abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68835526
Jee Duchess, hoe is het nu? Heb je nog gebeld?

Mikoxx heel veel sterkte nog in het ziekenhuis, wat vervelend dat je zo weinig bezoek mag hebben. Hopelijk hou je het nog even vol!

Takkembah ik ken het gevoel wat je omschreef erg goed, ik heb nu een week of twee een uit-elkaar-klap gevoel en mn buik groeit heel hard ineens. Het enige dat bij mij helpt is rustig achterover gaan liggen en zoals Mefke ook al zei, je buik letterlijk de ruimte geven. En een warme kruik erbij is ook fijn inderdaad, maar die zou ik er niet bovenop leggen want dat voelt dan weer zo zwaar..

Hier zijn we (nou ja, manlief vooral dan) al twee weken hard in het kamertje bezig, vandaag nog het laatste stukje van de vloer leggen en dan kunnen de plintjes er op Gisteren werd ik gebeld, 28 mei worden de meubeltjes gebracht
  zaterdag 9 mei 2009 @ 09:44:16 #202
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68835685
Duchess ik heb geen tips voor je verder voorzichtig doen maar en als je toch nog twijfelt gewoon je gyn of vk bellen met je vragen.

Mn buik beweegt echt heel hard... hahaha steeds tegelijkertijd aan de ene kant een handje eruit en aan de andere kant een voetje. Ik krijg een trekpop!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 9 mei 2009 @ 09:47:58 #203
5428 crew  miss_sly
pi_68835723
Duchess, heb je nog wat geslapen? En misschien toch maar even de gyn bellen, want je zo ongerust voelen is in ieder geval ook niet goed

Leuk he huup? Mijn meisje is nooit zo'n druktemakertje, maar gelukkig is ze wel weer drukker en heb ik gisteravond mijn buik ook weer een paar keer flink zien bewegen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68835829
Hoe isset nu Duch?
Tessie, ik zie ook wel een sterretjes maar zolang ik er geen hoofdpijn bij heb hoef ik me van de vk geen zorgen te maken. Zal het iig wel aankaarten.
Huup, leuk he die bewegende buik
Memmel, veel plezier vandaag! Bij welke Chinees ga je eten? Die bij Drievliet of die in de Herenstraat?

morgen meldplicht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68836017
Jeetje Duchess, dat klinkt vervelend. Ik heb helaas geen tips ofzo voor je, ik heb zelf eigenlijk (bijna) nooit last van harde buiken...

Ik heb de vk niet meer gebeld. Ik voel me gewoon goed vandaag, en mijn enkels zijn na een nachtje slapen ook weer een heel stuk normaler. Nu zit het vocht volgens mij in mijn vingers , maar die zien er niet zo raar uit als mijn enkels gisteravond. En geen sterretjes meer gezien. Dus ik geef het dinsdag gewoon ff door bij de vk.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:16:06 #206
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68836062
Duchess, hoe is het nu met je?

En Tessie wel rustig aan hoor! Ik wil je ook niet bang maken, maar zwangerschapsvergiftiging is niet niks, dus voorzichtheid is geen luxe Maar goed, dat weet je ws, zelf ook wel.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:31:07 #207
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68836291
*meldt*

Goedemorgen..
Nog steeds niks..

Vanavond is het volle maan (schijnt) en dan worden er vaak ook meer baby's geboren toch? En anders is het morgen moederdag, zul je zien dat baby wacht tot dan.
Nou ja, we zullen zien.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_68836605
Poppejans, wat een mooi plaatje zeg

Duchess voel je al weer wat beter? heb je nog gebeld?
pi_68837696
Ja volle maan helpt echt Noli! Ken er meerderen die met volle maan zijn bevallen, of dat het iig begon.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:26:58 #210
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68838616
Jeetje, wat had ik veel bij te lezen! Gaat hard hier zeg.

Allereerst wil ik Seilram en Oscar hartelijk feliciteren met de geboorte van Joep
Jammer van de vervelende nasleep, hopelijk gaat het herstel verder goed.

MamaNik, balen zeg, hopelijk vind je geneog afleiding (en rust) in het ziekenhuis. Kan me voorstellen dat je je man en vooral je zoontje erg mist

Mikoxx, wat een domper Goed rusten meid, de hebben hun mama's buik nog heel hard nodig!

Ca ra, wat een schrik zeg. Gelukkig is het nog goed afgelopen, voor hetzelfde geld had je net in je eentje achter het stuur gezeten ofzo, yikes

En ik zag mooie echo's voorbij komen!

Huup, ik voel de kleine eigenlijk alleen maar onderin. Nou ja, lekker dicht bij de uitgang in ieder geval

Vannacht voelde mijn rechterbeen ineens "dood" aan. Een beetje alsof mijn rechterkant vanaf stuit tot tenen sliep, maar dan zonder de steken. Voelde heel naar, ik kon me ook bijna niet omdraaien en lopen ging al helemaal niet, het was meer sleepsleep. Gelukkig vandaag alweer een stuk beter.
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:28:54 #211
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68838664
wat eng kers!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:37:40 #212
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68838838
Valt mee Pinquit, ik denk dat er ergens iets een beetje knel gezeten heeft. Veranderde circulatie enzo. Vorige zwangerschap had ik het in mijn arm, werd ik elke ochtend wakker met een slapende rechterarm en tintelende vingers. In de loop van de ochtend ging dit altijd gewoon weer over en da's nu dus ook, langzaam maar zeker.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:43:11 #213
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68838961
ohh oke, dus je hebt het wel vaker gehad. het lijkt me heel eng om ineens een dood ledemaat te hebben
is t geen carpaaltunnelsyndroom? doet t geen pijn?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:10:13 #214
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_68839678
Geen stekende pijn ofzo, meer vervelend. Ik denk dan ook niet dat het cts is, maar ben natuurlijk geen expert.
Ach, zolang ik er verder overdag geen last van heb vind ik het niet erg hoor!

Schuimblokken, yummie
Heb in mijn eentje al bijna een half pak weggevroten vandaag
Jaja, nu mag het nog!

Noli, hoe issie?
pi_68839783
Ik heb (nog) niet gebeld, ben de nacht redelijk doorgekomen met kruik. Wel slecht geslapen want ik heb ineens last van mijn heupen als ik op mijn zij lig.

Anyway ik ga zo eerst naar een vriendin, zij heeft al drie kinderen en ik wil het ook even met haar bespreken Mocht het vanavond weer zo heftig zijn, dan ga ik idd maar even bellen.

Ik vind het echt zo lastig dit, want sja nog nooit zwanger geweest, wat moet je voelen, wat is normaal en wat niet? En daarbij ben ik ook bang dat ik voor 'niks' bel (Lees: dat ze mij niet serieus nemen of een aansteller vinden )
#geen
pi_68840475
Nou ja dan maar liever voor niks bellen hoor! Het is belangrijker dat jij je weer prettig voelt!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:40:27 #217
61183 leonieke
Dan toch?
pi_68840494
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:34 schreef Poppejans het volgende:
Photobucket gaat vaak uitzichzelf vergroten ofzo, ik had normaal formaat geupload.

Zien jullie nu wel wat, en ook normaal formaat??

Hoofdje (rechts) uitvergroot
[ afbeelding ]

Mini mensje liggend, als je goed kijkt zie je rechts het hoofdje met daarnaast beginsel armpjes en de beentjes zie je ook
[ afbeelding ]

10 weken 5 dagen
Ik kom hier even binnenvallen (sorry als ik over andere berichten heb gelezen) maar Poppejans wat een fantastische foto's Wat moet dit een heerlijk gevoel zijn (en een heerlijk geluid geweest zijn om het kloppend hartje te horen)
pi_68841310
Jaaaaaaaaaa Poppejans, wat een mooi Poppekind!! Wat ontzettend fijn zeg!

En Seilram en Oscar, volgens mij had ik t nog niet gedaan en anders verdiend dubbelop: van harte met de geboorte van jullie Joep!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:27:37 #219
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68842954
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:15 schreef DuchessX het volgende:
Ik vind het echt zo lastig dit, want sja nog nooit zwanger geweest, wat moet je voelen, wat is normaal en wat niet? En daarbij ben ik ook bang dat ik voor 'niks' bel (Lees: dat ze mij niet serieus nemen of een aansteller vinden )
Dat gevoel heb je bij een tweede kindje ook hoor Maar een beetje arts neemt je dus wel serieus en checkt je 3 dubbel voor die je naar huis stuurt bellen dus!
Beter 1x teveel als 1x te weinig. En ik spreek uit ervaring anders was Ties op de A2 geboren.

Tweelingmama's go for it dames !! Houd ze binnen.

Poppejans nogmaals van harte wat een mooie echo plaatjes ik hoop dat je er ongelooflijk van genoten hebt!
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:41:49 #220
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68843275
Speciaal voor Rocka foto's van Isa en Ties Het grote kleine babietjestopic deel 191
Mama van Isa en Ties
pi_68843597
Oh wauw Marlieske! Wat een lekker ding!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 16:35:37 #222
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68844588
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:41 schreef marlieske het volgende:
Speciaal voor Rocka foto's van Isa en Ties Het grote kleine babietjestopic deel 191
Wouw
Wat een knapperd!! En wat een leuke foto's van broer en zus.
pi_68846767
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:37 schreef mefke79 het volgende:
Dames met echt dikke enkels/benen van het vocht (dus niet al die mensen die net als ik af en toe dikke pootjes hebben na een drukke dag)...jullie weten vast wel dat je ook steunkousen kunt gaan dragen he. Ja, ik weet het, ze zijn niet mooi, niet handig, niet fijn...maar ze helpen wel! En je moet nog langer met je benen door. Je krijgt ze vergoed meestal, dus daarvoor hoef je het niet te laten. En, als ik collega's mag vertrouwen, voorkom je er mee dat je op latere leeftijd grotere problemen met je benen krijgt.
Zelf heb ik laatst even een collega laten kijken, volgens haar is er bij geen noodzaak, mijn enige spatader zit dan ook aan de binnenkant van mijn bovenbeen en mijn benen zijn nog even slank als hiervoor.
En Tessie, ook even sterretjes zien is niet goed..bel je vk als je het niet vertrouwd. Beter een keer te veel bellen dan een keer te weinig.
Ik draag links idd ook een steunkous. Ik heb 5 jaar geleden een trombose gehad in mijn been, en ben vrij vroeg in de zwangerschap de kous weer trouw gaan dragen. Het voorkomt alleen duidelijk géén spataders
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:10:33 #224
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68847002
Noli, hoe is het daar?

Marlieske, super foto's

Ik had me nog niet gemeld, bij deze dus
Hier rommelt het een beetje in de buik, maar kan nou niet zeggen of er daadwerkelijk wat gaande is. Sinds gisteravond erg veel harde buiken, maar echt heftiger worden ze nog niet. Dus ik ga er maar vanuit dat het niks is.
No more games, no more drama...
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:04:28 #225
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68848579
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:41 schreef marlieske het volgende:
Hoe schattig!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 19:43:37 #226
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68849763
prachtig duo marlieske
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68850134
Mooie foto's Marlieske, wat een mooi stel!!

Wij zijn klaar met het kamertje(zie topic), alleen de naam komt nog op de muur, maar dat komt pas later.
Volgende week maandag komt de kraamzorg langs dus dan is alles mooi op orde.
  Moderator zaterdag 9 mei 2009 @ 20:47:07 #228
5428 crew  miss_sly
pi_68852183
Wat een mooie foto's marlieske. Die van Ties in het badje

Memmel zich niet gemeld vandaag?
pi_68852274
Wat een lieve foto´s Marlieske!

Ik ben vandaag bij Chell geweest om buikfoto´s te maken En ze zijn echt zooooo leuk geworden! En het was ook nog eens super gezellig, ben er helemaal happy van Als ze ze bewerkt heeft (mn striae wegsoepen enzo ) zal ik er wel een paar in het buikentopic posten
pi_68852311
Miss_sly memmel heeft zich vanochtend gemeld, die had een vrijgezellenfeest vandaag

Gaaf Tessie! Ik ben benieuwd
pi_68852438
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:47 schreef miss_sly het volgende:
Wat een mooie foto's marlieske. Die van Ties in het badje

Memmel zich niet gemeld vandaag?
Op zich gaat het nu redelijk met haar. Is alleen enorm moe dus doet niet aan Fokken op dit moment
  Moderator zaterdag 9 mei 2009 @ 20:53:54 #232
5428 crew  miss_sly
pi_68852445
Ow, heb ik Memmel gemist.

Geen verse babies in aantocht dus helaas

Ik heb wel een redelijk verse baby bewonderd vandaag: mijn jongste neefje Brent Wat een heeeeerlijk mannetje is dat Echt een broertje van de andere twee, maar toch al een heel eigen snoetje
En zoooo klein ongelofelijk dat wij over een aantal weken ook zo een klein hummeltje hebben.
  Moderator zaterdag 9 mei 2009 @ 20:54:39 #233
5428 crew  miss_sly
pi_68852472
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:53 schreef Juup© het volgende:

[..]

Op zich gaat het nu redelijk met haar. Is alleen enorm moe dus doet niet aan Fokken op dit moment
Fokken is ook het minst belangrijk. Rusten en goed voor zichzelf en jullie kindje zorgen is veel belangrijker

voor Duchess
  zaterdag 9 mei 2009 @ 20:55:48 #234
190853 RockabeIIa
pi_68852524
Leuk tessie
pi_68852817
wat een knapperd Marlieske!

ben benieuwd naar het resultaat Tessie!

blech, heb de hele dag al pijn in me buik en schaambeen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68854623
Kwam er vanmorgen achter dat mn mooie spijkerbroek niet meer past... . Ik ga maandag toch maar even kijken of ik nog iets anders kan vinden, want ik moet nog een week of 12...
En misschien kan ik mn schoonzusje blij maken met de niet passende broek...
Fake it till you make it...
pi_68856589
Ah zonde is dat Nijna!

Yeah Vicky heeft bijna meldplicht , je vindt het echt leuk he haha

Mikoxx heeft afgelopen nacht nog wel wat harde buiken gehad, nu is het weer rustig.
Ze krijgt nog remmers in de vorm van pillen en ligt regelmatig een half uur aan het ctg.
Verder krijgt ze antibiotica voor een bacterie, gbs heet het. Groep B Streptokokken, wat gevaarlijk kan zijn voor de baby's. 10-20% van de zwangeren draagt die bacterie bij zich.
Normaal gesproken is het goed te behandelen met AB.

Haar man mag de hele dag bij haar zijn.
Tis dus niet zo dat ze geen bezoek mag.
Ze wil alleen ook zelf zoveel mogelijk rust creeren voor zichzelf en indirect dus ook voor de baby's.
Verder hoopt ze op eindelijk eens een keer een goede nachtrust.

Ze vindt jullie reacties lief!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:45:07 #238
62233 Jelief
ikke lief!
pi_68856846
Dan nogmaals een hart onder de riem voor Mikoxx. Ik hoop dat je beepjes nog even blijven zitten
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_68857540
Mikoxx Ik hoop mee op een goede nachtrust

Ik heb vandaag de hele woonkamer gestoft en gepoetst, en vervolgens compleet gereorganiseerd Ik ben benieuwd wat m'n vriend zegt als ie thuiskomt
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:06:01 #240
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68857787
Hier wat gerommel enzo..
Maar veel te onregelmatig dus niks om enthousiast van te gaan worden.

Maar ik heb het idee dat het wel íets doet. Als ik namelijk naar de wc ga en ik ga plassen kan ik het van te voren prima onder controle houden. Ik doe/deed steeds bekkenbodemspier oefeningen, tijdens het plassen even de plas stoppen/ophouden. Maar nu kan ik als ik eenmaal ga plassen doen wat ik wil, ik kan het niet tussentijd stoppen. Ja, aan het eind. Dan wel weer.
Ik vond het eerst wel een beetje 'eng' want waren mijn vliezen nou gebroken dan? Maar ik had zoiets van als het de vliezen zijn dan lek ik tussentijds (bij wandelen, traplopen, op- en van het hoge bed klimmen enz, enz) heus ook wel. Maar helemaal niks dus.

Nou ja we zien het wel weer..

Even een hele dikke voor alle dames die in het ziekenhuis of thuis liggen en het rustig aan moeten doen...
Maxi, Midi & Mini
pi_68857869
spannend noli! hoop dat het gerommel door gaat zetten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68858028
Spannend Noli!!! Hoop dat het doorzet!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:15:00 #243
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68858181
Ik reken ondertussen al nergens meer op..
Maxi, Midi & Mini
pi_68858378
Maar wij wel hoor Noli.
Ben ontzettend benieuwd of je nou een jongetje of een meisje krijgt!
pi_68858413
spannend nool!

tijdens het plassen even ophouden is trouwens niet zo'n gezonde bekkenbodem-oefening he. schijnt.
  zondag 10 mei 2009 @ 00:01:53 #246
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68859885
Ik doe/deed het niet dagelijks en elke keer hoor Bix.
Gisteren voor het eerst eigenlijk een keer tijdens het plassen (toen deed alles het gewoon) vandaag dus nog een keer (toen lukte het dus niet) dus later op de dag nog een keer gedaan om te kijken of het nog zo was.

(ik moest het vroeger trouwens wel leren (mijn urinewegen zijn opgerekt toen ik een jaar of 4 was) als ik daarna maar wel goed zorgde dat ik wel HELEMAAL goed 'leeg' plaste..)
Maxi, Midi & Mini
  zondag 10 mei 2009 @ 00:03:39 #247
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_68859936
Noli, zeg, waarom lig jij niet te baren eigenlijk?
  zondag 10 mei 2009 @ 00:31:10 #248
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68860743
He 't is officieel al zondag...Vicky heeft meldplicht!!

Ik heb een leuke maar slopende vrijgezellendag gehad. Ik heb me kranig geweerd en de mevrouw bij de Chinees was zo onder de indruk van mijn buik dat ik een fles wijn kreeg van haar! Voor de baby, zegt ze!
't was trouwens bij Drievliet Vicky, de vreetschuur...

Ga zo slapen en meld me morgen weer!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68861867
Mikoxx... Ik hoop dat je je kindjes nog even veilig bij je kunt houden!
MamaNik, voor jou hoop ik dat ook! wat balen dat je nu tot het eind in het ziekenhuis moet blijven, maar inderdaad, als je kindjes daarmee de beste kans hebben... sterkte!
Poppejans, wat een prachtige echo's! heel speciaal, daar was je poppekind dan!
verder even een knuffel aan iedereen die dat even nodig heeft, om welke reden dan ook...
  zondag 10 mei 2009 @ 04:35:13 #250
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68863660
*meldt*
Oké... Ik werd wakker van 'buiken' waar ik niet meer plat liggend door heen kon slapen. Dus nu zit/lig ik beneden op het bed in de kamer..
Maxi, Midi & Mini
  zondag 10 mei 2009 @ 04:37:20 #251
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68863668
* Noli. mompelt iets.. "Ik zei het toch al.. Volle maan en moederdag.."
Maxi, Midi & Mini
pi_68863782
Heel veel succes!
pi_68863938
Gebeurt er al meer Noli? Succes in elk geval
pi_68863950
Goedemorgen...

NOu daar komt ie dan.....

meldt

oh ik wil daar ook een keer gaan eten, was het lekker Memmel?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 10 mei 2009 @ 07:32:52 #255
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68863958
Ooohh Noli, hoop dat het heeft doorgezet!!
pi_68863963
Jaa Vicky met meldplicht Ik ben heel benieuwd wie er uit jouw buik komt binnenkort
  zondag 10 mei 2009 @ 07:38:05 #257
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68863968
*meldt*

Om half zes reden we richting ziekenhuis want ja, om de vijf minuten toch écht wel activiteit.. Tot je daar aan het CTG ligt en de boel (zoals altijd) weer afzakt naar nihil..
Nog even controle's gehad van de vlos daar (genoeg vruchtwater, verder geen enkele ontsluiting) en we mochten weer naar huis..
Maxi, Midi & Mini
pi_68863971
balen Noli!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 10 mei 2009 @ 07:43:55 #259
190853 RockabeIIa
pi_68863981
Gatver noli... toch hoop ik dat je een fijne moederdag hebt
  Moderator zondag 10 mei 2009 @ 08:10:19 #260
5428 crew  miss_sly
pi_68864062
He Noli, wat een domper

Vicky, meldplicht
  zondag 10 mei 2009 @ 08:31:40 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68864137
He Noli... wat balen joh! Hebben ze niet gelijkj even gestript ofzo?
  Jubileum moderator zondag 10 mei 2009 @ 08:52:56 #262
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_68864249
Ach Noli dat is rottig
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_68864284
Mikoxx, hopelijk blijven die kleine ukkies nog even zitten.

Noli, hopelijk doet het gerommel wel alvast wat. Ohw... in het ziekenhuis gezeten en vals alarm... Was toch een leuk moederdagcadeautje geweest als je op zn minst wat ontsluiting had gehad!
Fake it till you make it...
  zondag 10 mei 2009 @ 09:49:20 #264
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68864656
Noli balen zeg!

Ik meld me ook weer!
Vicky, 't is er heerlijk, maar echt wel een vreetschuur, zeker niets voor een romantisch etentje voor 2

Ik ben gisteren gewoon heul erg verbrand op mijn decoteletten en in mijn gezicht. Dat had ik niet door! Vandaag toch maar even smeren dan.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 10 mei 2009 @ 09:55:37 #265
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68864730
noli
pi_68865339
He Noli, wat balen zeg. Maar de dag is pas net begonnen, wie weet gaat het nog echt gebeuren later vandaag.
pi_68865710
Noli...

Gister kwam er een vriending langs met een 'doosje' babykleertjes.

Dit, dit en dit is allemaal maat 50/56.

De rest moet ik nog uitzoeken...
  zondag 10 mei 2009 @ 11:03:02 #268
62233 Jelief
ikke lief!
pi_68865735
Balen Noli,ik hoop dat het alsnog doorzet vandaag of morgen
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 10 mei 2009 @ 11:04:10 #269
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68865757
quote:
Op zondag 10 mei 2009 08:31 schreef Brighteyes het volgende:
He Noli... wat balen joh! Hebben ze niet gelijkj even gestript ofzo?
Daar moet je toch minstens wat ontsluiting voor hebben?

Het begon ook al zo lekker hier.. Toen wij gisteravond naar bed gingen werd Hanne wakker. Michiel met haar naar de wc, nog even wat water drinken en toen gooide ze alles er uit. De rest van de nacht heeft ze goed geslapen maar toen we zostraks terug waren en de oppas weer weg was heeft ze nog een keer alles uit gespuugd.. Nu ligt ze weer K.O. op mijn bed, het arme

We hebben weer alles en niks tegelijk.
Maxi, Midi & Mini
  Moderator zondag 10 mei 2009 @ 11:04:46 #270
5428 crew  miss_sly
pi_68865765
Ow Ssserpente, dan ben ik neit de enige met een belachelijke hoeveelheid kleertjes

Ow ja, ik had gisteren ook nog twee toevoegingen voor de garderobe van dochterlief. Mijn moeder had een schattige bikini gekocht: donkerblauw met witte stippen en Nijntje erop
En iemand van haar tennisclub had een poncho gehandwerkt (weet niet of het gebreid of gehaakt of gepunnikt of gemacrameed is) in rood en wit. Zooo schattig
pi_68865852
Woahhh Ssserpente Wat een berg zeg!

Noli Misschien zet het later vandaag nog door... er is nog hoop!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68866281
Noli, wat een gedoe zeg! Een zielig voor jullie kleine . Hoop dat ze snel opknapt.

En vooruit, voor jou nog eentje dan:

Miss, wat is gemacrameed? Het klinkt wel erg schattig btw!

Ik wil die kleertjes nog wel ff wassen voordat ik ze in de kast hang. Is het slim om dat nu te doen en kan ik ze dan straks (over vier maanden) meteen aantrekken?
Of moet je kleertjes vlak voor de geboorte sowieso nog een keer wassen? Want dan was ik ze over een paar maanden pas.
  zondag 10 mei 2009 @ 11:38:59 #273
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68866358
hoop dat het door gaat zetten Noli... het is vast wel een soort van beginnetje???

en wat veeeel kleertjes serpente! mijn zus nam de laatste tijd al met grote regelmaat wat mee, dus ik heb ook al een aardige collectie, bijna allemaal meidenspul...nou maar afwachten wat het wordt haha

en ik heb mijn eerste misselijkheidservaring vandaag... van8 al midden in de nacht kotsberoerd en nu ook nogal weeig gevoel in mijn buik...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_68867595
sjeeeees! Krijg ik dus pas net de sms van jou noli, die om 5.30 al verstuurd was. Dus ik snel pc aan, kijken of er nieuws is.
Maar het kan nog steeds op moederdag he!
  zondag 10 mei 2009 @ 13:20:22 #275
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68868690
* meldt

Noli wat spannend, hopelijk zet het door!

Vicky meldplicht

Hier beetje onzekerheid, gister ging ik na een avondje op de bank hangen ineens staan en voelde het ineens erg vochtig daar beneden. Maar ben ik gewoon incontinent of was dat vruchtwater? Het is niet zo dat het nu nog zomaar "lekt", en er zijn ook nog geen weëen. Dus ik denk dat mijn spieren rond mijn blaas gewoon niet zo goed werkten gisteravond
Verder dus alles nog onder controle
No more games, no more drama...
  zondag 10 mei 2009 @ 13:21:52 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68868716
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:04 schreef Noli. het volgende:

[..]

Daar moet je toch minstens wat ontsluiting voor hebben?
Ontsluiting toch niet dacht ik?Verweking toch alleen?
Nou ja, never mind me.
  zondag 10 mei 2009 @ 13:26:50 #277
100412 mefke79
komt goed!
pi_68868841
...ik geloof dat ik het tegengestelde ben van Miss en Sserpente. Ik heb welgeteld 4 rompertjes, 1 pakje en 1 shirtje. Allemaal gekregen, niets zelf gekocht. Reden..ik kan maar niets leuks vinden. Alles is of meisje of jongen. En ik wil iets leuks en dan toch neutraal. En dat is dus lastig als je niet van ecru, bruin en beige houdt. Ik vrees dat die van mij veel zwart en wit aankrijgt de eerste tijd. En groen natuurlijk, niets mis met groen, past ie mooi bij zijn kamertje.
Noli, hopelijk zet het door!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 10 mei 2009 @ 13:45:59 #278
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68869314
Noli, misschien dat de zoektocht naar ontsluiting wat in gang zet heeft bij mij wel eens geholpen.
  zondag 10 mei 2009 @ 14:42:11 #279
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68871027
Noli...het wordt nu echt spannend!

Ssserpente heerlijk al die kleertjes Lekker uitzoeken

Iemand nog iets van MamaNik gehoord?

Mikoxx, ik denk vaak aan je! Maar wel better be safe than sorry hé...? (Cliché cliché)

AE brr wat lijkt me het allemaal spannend zeg!

Ik ben erg moe, dus hou ik het even kort
Gister heb ik bijna geen harde buiken gehad, en áls ik er een had was die lang niet zo heftig als vrijdagavond. Momenteel wel weer iets meer last, maar lang niet zo erg als vrijdag. Ik zie het nog even aan.

Wel nog steeds dood- en doodop maar ja wat else is new haha Gewoon even geduld hebben nu tot de ijzertabletjes hun werk goed doen.

Allemaal succes, sterkte, beterschap en een fijne (moeder)dag gewenst!!!!
Juup© houdt alles goed bij voor me, ik krijg regelmatig updates over hetgeen hier gebeurt

voor jullie.

PS Ook nog een voor BJ die nu last krijgt van misselijkheid
#geen
  zondag 10 mei 2009 @ 14:57:37 #280
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_68871697
Lief duchessx dat je zo vaak naar me vraagt. Alles onder controle hier in het ziekenhuis vandaag weer begonnen met 24 uurs urine morgenochtend bloedprikken en dan krijg ik s'middags de uitslag daarvan. Morgen is er ook gynaecologie bespreking dus ben benieuwd wat ze dan bespreken. En ben natuurlijk erg benieuwd naar de uitslagen. Morgen even paar vragen stelen aan gyn vandaag lopen ze geen visite's. Ik lees alles mee, maar het is te lastig om via mijn mobiel op iedereen te reageren sorry daarvoor! Sterkte en succes voor iedereen en ik leef ondanks dat ik niet overal op reageer wel met iedereen mee.
  zondag 10 mei 2009 @ 15:03:16 #281
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68871950
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ontsluiting toch niet dacht ik?Verweking toch alleen?
Nou ja, never mind me.

Ik weet het ook niet meer!
Maxi, Midi & Mini
  zondag 10 mei 2009 @ 15:20:40 #282
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68872563
quote:
Op zondag 10 mei 2009 11:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik heb mijn eerste misselijkheidservaring vandaag... van8 al midden in de nacht kotsberoerd en nu ook nogal weeig gevoel in mijn buik...
Herkenbaar. Bij mij helpt voorkomen dat mijn maag leegraakt. Ook al is eten niet direct de meest voor de hand liggende wens bij misselijkheid, het helpt bij mij wel. En als ik echt geen trek heb sabbel ik op een snoepje, dat werkt ook echt goed (voor even ).
  zondag 10 mei 2009 @ 15:26:43 #283
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68872785
quote:
Op zondag 10 mei 2009 15:20 schreef Tan het volgende:

[..]

Herkenbaar. Bij mij helpt voorkomen dat mijn maag leegraakt. Ook al is eten niet direct de meest voor de hand liggende wens bij misselijkheid, het helpt bij mij wel. En als ik echt geen trek heb sabbel ik op een snoepje, dat werkt ook echt goed (voor even ).
ik was net aan het google-en naar tips haha wat toevallig! en voel me nog steeds een beetje weeiig..
ga zo idd maar weer wat eten...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_68877644
Ik blijf bij het berichtje wat ik op je Hyves blog als antwoord heb gegeven Noli, vandaag wordt je weer moeder.
  zondag 10 mei 2009 @ 17:37:23 #285
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68877775
quote:
Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik was net aan het google-en naar tips haha wat toevallig! en voel me nog steeds een beetje weeiig..
ga zo idd maar weer wat eten...
Ik heb een noodpakket in huis:
- crackers die goed uitzetten in de maag (van die dikke tarwecrackers, ook goed voor de darmen )
- beschuit (als ik echt nergens meer trek in heb lukt een beschuit vaak nog wel)
- creamcrackers (voor tussendoor)
- zuurtjes (om op te sabbelen)
- cola (ik drink het niet veel, maar het helpt wel enigszins tegen de misselijkheid, je gaat er lekker van boeren en dan raak je die lucht in je maag kwijt )
- rooibosthee, je moet er van houden, maar ik krijg er geen maagzuur en wel van gewone thee
  zondag 10 mei 2009 @ 18:22:41 #286
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68878917
wat bij cola dan juist heel goed is, niet om complete glazen tegelijk te drinken, maar een eetlepel per keer als je misselijk bent.
het helpt op die mannier ook goed tegen het spugen.

