quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Even gauw, nog niet teruggelezen
Mikoxx ligt in het ziekenhuis.![]()
Ze kreeg 'snachts harde buiken, en naar het ziekenhuis gegaan, waar bleek dat ze weeenactiviteit had en 2 cm ontsluiting. Aan de weeenremmers, die leken hun werk te doen, maar sochtends toch weer opnieuw weeenactiviteit. Ze is toen doorgestuurd naar een ander ziekenhuis, omdat ze nog geen 32 weken is. Weer aan de remmers en ze heeft 2 spuiten gehad voor de longrijping van de baby's.
Met de baby's gaat het goed. Ze zijn ws beide in de buurt van de 4 pond.
Ze willen er wel alles aan doen om ze in ieder geval tot 34 weken binnen te houden.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:47 schreef seilram het volgende:
Update 2 en 3 van de man van ...en hier is het mooie mannetje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joep!
[ Bericht 18% gewijzigd door BE op 08-05-2009 21:32:28 ]Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
Wat is een euroshop? Hebben ze da tniet ook gewoon bij een praxis ofzo?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:11 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Miss_sly, beetje offtopic maar tochIk zag in V&A je stukje over de inbussleuteltjes die niet helemaal passen, bij veel van die goedkope euroshops etc. verkopen ze bosjes met verschillende inbussleutels eraan en dan past er altijd wel eentje! Ik heb er zo eentje gekocht voor een euro of 2/3.
Jawel volgens mij hebben ze het ook wel bij de praxis maar dat is meestal een stuk duurder! Een europshop is zo'n winkeltje waar ze allemaal rotzooi voor weinig verkopen, wordt je hier in rotterdam mee dood gegooid.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat is een euroshop? Hebben ze da tniet ook gewoon bij een praxis ofzo?
Ik heb het gevoel dat ik Senna al heel lang niet heb gevoeld. Net ook met de angelsounds geluisterd en volgens mij hoor ik haar wel. toch voel ik me niet gerust en dat gedoe met die meubels en met mijn werk maken dat ik me heel huilerig voel en daar nu dus al mijn eerste huilbui gehad heb...en dat op de vroege morgen.
Oowhquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:50 schreef MamaNik het volgende:
Hier is het hoge woord eruit van de artsen. Ik moet blijven tot dat de kindjes geboren zijn. TEGENVALLER! Eigenlijk houd je er al rekening mee maar als het hoge woord er dan uit komt valt het toch even tegen *snik snik* moeten er dus maar het beste van maken. En hopen dat het goed blijft gaan zodat we de kindjes na de bevalling snel mee naar huis kunnen nemen en ze niet zo vroeg komen zodat ze nog een paar weken hier moeten blijven en ik thuis ben.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:34 schreef Poppejans het volgende:JAAAAAAAAAAAAAA
we hebben een snel kloppend hartje gezien, en een bewegend klein babietje
![]()
![]()
![]()
![]()
Er groeit ECHT een mensje in me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb allereerste echo fotootjes
Mag mijn uitgerekende datum naar 29 november? Dankjewel!
JEEEJ!!!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:34 schreef Poppejans het volgende:JAAAAAAAAAAAAAA
we hebben een snel kloppend hartje gezien, en een bewegend klein babietje
![]()
![]()
![]()
![]()
Er groeit ECHT een mensje in me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb allereerste echo fotootjes
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Ik moet er gewoon van blehrenMooi meid! Wat enorm bijzonder! Zo zonder ongesteld geweest te zijn zo maar een kindje in elkaar gesmept.
Dat zou een mooie datum zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:15 schreef Jaheur het volgende:
Mijn schatje krijgen op 06 September een klein meisje :d
Ik hoop wel dat ze 3 dagen te laat is dan, want dan heb je 09-09-09 is makkelijker te onthouden
ow Noli als ik jou dan zo hoor... denk ik: pff ik moet nog ruim 2 weken voordat ik zover ben als jij... en ik heb dat gevoel nu alquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:40 schreef Noli. het volgende:
Ik ben er nog steeds hoor..
Ik ben ook heel benieuwd naar deze kleine uk.
Is het er een met coupe biljartbal àla Hanne of krulletjes zoals bij Wilyan?
Vanmorgen werd ik gewoon sjaggo wakker, wéér/nog steeds niks..
M. probeerde me nog te 'troosten' met een: "Het komt er vanzelf een kéér uit." Waarop ik antwoorde: "Ik geloof er helemaal geen bal meer van."
![]()
Tan hoe ervaar je het trouwens nu je weer in blijde verwachting bent?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:15 schreef Tan het volgende:
Ik ben te moe om alles terug te lezenMaar wil even tegen Berto zeggen dat het een prachtventje is
En veel sterkte voor de tweelingmama's... het zijn van die doemscenario's waar je als tweelingmama kans op maakt (mogelijk te vroeg bevallen), maar dat het dan ook die kant op lijkt te gaan is wel heel erg balen, ik hoop echt dat jullie kleintjes nog lekker lang blijven zitten, ook al betekent dat zo'n vervelende ziekenhuisopname...
Ik vind het geweldig!! En ik baal omdat ik het nog niet kan delen met de kinderen, ik wil het liefst zo lang mogelijk wachten met vertellen uit angst voor verdriet als het mis gaat, maar anderzijds wil ik het zo graag met ze delenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:59 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Tan hoe ervaar je het trouwens nu je weer in blijde verwachting bent?
Vind het zo onwijs fijn voor jullie
zwijg maar over die onzekerheid Tanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:11 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig!! En ik baal omdat ik het nog niet kan delen met de kinderen, ik wil het liefst zo lang mogelijk wachten met vertellen uit angst voor verdriet als het mis gaat, maar anderzijds wil ik het zo graag met ze delenIk weet zeker dat ze het super gaan vinden.
Even een vraagje. Het is echt niet zo dat het mijn eerste zwangerschap is of zoMaar ik ben gewoon weer zo onzeker
Het is toch normaal dat de ene dag de 'kwaaltjes' erger zijn dan de andere dag? Vandaag heb ik ineens bijna nergens last van, alleen bandenpijn en moe (maar ik heb ook veel gedaan vandaag), maar geen misselijkheid en gister was ik kotsmisselijk. Ook geen pijnlijke borsten ineens
Het staat me vaag bij dat het normaal is en niets hoeft te zeggen, maar ik haal me weer van alles in het hoofd natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |