Ontsluiting toch niet dacht ik?Verweking toch alleen?quote:Op zondag 10 mei 2009 11:04 schreef Noli. het volgende:
[..]
Daar moet je toch minstens wat ontsluiting voor hebben?
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ontsluiting toch niet dacht ik?Verweking toch alleen?
Nou ja, never mind me.
Herkenbaar. Bij mij helpt voorkomen dat mijn maag leegraakt. Ook al is eten niet direct de meest voor de hand liggende wens bij misselijkheid, het helpt bij mij wel. En als ik echt geen trek heb sabbel ik op een snoepje, dat werkt ook echt goed (voor evenquote:Op zondag 10 mei 2009 11:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik heb mijn eerste misselijkheidservaring vandaag... van8 al midden in de nacht kotsberoerd en nu ook nogal weeig gevoel in mijn buik...
ik was net aan het google-en naar tips hahaquote:Op zondag 10 mei 2009 15:20 schreef Tan het volgende:
[..]
Herkenbaar. Bij mij helpt voorkomen dat mijn maag leegraakt. Ook al is eten niet direct de meest voor de hand liggende wens bij misselijkheid, het helpt bij mij wel. En als ik echt geen trek heb sabbel ik op een snoepje, dat werkt ook echt goed (voor even).
Ik heb een noodpakket in huis:quote:Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik was net aan het google-en naar tips hahawat toevallig! en voel me nog steeds een beetje weeiig..
ga zo idd maar weer wat eten...
8 MAANDEN???quote:Wat is vergeetachtigheid in de zwangerschap?
Ongeveer 80% van de vrouwen heeft last van vergeetachtigheid in de zwangerschap. Ze worden ook onhandiger:
•Ze vallen vaker van de trap.
•Ze stoten zich vaker.
•Ze knoeien meer, of ze snijden zich vaker in hun vingers.
•Ze weten niet meer waarom ze ergens naar toe zijn gelopen.
•Ze zijn vaker spullen kwijt.
•Ze maken vaker een botsing met de auto.
Deze vergeetachtigheid noemen we zwangerschapsdementie. Als je last hebt van zwangerschapsdementie reageer je vaak ook langzamer op alles.
Wanneer gaat de vergeetachtigheid over?
De klachten zijn niet meteen na de bevalling over. De meeste vrouwen hebben er nog gemiddeld 8 maanden na de bevalling last van. Daar is onderzoek naar gedaan.
Wat ontzettend lief!quote:Op zondag 10 mei 2009 18:58 schreef Sorbootje het volgende:
Noli!Wat een domper
![]()
Ssserpente, wat een vracht kleertjesEn zo te zien ook nog harstikke leuk!
Hier vanochtend een echt![]()
![]()
momentje. De kinderen van mijn man hadden een bijna-moederdag ontbijt gemaakt en een bijna-moederdagcake gebakken. En nog een lieve bijna-moederdag kaart erbij
![]()
En van Sorbo-man zwitsalspulletjes en een kookboek (![]()
)
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:22 schreef tessie het volgende:
Nou leuk vooruitzicht Juup!
Gister ging ik weer eens braintraining doen, werd ik ook niet vrolijk van
Je moet gewoon niet alles meelezen hier. Wat niet weet wat niet deertquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet alles meelezen hier. Wat niet weet wat niet deert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |