abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:18:53 #101
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68815550
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:11 schreef Tan het volgende:

[..]

Ik vind het geweldig!! En ik baal omdat ik het nog niet kan delen met de kinderen, ik wil het liefst zo lang mogelijk wachten met vertellen uit angst voor verdriet als het mis gaat, maar anderzijds wil ik het zo graag met ze delen Ik weet zeker dat ze het super gaan vinden.

Even een vraagje. Het is echt niet zo dat het mijn eerste zwangerschap is of zo Maar ik ben gewoon weer zo onzeker Het is toch normaal dat de ene dag de 'kwaaltjes' erger zijn dan de andere dag? Vandaag heb ik ineens bijna nergens last van, alleen bandenpijn en moe (maar ik heb ook veel gedaan vandaag), maar geen misselijkheid en gister was ik kotsmisselijk. Ook geen pijnlijke borsten ineens Het staat me vaag bij dat het normaal is en niets hoeft te zeggen, maar ik haal me weer van alles in het hoofd natuurlijk.
ik snap heel goed wat je bedoelt Tan... ik heb dat gevoel ook, vind het ook eng om het nu al mensen te vertellen omdat het nog zo pril is... en ik ben gewoon best bang dat het misschien niet allemaal zo goed gaat als dat ik hoop enzo..
eigenlijk wil ik het heel graag aan onze ouders vertellen, maar aan de andere kant dus bovenstaande....

*raar gevoel*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:27:26 #102
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68815856
@BJ, ik heb het wel aan mijn moeder en een handvol vriendinnen verteld, maar nog niet aan schoonfamilie. Dat komt allemaal wel... maar af en toe brandt het echt op mijn lippen Erg irritant... normaal kan ik goed geheimen bewaren... maar ik wil de hele wereld wel vertellen dat ik zwanger ben haha, zo blij zijn we er mee.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:30:42 #103
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68815979
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 17:27 schreef Tan het volgende:
@BJ, ik heb het wel aan mijn moeder en een handvol vriendinnen verteld, maar nog niet aan schoonfamilie. Dat komt allemaal wel... maar af en toe brandt het echt op mijn lippen Erg irritant... normaal kan ik goed geheimen bewaren... maar ik wil de hele wereld wel vertellen dat ik zwanger ben haha, zo blij zijn we er mee.
heeeel herkenbaar
pi_68816228
ook maar even via deze weg
Gefeliciteerd Oscar en Marlies met Joepke, wat een scheetje !

groetjes
Martijn
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:59:57 #105
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_68816949
Update 6 van de man van...

Vanochtend toen ik om 8.05 uur bij Marlies aankwam lag ze nog heerlijk te slapen. Eenmaal wakker kon ze weer lachen en praten over hoe de nacht verlopen is. Ze heeft extra bloed gekregen en ze heeft de dienstdoende arts heel hartelijk bedankt voor het verhelpen van de oorzaak van de pijn.
Om 14.00 uur mocht ze weer terug naar de afdeling waar Joep ook ligt. En daar kwam de eerste oma op bezoek.
Inmiddels heb ik 'm ook bij mij op de buik gehad en daarna is hij bij mama op zoek gegaan naar de tepel . Wel gevonden, beetje gesabbeld maar nog niet gezogen. Hij weet 'm in ieder geval wel te vinden.
Nu lekker eten en vanavond komt de tweede oma op bezoek.
Vandaag gaan we alledrie lekker vroeg slapen, zodat we morgen optimaal kunnen genieten van elkaar .

Oscar
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:02:24 #106
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68817029
klinkt goed de man van
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:04:42 #107
48000 Vlinder
Vlinder
pi_68817114
Zo, goeiemiddag.

Heb net alles bijgelezen en ben nu al weer alles vergeten
Nu nog maar een keer lezen.

Marlies en Oscar, gefeliciteerd met Joep! Ik hoop dat het snel beter gaat met beide!
Milkoxx, sterkte! En hou ze nog even binnen he!
Poppejans, Wat geweldig dat jullie het hartje hebben gezien!
MamaNik, Jammer dat je moet blijven in het ziekenhuis Jij ook Sterkte.
Jaheur, Welkom!
Berto, wat een schatje! Mooi gemaakt!

Bessie en Tan, ik heb precies het zelfde, ik voel ook zoveel verschillende dingen.. Volgens mij werd ik vanochtend een klein beetje misselijk wakker. En nu ben ik vooral moe en hongerig. Maar J is pas om 18.45 thuis, dus voorlopig nog geen eten voor mij

Edit: Ik moest zonet naar de wc voor een nr 2, maar het wil er niet uit Wat nu?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:05:01 #108
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68817127
Fijn dat het goed gaat daar Oscar
en nu ipv zorgen maken idd lekker samen genieten
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:06:22 #109
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68817176
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:04 schreef Vlindur het volgende:
Zo, goeiemiddag.

Bessie en Tan, ik heb precies het zelfde, ik voel ook zoveel verschillende dingen.. Volgens mij werd ik vanochtend een klein beetje misselijk wakker. En nu ben ik vooral moe en hongerig. Maar J is pas om 18.45 thuis, dus voorlopig nog geen eten voor mij
kun je niet nu al gewoon een boterhammetje eten ofzo, zodat je toch al iets binnen hebt?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:07:09 #110
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68817200
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:04 schreef Vlindur het volgende:

dubbel E

en ik ben ook steeds moe en mijn borsten blijven gespannen... verder niets bijzonders...

zondag moederdag, kijke of ik me stil kan houden

en straks lekker samen bij babypark kijken
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:07:14 #111
48000 Vlinder
Vlinder
pi_68817203
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:06 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

kun je niet nu al gewoon een boterhammetje eten ofzo, zodat je toch al iets binnen hebt?
Ja, goed plan, ik zal es kijken in de kast of we nog iets in huis hebben.. (Koek oid )
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:09:13 #112
48000 Vlinder
Vlinder
pi_68817273
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:07 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

dubbel E

en ik ben ook steeds moe en mijn borsten blijven gespannen... verder niets bijzonders...

zondag moederdag, kijke of ik me stil kan houden

en straks lekker samen bij babypark kijken
Dubbel E? Je Cubmaat?
Mijn borsten zijn eigenlijk helemaal niet gespannen ofzo. Alleen wat gevoeliger
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:11:25 #113
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_68817353
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:09 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dubbel E? Je Cubmaat?
Mijn borsten zijn eigenlijk helemaal niet gespannen ofzo. Alleen wat gevoeliger
neem mijn naam
niet Bessie, maar Beessie..
maar BJ is ook prima hoor....

en heb je al lauw water gedronken??? dat helpt soms ook?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:16:42 #114
100412 mefke79
komt goed!
pi_68817536
Ehm Vlindur...gewoon rustig gaan zitten, boekie erbij en afwachten....niet te hard duwen kan ik je uit ervaring vertellen

Effe kijken, Seilram gefeliciteerd! Bertho gefeliciteerd! MIkkox, ik duim nog steeds voor je, binnen houden! En Mammanik, tis wel shit dat je moet blijven liggen, maar van de andere kant, je kan op geen betere plek zijn dan in het ziekenhuis.
En toen was ik al weer kwijt wat ik nog meer wilde zeggen...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:17:00 #115
48000 Vlinder
Vlinder
pi_68817546
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:11 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

neem mijn naam
niet Bessie, maar Beessie..
maar BJ is ook prima hoor....

en heb je al lauw water gedronken??? dat helpt soms ook?
Oh god sorry
Beessie dus Lauw water.. Ik zal het onthouden!
pi_68817886
Nou, na veel gekloot met een nieuw password kan ik eindelijk weer reageren hier...

De verse ouders allemaal gefeliciteerd met de nieuwe beebjes

Sterkte voor Seilram
De twin mamma's ook veel sterkte,
en ow gatver ik ben de helft alweer kwijt

Owjaaa....Noli, jij ook, die kleine wil maar niet hé......morgen mss....

Ow en de nieuwe zwangeren ook heel erg gefeliciteerd natuurlijk!

(Ik zit hier te weinig )
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_68817893
Marlies en Oscar, gefeliciteerd met de komst van Joep... hopelijk knappen jullie snel een beetje op

Berto man, wat een mooi ventje

Alle nieuw zwangeren gefeliciteerd en welkom
pi_68818247
Ladies!

Ben zo benieuwd hoe het nu gaat, Mikoxx. Nog ff knijpen meid, zet 'm op!

En jij natuurlijk ook, Mamanik! Go for it!

En speciaal voor Joep:

En speciaal voor Noli:

Gister nog een twintigweken echo gehad. De kleine hersentjes waren nu in beeld en zagen er goed uit. Maar ze kon weer niet met zekerheid zeggen of het een meisje was, hoewel ze er weer wel naar neigde.
Daarom gaf ze met het telefoonnummer van een collega in Vlissingen die ook pretecho's maakt. Vanochtend dus meteen naartoe gereden. Want nu wilde ik het zeker weten ook!

En het is 100% zeker een meisje! "Hoe zeker wil je het weten?" Vroeg ze. "Ik zie dikke schaamlippen!"

En da's maar goed ook, want de roze rompertjes van de HEMA zijn zo !

Mag het erbij in de OP dat het een meisje is?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:41:52 #119
11682 Moonah
Jolie femme
pi_68818276
Hé, Marlieske heeft een Ties gebaard! Van harte gefeliciteerd! Wat leuke naam.
En de andere Marlies is mama van Joep geworden! Hiep hiep hoera!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 18:51:07 #120
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68818561
SSSerpente, wat leuk een meisje Gaaf dat ze het zo duidelijk kon zien. Meisjeskleding is inderdaad zo leuk Krijg zelf ook helemaal de kriebels als ik die babyjurkjes zie hangen

Toch hoop ik nu ergens een heel piepklein beetje op een jongetje... Jessai wil zķ graag dat hij niet meer het enige jochie is tussen de meiden. Maar ik roep natuurlijk ook net als iedereen 'als het maar gezond is', al heb ik daar nooit de logica van ingezien, natuurlijk wil iedereen een gezond kindje, maar een bepaald geslacht leuker vinden is toch niet zo heel raar.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:00:32 #121
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68818873
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 18:41 schreef Ssserpente het volgende:
Ladies!

