Haha bedcardio!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:21 schreef Ca.ra het volgende:
volgens mijn vlos is minder dan 1 maandverbandje geen reden tot paniek Sorbootje, ik weet zeker dat andere meiden dat kunnen bevestigen.
Vooral niet na een keer harde stoelgang of wat ze dan zo mooi eufemistisch 'bedcardio' noemde...
verschilt per vk. Ik was de eerste keer met 7w2dgn bij de vk. Bij Amber was ik volgens mij een week of 8.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
precies 10 weken... dat is toch vrij normaal?
Oh, ja, weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Oh, dat wordt nog wat danquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:20 schreef Bucko het volgende:
[..]
zo herkenbaar vlindur...ik ben vandaag 9 weken en heb ook moeite met lekker eten ....bijna alles ligt zwaar op de maag en soms komt het weer eruit....
Waar ik eerst gewoon een heel bord goed leeg kon eten zit ik nu halverwege vol en dan heb ik twee uur last van mijn maag..
lijkt me ook normaal, ik kan zelfs pas met 11 weken en een paar dagen....heb wel de intake al gehad met 8 weken..quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dit zie met met 7 weken en 2 dagen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
denk dat het er ook mee te maken heeft dat de 1e afspraak direct met echo is, en een echo voor 10 weken nog niet zoveel te zien is??
tenminste zo heb ik het geinterpreteerd
Dat zou wel vet gaaf luisteren zijnquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
vind het zoo leuk om die echotjes te zien!! en je kan het hartje dus al wel mooi horen/ zien bij een eerdere echo lees ik. leuk hoor!
zou het zo leuk vinden als ik tzt met mijn stethoscoop zelf het hartje kan gaan horen... maar dat zal nog wel een poos duren..
Tja dat was eigenlijk alleen omdat als ik eenmaal 1x dat voer heb gegeten ik er niet vanaf kan blijven tijdens de zwangerschap en dan had ik er iedere week gezeten en ik wilde deze keer niet 20 kilo aankomen, het was dus zelfbehoud en beschermingquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:29 schreef Memmel het volgende:
En we hebben het nu wel steeds over softijs van de Mac, maar Marlieske had het volgens mij over 'gewoon' macDonalds voer. Ze had het niet specifiek over ijs. En daarom was ik benieuwd waarom ze dat had laten staan.
Mja...nou...poe...eigenwijze beeb, haha! Alles gezond, zag er goed uit, tot en met placenta aan toe, maar kindlief was zo eigenwijs op op z'n buik te liggen, dus we konden niks zien. Na een beetje porren van de dokter wordt er gedraaid..en wel: met de billen tegen het echo-apparaat aan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:56 schreef Ca.ra het volgende:
Dat (helpen in de huishouding) doet de mijne ook. En als ik probeer te helpen word ik weer naar de bank gedirigeerd. Echt zo fijn dat ze dat ongevraagd doen he, voelt als een hele steun.
Over drie uurtjes richting 20-weken echo.... nieuwsgierig! Linda moest ook vandaag, ik ben benieuwd of ze gaat verklappen wat het wordt. En of natuurlijk alles gezond is, want daar gaat het eigenlijk om natuurlijk.
maximaal 16 per dagquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:48 schreef Nijna het volgende:
BJ, wij proberen het af en toe met stethoscoop, maar lief krijgt het niet voor elkaar om het hartje op te snorren... met een wc rol trouwens ook niet...
Hoe vaak mag je rennies nemen?
Hmm dan weet ik het echt niet, want bij je schaambeen/lies kan het ook zijn dat je de hartslag van jezelf hoort toch?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:22 schreef Brighteyes het volgende:
Poppejans, de jouwe is heel langzaam, en vaak alleen een swoesjswoesj omdat het het bloed door de navelstreng is.
Het hartje van je kindje is echt heel snel, kan niet missen als je ze alletwee een keer gehoord heb zeg maar.
Oh, dat is echt leukquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:25 schreef miss_sly het volgende:
De meubeltjes zijn geleverd volgens schaap, dus straks gaan we alles in elkaar zetten
Wat leuk! Wat voor eentje heb je? Je hebt tegenwoordig hele leuk, maar wij hebben zo'n oude saaie zeshonderstehandse uit het jaar nul. Ook zo stom om een nieuwe te kopen, hij is nog helemaal goed... Ik denk dat ik 'm wit ga verven, lijkt het toch nog ietsje anders.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:45 schreef miss_sly het volgende:
Hij heeft de box al in elkaar gezet
Zooo raar, er staat een box in onze huiskamer
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:45 schreef miss_sly het volgende:
Hij heeft de box al in elkaar gezet
Zooo raar, er staat een box in onze huiskamer
Ik vind het ook zo leuk, moet er telkens even naar kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:55 schreef Tan het volgende:
[..]
Wat leuk! Wat voor eentje heb je? Je hebt tegenwoordig hele leuk, maar wij hebben zo'n oude saaie zeshonderstehandse uit het jaar nul. Ook zo stom om een nieuwe te kopen, hij is nog helemaal goed... Ik denk dat ik 'm wit ga verven, lijkt het toch nog ietsje anders.
Welkom Wupwupquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:50 schreef WupWup het volgende:
Hoi! Ik lees al een tijdje mee en heb toch maar besloten dat 'legaal' te gaan doen
Ik ben ruim 12 weken zwanger en op 16 november uitgerekend. Hieronder de echo van vanochtend:
[ afbeelding ]
Haha ja, maar hij vouwt hem dubbel en dan gebruikt ie hem eigenljk gewoon als een extra kussen, of gewoon voor op de bank, doe ik ook heel vaak, zit echt heel lekkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:29 schreef DuchessX het volgende:
[..]
TessieJouw man slaapt dus écht met zo'n kussen?
![]()
![]()
Ik hoorde daarstraks dat iemand bij mij om de hoek met 25 wekenvan haar tweeling bevallen is (begin april). Het jongetje ligt hier in Eindhoven in het ziekenhuis en het meisje in het Radboud in Nijmegen. Beiden hebben al een hartoperatie gehad en bij het meisje is 3/4 van de dikke darm weggenomen ivm infecties, ze heeft of krijgt nu een stoma en het schijnt met beiden helemaal niet goed te gaan
Jeetje wat een vreselijk verhaal zeg
![]()
25 weken...!
Dan zijn kindjes toch nog niet levensvatbaar eigenlijk hé?
boeiend?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:08 schreef Memmel het volgende:
Ben ook wel blij, ja met maar 4 kg. Ik maak ook even een note to self dat ik niet door blijf vreten zoals nu. No more midnight Big Macs....![]()
Dames met mooie echos: gefeliciteerd!
Wb die ruggenprik, Indien ik daarvoor kies, word ik toch direct medisch? Dan mag ik niet meer bij de vk bevallen toch? Niet dat ik dat nou zo erg vind, maar op de een of andere manier is het eerste antwoord van de dames als ik over pijnbestrijding begin: ja, maar dan kunnen wij je niet meer helpen hoor! Ja, denk ik dan, dat is dan jammer de bammer. Maar ik ga niet in de krampen liggen als dat niet hoeft. Daarvoor heeft het de vorige keer te lang geduurd.
Hahaha, je stealt me de words out of mijn mouth! Maar dat durf ik haar dan ook weer niet in haar gezicht te zeggen! Maar dat was ook het eerste dat bij mij opkwam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |