abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68765413
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:27 schreef Guuzewuus het volgende:
Sterkte mamanik, lijkt me helemaal niks, zolang in het ziekenhuis moeten liggen. Hopelijk vindt je een goede manier om de tijd te doden daar .

En over ontstekingen... ik heb zelf een holteontsteking gehad en niet laten behandelen en ben daardoor het groottse deel van mijn reukzintuig (aangetaste zenuwen) verloren. MRIscan gehad en bij KNOarts gelopen in het ziekenhuis. Ontstekingen kunnen echt wel hele nare dingen zijn hoor (zeker als je ze onbehandeld laat). Maar ik ben het met jullie eens, dit is natuurlijk een hele nare uitzondering. maar toch eng vind ik.
Jij bent wel van de enge verhalen vandaag hè?!
pi_68765441
Ik ben benieuwd hoe het met Seilram gaat! En Noli, jammer dat het niet heeft doorgezet.

Hier nog zo´n held wat betreft de tandarts. Ik heb er zoooo´n hekel aan, en ook echt bang ervoor. En dat terwijl ik al zo´n beetje aan elke kies een wortelkanaalbehandeling heb gehad.... Ik heb zelfs na de verhuizing nog geen nieuwe tandarts geregeld, soort ontkenningsfase...

Ik heb vannacht echt weer prut geslapen, super veel last van maagzuur, zelfs de rennies hielpen niet meer. Dus toen maar heel veel kussens neergelegd zodat ik wat meer zittend kon slapen, en daar kreeg ik weer super rugpijn van. BLEGH. En tenslotte vanmorgen door het tandenpoetsen weer 5 minuten staan kokhalzen. Erg fijn. /einde klaagmodus
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:32:13 #128
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68765492
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:29 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Jij bent wel van de enge verhalen vandaag hè?!
ja, ik geloof het ook. Sorry
pi_68765698
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:32 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

ja, ik geloof het ook. Sorry
Geeft niet, ik kon die schop onder mijn kont wel gebruiken
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:51:00 #130
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68766204
* meldt

Geen verse noli-baby dus nog, jammer hoor!

BE je krijgt geen PM van me

MamaNik vervelend hoor, lijkt mij inderdaad echt niks zolang te moeten liggen wachten in een ziekenhuisbed. Maar ik hoop dat je het nog even volhoudt, week 37 halen zou toch wel heel mooi zijn voor je kindjes uiteraard. Sterkte
No more games, no more drama...
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:51:44 #131
223453 Guuzewuus
pi_68766233
Even iets anders... Omdat ik nu al een paar dagen de hele dag loop te kokhalzen (bij geuren, boodschappen doen, koken, etc) en vanochtend begonnen ben met overgeven heb ik de huisarts gebeld. En nu krijg ik zetpillen tegen de misselijkheid voorgeschreven. Maar ik heb jullie daar nog niet over gehoord eigenlijk. Is dat nu gek dat ik dat zomaar voorgeschreven krijg? (Ik belde nu al omdat ik erg nare herinneringen heb aan de eerste drie mnd 16 weken bij Stella's zwangerschap)...
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:55:35 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68766358
Dat is volgens mij iets dat ook heel erg verschilt per persoon en per huisarts.
De een gaat bellen om iets voorgeschreven te krijgen, de ander bijt op zijn tanden.
En dan verschilt het dus ook nog eens per huisarts of ze wel of niet snel voorgeschreven worden. Sommige ha's zijn er orthodoxer in dan anderen zeg maar.

En wat voor de een nog wel te doen is, is voor een ander al verschrikkelijk, daar valt niks over te zeggen toch?

Ik kan me voorstellen dat hij ze jou nu wel voorgeschreven heeft omdat het de vorige keer zo rot was. Dat het daarom ook sneller ging zeg maar.
pi_68766394
Guus, ik heb er wel vaker over gelezen hier. Heb ze zelf weleens gehad ook.
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:03:31 #134
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68766579
Guus, heeft hij jou emefasene (ofzoiets) voorgeschreven? Die tip heb ik namelijk al van een paar vriendinnen gekregen. Maar ik wacht nog even met inschakelen dokter. Ik zit nu thuis (vakantie) maar ik wil even afwachten hoe het gaat als ik weer aan het werk ben. Als ik dan nog steeds zo vaak moet overgeven dan neem ik ook even contact op met de dokter.
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:07:06 #135
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68766687
Mamanik heel veel sterkte voor jou!
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:07:28 #136
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68766697
Heb ik nou last van zwangerschapsblindheid of staat seilram niet in de OP?
pi_68766783
Guus, alleen maar fijn toch, dat je er wat voor krijgt?

Amaranta, het viel mij ook op ja, is wel een beetje voorbarig he

[tmi] Schimmelinfectie nr 2 in 3 maanden tijd is hier een feit, joechei JEUK JEUK JEUK [/tmi]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:13:35 #138
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68766871
Emesafene zetpillen zijn voor mij waardeloos, zowel tijdens de vorige zwangerschap als tijdens deze deden ze niks om de misselijkheid minder erg te maken. Pas tijdens mijn 2e ziekenhuisopname kwamen ze ineens aanzetten met Primperan zetpillen en die werken prima!
Ik gebruik ze 2 a 3 keer per dag (3 is maximale dosering) en heb er enorm veel baat bij. Van de gyn mag ik ze de hele verdere zwangerschap gebruiken en kan het totaal geen kwaad.
Guus, Amaranta en alle andere misselijke dames: sterkte Hopelijk is het (al dan niet met medicijnen) gauw weer beter.
Hoe is het eigenlijk met Poppejans?? Nog steeds zo beroerd?

MamaNik
Nog even volhouden joh, over een paar weekjes mag je ze eindelijk vasthouden!
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:13:47 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68766878
Niet voorbarig... ze heeft er nooit in gestaan... kijk maar terug.
[dementie]Ik weet niet meer precies waarom, maar volgens mij was dat op haar eigen verzoek ofzo. Of iig nooit verzocht of ze erin mocht, geen idee ook wat haar datum is... nergens te vinden iig. [/dementie]
pi_68766986
Guuz ook al aan de misselijkheid! Hopen dat het snel weer voorbij is, je zit nu als het klopt wat ik gelezen heb, net als ik op een HCGpiek, dus vandaar de misselijkheid.

Ik kon vanmorgen nog net de gootsteen op mn werk halen om gal te kotsen, ik vind echt alles vies ruiken! en nu was het de deodorant en parfum van clienten, maar ook koffie, alleen als ik aan die geur DENK al..
Het is gelukkig alleen in de ochtend eigenlijk, vooral het willen eten op nuchtere maag, verdere dag heb ik er geen last van, dus ik vind zelf niet dat ik naar dokter hoef.

Oja volgens mij heb ik het hartje gevonden met de Angelsounds, al twijfel ik wel of het niet stiekem mn eigen hartslag is, ik ga nu nog effe weer proberen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:17:52 #141
223453 Guuzewuus
pi_68767016
Ja ik ben ook heel blij dat ik er wat voor krijg. En ik hoop heel erg dat het een beetje werkt. Ik kan lichamelijk altijd veel hebben, maar dat kokhalzen en voortdurend bang zijn in het openbaar te moeten overgeven vind ik zo naar .

Ik weet eigenlijk niet eens wat het precies is, maar ben heel blij met die zetpil-vorm, want de foliumzuurtabletten moet ik ook van kokhalzen .
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:18:49 #142
223453 Guuzewuus
pi_68767045
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:17 schreef Poppejans het volgende:
Guuz ook al aan de misselijkheid! Hopen dat het snel weer voorbij is, je zit nu als het klopt wat ik gelezen heb, net als ik op een HCGpiek, dus vandaar de misselijkheid.

Bij Stella had ik het vanaf 6,5 week . Ver voor de piek dus al .
pi_68767102
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:18 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Bij Stella had ik het vanaf 6,5 week . Ver voor de piek dus al .
Wow, das vroeg! Daarna wel weer minder geworden?
Mijn moeder ook, die wist gewoon al dat ze zwanger was omdat ze stond te kokhalzen boven het fornuis met eten koken, die is dus bij beide zwangerschappen 9 maanden hondsberoerd geweest
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:21:01 #144
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68767126
Seilram was iets van 36,4 toen ze het bericht plaatste, dus als er mensen zin hebben om te rekenen zo op de vroege middag, succes!
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:22:03 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68767157
Poppejans, de jouwe is heel langzaam, en vaak alleen een swoesjswoesj omdat het het bloed door de navelstreng is.
Het hartje van je kindje is echt heel snel, kan niet missen als je ze alletwee een keer gehoord heb zeg maar.
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:24:55 #146
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68767268
Haha, dat alleen al het denken aan een bepaalde geur je misselijk kan maken herken ik! Zo heb ik een tijdje over Seilram heen proberen te kijken. Die heeft zo'n plaatje met een verboden te blowen-bord en elke keer als ik dat plaatje zag moest ik kokhalzen, kwamen er herinneringen bovendrijven aan kroeg-stank (wiet, bier, zweet, rook enzo).

Zou de zon nog doorkomen vandaag? Ik merk dat ik toch wel wat beweging kan gebruiken, begin een beetje stijf te worden van dat niksdoen. Straks als de kleine wakker is maar even gaan wandelen. Althans: zien of we de speeltuin fatsoenlijk lopend kunnen halen vandaag
Volgende week op vakantie, yeeehah
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:27:44 #147
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68767362
Ik ben ook heel erg:
Ik heb last van de geur van de vaatwasser dus kan dat ding niet in en uitruimen. Gevolg, er staat nu eeen berg op het aanrecht omdat mijn man het ook niet doet Misschien Eva maar leren hoe het moet.
Van Eva's poep moet ik trouwens ook heel erg.
En ook van de gedachten aan geurtjes inderdaad

De zon is hier goed doorgekomen. Heb net de ramen al gewassen (de buitenkant dan) Het leek alsof het regende maar de ruiten waren gewoon heel vies
pi_68767402
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:27 schreef amaranta het volgende:
Ik ben ook heel erg:
Ik heb last van de geur van de vaatwasser dus kan dat ding niet in en uitruimen. Gevolg, er staat nu eeen berg op het aanrecht omdat mijn man het ook niet doet Misschien Eva maar leren hoe het moet.
Van Eva's poep moet ik trouwens ook heel erg.
En ook van de gedachten aan geurtjes inderdaad

De zon is hier goed doorgekomen. Heb net de ramen al gewassen (de buitenkant dan) Het leek alsof het regende maar de ruiten waren gewoon heel vies
Nu de keuken nog poetsen en de vloer dweilen
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:33:20 #149
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68767570
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:29 schreef Juup© het volgende:

[..]

Nu de keuken nog poetsen en de vloer dweilen
De vloer van de keuken heb ik al gedaan. Maar die is er niet schoner op geworden. Zitten gruwelijke vetvlekken in
Ik doe het altijd in etappes (beetje fokken tussendoor enzo)
  donderdag 7 mei 2009 @ 12:40:15 #150
35189 Troel
scherp en bot
pi_68767809
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:13 schreef Kersjes het volgende:
Emesafene zetpillen zijn voor mij waardeloos, zowel tijdens de vorige zwangerschap als tijdens deze deden ze niks om de misselijkheid minder erg te maken. Pas tijdens mijn 2e ziekenhuisopname kwamen ze ineens aanzetten met Primperan zetpillen en die werken prima!
Ik gebruik ze 2 a 3 keer per dag (3 is maximale dosering) en heb er enorm veel baat bij. Van de gyn mag ik ze de hele verdere zwangerschap gebruiken en kan het totaal geen kwaad.
Guus, Amaranta en alle andere misselijke dames: sterkte Hopelijk is het (al dan niet met medicijnen) gauw weer beter.
Hoe is het eigenlijk met Poppejans?? Nog steeds zo beroerd?

MamaNik
Nog even volhouden joh, over een paar weekjes mag je ze eindelijk vasthouden!
Primperan heb ik ook gehad in het ziekenhuis (ik haat het alleen dat je dan dus niet de bijsluiter te zien krijgt), maar ook die helpen bij mij niets.
Vanochtend drie uur gewerkt en ik ben nu echt gewoon kapot. Op. Misschien moet ik me er maar bij neer gaan leggen dat ik gewoon echt te weinig energie heb om veel te werken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')