Bj sterkte ermee

Noli jammer dat het niks opgeleverd heeft
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 10 mei 2009 @ 18:46:33 #287
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68879559
MamaNik morgen dus een spannende dag...! Ik duim dat alle uitslagen goed zijn

Noli nog thuis?
#geen
pi_68879918
Noli! Wat een domper

Ssserpente, wat een vracht kleertjes En zo te zien ook nog harstikke leuk!

Hier vanochtend een echt momentje. De kinderen van mijn man hadden een bijna-moederdag ontbijt gemaakt en een bijna-moederdagcake gebakken. En nog een lieve bijna-moederdag kaart erbij

En van Sorbo-man zwitsalspulletjes en een kookboek ( )

pi_68881835
Awww wat lief Sorbootje!
Ik heb vandaag ook al moederdag kadootjes gekregen Zo leuk!
pi_68882195
Noli, succes gewenst alvast
pi_68882296
Hoe isset nu Noli?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68883803
quote:
Wat is vergeetachtigheid in de zwangerschap?
Ongeveer 80% van de vrouwen heeft last van vergeetachtigheid in de zwangerschap. Ze worden ook onhandiger:

•Ze vallen vaker van de trap.
•Ze stoten zich vaker.
•Ze knoeien meer, of ze snijden zich vaker in hun vingers.
•Ze weten niet meer waarom ze ergens naar toe zijn gelopen.
•Ze zijn vaker spullen kwijt.
•Ze maken vaker een botsing met de auto.
Deze vergeetachtigheid noemen we zwangerschapsdementie. Als je last hebt van zwangerschapsdementie reageer je vaak ook langzamer op alles.

Wanneer gaat de vergeetachtigheid over?
De klachten zijn niet meteen na de bevalling over. De meeste vrouwen hebben er nog gemiddeld 8 maanden na de bevalling last van. Daar is onderzoek naar gedaan.
8 MAANDEN???

OMG

pi_68884594
Nou leuk vooruitzicht Juup!
Gister ging ik weer eens braintraining doen, werd ik ook niet vrolijk van
  zondag 10 mei 2009 @ 21:23:16 #294
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68884640
quote:
Op zondag 10 mei 2009 18:58 schreef Sorbootje het volgende:
Noli! Wat een domper

Ssserpente, wat een vracht kleertjes En zo te zien ook nog harstikke leuk!

Hier vanochtend een echt momentje. De kinderen van mijn man hadden een bijna-moederdag ontbijt gemaakt en een bijna-moederdagcake gebakken. En nog een lieve bijna-moederdag kaart erbij

En van Sorbo-man zwitsalspulletjes en een kookboek ( )

Wat ontzettend lief!
je zou mij echt op kunnen vegen hoor
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68884773
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:22 schreef tessie het volgende:
Nou leuk vooruitzicht Juup!
Gister ging ik weer eens braintraining doen, werd ik ook niet vrolijk van

zondag 10 mei 2009 @ 21:39:37 #296
190853 RockabeIIa
pi_68885350
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:01 schreef Juup© het volgende:

[..]

8 MAANDEN???

OMG

Je moet gewoon niet alles meelezen hier. Wat niet weet wat niet deert
pi_68885442
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Je moet gewoon niet alles meelezen hier. Wat niet weet wat niet deert
pi_68886080
Wij gaan een kakkertje van Sjakie maken... tenminste, dat zou je wel zeggen als je dit setje ziet. Ik vond het zó skattig

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_68886612
Leuk hoor Mclaura!

Vicky, weer een mooie mijlpaal bereikt, gefeli!

Goh Noli, jammer dat het niet doorzette! T zal vast niet lang meer duren joh!

Hier alles prima, alweer over de helft!
Woensdag de echo! Hoe lang duurt de 20weken echo ongeveer?
Zit een beetje met Meike, het lijkt erop dat we geen oppas kunnen vinden, en het is niet ideaal, maar anders moet ze maar mee.
  zondag 10 mei 2009 @ 22:15:12 #300
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68886809
Karin, de 20 weken echo duurde bij ons nog geen kwartier...maar als je pech hebt ligt de beeb niet goed en duurt het langer (of je wordt weggestuurd om een half uur later terug te moeten komen, zien of de baby dan gedraaid is). Is dus geen pijl op te trekken helaas...
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')