189 Troel
scherp en bot
pi_68767809
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:13 schreef Kersjes het volgende:
Emesafene zetpillen zijn voor mij waardeloos, zowel tijdens de vorige zwangerschap als tijdens deze deden ze niks om de misselijkheid minder erg te maken. Pas tijdens mijn 2e ziekenhuisopname kwamen ze ineens aanzetten met Primperan zetpillen en die werken prima!
Ik gebruik ze 2 a 3 keer per dag (3 is maximale dosering) en heb er enorm veel baat bij. Van de gyn mag ik ze de hele verdere zwangerschap gebruiken en kan het totaal geen kwaad.
Guus, Amaranta en alle andere misselijke dames: sterkte Hopelijk is het (al dan niet met medicijnen) gauw weer beter.
Hoe is het eigenlijk met Poppejans?? Nog steeds zo beroerd?

MamaNik
Nog even volhouden joh, over een paar weekjes mag je ze eindelijk vasthouden!
Primperan heb ik ook gehad in het ziekenhuis (ik haat het alleen dat je dan dus niet de bijsluiter te zien krijgt), maar ook die helpen bij mij niets.
Vanochtend drie uur gewerkt en ik ben nu echt gewoon kapot. Op. Misschien moet ik me er maar bij neer gaan leggen dat ik gewoon echt te weinig energie heb om veel te werken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68767829
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:33 schreef amaranta het volgende:

[..]

De vloer van de keuken heb ik al gedaan. Maar die is er niet schoner op geworden. Zitten gruwelijke vetvlekken in
Ik doe het altijd in etappes (beetje fokken tussendoor enzo)
Groot gelijk
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:42:47 #152
35189 Troel
scherp en bot
pi_68767899
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Dat dacht ik dus ook Tan. Het is uiteraard een verschrikkelijk verhaal, maar wel echt de uitzondering van de uitzondering.

Doorblijven lopen met een gaatje kan idd evt. leiden tot een ontsteking maar ik weet nog dat mijn tandarts mij, toen ik voor 5mnd stage naar Engeland ging, zei toch, als het enigszins kon, daar niet naar de tandarts te gaan met klachten maar te wachten tot ik weer in NL was.

Gewoon een afspraak maken, dan kan de tandarts even kijken.
Maar in die 5 maanden was je niet zwanger

Ontstekingen en kiespijn en dergelijke kunnen tot vroegtijdige weeen leiden volgens de boekjes, vandaar dat het tijdens de zwangerschap gewoon uitkijken is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:44:51 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_68767972
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:27 schreef amaranta het volgende:
Ik ben ook heel erg:

Waar ik normaal gesproken genoeg te zeuren heb over de huishoudelijkheden van mijn wederhelft, is het de laatste tijd vooral andersom hoor! Hij pakt echt ontzettend veel dingen op in huis, zij het op zijn manier, maar hij doet echt zijn best om mij zoveel mogelijk te ontlasten
Ja, echt waar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68768193
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:41 schreef SilkTie het volgende:

[..]

Had ik je al gefeliciteerd met je intocht in deze reeks? Zo niet, bij deze dan .
Dank je!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_68768274
Seilram is de 31e uitgerekend.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:56:22 #156
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_68768365
Dat (helpen in de huishouding) doet de mijne ook. En als ik probeer te helpen word ik weer naar de bank gedirigeerd. Echt zo fijn dat ze dat ongevraagd doen he, voelt als een hele steun.

Over drie uurtjes richting 20-weken echo.... nieuwsgierig! Linda moest ook vandaag, ik ben benieuwd of ze gaat verklappen wat het wordt. En of natuurlijk alles gezond is, want daar gaat het eigenlijk om natuurlijk.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:59:04 #157
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68768455
Mijnes steekt gewoon zijn kop in het zand En eerlijk gezegd vind ik dat wel best want ik hou niet van dat betuttelende gedoetje. Stinkt iets? Gewoon doorpakken, dan heb je er het minst last van.
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:01:04 #158
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68768524
Ik moet zo naar de vk. Ik weet niet wat ik heb deze dagen, maar ik zit er echt helemaal doorheen.
Kan om het minste boos worden en huilen. Zelfs een tompouce helpt niet meer.
En dan heb ik manlief aan de telefoon: "Ja, Memmel, ik snap het. Ik denk echt dat het een hormonenkwestie aan het worden is...." Ik wil gewoon horen dat hij direct zijn spullen pakt, naar huis komt en een bekertje Chocomel gaat pakken voor me...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:01:09 #159
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68768527
oh dat schoot bij mij echt niet op toen
ik heb een keer of vijf geprobeerd om stug door te gaan en het te negeren maar toen ik voor de vijfde keer de afwas ondergekotst had vond mn lief het wel mooi geweest

Spannend Ca.Ra! En is Linda ook vandaag ja? Oeh ook spannend! Geniet van het even spieken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68768586
succes Memmel.. ennuhh je mag best bij mij een beker warme chocomel komen drinken hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 13:04:35 #161
5428 crew  miss_sly
pi_68768646
Spannend Ca.ra de echo!! En Linda ook al...straks lekker echofotos'kijken

succes bij de vk Memmel. En natuurlijk is het geen hormoonkwestie, dat is toch onmogelijk

schaap is echt heel lief, maar niet overdreven. Hij deed al bijna altijd boodschappen omdat hij eerder thuis is, en dat doet hij nog steeds. Verder kookt hij momenteel bijna iedere dag omdat ik echt kapot ben als ik thuiskom en als ik iets vraag, doet hij dat ook. Gewoon lief helpen dus, maar niet me als een gehandicapte behandelen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:05:06 #162
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68768669
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:44 schreef Troel het volgende:

[..]

Waar ik normaal gesproken genoeg te zeuren heb over de huishoudelijkheden van mijn wederhelft, is het de laatste tijd vooral andersom hoor! Hij pakt echt ontzettend veel dingen op in huis, zij het op zijn manier, maar hij doet echt zijn best om mij zoveel mogelijk te ontlasten
Ja, echt waar

Doe mij er ook maar zo een!
Lief hoor, dat hij zo rekening met je houdt.
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:06:49 #163
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68768736
Hij zei alleen, ik ga niet 7 maanden lang elke poepluier van Eva verschonen.
Nee, wat mij betreft ook niet, ik vind het inderdaad erg leuk dat ik moet kotsen van mijn eigen dochter
pi_68768767
M. houdt wel aardig rekening met me. Zo doet hij de boodschappen en sjouwt de zware tassen, als Amber niet wil lopen draagt hij haar, maar strijken en dweilen doet ie echt niet. Stofzuigen wel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:08:55 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68768825
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:01 schreef Memmel het volgende:
Ik moet zo naar de vk. Ik weet niet wat ik heb deze dagen, maar ik zit er echt helemaal doorheen.
Kan om het minste boos worden en huilen. Zelfs een tompouce helpt niet meer.
En dan heb ik manlief aan de telefoon: "Ja, Memmel, ik snap het. Ik denk echt dat het een hormonenkwestie aan het worden is...." Ik wil gewoon horen dat hij direct zijn spullen pakt, naar huis komt en een bekertje Chocomel gaat pakken voor me...

Tsssss, dat hij dat niet doet zeg!
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:11:37 #166
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68768896
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:01 schreef huuphuup het volgende:
oh dat schoot bij mij echt niet op toen
ik heb een keer of vijf geprobeerd om stug door te gaan en het te negeren maar toen ik voor de vijfde keer de afwas ondergekotst had vond mn lief het wel mooi geweest

Spannend Ca.Ra! En is Linda ook vandaag ja? Oeh ook spannend! Geniet van het even spieken
Bij mij schoot het ook niet op. Ik heb heel wat af gekokhalsd en gespuugd. Maar ik ga echt wel door als mijn vriend niet thuis is en Brent rond loopt te huppelen. Kan hem moeilijk de hele dag in volle luiers laten lopen, of bijv. kattendiarree in de bijkeuken laten liggen. Nee, dat ruim je met een peuter echt wel op!
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 13:12:11 #167
5428 crew  miss_sly
pi_68768910
Ik geloof dat schaap alles wel zou doen, ook strijken of dweilen ofzo. We hebben alleen het geluk dat we een werkster hebben, dus dat hoeven we niet zelf te doen
Hij zou het misschien niet altijd precies zo doen als ik het doe, maar dat mag ik ook niet verwachten. Mijn manier is niet per definitie beter.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:13:14 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68768942
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:42 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar in die 5 maanden was je niet zwanger

Ontstekingen en kiespijn en dergelijke kunnen tot vroegtijdige weeen leiden volgens de boekjes, vandaar dat het tijdens de zwangerschap gewoon uitkijken is
Goh, al tig jaar OUD en toch elke dag weer iets nieuws te leren hier...
Hier heb ik nou echt nog nooit van gehoord...
Mijn tandarts zag wel een aantal dingen bij mijn gebit bij mijn controle 2 maanden terug, maar klapte mijn kaak netjes weer op elkaar en zei 'ik zie je na de bevalling wel weer, dan gaan we eens kijken wat er allemaal moet gebeuren'.
pi_68768986
Noli, nog steeds alles rustig?

Memmel
Fake it till you make it...
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:15:11 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_68769013
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Goh, al tig jaar OUD en toch elke dag weer iets nieuws te leren hier...
Mijn tandarts zag wel een aantal dingen bij mijn gebit bij mijn controle 2 maanden terug, maar klapte mijn kaak netjes weer op elkaar en zei 'ik zie je na de bevalling wel weer, dan gaan we eens kijken wat er allemaal moet gebeuren'.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er ook nooit van gehoord heb, maar ik heb het dus wel in verschillende boeken gelezen Ook geen Beatrijs-boeken zeg maar

http://baby-op-komst.nl/5(...)door-goed-gebit.html
en:
http://baby-op-komst.nl/86/gebit-controle.html
http://baby-op-komst.nl/515/verzorging-gebit.html
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68769126
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:13 schreef Brighteyes het volgende:

[..]
als je een gaatje hebt hoeft dat niet meteen een ontsteking te betekenen natuurlijk he. maar ontstekingen zijn over 't algemeen echt niet goed als je zwanger bent. daarom wordt aangeraden om de tandarts juist niet te vermijden tijdens de zwangerschap. hij kan dan wel inschatten of er iets gedaan moet worden of dat je er beter mee kunt wachten (of dat er helemaal niks hoeft te gebeuren uiteraard).
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:19:10 #172
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68769153
Die van mij stofzuigt dan wel niet, maar hij gaat wel om middernacht een Big Mac menu voor me halen.
En hij sleept ook wel wat af met Anna. Nouja, hij heeft het momenteel ernstig druk op kantoor en ik vind het dan ook weer zowat om alles uit mijn handen te laten vallen en op de bank te gaan hangen als hij om een uur of zeven 's avonds eindelijk weer thuis is.

Oja, matrasbeschermer gevonden bij de Hema! Thanks ET (de leen bakker bij ons hier is weg, kwam ik achter) voor de tip. Heb er gelijk maar nieuwe dekbedhoezen en onderlakens bij gekocht.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:21:04 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68769205
.

[ Bericht 99% gewijzigd door BE op 07-05-2009 13:22:35 ]
pi_68769267
Bij de intake bij mijn VK vroeg ze ook naar tandvleesontstekingen en of ik daar wel eens last van had, want ze vertelde idd dat je daar vroegtijdige weeen van kon krijgen...
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:30:21 #175
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68769514
Het rommelt nog wel her en der wat maar vooral heel onregelmatig dus daar schenk ik weinig aandacht aan.
Baby beweegt nog steeds vol op dus dat zit wel goed.

Ik ben ook weer goedgekeurd bij de gyn. Bloeddruk was (voor mijn doen) nog steeds wat hoog maar niet té en bovendien was het vrij gelijk aan de vorige twee weken dus niks om zorgen over te maken.
Baby was erg wakker en de doptone kreeg weer eens heerlijk een keiharde ram! Echt mijn buik stond helemaal in een punt aan één kant omdat beeb maar probeerde die doptone te ontwijken! De gyn moest er ook hard om lachen zķ erg ging het in een punt staan.

Was trouwens ook maf, er zat dus nog een mevrouw R. in de wachtkamer lekker verwarrend was dat. Riepen ze me op om bloeddruk te meten maar ik zat vrij ver achterin de wachtkamer en zij zat meteen vooraan. Ik zou dus opstaan en zie hun dus met de zuster meegaan. Dus ik kijk nog aan van: "Ze zei toch mevrouw R.? Of verstond ik het verkeerd? " En ja hoor kwamen ze weer terug.. Andere mevrouw R. met een rood hoofd en de zuster: "mevrouw R-meisjesnaam?"
Even later kwamen er twee gyns tegelijk om "mevrouw R" op te roepen en die keken elkaar ook al even aan van tot er dus idd twee dames opstonden en naar ze toe liepen.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68769573
@ Mammanik, geen fijn bericht maar die kleintjes zijn natuurlijk wel erg belangrijk.
@ Ca.ra succes bij de Echo
@ Memmel, succes bij de vk

En dan ben ik er ws nog een aantal vergeten maar jullie kletsen ook zoveel dat ik niet alles onthoud en bij kan houden.

Vanochtend op controle geweest, alles goed en weer een echo gehad, neit zo'n hele duidelijke maar was druk met armen en benen in de weer en hartje klopte mooi.
Over 3 weken 20 weken echo, spannend, krijg in Arnhem een extra uitgebreide.

Voor wat betreft tandartsen, toevallig maandag geweest en gaatjes worden gewoon over een maand bij mij aangepakt en naar de mondhygienist voor mn bloedende tandvlees.
pi_68769720
Hihi Noli da's ook wel apart En niet echt een veel voorkomende achternaam, of wel?

Echodames succes, hoop dat alles goed is
Het is mij, fijn dat alles goed was

En wb tandarts, ik heb gewoon zonder verdoving laten boren hoor Bikkel en daarna natuurlijk een paar uur zeuren tegen lief dat het helemaal niet leuk was en wel pijn deed enzo
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:36:47 #178
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68769767
hmmm dan ook maar eens een afspraak maken, hier is van de week m'n vulling eruit gevallen, nog niet echt last van, maar beter toch even het zekere voor het onzekere nemen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68769898
Eet ik net een boterham met ei, kaas en een flinke klodder Mayo, word ik toch misselijk
Nu laat ik de 2e maar staan.. Wel jammer hoor, was er altijd zo gek op!

Nu voel ik me een beetje beroerd
pi_68770209
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:34 schreef Angel-Eyez het volgende:
DuchessX wat ik me eigenlijk afvroeg, jij wacht nog op uitslagen van bloed toch?
Maar kon jouw verloskundige niet met een simpel vingerprikje jouw hb meten? (of is dit al gecheckt en heb ik dat gemist of overheen gelezen? )
Er zijn tekorten (ik had een lijstje gepost in het vorige topic onder een spoiler), hb is bv 6,6. Maar ik moet deze vrijdag bij de gyn bespreken. De tekorten zijn niet heel wereldschokkend aldus de huisarts.

Nu weer even verder bijlezen Benieuwd hoe het met de rommelbuik van Noli is en of ze nog gratis kaartjes krijgt

@ Amaranta: pufclub is idd bij Zuidzorg Ga jij die ook (weer?) doen? Wat naar dat je je zo ziek voelt joh. Pas op voor uitdroging, als je ook al zo aan het afvallen bent!

Haa Vlindur mag in een fles piesen! Veel plezier

Sorbo kiespijn
Oh brr Amaranta verstandskiezen laten trekken!

Och jee MamaNik, dat is echt onzettend balen zeg!

Innepin schimmelinfectie nr 2...krijg er zelf onderhand ook kriebels van, wat is dat vervelend en het kan ook zo pijnlijk zijn!

Poppejans op zoek naar het hartje... Zķ mooi als je het kunt horen

Troel balen dat je zo weinig energie hebt Maar wel luisteren naar je lichaam hé..?

Memmel

Ca.ra veel plezier bij de 20-weken-echo!

Het is mij een goede echo, fijn!!

Ha Nool, nog steeds geen beebje! Maar wel een mevrouw met dezelfde achternaam
Rommelt het ook niet meer?

Weet iemand hoe het met Seilram is?

Zo weer helemaal bijgelezen

Zo vannacht heb ik gelukkig niet meer op een aap met een luier en een tak gedroomd
Ik probeer al een aantal nachten te slapen met mijn voedingskussen maar het ding is zo groot dat het toch ook wel weer onhandig is. Diverse houdingen uitgeprobeerd, maar ik denk dat ik 'm voorlopig maar even niet gebruik en als mijn buik wat meer gegroeid is of zo weer.

Onze hond Zito heeft sinds gister hormoontabletjes ivm schildklierproblemen, ik mag ze absoluut niet aanraken die pilletjes. Vind het toch allemaal maar een eng idee . Gelukkig mag ik Zito wel gewoon blijven knuffelen

[ Bericht 61% gewijzigd door DuchessX op 07-05-2009 14:15:50 ]
#geen
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:16:46 #181
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68771211
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:30 schreef Noli. het volgende:
Echt mijn buik stond helemaal in een punt aan één kant omdat beeb maar probeerde die doptone te ontwijken! De gyn moest er ook hard om lachen zķ erg ging het in een punt staan.

Ik vond dat altijd zo grappig, die scheve buiken
pi_68771502
volgens mij is er eentej in mijn buik om dr as aan het draaien.. billen gaan van links naar rechts, onder mijn ribben langs... bewegen is leuk, maar mijn ribben zijn er niet zo blij mee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68772518
Hoi! Ik lees al een tijdje mee en heb toch maar besloten dat 'legaal' te gaan doen

Ik ben ruim 12 weken zwanger en op 16 november uitgerekend. Hieronder de echo van vanochtend:
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:57:18 #184
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68772798
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:50 schreef WupWup het volgende:
Hoi! Ik lees al een tijdje mee en heb toch maar besloten dat 'legaal' te gaan doen

Ik ben ruim 12 weken zwanger en op 16 november uitgerekend. Hieronder de echo van vanochtend:
[ afbeelding ]
welkom WupWup en mooooooi zo'n echo

hoeveel cm is dat kleintje? en was het hartje goed te horen?
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:59:09 #185
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68772858
welkom WupWup en een fijne zwangerschap gewenst
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68773011
Welkom Wupwup en gefeliciteerd natuurlijk
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:03:38 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68773038
Gefeliciteerd wupwup. 16 november is zo'n mooie dag! (mijn meissie wordt dan 2)
pi_68773049
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:57 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

welkom WupWup en mooooooi zo'n echo

hoeveel cm is dat kleintje? en was het hartje goed te horen?
5,91 cm volgens de papieren, gaat echt hard Ze heeft inderdaad ook het hartje laten horen, maar ik ben verwend met een eigen doptone, dus ik vond het gehups van de baby veel leuker
pi_68773207
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:06 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

en ik heb ook grote borsten en toch merk ik verschil....

en das al mooi snel Vlindur en jij ook Tan leuk zeg! ben heel benieuwd naar jullie eerste afspraken en echo... lijkt me zo spannend!!!
Mijn borsten zijn wel wat gevoeliger, maar verder nog geen verschil

Wanneer mag jij naar de gyn dan?

WupWup, welkom!
pi_68773219
Gefelciteerd WupWup! Mooie echo foto´s!

Duchess, wij hebben hier 2 voedingskussens (jaha, mijn Lief was jaloers op mijn lekkere kussen en wou er ook één ), maar eentje is dus heel groot en dik (van babydump) en die andere is van de hema en een stuk dunner en kleiner, en die vind ik toch ook veel lekkerder liggen....
pi_68773242
Welkom Wup!! Mooie echo's!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68773469
Ontdek net dat ik een klein beetje bloedverlies heb gehad vandaag. 't Mag geen naam hebben en is wat bruinig. Hoef ik me toch niet echt zorgen om te maken in dit stadium? (18wk)
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:17:30 #193
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68773611
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:08 schreef Vlindur het volgende:

[..]

WupWup, welkom!

ik heb 4 juni een afspraak bij de VK en dan ook direct de echo....
kan nu al bijna niet meer wachten
pi_68773665
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:17 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik heb 4 juni een afspraak bij de VK en dan ook direct de echo....
kan nu al bijna niet meer wachten
4 juni pas? Is dat niet heel laat? Hoeveel weken ben je dan?
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:20:05 #195
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68773728
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:18 schreef Vlindur het volgende:

[..]

4 juni pas? Is dat niet heel laat? Hoeveel weken ben je dan?
precies 10 weken... dat is toch vrij normaal?
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:20:36 #196
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68773755
WupWup, welkom en gefeli met je mooie echo's!
Nu maar hopen dat de kleine later niet datgene gaat roepen wat die baby op je plaatje steeds zei

Ik lust geen water meer, wat smaakt dat ranzig
Bah, ik heb het pas 2 dagen en ben het nu al gruwelijk zat.
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:20:50 #197
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_68773764
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:41 schreef Vlindur het volgende:
Eet ik net een boterham met ei, kaas en een flinke klodder Mayo, word ik toch misselijk
Nu laat ik de 2e maar staan.. Wel jammer hoor, was er altijd zo gek op!

Nu voel ik me een beetje beroerd
zo herkenbaar vlindur...ik ben vandaag 9 weken en heb ook moeite met lekker eten ....bijna alles ligt zwaar op de maag en soms komt het weer eruit....
Waar ik eerst gewoon een heel bord goed leeg kon eten zit ik nu halverwege vol en dan heb ik twee uur last van mijn maag..
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:21:25 #198
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_68773786
volgens mijn vlos is minder dan 1 maandverbandje geen reden tot paniek Sorbootje, ik weet zeker dat andere meiden dat kunnen bevestigen.

Vooral niet na een keer harde stoelgang of wat ze dan zo mooi eufemistisch 'bedcardio' noemde...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_68773795
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:10 schreef Memmel het volgende:
Hebben ze die bij Leen Bakker?
Die had ik nl bij Anna! Toen van de ikea, maar daar zijn ze nu uit het assortiment tijdelijk. Ik ga morgen gelijk naar Leen Bakker. Bedankt voor de tip joh! Die kon je namelijk ook gewoon lekker fris wassen en dat kan met deze hoes dus niet.
asjeblief
(al heb je ze uiteindelijk ergens anders vandaan dichterbij is beter!)
maar inderdaad, dat je ze gewoon lekker kan wassen in de wasmachine vond ik ook heel prettig aan onze hoezen.
  donderdag 7 mei 2009 @ 15:22:07 #200
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_68773824
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 15:08 schreef Vlindur het volgende:

[..]

WupWup, welkom!
mijn borsten zijn een cupmaat ongeveer groter geworden en de tepels zijn groter en gevoeliger...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')