Groot gelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
De vloer van de keuken heb ik al gedaan. Maar die is er niet schoner op geworden. Zitten gruwelijke vetvlekken in
Ik doe het altijd in etappes (beetje fokken tussendoor enzo)
Maar in die 5 maanden was je niet zwangerquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Dat dacht ik dus ook Tan. Het is uiteraard een verschrikkelijk verhaal, maar wel echt de uitzondering van de uitzondering.
Doorblijven lopen met een gaatje kan idd evt. leiden tot een ontsteking maar ik weet nog dat mijn tandarts mij, toen ik voor 5mnd stage naar Engeland ging, zei toch, als het enigszins kon, daar niet naar de tandarts te gaan met klachten maar te wachten tot ik weer in NL was.
Gewoon een afspraak maken, dan kan de tandarts even kijken.
Waar ik normaal gesproken genoeg te zeuren heb over de huishoudelijkheden van mijn wederhelft, is het de laatste tijd vooral andersom hoor! Hij pakt echt ontzettend veel dingen op in huis, zij het op zijn manier, maar hij doet echt zijn best om mij zoveel mogelijk te ontlastenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:27 schreef amaranta het volgende:
Ik ben ook heel erg:
Ik heb last van de geur van de vaatwasser dus kan dat ding niet in en uitruimen. Gevolg, er staat nu eeen berg op het aanrecht omdat mijn man het ook niet doetMisschien Eva maar leren hoe het moet.
Van Eva's poep moet ik trouwens ook heel erg.
En ook van de gedachten aan geurtjes inderdaad
De zon is hier goed doorgekomen. Heb net de ramen al gewassen (de buitenkant dan) Het leek alsof het regende maar de ruiten waren gewoon heel vies![]()
Dank je!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:41 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Had ik je al gefeliciteerd met je intocht in deze reeks? Zo niet, bij deze dan.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Waar ik normaal gesproken genoeg te zeuren heb over de huishoudelijkheden van mijn wederhelft, is het de laatste tijd vooral andersom hoor! Hij pakt echt ontzettend veel dingen op in huis, zij het op zijn manier, maar hij doet echt zijn best om mij zoveel mogelijk te ontlasten
Ja, echt waar
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:01 schreef Memmel het volgende:
Ik moet zo naar de vk. Ik weet niet wat ik heb deze dagen, maar ik zit er echt helemaal doorheen.
Kan om het minste boos worden en huilen. Zelfs een tompouce helpt niet meer.
En dan heb ik manlief aan de telefoon: "Ja, Memmel, ik snap het. Ik denk echt dat het een hormonenkwestie aan het worden is...."![]()
![]()
Ik wil gewoon horen dat hij direct zijn spullen pakt, naar huis komt en een bekertje Chocomel gaat pakken voor me...
Bij mij schoot het ook niet op. Ik heb heel wat af gekokhalsd en gespuugd. Maar ik ga echt wel door als mijn vriend niet thuis is en Brent rond loopt te huppelen. Kan hem moeilijk de hele dag in volle luiers laten lopen, of bijv. kattendiarree in de bijkeuken laten liggen. Nee, dat ruim je met een peuter echt wel op!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:01 schreef huuphuup het volgende:
oh dat schoot bij mij echt niet op toen![]()
ik heb een keer of vijf geprobeerd om stug door te gaan en het te negeren maar toen ik voor de vijfde keer de afwas ondergekotst had vond mn lief het wel mooi geweest![]()
Spannend Ca.Ra!En is Linda ook vandaag ja? Oeh ook spannend! Geniet van het even spieken
Goh, al tig jaar OUD en toch elke dag weer iets nieuws te leren hier...quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar in die 5 maanden was je niet zwanger
Ontstekingen en kiespijn en dergelijke kunnen tot vroegtijdige weeen leiden volgens de boekjes, vandaar dat het tijdens de zwangerschap gewoon uitkijken is
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er ook nooit van gehoord heb, maar ik heb het dus wel in verschillende boeken gelezenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Goh, al tig jaar OUD en toch elke dag weer iets nieuws te leren hier...
Hier heb ik nou echt nog nooit van gehoord...
Mijn tandarts zag wel een aantal dingen bij mijn gebit bij mijn controle 2 maanden terug, maar klapte mijn kaak netjes weer op elkaar en zei 'ik zie je na de bevalling wel weer, dan gaan we eens kijken wat er allemaal moet gebeuren'.
als je een gaatje hebt hoeft dat niet meteen een ontsteking te betekenen natuurlijk he. maar ontstekingen zijn over 't algemeen echt niet goed als je zwanger bent. daarom wordt aangeraden om de tandarts juist niet te vermijden tijdens de zwangerschap. hij kan dan wel inschatten of er iets gedaan moet worden of dat je er beter mee kunt wachten (of dat er helemaal niks hoeft te gebeuren uiteraard).quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hier heb ik nou echt nog nooit van gehoord...
Mijn tandarts zag wel een aantal dingen bij mijn gebit bij mijn controle 2 maanden terug, maar klapte mijn kaak netjes weer op elkaar en zei 'ik zie je na de bevalling wel weer, dan gaan we eens kijken wat er allemaal moet gebeuren'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |