abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68801464
Wupwup wat een mooie echo foto's!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:37:50 #52
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68801471
Marlies en Oscar van harte proficiat met de geboorte van jullie zoontje Joep. Hopelijk herstelt Marlies snel en vinden ze de oorzaak van het bloeden.

En een jongetje voor Cara! Hoera!

En een kloppend hartje voor poppejans!

Wat een mooie dag!

Noli, jij gaat toch zeker wel bevallen he??
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:38:06 #53
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_68801481
Mikoxx, sterkte meid, hou je beebjes nog even binnen!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 8 mei 2009 @ 10:40:41 #54
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68801559
Marlies en Oscar gefeliciteerd met Joep

Wat naar dat Marlies nog naar de ok moest, hoop dat t nu al wat beter met haar gaat.

Mikoxx, balen dat je moet blijven, veel sterkte
en houd ze nog maar eventjes binnen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 8 mei 2009 @ 10:50:58 #55
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_68801926
Oh jee, wat gebeurt hier veel. Seilram en Oscar, gefeliciteerd met jullie zoon Joep. Wat een mooi mondje heeft ie .

Poppejans, wat gaaf , wat cool , wat tof . Ik wil ook wel een plaatje zien .

En de andere dames, veel succes. Het is ook allemaal niet niks zeg
pi_68802245
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 10:13 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik moet er gewoon van blehren Mooi meid! Wat enorm bijzonder! Zo zonder ongesteld geweest te zijn zo maar een kindje in elkaar gesmept.

en ook alle anderen dankjewel v de superleuke enthousiaste reacties!
Ben nu op mn werk, zal eind van de middag even de fotootjes inscannen, veel is er nog niet op te zien hoor, maar op de ingezoomde foto zie je wel heel duidelijk het hoofdje

Ik walste ook gewoon over heel veel mensen heen zie ik, dus bij deze:
Welkom WupWup, leuk weer een novembermama!

Gefeliciteerd met jullie zoon Seilram!

Wat ontzettend k.. MamaNik, hopelijk kan je de tijd een beetje doden daar, en krijg je veel visite, tv kijken, beetje lezen..
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_68802529
Och Marlies toch, wat een nasleep. Maar wat een dotje is Joep!

Poppejans, even juichen voor je

Mamanik, vervelend dat je moet blijven zeg Sterkte en ik hoop dat alles helemaal goed gaat
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:09:24 #58
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_68802571
micokx sterkte en hopelijk blijven ze nog eventjes zitten je 2 wondertjes

seilram en man proficiat met de geboorte van jullie zoon... wel heftig daarna.. hopelijk alles in orde... (moet dit deeltje nog bjilezen) maar wat een mooie foto van Joep..
pi_68802815
Mijn schatje krijgen op 06 September een klein meisje :d

Ik hoop wel dat ze 3 dagen te laat is dan, want dan heb je 09-09-09 is makkelijker te onthouden

Sterkte Mamanik
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:15:36 #60
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_68802823
mamanik wat vervelend.. maar nu weet je dat je goed opgevolgd wordt..

Poppejans fijn dat je je baby'tje hebt gezien...
pi_68803401
Hehe, Berto heeft even tijd voor zichzelf, dus even lekker Fokken en gelijk maar even een update verzorgen.
Overigens allen bedankt voor de felicitaties.
Met Stephan gaat alles goed, is heel rustig, je hoort hem bijna niet en slaapt natuurlijk veel. Met Bertovrouw gaat het ook goed, ligt natuurlijk nog veel in bed, heeft last van de hechtingen (ze was tijdens de bevalling namelijk ingescheurd), maar is toch redelijk ter been.
Voor Maarten (ons oudste zoontje) is het wennen, maar is dol op zijn kleine broertje. Geeft allemaal kusjes en aait hem constant, erg leuk.

Nu de bevalling.
Het "feest" begon om maandagochtend 4 mei rond 6 uur. Volgens Bertovrouw waren de weeen begonnen, dus de verloskundige maar gebeld, die binnen het half uur kwam. Het bleken oefenweeen te zijn, want de weeen zakten weg, dus loos alarm.
Omdat we het toch niet helemaal vertrouwde hebben we Maarten, maar door opa en oma op laten halen, om het ook voor Bertovrouw wat makkelijker te maken. Ikzelf ben gewoon naar mijn werk gegaan, 's Avonds lekker genoten van het met zijn tweetjes zijn, lekker gegegeten en samen lekker op de bank gelegen en tv gekeken.
Rond 21:30 besloot Bertovrouw naar bed te gaan om daar nog wat te lezen. Ik bleef lekker tv kijken, een uurtje later riep ze dat ze de verloskundige ging bellen, want het was weer begonnen. Ik roep nog weet je het wel zeker.
Nou de verloskundige was er rond 23:00, even later zei zij tegen mij ga je maar gereed maken, we gaan naar het ziekenhuis, Bertovrouw had 5/6 cm ontsluiting. Dus na nog even snel hier een berichtje geplaatst te hebben (de verloskundige vroeg nog waar was je nou we moeten echt weg) in de auto gesprongen en naar het ziekenhuis.
Daar waren we rond 23:45, toen ging het echt supersnel. Na ongeveer een half uur mocht Bertovrouw al gaan persen en na de derde perspoging, was daar onze Stephan. Een flinke knul van 3776 gram.

En gelijk maar de beloofde foto's:

Grote broer Maarten en klein broertje Stephan
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:32:49 #62
35189 Troel
scherp en bot
pi_68803507
Die laatste foto

Super! Nogmaals gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68803509
Wat een schatje Berto! Vraagt Kim net aan me, mama wil jij ook nog een baby maken?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:33:16 #64
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68803531
aahhhh Berto wat 2 kleine schattige mannetjes!! *smelt*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_68803580
Gefeliciteerd nog Berto!
die laatste foto
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:38:59 #66
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68803767
Halloooooooo... *meldt*
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 11:39:45 #67
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68803798
voor alle dames die het kunnen gebruiken

Mama_Nik wat een tegenvaller, maar het is voor het goede doel
Oscar en Marlies van harte met jullie zoon Joep, en een heel fijn herstel
Mioxx hopelijk blijven je kindjes nog evn lekker binnen bij jou
Miss_sly heb je ondertussen je kleine meid weeral gevoeld?
Berto wat een mooi menneke
Poppejans van harte met een kloppend hartje
Noli jij ook s6 met wachten

Hier mag ik dinsdag weer naar de vlos, heb ondertussen een heel lijstje verzameld met vragen die ga stellen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68803812
Noli Bij de gyn geweest?
pi_68804063
poppejans wat fijn

MamaNik wat een tegenvaller

Berto wat een mooie foto's van je zoon(s)
pi_68804074
Ja vooral die laatste foto is inderdaad ook onze favoriet.
Ze lijken overigens totaal niet op elkaar. Maarten was bij de geboorte ( en nu nog steeds) blond en weinig haar. Stephan heeft echt pikzwart haar en nog best veel ook.
pi_68804155
Oh wt een schatje is Stephan!
en die laatste foto is helemaal
kan niet wachten totdat Amber op de foto staat met haar kleine zusje..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68804420
Berto, wat een rijkdom
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:03:27 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68804664
Die laatste foto is zo geweldig! Heerlijke mannen heb je Berto!

miss_sly, hoe is het nu met je? Heb je haar al weer gevoeld?

mamaNik, balen dat je moet blijven zeg!
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 12:35:49 #74
5428 crew  miss_sly
pi_68805789
Poppejans, wat fijn dat de echo goed was

Mooie foto's Berto

Ik ben net maar even teruggegaan naar bed, want so far was het geen beste dag en ik hoopte dat ik Senna dan weer zou voelen. En jawel, ik heb haar weer gevoeld Niet zo actief als anders, maar wellicht heeft ze gewoon een paar rustige dagen. En ik was zelf erg druk de laatste dagen, dus misschien dat dat zijn weerslag heeft.
Intussen heeft schaap het toch voor elkaar gekregen om het bedje in elkaar te zetten, heb ik wat gegeten en was het kaartje van mijn zusje er. Heel mooi kaartje, met de tekst "1 droom, 2 mama's, 3 zonen" erop En Brent heeft als tweede naam Senna

De dag ziet er dus inmiddels wat beter uit, we gooien het maar even op de hormonen
Dadelijk de commode in elkaar zetten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:41:39 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68805956
Over hormonen gesproken. Ik schiet echt helemaal vol van dat 1-2-3 tekstje. Prachtig.
En de 2e naam is ook erg mooi gedaan zo!

Fijn dat het met het bedje gelukt is en dat jij je ook weer ietsje beter voelt.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:42:25 #76
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68805982
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:15 schreef Jaheur het volgende:
Mijn schatje krijgen op 06 September een klein meisje :d

Ik hoop wel dat ze 3 dagen te laat is dan, want dan heb je 09-09-09 is makkelijker te onthouden
Dat zou een mooie datum zijn. Maar de geboortedatum van je eigen kind vergeet je sowieso niet hoor.

Poppejans wat fijn!
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 12:43:35 #77
5428 crew  miss_sly
pi_68806012
Ik schoot ook vol van de tekst, erg mooi
En dat van die tweede naam vond ik ook mooi gedaan. Morgen mag ik hem gaan bewonderen

Nu schaap achter zijn laptop vandaan plukken om de commode in elkaar te zetten. Gelukkig de laatste hobbel naar een complete babykamer
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:46:02 #78
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68806093
Miss_sly, wat een geruststelling dat je Senna weer even gevoeld hebt. Mooie tekst van het geboortekaartje van je zus. Hoe vind jij het dat ze Brent als 2e naam Senna heeft gegeven?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:46:46 #79
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68806112
Ah je gaf net antwoord zie ik nu. Ik werd efven afgeleid hier dus ik had nog niet op invoeren gedrukt.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 12:57:51 #80
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68806445
Wat mooi Miss_Sly! en heel lief ook, ik denk dat dat de band tussen jullie toch wel bevestigt? Voel je het ook zo?

En Bertho, mooie mannen heb je daar. Hoe oud is Maarten?

Ik ben ook stiknieuwsgierig naar de kleine man hier. Hoe zou hij zijn? Donker zoals pap, blank zoals mam of net als zijn zus er tussenin? Krullen of niet? Zwart of misschien wel rood?

Mijn vader is weer langsgeweest met zijn boormachine en nu hangen de plankjes ook. Het kamertje is bijna zover dat ik er een foto van ga maken!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:09:12 #81
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68806828
Poppejans, wat fijn een kloppend hartje!!! Ben benieuwd naar de foto's !!

Jaheur gefeliciteerd met de zwangerschap van je vrouw

En Berto, wat een mooi ventje is Stephan! En Maarten ook!!

Miss_sly fijn dat je Senna weer gevoeld hebt En wat heerlijk dat je je neefje morgen mag bewonderen

Ik ga zo even langs mijn werk, even mijn neus, eehhh buik laten zien
No more games, no more drama...
pi_68807004
Jeetje Marlies, sterkte, hopelijk was die operatie de laatste hobbel en mag je nu snel naar huis

Miss
Wat mooi dat Brent's 2e naam Senna is

MamaNik wat een tegenvaller

Berto wat een mooie foto's van Stephan, en helemaal die van Stephan en Maarten

Jaheur welkom hier!

Poppejans een goede echo gehad! Hoera!!!

Iemand onze Noli al gezien?

