Ik kom hier even binnenvallen (sorry als ik over andere berichten heb gelezen) maar Poppejans wat een fantastische foto'squote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:34 schreef Poppejans het volgende:
Photobucket gaat vaak uitzichzelf vergroten ofzo, ik had normaal formaat geupload.![]()
Zien jullie nu wel wat, en ook normaal formaat??
Hoofdje (rechts) uitvergroot
[ afbeelding ]
Mini mensje liggend, als je goed kijkt zie je rechts het hoofdje met daarnaast beginsel armpjes en de beentjes zie je ook
[ afbeelding ]
10 weken 5 dagen
Dat gevoel heb je bij een tweede kindje ook hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:15 schreef DuchessX het volgende:
Ik vind het echt zo lastig dit, want sja nog nooit zwanger geweest, wat moet je voelen, wat is normaal en wat niet? En daarbij ben ik ook bang dat ik voor 'niks' bel (Lees: dat ze mij niet serieus nemen of een aansteller vinden)
Wouwquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:41 schreef marlieske het volgende:
Speciaal voor Rocka foto's van Isa en Ties Het grote kleine babietjestopic deel 191
Ik draag links idd ook een steunkous. Ik heb 5 jaar geleden een trombose gehad in mijn been, en ben vrij vroeg in de zwangerschap de kous weer trouw gaan dragen. Het voorkomt alleen duidelijk géén spatadersquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:37 schreef mefke79 het volgende:
Dames met echt dikke enkels/benen van het vocht (dus niet al die mensen die net als ik af en toe dikke pootjes hebben na een drukke dag)...jullie weten vast wel dat je ook steunkousen kunt gaan dragen he. Ja, ik weet het, ze zijn niet mooi, niet handig, niet fijn...maar ze helpen wel! En je moet nog langer met je benen door. Je krijgt ze vergoed meestal, dus daarvoor hoef je het niet te laten. En, als ik collega's mag vertrouwen, voorkom je er mee dat je op latere leeftijd grotere problemen met je benen krijgt.
Zelf heb ik laatst even een collega laten kijken, volgens haar is er bij geen noodzaak, mijn enige spatader zit dan ook aan de binnenkant van mijn bovenbeen en mijn benen zijn nog even slank als hiervoor.
En Tessie, ook even sterretjes zien is niet goed..bel je vk als je het niet vertrouwd. Beter een keer te veel bellen dan een keer te weinig.
Hoe schattig!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:41 schreef marlieske het volgende:
Speciaal voor Rocka foto's van Isa en Ties Het grote kleine babietjestopic deel 191
Op zich gaat het nu redelijk met haar. Is alleen enorm moe dus doet niet aan Fokken op dit momentquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:47 schreef miss_sly het volgende:
Wat een mooie foto's marlieske. Die van Ties in het badje
Duchess, hoe is het nu met je?
Memmel zich niet gemeld vandaag?
Fokken is ook het minst belangrijk. Rusten en goed voor zichzelf en jullie kindje zorgen is veel belangrijkerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op zich gaat het nu redelijk met haar. Is alleen enorm moe dus doet niet aan Fokken op dit moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |