Jij bent wel van de enge verhalen vandaag hè?!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:27 schreef Guuzewuus het volgende:
Sterkte mamanik, lijkt me helemaal niks, zolang in het ziekenhuis moeten liggen. Hopelijk vindt je een goede manier om de tijd te doden daar.
En over ontstekingen... ik heb zelf een holteontsteking gehad en niet laten behandelen en ben daardoor het groottse deel van mijn reukzintuig (aangetaste zenuwen) verloren. MRIscan gehad en bij KNOarts gelopen in het ziekenhuis. Ontstekingen kunnen echt wel hele nare dingen zijn hoor (zeker als je ze onbehandeld laat). Maar ik ben het met jullie eens, dit is natuurlijk een hele nare uitzondering. maar toch eng vind ik.
ja, ik geloof het ook. Sorryquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:29 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Jij bent wel van de enge verhalen vandaag hè?!
Bij Stella had ik het vanaf 6,5 weekquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:17 schreef Poppejans het volgende:
Guuz ook al aan de misselijkheid! Hopen dat het snel weer voorbij is, je zit nu als het klopt wat ik gelezen heb, net als ik op een HCGpiek, dus vandaar de misselijkheid.
Wow, das vroeg! Daarna wel weer minder geworden?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:18 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Bij Stella had ik het vanaf 6,5 week. Ver voor de piek dus al
.
Nu de keuken nog poetsen en de vloer dweilenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:27 schreef amaranta het volgende:
Ik ben ook heel erg:
Ik heb last van de geur van de vaatwasser dus kan dat ding niet in en uitruimen. Gevolg, er staat nu eeen berg op het aanrecht omdat mijn man het ook niet doetMisschien Eva maar leren hoe het moet.
Van Eva's poep moet ik trouwens ook heel erg.
En ook van de gedachten aan geurtjes inderdaad
De zon is hier goed doorgekomen. Heb net de ramen al gewassen (de buitenkant dan) Het leek alsof het regende maar de ruiten waren gewoon heel vies![]()
De vloer van de keuken heb ik al gedaan. Maar die is er niet schoner op geworden. Zitten gruwelijke vetvlekken inquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu de keuken nog poetsen en de vloer dweilen
Primperan heb ik ook gehad in het ziekenhuis (ik haat het alleen dat je dan dus niet de bijsluiter te zien krijgt), maar ook die helpen bij mij niets.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:13 schreef Kersjes het volgende:
Emesafene zetpillen zijn voor mij waardeloos, zowel tijdens de vorige zwangerschap als tijdens deze deden ze niks om de misselijkheid minder erg te maken. Pas tijdens mijn 2e ziekenhuisopname kwamen ze ineens aanzetten met Primperan zetpillen en die werken prima!
Ik gebruik ze 2 a 3 keer per dag (3 is maximale dosering) en heb er enorm veel baat bij. Van de gyn mag ik ze de hele verdere zwangerschap gebruiken en kan het totaal geen kwaad.
Guus, Amaranta en alle andere misselijke dames: sterkteHopelijk is het (al dan niet met medicijnen) gauw weer beter.
Hoe is het eigenlijk met Poppejans?? Nog steeds zo beroerd?
MamaNik![]()
Nog even volhouden joh, over een paar weekjes mag je ze eindelijk vasthouden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |