Oh, dat is echt leukquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:25 schreef miss_sly het volgende:
De meubeltjes zijn geleverd volgens schaap, dus straks gaan we alles in elkaar zetten
Wat leuk! Wat voor eentje heb je? Je hebt tegenwoordig hele leuk, maar wij hebben zo'n oude saaie zeshonderstehandse uit het jaar nul. Ook zo stom om een nieuwe te kopen, hij is nog helemaal goed... Ik denk dat ik 'm wit ga verven, lijkt het toch nog ietsje anders.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:45 schreef miss_sly het volgende:
Hij heeft de box al in elkaar gezet
Zooo raar, er staat een box in onze huiskamer
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:45 schreef miss_sly het volgende:
Hij heeft de box al in elkaar gezet
Zooo raar, er staat een box in onze huiskamer
Ik vind het ook zo leuk, moet er telkens even naar kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:55 schreef Tan het volgende:
[..]
Wat leuk! Wat voor eentje heb je? Je hebt tegenwoordig hele leuk, maar wij hebben zo'n oude saaie zeshonderstehandse uit het jaar nul. Ook zo stom om een nieuwe te kopen, hij is nog helemaal goed... Ik denk dat ik 'm wit ga verven, lijkt het toch nog ietsje anders.
Welkom Wupwupquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:50 schreef WupWup het volgende:
Hoi! Ik lees al een tijdje mee en heb toch maar besloten dat 'legaal' te gaan doen
Ik ben ruim 12 weken zwanger en op 16 november uitgerekend. Hieronder de echo van vanochtend:
[ afbeelding ]
Haha ja, maar hij vouwt hem dubbel en dan gebruikt ie hem eigenljk gewoon als een extra kussen, of gewoon voor op de bank, doe ik ook heel vaak, zit echt heel lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:29 schreef DuchessX het volgende:
[..]
TessieJouw man slaapt dus écht met zo'n kussen?
![]()
![]()
Ik hoorde daarstraks dat iemand bij mij om de hoek met 25 wekenvan haar tweeling bevallen is (begin april). Het jongetje ligt hier in Eindhoven in het ziekenhuis en het meisje in het Radboud in Nijmegen. Beiden hebben al een hartoperatie gehad en bij het meisje is 3/4 van de dikke darm weggenomen ivm infecties, ze heeft of krijgt nu een stoma en het schijnt met beiden helemaal niet goed te gaan
Jeetje wat een vreselijk verhaal zeg
![]()
25 weken...!
Dan zijn kindjes toch nog niet levensvatbaar eigenlijk hé?
boeiend?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Memmel het volgende:
Ben ook wel blij, ja met maar 4 kg. Ik maak ook even een note to self dat ik niet door blijf vreten zoals nu. No more midnight Big Macs....![]()
Dames met mooie echos: gefeliciteerd!
Wb die ruggenprik, Indien ik daarvoor kies, word ik toch direct medisch? Dan mag ik niet meer bij de vk bevallen toch? Niet dat ik dat nou zo erg vind, maar op de een of andere manier is het eerste antwoord van de dames als ik over pijnbestrijding begin: ja, maar dan kunnen wij je niet meer helpen hoor! Ja, denk ik dan, dat is dan jammer de bammer. Maar ik ga niet in de krampen liggen als dat niet hoeft. Daarvoor heeft het de vorige keer te lang geduurd.
Hahaha, je stealt me de words out of mijn mouth! Maar dat durf ik haar dan ook weer niet in haar gezicht te zeggen! Maar dat was ook het eerste dat bij mij opkwam.quote:
Is ook zo...maar...nieuwsgierig is!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:05 schreef RockabeIIa het volgende:
En Linda een goeie score maar geen geslacht. Komt wel joh. Goeie uitslagen is uiteindelijk veel belangrijker
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:31 schreef RockabeIIa het volgende:
hah, dan wordt het een jongetje want mams hield der benen niet bij elkaar!
Ik wist het echt niet meer. Ik heb altijd gedacht dat ik eerst een meisje zou krijgen. De 'heks' op mijn werk voorspelde me ook al een meisje (zij zei al dat ik zwanger was toen ik het zelf net 1 dag wist...). Maar als ik de laatste tijd over een kindje droom dan is het altijd een jongetje. Dus ik wist t allemaal niet meer hihihi.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Ca.rajongetje
Ze zijn echt heel leuk hoor! Had je een meiske verwacht eigenlijk?
uhm, nee, dan is het dus een jochie want een meiske had het vast wel laten zien.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:56 schreef Linda2205 het volgende:
Rocka: Ja, klopt, ik ben schuld. ik heb vriendlief verleid! Je hebt me doorHet klopt alleen niet dat het dan een jongetje is, dan zou het juist een meid moeten zijn...de jongens hier in huis verstoppen hun hebben en houwen
Ja, kan best handig zijn, dat snap ik ook wel, maar 't blijft een persoonlijke keuze, en bijna al haar zinnen bevatten de gebiedende wijs, en daar krijg ik jeuk vanquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:00 schreef RockabeIIa het volgende:
innepin, er kwam dus wel iets zinnigs uitBaby bij je houden is een heel goeie als je alleen maar BV wilt geven
Voor de rest, ene oor in andere weer uit joh!
*teruglezen gaat wat je ook al weer zei*quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:00 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
uhm, nee, dan is het dus een jochie want een meiske had het vast wel laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |