abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68779294
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:25 schreef miss_sly het volgende:
De meubeltjes zijn geleverd volgens schaap, dus straks gaan we alles in elkaar zetten
Oh, dat is echt leuk ben benieuwd!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 18:45:13 #227
5428 crew  miss_sly
pi_68780979
Hij heeft de box al in elkaar gezet
Zooo raar, er staat een box in onze huiskamer
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:55:10 #228
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68781284
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:45 schreef miss_sly het volgende:
Wat leuk! Wat voor eentje heb je? Je hebt tegenwoordig hele leuk, maar wij hebben zo'n oude saaie zeshonderstehandse uit het jaar nul. Ook zo stom om een nieuwe te kopen, hij is nog helemaal goed... Ik denk dat ik 'm wit ga verven, lijkt het toch nog ietsje anders.
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:56:08 #229
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68781326
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:45 schreef miss_sly het volgende:

leuk!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 18:57:42 #230
5428 crew  miss_sly
pi_68781385
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 18:55 schreef Tan het volgende:

[..]

Wat leuk! Wat voor eentje heb je? Je hebt tegenwoordig hele leuk, maar wij hebben zo'n oude saaie zeshonderstehandse uit het jaar nul. Ook zo stom om een nieuwe te kopen, hij is nog helemaal goed... Ik denk dat ik 'm wit ga verven, lijkt het toch nog ietsje anders.
Ik vind het ook zo leuk, moet er telkens even naar kijken

We hebben een witte, past het beste bij ons huis en inrichting en we kregen hem gratis bij het kamertje dat we straks in elkaar gaan zetten. Anders hadden we waarschijnlijk ook iets op marktplaats gekocht, hoor. Zal straks even een foto plaatsen in het kinderkamertopic.
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:18:31 #231
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_68782125
Tan, wij wonen niet heel ver van jullie volgens mij. Ik heb nog een spik en spanne die je best mag lenen als je een andere wilt maar niet wilt kopen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:25:52 #232
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68782402
Leuk leuk Miss Sly!
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:29:30 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68782556
Gaaf miss_sly!
pi_68782579
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 14:50 schreef WupWup het volgende:
Hoi! Ik lees al een tijdje mee en heb toch maar besloten dat 'legaal' te gaan doen

Ik ben ruim 12 weken zwanger en op 16 november uitgerekend. Hieronder de echo van vanochtend:
[ afbeelding ]
Welkom Wupwup Wat een prachtige echofoto's, zó lief

Tessie Jouw man slaapt dus écht met zo'n kussen?

Ca.ra Bedcardio!
Hoe was de echo???

Sorbootje, brrr. Zou mij toch ook geen prettig gevoel geven maar wrs is er een simpele verklaring voor zoals Ca.ra al zei? Wel in de gaten houden hoor...

BJ, op naar 4 juni! Spannend!!!

Kersjes geen water meer lusten? Wazig zeg!

Marlieske, fijn dat de kraamtranen weer weg zijn, hopelijk blijft dat zo! In welke topic kan ik foto's van Ties bewonderen? (Ik weet nooit waar de pasgeboren kindjes blijven maar wil ze zoho graag ziehien )

Memmel
maar 4kg aangekomen?! Wauw wat goed

Linda een goede echo gehad! Hoera! Wel jammer dat je het geslacht niet kon zien. Nog even geduld!

Amaranta waar ben jij bevallen? In het Catrien?

Miss geniet van de meubeltjes

Ik hoorde daarstraks dat iemand bij mij om de hoek met 25 weken van haar tweeling bevallen is (begin april). Het jongetje ligt hier in Eindhoven in het ziekenhuis en het meisje in het Radboud in Nijmegen. Beiden hebben al een hartoperatie gehad en bij het meisje is 3/4 van de dikke darm weggenomen ivm infecties, ze heeft of krijgt nu een stoma en het schijnt met beiden helemaal niet goed te gaan Jeetje wat een vreselijk verhaal zeg 25 weken...! Dan zijn kindjes toch nog niet levensvatbaar eigenlijk hé?
#geen
pi_68782774
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 19:29 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Tessie Jouw man slaapt dus écht met zo'n kussen?

Ik hoorde daarstraks dat iemand bij mij om de hoek met 25 weken van haar tweeling bevallen is (begin april). Het jongetje ligt hier in Eindhoven in het ziekenhuis en het meisje in het Radboud in Nijmegen. Beiden hebben al een hartoperatie gehad en bij het meisje is 3/4 van de dikke darm weggenomen ivm infecties, ze heeft of krijgt nu een stoma en het schijnt met beiden helemaal niet goed te gaan Jeetje wat een vreselijk verhaal zeg 25 weken...! Dan zijn kindjes toch nog niet levensvatbaar eigenlijk hé?
Haha ja, maar hij vouwt hem dubbel en dan gebruikt ie hem eigenljk gewoon als een extra kussen, of gewoon voor op de bank, doe ik ook heel vaak, zit echt heel lekker

Jeetje, die tweeling met 25 weken! Ik wist niet dat dat kon, zo vroeg al. Hopelijk redden ze het wel.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_68782849
Ow krijg net per email de aankondiging dat op http://www.vente-exclusive.com/nl/home.html (even registreren indien interesse) 10 mei een outlet is van http://www.lilliputiens.be/nl/. Mss zijn er geïnteresseerden?

#geen
pi_68783114
Welkom Wupwup en gefeliciteerd! Wat een lieve foto's!
pi_68783134
Miss sly wat leuk
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:52:48 #239
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_68783537
Zo, eten is weer achter de kiezen (prioriteiten he...) en de toekomstige opa en oma's zijn op de hoogte gebracht van de komst van een kleinzoon

Alles was helemaal netjes in orde, groei mooi op schema, geen rare afwijkingen gevonden. Whoeiiiii!

Het enige nadeel is dat we wel twee meisjesnamen hadden en nul jongensnamen. Maar goed, nog een paar maanden om wat te verzinnen zeggen we dan maar. Ik ga maar eens richting namentopic

Oh maar eerst natuurlijk Linda feliciteren! Mooi dat bij jouw kleine ook alles goed is en op naar de herkansing!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 7 mei 2009 @ 19:55:54 #240
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68783672
yaaay een jongetje voor Ca.Ra
mooi dat alles goed was
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68783885
Wat leuk Ca.Ra een jongetje! Fijn dat bij jou ook alles goed was! Toch wel een geruststelling hah? Ik kreeg op het laatst ook ineens de bibbers...
Lotte!
Noah!
pi_68783931
Ca.ra een jongetje! Fijn dat alles goed was
#geen
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:08:27 #243
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68784145
Ben ook wel blij, ja met maar 4 kg. Ik maak ook even een note to self dat ik niet door blijf vreten zoals nu. No more midnight Big Macs....

Dames met mooie echos: gefeliciteerd!

Wb die ruggenprik, Indien ik daarvoor kies, word ik toch direct medisch? Dan mag ik niet meer bij de vk bevallen toch? Niet dat ik dat nou zo erg vind, maar op de een of andere manier is het eerste antwoord van de dames als ik over pijnbestrijding begin: ja, maar dan kunnen wij je niet meer helpen hoor! Ja, denk ik dan, dat is dan jammer de bammer. Maar ik ga niet in de krampen liggen als dat niet hoeft. Daarvoor heeft het de vorige keer te lang geduurd.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:16:01 #244
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68784462
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Memmel het volgende:
Ben ook wel blij, ja met maar 4 kg. Ik maak ook even een note to self dat ik niet door blijf vreten zoals nu. No more midnight Big Macs....

Dames met mooie echos: gefeliciteerd!

Wb die ruggenprik, Indien ik daarvoor kies, word ik toch direct medisch? Dan mag ik niet meer bij de vk bevallen toch? Niet dat ik dat nou zo erg vind, maar op de een of andere manier is het eerste antwoord van de dames als ik over pijnbestrijding begin: ja, maar dan kunnen wij je niet meer helpen hoor! Ja, denk ik dan, dat is dan jammer de bammer. Maar ik ga niet in de krampen liggen als dat niet hoeft. Daarvoor heeft het de vorige keer te lang geduurd.
boeiend? sorry, zo bot bedoel ik het niet, en ook niet naar jou toe haha, maar dat zou echt het laatste zijn wat mij kan interesseren dat bij een ruggeprik niet meer de VK bij de bevalling helpt. Daar zou k niet wakker van liggen
Maar ik heb sowieso 4 vk's, ik ga elke keer bij een ander op afspraak, wie er bij de bevalling dienst heeft is dus nog een verrassing (gelukkig vind ik ze allemaal aardig en maakt het me verder niets uit.)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:36:41 #245
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68785350
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:16 schreef huuphuup het volgende:

[..]

boeiend?
Hahaha, je stealt me de words out of mijn mouth! Maar dat durf ik haar dan ook weer niet in haar gezicht te zeggen! Maar dat was ook het eerste dat bij mij opkwam.
Ik weet nog dat ik vorige keer aan die pijnpomp ging. En dat ze toen wel 10 keer zei dat ze me dan moesten overdragen. NOU EN! Jets dat infuus er nou maar in en donder op, dacht ik toen
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68786486
Even gauw, nog niet teruggelezen

Mikoxx ligt in het ziekenhuis.
Ze kreeg 'snachts harde buiken, en naar het ziekenhuis gegaan, waar bleek dat ze weeenactiviteit had en 2 cm ontsluiting. Aan de weeenremmers, die leken hun werk te doen, maar sochtends toch weer opnieuw weeenactiviteit. Ze is toen doorgestuurd naar een ander ziekenhuis, omdat ze nog geen 32 weken is. Weer aan de remmers en ze heeft 2 spuiten gehad voor de longrijping van de baby's.
Met de baby's gaat het goed. Ze zijn ws beide in de buurt van de 4 pond.
Ze willen er wel alles aan doen om ze in ieder geval tot 34 weken binnen te houden.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 7 mei 2009 @ 21:22:30 #247
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_68787130
Jeetje mikoxx ook al in het ziekenhuis, gaat goed zo met de tweelingmama's. (not) hopelijk blijven ze bij haar inderdaad nog even binnen. Ze loopt nog iets achter op mij. Als je mikoxx spreekt wens haar sterkte van mij!
  donderdag 7 mei 2009 @ 21:23:27 #248
100412 mefke79
komt goed!
pi_68787177
O Mikkox, nee....het ging zo lekker. Bah. Heel veel succes en sterkte komende dagen, ik duim voor je!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 7 mei 2009 @ 21:25:08 #249
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68787246
och jemig Mikoxx, hopelijk lukt het en kunnen de beebs lekker blijven zitten tot 34 weken. Sterkte!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68787573
jeetje Mikoxx! Sterkte

MamaNik...hoe is het met jou?
#geen
pi_68787599
Mikoxxx, hopelijk blijven ze nog even zitten, sterkte
Fake it till you make it...
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 21:35:55 #252
5428 crew  miss_sly
pi_68787701
Ow mikoxx wat rot ik hoop zo voor je dat je beebjes iig tot 34 weken blijven zitten. Heel veel sterkte en succes
pi_68787906
He bah Mikoxx! Even benen bij elkaar proberen te houden..laat die 2 kleintjes van je nog maar even lekker bij mama wonen!
Lotte!
Noah!
  donderdag 7 mei 2009 @ 21:42:32 #254
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68787975
sterkte Mikoxx
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68787983
mikoxx sterkte
mama van 3 kids!
  donderdag 7 mei 2009 @ 21:45:07 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68788095
Och jee Mikoxx! Wat een schrik... Hopelijk blijven ze nog wel even lekker bij je zitten. Elke dag is er een!
pi_68788581
Mikoxx sterkte!
pi_68788644
zitten blijven hoor! Ik duim voor je Mikoxx.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:03:25 #259
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68788876
*duimt ook mee voor mikoxx*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:05:21 #260
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68788961
Mikoxx, ik ga ook duimen voor jou & jullie drietjes!

Ca.ra jongetje Ze zijn echt heel leuk hoor! Had je een meiske verwacht eigenlijk?

En Linda een goeie score maar geen geslacht. Komt wel joh. Goeie uitslagen is uiteindelijk veel belangrijker
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:16:49 #261
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68789503
Mikoxx!!
Jeetje ik hoop echt dat de blijven zitten..

Wat is dat toch met die eigenwijze van mij?!?!
Al die hele hele kleine frumpies die beter nog lekker kunnen blijven zitten die er bijna uit komen en die van mij mag maar weigert in alle staten..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:18:40 #262
190853 RockabeIIa
pi_68789587
Ze is er gewoon nog niet klaar voor, Nool!
pi_68789863
Mikoxx, wat enorm schrikken zeg!!!
Hopelijk doen de weeenremmers hun werk heel goed, en wachten je kleine wurmpjes nog even met hun geboorte
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_68790099
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:05 schreef RockabeIIa het volgende:
En Linda een goeie score maar geen geslacht. Komt wel joh. Goeie uitslagen is uiteindelijk veel belangrijker
Is ook zo...maar...nieuwsgierig is! Kind lijkt teveel op beide ouders! Mama heeft ook teveel een eigen willetje en papa houdt er ook niet zo van om lijf en leden te laten zien
Lotte!
Noah!
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:31:03 #265
190853 RockabeIIa
pi_68790212
hah, dan wordt het een jongetje want mams hield der benen niet bij elkaar!
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:31:18 #266
190853 RockabeIIa
pi_68790226
p'don....
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:32:42 #267
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68790297
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:31 schreef RockabeIIa het volgende:
hah, dan wordt het een jongetje want mams hield der benen niet bij elkaar!
hahaha

heb je zelf een vermoeden Linda? Een gevoel ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:38:36 #268
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_68790591
Allereerst veel sterkte voor Mikoxx!
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Ca.ra jongetje Ze zijn echt heel leuk hoor! Had je een meiske verwacht eigenlijk?
Ik wist het echt niet meer. Ik heb altijd gedacht dat ik eerst een meisje zou krijgen. De 'heks' op mijn werk voorspelde me ook al een meisje (zij zei al dat ik zwanger was toen ik het zelf net 1 dag wist...). Maar als ik de laatste tijd over een kindje droom dan is het altijd een jongetje. Dus ik wist t allemaal niet meer hihihi.

Hij is zeer welkom, ik kan nu lekker gaan broeden op de jongensaccenten voor het groene babykamertje. En op de naam natuurlijk.... Voorpret!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:39:34 #269
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_68790647
Hihihi Rocka!
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:40:24 #270
190853 RockabeIIa
pi_68790691
Vrienden van ons krijgen ook een kindje! 25 dec. is ze uitgerekend en ik vermoed dat ze em Jesus gaan noemen (aangezien ze in Mexico wonen/werken )
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:47:35 #271
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68791018
Update 2 van de man van ...

Gisteravond (6-5) ben ik rond 22.30 uur naar huis vertrokken. Vlak daarna zijn de weeën kennelijk begonnen. Ik kreeg 's ochtends om 7.07 uur een sms van Marlies dat ze op de verloskamer lag. Natuurlijk las ik die sms pas later omdat ik nog stond te douchen. Om 7.45 uur was ik aanwezig. Ze was om 5.30 uur naar de verloskamer gebracht omdat ze onregelmatige weeën had. Ze heeft de hele nacht niet kunnen slapen. Hartfilmpje laten maken voordat ze naar de VK ging en twee toen ze daar lag. Langzaamaan werden de weeën zwakker en zat er meer tijd tussen. Om 10.30 uur werd besloten om haar terug te brengen naar de afdeling.
Na een tijdje kwamen de weeën met meer regelmaat en ze werden ook weer sterker. Nog een hartfilmpje laten maken. Het ding registreerde maar weinig vergeleken met wat Marlies had op te vangen. Op een gegeven moment was ze het ook goed beu (als dit geen weeën zijn, dan snij 'm er maar uit). Toen heb ik haar onder de douche gezet. Even later meldde ze dat het leek alsof ze persdrang had. Weer terug op bed toch maar een zuster gebeld. Weer een hartfilmpje. Deze keer maar kort want er werd gauw besloten om haar weer naar de VK te brengen.
Rond 13.15 uur waren we in de VK. Ze bleek al 7 cm ontsluiting te hebben. Om 13.30 uur had ze volledige ontsluiting. Het infuus werd aangelegd en ze hoefde de weeën niet meer weg te puffen, want ze mocht gaan persen.
Om 13.56 uur is Joep geboren!
Met een dwarsknip en verder op eigen kracht. Joep kwam zelf meteen op gang en liet al van zich horen.
Hij is aan de kleine en lichte kant. 2050 gram.
Even bij mama gelegen en vervolgens in een couveuse naar de afdeling neonatologie.
Daar ligt hij nu rustig te slapen. Hij heeft een infuus met antibiotica en een suikeroplossing. Daarnaast heeft hij een neusbril voor extra ondersteuning van zijn longen. De geboorte ging namelijk zo vlot dat zijn longen nog niet helemaal vloeistofvrij waren. Hij kreunde. Dat is inmiddels voorbij, hij kijkt goed rond, knijpt hard in mijn vinger (zijn vingers trekken wit weg, zo hard knijpt ie) en de zuigreflex is er ook.
Niet mieten! Door gieten!
pi_68791031
Ca.ra een jongetje, leuk
Mikoxx ook al in het ziekenhuis Jeetje, tweelingmama's! Hoop dat alles goed gaat.

Ik ben net terug van een avondje borstvoedingscursus, waar ik heen ging met het idee "ach, baat het niet, dan schaadt het niet", en terugkom met het besef dat de beruchte BV-mafia écht bestaat. *ril*
Best goede info over aanleggen enzo, hoor, maar 80% van de tijd werd gevuld met opmerkingen als - en ik citeer -
"Je moet echt MINIMAAL ZES MAANDEN borstvoeding geven!"
"(situatieschetsblablabla)Straf dan je kind niet met kunstvoeding!"
En mijn persoonlijke favoriet, over weer aan 't werk gaan en kolven:
"Ja, je kan er voor kiezen om dan over te stappen op kunstvoeding, maar stel je voor dat je kind straks zestien is en aan je vraagt: Zeg mam, kreeg ik borstvoeding? Dan wil je toch niet moeten antwoorden 'ja, zes weken, en toen was ik te lui om te gaan kolven.'"

En ik was heel naïef onder de indruk dat iedereen dat lekker zelf moest weten. En dat kinderen er vooral geen trauma's aan overhouden enzo.

En passant riep madame trouwens ook dingen als "Hou je kind lang dicht bij je! Absoluut in een wieg bij jou op de kamer!"

En toen ik vroeg naar de beste manier om bv en kolven te combineren, zodat m'n vriend ook wat kon doen, bijvoorbeeld 's nachts, kreeg ik de opmerking dat "'s nachts voeden hartstikke makkelijk is joh, krijg je nog een lekker slaapmutsje van de oxytocine ook!" Zal best, maar dat was toch het punt helemaal niet

Aarrghhhhh sorry hoor, maar ik moest de frustratie even kwijt.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68791297
Mikoxx... Sterkte!
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:53:52 #274
190853 RockabeIIa
pi_68791356
Seilram & Oscar! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Joep!!!
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 22:55:38 #275
5428 crew  miss_sly
pi_68791441
Marlies en Oscar gefeliciteerd met de geboorte van Joep!!
Ik hoop dat ie snel goed opknapt en bij jullie mag zijn!
pi_68791447
Seilram + man, gefeliciteerd met Joep!
pi_68791495
Rocka: Ja, klopt, ik ben schuld. ik heb vriendlief verleid! Je hebt me door Het klopt alleen niet dat het dan een jongetje is, dan zou het juist een meid moeten zijn...de jongens hier in huis verstoppen hun hebben en houwen

Huup: Zelf denken we allebei een meisje en de dokter volgens mij ook, door de vragen die die stelde enzo. Nu maar afwachten

Seilram en Oscar: Van harte met Joep! Klinkt alsof het behoorlijk goed met 'm gaat toch?! Hopelijk kunnen jullie snel met zn 3tjes thuis van elkaar genieten!

Innepin: Jammer dat het zo'n domper was...probeer je er maar niet te veel van aan te trekken en iets te hebben aan de handig tips. Al het andere: ene oor in...andere oor uit
Lotte!
Noah!
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:57:30 #278
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_68791517
Woepie!
Gefeliciteerd met jullie zoon Joep!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:58:24 #279
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_68791560
En nu lees ik ook het nieuws van Mikoxx: sterkte!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:59:15 #280
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68791593
Oef Innepin ik krijg er plaatsvervangend jeuk van zeg! wat erg! je bent wel slimmer dan dat maareh... laat je niets wijsmaken hoor

Joep!! gefeliciteerd Seilram en man!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68791622
Gefelciiteerd Seilram en Oscar!

En Mikoxx, dat is schrikken zeg. Ik hoop dat de weeenremmers goed werken en dat en nog ff lekker blijven zitten.

Innepin, wat vreselijk die moedermelk mafia! Ik wist neit dat het zó erg was...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_68791653
Seilram & man, van harte gefeliciteerd met Joep!

Heel veel sterkte voor Mikoxxx!
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:00:37 #283
190853 RockabeIIa
pi_68791663
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:56 schreef Linda2205 het volgende:
Rocka: Ja, klopt, ik ben schuld. ik heb vriendlief verleid! Je hebt me door Het klopt alleen niet dat het dan een jongetje is, dan zou het juist een meid moeten zijn...de jongens hier in huis verstoppen hun hebben en houwen
uhm, nee, dan is het dus een jochie want een meiske had het vast wel laten zien.

innepin, er kwam dus wel iets zinnigs uit Baby bij je houden is een heel goeie als je alleen maar BV wilt geven Voor de rest, ene oor in andere weer uit joh!
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:01:20 #284
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68791700
Update 3 van de man van... (en de vader van ... )

Marlies hebben we met bed en al naast Joep geparkeerd. Ze heeft zelf ook nog foto's gemaakt. Vervolgens hebben we een hapje gegeten. We vonden het tijd om de oma's in te lichten. En toen kreeg ze pijnscheuten. Naweeën. Persdrang. De verdoving was uitgewerkt. Uiteraard hebben we tegen de dienstdoende verpleger gezegd. Want de weeën waren heftiger dan voor de bevalling. Ze duurden een kwartier per keer, tussendoor zwakte het wel wat af, maar niet veel. Om even later in alle hevigheid terug te keren. Af en toe had ze een minuutje of 5 pauze. Ze wist niet meer hoe ze het had. Ongeacht hoe ze lag, zat of stond, het deed ontzettend veel pijn. En we konden er niks aan doen behalve zorgen dat ze alles zo goed en kwaad als het ging wegpufte. Marlies heeft dit 3 uur moeten doorstaan voordat de gynaecoloog eindelijk tijd had om een diagnose te komen stellen. Een stolsel zo bleek.
Het plan was om er iets aan te gaan doen, maar dat zou de volgende arts moeten beslissen omdat de eerste al ruim een uur aan het overwerken was. Tijd voor de overdracht dus en opnieuw het stellen van de diagnose.
Tussen de bedrijven door heeft Marlies nog 2 keer gekolfd om de boel op gang te krijgen. En voordat arts nummer 2 er was heeft ze nog even lekker geknuffeld met Joep. Die mocht heel even bij haar liggen, maar wel op zijn kamer. Dus weer met het bed gesjouwd.
Goed. Nadat de diagnose voor de 2e keer gesteld was, werd er gebeld of er een OK vrij was. Even later kregen we te horen dat dat nog 2 uur zou kunnen duren...
En ondertussen gingen de naweeën gewoon door. Uiteindelijk heeft ze net (21.40) een shot morfine gekregen om de wachttijd te overbruggen. Eindelijk kon ze even haar ogen dicht doen. Ik ben nog even naar Joep gegaan om te kijken hoe hij het maakt (prima en mooi op kleur en temperatuur).
Marlies nog een kus gegeven en toen ben ik maar naar huis gegaan.
Nu is het wachten op het telefoontje dat ze naar de OK gaat en daarna het telefoontje dat ze weer uit de OK mag.
In de tussentijd zet ik een foto van Joep online en probeer ik een dutje te doen.

Oscar
pi_68791739
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:00 schreef RockabeIIa het volgende:

innepin, er kwam dus wel iets zinnigs uit Baby bij je houden is een heel goeie als je alleen maar BV wilt geven Voor de rest, ene oor in andere weer uit joh!
Ja, kan best handig zijn, dat snap ik ook wel, maar 't blijft een persoonlijke keuze, en bijna al haar zinnen bevatten de gebiedende wijs, en daar krijg ik jeuk van
pi_68791826
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:00 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

uhm, nee, dan is het dus een jochie want een meiske had het vast wel laten zien.

*teruglezen gaat wat je ook al weer zei*

In ieder geval: het doet er niet toe, we zijn nieuwsgierig! Vriendlief had me beloofd dat ik roze dekentjes mocht kopen 's middags als het een meisje was...nu heb ik dus ook nog een onbevredigde koopdrang, hehe
Lotte!
Noah!
pi_68791829
Jeetje zeg!
Veel sterkte nog even voor Marlies!
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:04:52 #288
190853 RockabeIIa
pi_68791866
Jeetje, veel sterkte Marlies!!! Hopelijk knap je gauw weer op!
  Moderator donderdag 7 mei 2009 @ 23:06:22 #289
5428 crew  miss_sly
pi_68791933
Wat heftig allemaal voor Marlies. Sterkte en hopelijk knapt ze gauw op!
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2009 @ 23:09:45 #290
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_68792083
Marleis en Oscar, gefeliciteerd met Joep en veel sterkte met de nasleep!

Mikoxx, veel sterkte en dat je twee nog maar even binnen blijven spelen...
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_68792120
Jeetje wat een heftige nasleep, sterkte Marlies!
pi_68792153
Marlies en man, gefeliciteerd met Joep, fijn dat hij het zo goed doet!
Maar wat vervelend dat je zo'n last hebt van dat stolsel... Ik hoop dat je snel geholpen bent, en dat het dan goed voelt!
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:12:33 #293
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68792216
Jeetje, ik moet nog even teruglezen, maar Mikoxx wat vervelend!!! Sterkte, ik hoop dat de kleintjes nog even willen blijven zitten.

Marlies en Oscar van harte gefeliciteerd met jullie zoon Joep
Vervelend dat ze nu in de ok ligt, zo te horen ook een zware bevalling voor haar geweest zeg. Hopelijk herstelt ze na de operatie snel. En wat lief van jou Oscar om ons op de hoogte te houden.
Ik hoop dat jullie gauw met zijn 3-en mogen genieten van elkaar.
No more games, no more drama...
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:16:28 #294
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68792386
Zo hee.. Marlies en Oscar heel veel sterkte..

En uiteraard:
VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JOEP!!!!!!!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:29:56 #295
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68792899
Gefeliciteerd met de geboorte van Joep en sterkte de komende uren!
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:30:25 #296
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68792917
Wupwup gefeliciteerd en welkom

Ca.ra wat leuk een jongetje
No more games, no more drama...
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:30:44 #297
62233 Jelief
ikke lief!
pi_68792937
Marlies en Oscar gefeliciteerd met de geboorte van Joep. Ik wens jullie een voorspoedigherstgel van deze heftige start.

Innepin, borstvoeding is fijn en leuk maar ook zwaar en soms stom. en van die opmerkingen krijg ik ook jeuk
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:31:09 #298
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68792954

Joep!
  donderdag 7 mei 2009 @ 23:33:04 #299
62233 Jelief