Ik was vanmorgen bij de gyn, hij heeft ijzertabletjes voorgeschreven. Verder is er een cervix-echo gemaakt omdat ik zoveel last heb van harde buiken. Die echo was gelukkig in orde. Ook nog snel even het hartje van de beeb gecheckt, maar de beeb had er niet zoveel zin in. Wel zagen we een heel lief schattig klein neusje

Nu ga ik weer even een paar uurtjes want vanaaf een afspraak met vrienden.
#geen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:16:42 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_68807073
Duchess, heb je de uitslag van je B1 en B6 al eigenlijk?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68807150
Duch, Noli heeft zich al gemeld

Memmel, ben heel benieuwd naar het kamertje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68807852
Nee nog geen uitslag van, maar volgens de gyn zijn inschatting zullen die goed zijn omdat ik geen vergrote bloedplaatjes heb. De B12 zit net iets onder de waarde (138) maar te weinig om met injecties/pillen te beginnen. Hij verwacht dat de ijzertabletten me goed doen opknappen.

Hoe kan ik nou over Noli heenlezen?!
Noli houdt het goed vol, of beter gezegd, de beeb houdt het goed vol, hij vindt zijn huisje wrs nog veel te fijn...

Memmel, foto's!!!
#geen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:40:56 #86
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68807923
Ik ben er nog steeds hoor..

Ik ben ook heel benieuwd naar deze kleine uk.
Is het er een met coupe biljartbal àla Hanne of krulletjes zoals bij Wilyan?

Vanmorgen werd ik gewoon sjaggo wakker, wéér/nog steeds niks..
M. probeerde me nog te 'troosten' met een: "Het komt er vanzelf een kéér uit." Waarop ik antwoorde: "Ik geloof er helemaal geen bal meer van. "

Maxi, Midi & Mini
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:55:26 #87
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68808403
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:40 schreef Noli. het volgende:
Ik ben er nog steeds hoor..

Ik ben ook heel benieuwd naar deze kleine uk.
Is het er een met coupe biljartbal àla Hanne of krulletjes zoals bij Wilyan?

Vanmorgen werd ik gewoon sjaggo wakker, wéér/nog steeds niks..
M. probeerde me nog te 'troosten' met een: "Het komt er vanzelf een kéér uit." Waarop ik antwoorde: "Ik geloof er helemaal geen bal meer van. "

ow Noli als ik jou dan zo hoor... denk ik: pff ik moet nog ruim 2 weken voordat ik zover ben als jij... en ik heb dat gevoel nu al
No more games, no more drama...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 13:55:56 #88
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_68808419
Mikoxx houd ze nog ff binnen he meid Sterkte!!
Mamanik voor jou geldt het zelfde kom op meid nog ff

Seilram en oscar van harte met de geboorte van Joep, wat een lekker ventje!

Berto nogmaals van harte, en ook al een lekker kereltje.

Noli, kom op meid en voor de statistieken zou een meisje wel leuk zijn hé

Poppejans en alle andere nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd !!
Mama van Isa en Ties
pi_68808540
Noli
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:04:21 #90
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68808719
Nou ik moet zeggen dat ik lang niet zo groot ben nu als toen op het eind bij W&H..
Dat maakt het lichamelijk natuurlijk al een stuk makkelijker.
Bij W&H had ik nu het idee dat mijn buik op mijn knieën hing terwijl ik nu het idee heb dat mijn buik nu ongeveer net zo groot is als toen bij hun met zo'n 30/35 weken .

Oja, en toen hield ik ook giga veel vocht vast. Nu (nog) niet.
*heel snel af gaat kloppen!*
Maxi, Midi & Mini
pi_68808793
Dat vraagt om bewijs Noli!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:09:58 #92
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_68808889
We hebben laatst de kast met pc en alles naar boven verhuisd. Daar kon ie nog niet aangesloten. Maar daar staan dus alle foto's op.
Maxi, Midi & Mini
pi_68809303
Jammer! Was je nou naar de gyn geweest, of lees ik er overheen? heb je msn aan?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:50:45 #94
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_68810358
Noli nog niet bevallen???

Joep en Stephan welkom in de wereld en ouders van harte met jullie spruit. Marlies ik hoop dat je snel opknapt en de oorzaak van de bloeding weten te vinden.

Alle tweelingmama's thuis of in het ziekenhuis heel veel sterkte de komende tijd en probeer de hummeltjes zolang mogelijk binnen te houden.

Miss_Sly even een dikke knuffel voor jou!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:15:10 #95
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68811187
Ik ben te moe om alles terug te lezen Maar wil even tegen Berto zeggen dat het een prachtventje is

En veel sterkte voor de tweelingmama's... het zijn van die doemscenario's waar je als tweelingmama kans op maakt (mogelijk te vroeg bevallen), maar dat het dan ook die kant op lijkt te gaan is wel heel erg balen, ik hoop echt dat jullie kleintjes nog lekker lang blijven zitten, ook al betekent dat zo'n vervelende ziekenhuisopname...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:24:09 #96
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_68811490
Oh Tan ik vergeet jou helemaal nog van harte met je zesde zwangerschap en dat je die maar lekker onbezorgd door mag komen...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 16:59:50 #97
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68814978
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:15 schreef Tan het volgende:
Ik ben te moe om alles terug te lezen Maar wil even tegen Berto zeggen dat het een prachtventje is

En veel sterkte voor de tweelingmama's... het zijn van die doemscenario's waar je als tweelingmama kans op maakt (mogelijk te vroeg bevallen), maar dat het dan ook die kant op lijkt te gaan is wel heel erg balen, ik hoop echt dat jullie kleintjes nog lekker lang blijven zitten, ook al betekent dat zo'n vervelende ziekenhuisopname...
Tan hoe ervaar je het trouwens nu je weer in blijde verwachting bent?
Vind het zo onwijs fijn voor jullie
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:11:27 #98
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68815291
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:59 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Tan hoe ervaar je het trouwens nu je weer in blijde verwachting bent?
Vind het zo onwijs fijn voor jullie
Ik vind het geweldig!! En ik baal omdat ik het nog niet kan delen met de kinderen, ik wil het liefst zo lang mogelijk wachten met vertellen uit angst voor verdriet als het mis gaat, maar anderzijds wil ik het zo graag met ze delen Ik weet zeker dat ze het super gaan vinden.

Even een vraagje. Het is echt niet zo dat het mijn eerste zwangerschap is of zo Maar ik ben gewoon weer zo onzeker Het is toch normaal dat de ene dag de 'kwaaltjes' erger zijn dan de andere dag? Vandaag heb ik ineens bijna nergens last van, alleen bandenpijn en moe (maar ik heb ook veel gedaan vandaag), maar geen misselijkheid en gister was ik kotsmisselijk. Ook geen pijnlijke borsten ineens Het staat me vaag bij dat het normaal is en niets hoeft te zeggen, maar ik haal me weer van alles in het hoofd natuurlijk.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:14:10 #99
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68815385
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:11 schreef Tan het volgende:

[..]

Ik vind het geweldig!! En ik baal omdat ik het nog niet kan delen met de kinderen, ik wil het liefst zo lang mogelijk wachten met vertellen uit angst voor verdriet als het mis gaat, maar anderzijds wil ik het zo graag met ze delen Ik weet zeker dat ze het super gaan vinden.

Even een vraagje. Het is echt niet zo dat het mijn eerste zwangerschap is of zo Maar ik ben gewoon weer zo onzeker Het is toch normaal dat de ene dag de 'kwaaltjes' erger zijn dan de andere dag? Vandaag heb ik ineens bijna nergens last van, alleen bandenpijn en moe (maar ik heb ook veel gedaan vandaag), maar geen misselijkheid en gister was ik kotsmisselijk. Ook geen pijnlijke borsten ineens Het staat me vaag bij dat het normaal is en niets hoeft te zeggen, maar ik haal me weer van alles in het hoofd natuurlijk.
zwijg maar over die onzekerheid Tan

Maar even terug komend op jou vraag, jahoor het kan heel goed dat je je de ene dag beter voelt als de andere dag.

En ben echt blij dat jullie er ook zo blij mee zijn, en idd nog even wachten met vertellen, lijkt me lastig en moeilijk.
pi_68815429
Tan, het cliché is toch "Elke zwangerschap is anders"?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')