Ben zo benieuwd hoe het nu gaat, Mikoxx. Nog ff knijpen meid, zet 'm op!

En jij natuurlijk ook, Mamanik! Go for it!

En speciaal voor Joep: [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

En speciaal voor Noli:

Gister nog een twintigweken echo gehad. De kleine hersentjes waren nu in beeld en zagen er goed uit. Maar ze kon weer niet met zekerheid zeggen of het een meisje was, hoewel ze er weer wel naar neigde.
Daarom gaf ze met het telefoonnummer van een collega in Vlissingen die ook pretecho's maakt. Vanochtend dus meteen naartoe gereden. Want nu wilde ik het zeker weten ook!

En het is 100% zeker een meisje! "Hoe zeker wil je het weten?" Vroeg ze. "Ik zie dikke schaamlippen!"

En da's maar goed ook, want de roze rompertjes van de HEMA zijn zo !

Mag het erbij in de OP dat het een meisje is?
jeeeeeuh! Fijn die bevestiging! Een meiske voor Ssserpente
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68818994
Mikoxx update:

Ze is vanmiddag van het infuus gegaan, ze houdt nog wel medicatie om de boel te remmen maar niet meer via infuus. Ze vindt het wel heel spannend nu, komen de weeen terug of blijft het rustig?
Er is ook een bacterie in haar urine gevonden, dus ze is nu aan de antibiotica.
Ze heeft nu geen pijn meer, gister tijdens de weeen wel.
Ze moet wel heel veel rust houden, dus geen telefoon, weinig bezoek (alleen haar man en de ouders mogen komen.....ow ik vind dat zo moeilijk want ik wil zo graag even een knuffel geven maar ja, dat komt wel weer)
Hopelijk blijft het voorlopig rustig daar.

Poppejans, wat heerlijk dat jullie je kindje hebben gezien!
Wordt het al wat werkelijker?

Miss Sly, leuk morgen eindelijk je neefje zien! Veel plezier.

Berto, ik vind Stephan een heel mooi kereltje!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:06:35 #123
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68819076
Oh wat spannend voor Mikoxx zeg... jeetje. Ik hoop voor haar dat de weeën wegblijven
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:55:23 #124
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68820848
Ssserpente een meisje! dikke schaamlippen

Tan hebben al jouw kinderen van die mooie aparte namen? Mag ik ze weten? En hoe oud zijn jouw kinderen? Lijkt me helemaal geweldig zo'n groot gezin! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het graag met hen wilt delen En een broertje zou idd leuk zijn dan voor Jessai Maakt het voor jou uit wat het wordt?

Mikoxx sterkte!!!

Man van...Marlies Wat geweldig dat het zoveel beter lijkt te gaan!

Oh ja, wie weet op welk moment ik de ijzertabletjes het beste in kan nemen? Op het doosje staat een uur voor het ontbijt, waarom is dat en kan ik ze ook bv 'savonds voor het slapen gaan innemen? Of is het bedoeling dat ik echt een uur erna iets eet?
#geen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 19:59:19 #125
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68821021
Oh ja nog iets, zwangerschapspanties, waar kan ik die kopen? Prenatal ofzo?
#geen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:01:07 #126
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68821091
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:55 schreef DuchessX het volgende:

Tan hebben al jouw kinderen van die mooie aparte namen? Mag ik ze weten? En hoe oud zijn jouw kinderen? Lijkt me helemaal geweldig zo'n groot gezin! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het graag met hen wilt delen En een broertje zou idd leuk zijn dan voor Jessai Maakt het voor jou uit wat het wordt?

Van groot naar klein: Cheyenne (bijna 13), Chinook (11), Jessai (7), Junah (5) en Ayden (zou nu 16 maanden zijn geweest)

Voor mij maakt het niet uit eigenlijk, maar voor Jessai wens ik inderdaad een broertje. Junah wil graag een zusje (ze weten dus nog niet dat ik zwanger ben maar roepen al lange tijd om een nieuwe baby ) en Cheyenne en Chinook maakt het niks uit, ik denk omdat ze beiden al hebben: een kleiner broertje en een kleiner zusje.

Ik moet wel zeggen dat ik persoonlijk iets meer heb met meisjes, maar jongens vind ik wel makkelijk in de omgang, dat merk ik uitvaring maar hoor het ook van anderen.

Is daar eigenlijk al een topic over? Over voorkeur jongen/meisje en waarom die voorkeur is? Ben er eigenlijk wel benieuwd naar van anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tan op 08-05-2009 20:03:43 (leeftijden vergeten erbij te zetten) ]
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:02:07 #127
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_68821118
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:59 schreef DuchessX het volgende:
Oh ja nog iets, zwangerschapspanties, waar kan ik die kopen? Prenatal ofzo?
Ja, bij ons verkopen ze ze ook in de babyspeciaalzaak, maar ik pastte de XXL van de Zeeman ook tot het eind.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:15:48 #128
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68821590
DuchessX, hoef je maar 1 tablet per dag te nemen?
Dan gok ik erop dat ze op de nuchtere maag het beste werken.

Ikzelf heb er 3 per dag, maar ik werd er misselijk van (ik moest ze een half uur voor het eten innemen) Maar tegenwoordig mag ik ze na de maaltijd innemen.
Zolang ik maar niet teveel melkproducten neem.

En een advies, maar dat hebben ze vast verteld, drink veel water! Want anders kun je last van verstopping krijgen.

En ow ja toevallig was ik gister bij de Prenatal, en ik zag daar inderdaad zwangerschaps-panty's hangen
No more games, no more drama...
pi_68821617
edit

[ Bericht 98% gewijzigd door DustinHenderson op 08-05-2009 20:29:41 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_68821793
Poppejans, ik zie alleen maar kruisjes!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:21:05 #131
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68821800
ik zie ze niet? ben ik de enige?
en ik ben zoooo nieuwsgierig
pi_68821865
Huh, ik zie ze zelf wel, en ik heb mn album gewoon op ''open'' staan, dus ik heb geen idee waarom jullie ze niet kunnen zien, wat balen zeg!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_68821937
Ik zie ze helaas ook niet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68821950
Ik zie ze wel Poppejans
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:26:10 #135
35189 Troel
scherp en bot
pi_68821979
Ik zie ze wel, maar ze zijn enorm groot Wat nou klein kindje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68822109
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:22 schreef Poppejans het volgende:
Huh, ik zie ze zelf wel, en ik heb mn album gewoon op ''open'' staan, dus ik heb geen idee waarom jullie ze niet kunnen zien, wat balen zeg!
Ik zie ze ook gewoon.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:32:05 #137
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_68822205
Ik zie ze ook poppedein, mooi zeg zo'n kleintje....

Even een vraagje: de laatste twee dagen heeft mijn buik opeens een enorme groeispurt!!!! Zie het buikentopic, mijn foto van 17 weken, nog bijna geen buik, en nu binnen twee dagen een enorme bol

En het doet héééél pijn, enorme last van buikpijn, voornamelijk onder de navel en baarmoeder. Sinds vandaag heel veel, weet niet hoe ik moet liggen, staan, zitten, hangen.... Hebben jullie daar ervaring mee?? Enige grootmoeders middeltjes die helpen verlichten???
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_68822226
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:15 schreef Angel-Eyez het volgende:
DuchessX, hoef je maar 1 tablet per dag te nemen?
Dan gok ik erop dat ze op de nuchtere maag het beste werken.

Ikzelf heb er 3 per dag, maar ik werd er misselijk van (ik moest ze een half uur voor het eten innemen) Maar tegenwoordig mag ik ze na de maaltijd innemen.
Zolang ik maar niet teveel melkproducten neem.

En een advies, maar dat hebben ze vast verteld, drink veel water! Want anders kun je last van verstopping krijgen.

quote:
Voeding
Een normale evenwichtige voeding bevat over het algemeen net voldoende ijzer.
Het kan zijn dat door een bevalling of operatie u ijzergehalte lager is. IJzerrijke
voeding zorgt ervoor dat u extra ijzer binnen krijgt.
Voorbeelden van ijzerrijke voeding zijn:

- groene groente (met name spinazie)
- vrijwel alle vleessoorten
- vrijwel alle noten
- peulvruchten (als bruine/witte bonen en linzen)
- volkoren brood
- aardappelen
- appelstroop
- kiwi (het best voor het ontbijt)
- schaaldieren (garnalen, mosselen en oesters)
- tomatensap / sinaasappelsap
- gedroogd fruit, met name abrikozen en vijgen
- fruit uit blik of pot (zoals frambozen, rode bessen en
kersen)
- pure chocolade

Geneesmiddelen

Onder deze geneesmiddelen vallen:
1. IJzertabletten; dit is het meest voorkomende. IJzertabletten bevatten ijzer in
een vorm die het lichaam gemakkelijk kan opnemen. Het duurt 6 weken tot
enkele maanden van dagelijks gebruik totdat een ijzertekort is aangevuld.
IJzertabletten kunnen diverse bijwerkingen hebben, namelijk:
- maagdarmklachten zoals maagpijn, misselijkheid, diarree en verstopping.
- de ontlasting kan zwart verkleuren. Dit is onschuldig.
Als u ijzertabletten tegelijk met een aantal andere medicijnen inneemt,
worden deze slechter opgenomen in het lichaam. De werking van de
ijzertabletten neemt dan af. Bij ander medicijngebruik vraag dan bij uw
apotheek om advies. IJzertabletten zijn veilig te gebruiken als u borstvoeding
geeft zonder nadelige gevolgen voor uw kind.
2. IJzerdranken; er zijn diverse producten op de markt die helpen om het
ijzergehalte te verhogen. Vooral als je de ijzertabletten slecht kunt verdragen
kunnen ze uitkomst bieden.
- Roosvicee ferro (verkrijgbaar in de supermarkt of drogist)
- Floradix kruidenelixer (verkrijgbaar bij reformzaak)
- Vitaminepreparaat tabletten (bijv.Gravitamon, verkrijgbaar bij apotheek en
drogist
3. IJzertoediening via een infuus. Dit word eenmalig via het infuus toegediend.
Soms al dan niet in combinatie met ijzertabletten die 5 dagen na toediening
pas gestart mogen worden.
4. Bij een erg laag hemoglobine gehalte in het bloed kan het nodig zijn dat u een
bloedtransfusie nodig heeft. Er word dan bloed gegeven via een infuus. Het
aantal zakken bloed zal afhankelijk zijn van hoe laag uw hemoglobine gehalte
is.

Aandachtspunten!
Veel voedingsmiddelen verminderen de opname van ijzer in het lichaam. Neem
de tabletten daarom bij voorkeur in op een lege maag. De opname in het lichaam
verloopt dan het beste. Dit is een half uur voor, of minstens een uur na, een
maaltijd. Bij sommige mensen veroorzaakt dit middel echter maagklachten. Als u
daar last van krijgt, kunt u het eventueel wel met wat voedsel innemen.
Neem de tabletten in met water. Gebruik tegelijk met ijzertabletten geen
melkproducten, zoals melk, kaas of yoghurt. De kalk in deze producten
vermindert de opname van het ijzer in belangrijke mate.
Foliumzuur in een hoge dosis (5mg per dag) bevordert de aanmaak van rode
bloedcellen. Als u deze inneemt bij het gebruik van ijzertabletten wordt de
opname van het ijzer ook bevordert.
(deze heeft u waarschijnlijk nog van tijdens de zwangerschap.)
Melk of thee bij de maaltijd belemmert de opname van ijzer.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:32:58 #139
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68822237
Ik zag er net wel 1... en ik zag daar echt iets wat op een ieniemienie mensje leek

hihi Juup, jullie hadden het antwoord dus al zelf gevonden?
pi_68822292
Photobucket gaat vaak uitzichzelf vergroten ofzo, ik had normaal formaat geupload.

Zien jullie nu wel wat, en ook normaal formaat??

Hoofdje (rechts) uitvergroot

Mini mensje liggend, als je goed kijkt zie je rechts het hoofdje met daarnaast beginsel armpjes en de beentjes zie je ook

10 weken 5 dagen

[ Bericht 2% gewijzigd door DustinHenderson op 08-05-2009 20:43:13 ]
pi_68822304
Takkembah, helpt een warme kruik misschien iets?
Zal jouw buik eens even gaan bekijken...!
pi_68822316
nu zie ik ze wel!!
Bovenste is heel duidelijk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:35:57 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68822337
Poppejans, mooi poppeke hoor!

Ssserpente, echt een meisje! Fijn dat je het nu zeker weet!

Karin, doe Mikoxx maar de groeten van ons als je haar weer spreekt. Hopelijk blijven de weeen weg...
pi_68822338
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:32 schreef Angel-Eyez het volgende:
Ik zag er net wel 1... en ik zag daar echt iets wat op een ieniemienie mensje leek

hihi Juup, jullie hadden het antwoord dus al zelf gevonden?
Ik had het antwoord al gevonden ja
pi_68822353
Ik zie ze hoor Poppejans!

Tis nog heel klein, maar wat een echt mensje!
Geweldig!!!
pi_68822431
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
Poppejans, mooi poppeke hoor!

Ssserpente, echt een meisje! Fijn dat je het nu zeker weet!

Karin, doe Mikoxx maar de groeten van ons als je haar weer spreekt. Hopelijk blijven de weeen weg...
K heb haar al beloofd om de reacties uit te printen. Zal haar goed doen om te lezen dat iedereen hier zo hartverwarmend reageert.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:38:38 #147
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_68822455
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Takkembah, helpt een warme kruik misschien iets?
Zal jouw buik eens even gaan bekijken...!
De warme kruik helpt inderdaad een beetje

Had net ons mam al gebeld, die kwam ook met een waslijst aan grootmoeders dingetjes (rooibosthee, pepermuntjes, en uiteraard warme melk met anijs wat ik nog steeds associeer met ziek zijn van vroeger

Ik gun niemand zo'n hard groeiend buikje
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:38:59 #148
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68822466
Jaaaa een mini-mensje
mooi hoor Poppejans! Het is heel echt

Takkembah dat zijn groeipijntjes volgens mij ja, heel naar dat het zo in ene komt misschien inderdaad een warme kruik of anders een bad/douche nemen? Verder zou ik het echt niet weten. Ik heb zelf hele dagen met mn pyjamabroek heel laag gelopen zeg maar om er zo min mogelijk druk op te hebben dat vond ik zelf prettig, maar zo erg als jij het omschrijft had ik er geen last van
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:39:16 #149
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68822472
jaaaaa super hoor Poppejans!!!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:40:20 #150
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_68822520
Whoa Karin lees nu je update van Mikoxx pas...

Wens haar maar veel sterkte... kan me voorstellen dat het voor haar ook ellendig is om je klote te voelen en dan weinig bezoek te mogen

Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:44:16 #151
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_68822688
Wat een knapperd Poppejans!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:51:05 #152
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68822920
Poppejans, wat schattig hé zo'n klein minimensje Lief hoor!

Takkembah, wat vervelend zo'n enorme groeispurt. Bij mij helpen warme kruiken meestal wel. Ik zal zo eens kijken naar je buikfoto's

Tan en AE bedankt voor de antwoorden

Tan wat een aparte namen allemaal, echt leuk Sowieso een groot gezin met diverse leeftijden...wat geweldig
#geen
pi_68822968
Kennen jullie deze site al? Bijzondere filmpjes.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:54:18 #154
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68823041
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:32 schreef Takkembah het volgende:
Ik zie ze ook poppedein, mooi zeg zo'n kleintje....

Even een vraagje: de laatste twee dagen heeft mijn buik opeens een enorme groeispurt!!!! Zie het buikentopic, mijn foto van 17 weken, nog bijna geen buik, en nu binnen twee dagen een enorme bol

En het doet héééél pijn, enorme last van buikpijn, voornamelijk onder de navel en baarmoeder. Sinds vandaag heel veel, weet niet hoe ik moet liggen, staan, zitten, hangen.... Hebben jullie daar ervaring mee?? Enige grootmoeders middeltjes die helpen verlichten???
Ik kan je niet vinden daar
* DuchessX nog eens kijken gaat
#geen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:54:19 #155
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_68823042
Gaaf Serpente

* Takkembah gaat bekijken
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:57:08 #156
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68823148
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:54 schreef Takkembah het volgende:
Gaaf Serpente

* Takkembah gaat bekijken
Ik wil je pics wel zien maar kan ze niet vinden, ook niet halverwege het vorige buiktopic...
#geen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:57:50 #157
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68823172
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:52 schreef Ssserpente het volgende:
Gaaf!
#geen
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:02:56 #158
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_68823304
Ik heb mijn man vanavond een hartverzakking bezorgd door na het winkelen flauw te vallen op de parkeerplaats

Met de ambulance naar het ziekenhuis want ik ben even weggeweest en had ook meteen weer harde buiken. Ik was zooooooo geschrokken, zat helemaal te bibberen.

Een echte oorzaak hebben ze niet gevonden, en beeb is goed nagekeken en ook in orde bevonden. Eind van de week moet ik terug naar de gyneacoloog voor controle. Ik ben nog een beetje overdonderd allemaal.
Omdat er geen oorzaak gevonden is mag ik de komende tijd, wanneer het even kan, niet meer zonder begeleiding de deur uit. Gaan werken zit er dus even niet in. Pfoe.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_68823373
Jemig Ca.ra, da's schrikken! Gaan ze nu nog verder kijken naar een oorzaak?

Sterkte meid!
pi_68823442
quote:
Mooooooooooi. ik ga gelijk kijken

Bedankt
pi_68823465
jeetje Ca.ra, dat is ff schrikken zeg!! Doe maar rustig aan!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:07:08 #162
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_68823474
Ca.ra wat een schrik!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:07:31 #163
4774 DuchessX
DuchessX
pi_68823493
Ca.ra! Rustig aan doen hoor

Hoe ver ben je trouwens, ik zie je niet in de OP?
#geen
pi_68823534
Ca.ra dat is wel even schrikken zeg!
Ik zit net even te zoeken hoe ver je zwanger bent, maar ik kan je niet vinden in de OP.
Kalm aan doen he!
Voelde je het aankomen?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:09:04 #165
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_68823542
Jeetje Ca.ra wat moet dat schrikken zijn geweest!!!

Hoe gaat het nu verder met je?
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:11:31 #166
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68823630
Jemig Ca.Ra wat een schrik en wat zal je man geschrokken zijn ook!
Rustig aan hoor meid pfff. hopelijk voel je je nu beter.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:17:43 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68823846
Jeetje Ca.Ra, wat een schrik zeg!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:23:10 #168
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_68823997
21 weken nu dus ze begonnen bij de EHBO al meteen van 'als er nu iets fout gaat dan doen we niks'
(modjes, mag ik in de OP? 17 september, jongetje)

Ik had al voor dinsdag een afspraak bij de vlos staan, dan overleg ik wel even over vervolgstappen. Ik heb geen idee of het nou iets eenmaligs is en of het wel of niet met de zwangerschap samenhangt. Ik denk dat ze me niet aanraden om alleen met iemand anders bij me het huis uit te gaan als het echt overduidelijk eenmalig is... Ik moet maandag bellen voor een afspraak in het ziekenhuis voor controle ook nog.

Ik ben blij dat ik weer heelhuids thuis ben en dat beeb voor zover ze konden zien in orde is, maar nog wel een beetje in de war en een hoop onduidelijkheden. Ik probeer t maar een beetje over me heen te laten komen en we zien komende week wel verder, zoiets.

Oh en ik voelde niks aankomen voor zover ik weet. Het laatste wat ik me kan herinneren is dat we de supermarkt uitliepen, lief nam de tas uit het karretje mee naar de auto en ik reed het karretje terug naar de stalling. Daarna pas weer dat ik op de grond lag met mensen om me heen en lief die 112 belde.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:25:18 #169
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68824081
Oef dat lijkt me dan toch best wel hard om te horen als het zo direct tegen je gezegd wordt dat ze dan niets doen enzo. Je weet natuurlijk wel dat ze niets doen maar toch. Pfoe.

Gelukkig maar dat alles goed is met jezelf en beeb
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:27:46 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68824167
Je staat erbij nu.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:28:39 #171
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_68824198
Jeetje wat schrikken zeg Ca.ra... nou ik hoop toch echt dat het wel een eenmalig iets was. Wat zal je man inderdaad ook geschrokken zijn zeg.
Vervelend dat ze er geen oorzaak voor hebben kunnen vinden, maar gelukkig dat het met jou en de baby wel goed blijkt te gaan.
Nou voorlopig maar even het advies opvolgen dus!
pi_68824203
Ca.ra, ik heb het in mijn eerste zwangerschap ook een keer gehad (op het trainingsveld van PSV notabene) toen was het waarschijnlijk een bloeddrukactie.
niet weer gebeurd.
Maar ik voelde het wel aankomen, had jij dat nu ook? Of lag je ineens op de grond zonder dat je het doorhad? Ik weet nog dat ik destijds tegen mijn vriend mompelde dat ik niet zo lekker was.....poing...en toen hing ik over de reclameborden.
Hopelijk was het bij jou in ieder geval ook een eenmalige actie!
pi_68824264
Ca.ra wat schrikken zeg!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:36:38 #174
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_68824513
Ik weet niet wat mijn bloeddruk was in de ambulance maar op de EHBO was het 78/110 wat volgens mij niet schrikbarend laag is. Normaal zit ik op een onderdruk tussen 65 en 70 en een bovendruk tussen 125 en 135.

Is jouw bloeddruk toentertijd ook gemeten Karin of hebben ze het achteraf op 'waarschijnlijk te lage bloeddruk' gegooid?

Ik weet niet meer of ik het aan voelde komen. Ik ben al een tijdje niet lekker door telkens de harde buiken en buikpijn. Ik ben een stukje kwijt van de deur van de winkel naar de karretjesstalling en daarna richting auto. Ik heb in ieder geval niet dat ik in het stuk dat ik nog weet een voorgevoel gehad ofzo.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:38:21 #175
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_68824579
Mikoxx kom op hÊ hou de kleintjes nog binnen! We gaan samen het gevecht aan met ons lijf! Jij tegen de weeÃĢn en ik tegen nog meer vergiftiging. Elke dag dat ze binnen blijven is goed voor ze! Je zult zien je buik gaat mega groeien nu je rust houd mijn man vind het echt niet normaal hoeveel mijn buik gegroeid is sinds maandag. Heel veel sterkte hou vol en ik houd de update's via karin in de gaten op mijn mobiel!
pi_68824713
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 21:36 schreef Ca.ra het volgende:
Ik weet niet wat mijn bloeddruk was in de ambulance maar op de EHBO was het 78/110 wat volgens mij niet schrikbarend laag is. Normaal zit ik op een onderdruk tussen 65 en 70 en een bovendruk tussen 125 en 135.

Is jouw bloeddruk toentertijd ook gemeten Karin of hebben ze het achteraf op 'waarschijnlijk te lage bloeddruk' gegooid?

Ik weet niet meer of ik het aan voelde komen. Ik ben al een tijdje niet lekker door telkens de harde buiken en buikpijn. Ik ben een stukje kwijt van de deur van de winkel naar de karretjesstalling en daarna richting auto. Ik heb in ieder geval niet dat ik in het stuk dat ik nog weet een voorgevoel gehad ofzo.
die 78 was onderdruk neem ik aan? Da's niks bijzonders.
Bij mij is het niet gemeten, mijn vriend heeft me in de auto gemikt en toen zijn we terug gegaan naar de bungalow (we waren op vakantie) Die dag rustig aan gedaan.

Maar als je nu al harde buiken hebt, dat lijkt me niet goed hoor. Weet je vk daarvan?
Dat lijkt me toch een teken dat je het rustiger aan moet doen hoor.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:53:11 #177
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_68825110
Ja ik mag nog maar halve dagen werken maar ben al vanaf woensdag thuisgebleven omdat ze toen te erg werden. De vlos is ook langs geweest voor controle, maar nul komma nul ontsluiting gelukkig. Ik was dus eigenlijk van plan maandag weer (halve dagen) te beginnen maar dat zit er nu even niet meer in met 45 minuten autorijden enkele reis.

Ach we zien wel hoe het gaat lopen en of ze nog wat vinden. Als andere mensen ook zoiets meegemaakt hebben zou ik t fijn vinden om te horen hoe het bij jullie was. Maar verder mag het hier gewoon weer lekker over andere mensen gaan en over leuke zwangerschapsdingen

Allemaal heel erg bedankt voor het medeleven, het was heel fijn om even mijn hart te kunnen luchten.
pi_68825403
quote:
P.S. Ik kan die DVD niet vinden op Usenet en wilde hem gaan bestellen.Totdat ik de filmpjes ging kijken, wat een irritante overheersende muziek op de achtergrond.
Ik hou het wel bij deze leuke mooie filmpjes
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:13:25 #179
100412 mefke79
komt goed!
pi_68825825
ca.ra pff, je schrikt je rot lijkt me...rustig aan doen nu he.
Takkembah, ik had het vorige week ook een paar uur. Het enige wat bij mij een beetje hielp was wijdbeens op de bank hangen, achterover en mijn buik letterlijk ruimte geven. En slapen, veel slapen en liggen.
Mikkox, volhouden!
Poppejans, jaaaa mooie echo, zo hoort ie er uit te zien. En nou kun je je bij de volgende echo echt enorm verbazen over hoeveel groter en anders het is. TIs zo gaaf om te zien!
Ik duik zo mijn bedje in, heb morgen een vrijgezellendag, wordt nog vermoeiend genoeg.
pi_68825859
Poppejans, wat een mooi minimensje! (ik had mijn eerste echo ook precies met 10 weken en 5 dagen )
Ca.ra, wat een schrik zeg! Hopelijk blijft het bij die ene keer.

Hier lijkt het of ik steeds meer vocht ga vasthouden, mijn enkels zien eruit als sinaasappels ofzo Kan toch verder geen kwaad? Ik heb er geen last van, ik vind het alleen heel stom eruit zien
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:18:49 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68825986
Dikke enkels op zich kan geen kwaad Tessie, maar hou jezelf wel een beetje in de gaten.
Wanneer moet je weer naar de vk? Desnoods, als je zelf echt het idee hebt dat het heel heftig is, even bellen voor een bloeddruk-check. Gewoon voor de zekerheid.
Verder, veel drinken (2l zeg maar) en je pootjes omhoog.
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 22:19:54 #182
5428 crew  miss_sly
pi_68826018
Goed dat mikoxx weer van de weeenremmers af is. Nu hopen dat de nog even lekker blijven zitten. Wat naar om zo weinig bezoek ook te mogen hebben. Doe je haar ook namens mij sterkte en beterschap wensen, Karin?

Ca.ra, wat een schrik rustig aan doen maar en inderdaad niet zonder begeleiding weg!

Poppejans, wat een mooi popje in je buik

Juup, dat lijstje met waar ijzer in zit, staan best lekkere dingen in ook nog

Takkembah, vervelend dat je zo'n last hebt van de groeispurt. Ken het zelf niet, dus heb ook geen tips. Hoop voor je dat het snel weer over is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68826032
Ik moet dinsdag alweer naar de vk, dus zal het daar ook wel ff zeggen dan.
Heeft dat ook iets met je bloeddruk te maken dan?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:23:43 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68826135
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:20 schreef tessie het volgende:
Ik moet dinsdag alweer naar de vk, dus zal het daar ook wel ff zeggen dan.
Heeft dat ook iets met je bloeddruk te maken dan?
Vocht vast houden in combinatie met hoge bloeddruk kan duiden op problemen, vandaar dat als het echt enorm toeneemt, dat ze dan aanraden om even ook je bloeddruk in de gaten te houden.
pi_68826192
Oh, he jak, ik dacht dat het gewoon alleen maar lelijk was. Nou ja, ik hou het gewoon ff in de gaten.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:28:18 #186
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68826277
Nou ja, het hoeft dus ook niet per se iets te zeggen hoor, vandaar dat ik vroeg wanneer je weer op controle ging. Dinsdag is volgens mij vroeg zat hoor.
Tenzij je ergens dit weekend nog sterretjes gaat zien of barstende hoofdpijn krijgt, maar ik gok erop dat je dan zelf ook vast wel ergens aan een belletje zou trekken.

Het hoort er idd ook wel gewoon een beetje bij hoor. Zeker bij dames van onze omvang. Daar is de bloedcirculatie in de benen vaak sowieso wat minder en dus ook de vocht-afdrijving.
Pootjes omhoog dus!
pi_68826336
Ja nou ik zag net dus sterretjes Maar dat was maar heel even...
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:31:15 #188
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68826365
hier ook dikke enkels Tessie nu al
en dikke vingers.
Mn sokafdrukken en ringafdruk blijven echt heel erg lang staan en niet alle schoenen zitten me even lekker enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68826404
6 maanden en 2 weken
quote:
Geslachtsafhankelijke verschillen in de ontwikkeling treden voor het eerst op. Vrouwelijke foetussen vertonen bijvoorbeeld vaker kaakbewegingen dan mannelijke.
In de baarmoeder al aan het oefenen hoe ze later de oren van iemands hoofd kan praten Echt een vrouwelijk trekje

Hier is het filmpje te zien
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:34:28 #190
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68826448
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:30 schreef tessie het volgende:
Ja nou ik zag net dus sterretjes Maar dat was maar heel even...
bij sterretjes misschien sowieso ff aan de bel trekken bij je VK?
je hoeft dr niet uit bed te bellen ofzo maar misschien morgen overdag even?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68826517
Ja das wel een goed plan, bel ik morgen overdag eventjes, om te checken.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:37:29 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68826558
Tessie ik wilde je verder niet bang maken. Sorry.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:37:38 #193
100412 mefke79
komt goed!
pi_68826563
Dames met echt dikke enkels/benen van het vocht (dus niet al die mensen die net als ik af en toe dikke pootjes hebben na een drukke dag)...jullie weten vast wel dat je ook steunkousen kunt gaan dragen he. Ja, ik weet het, ze zijn niet mooi, niet handig, niet fijn...maar ze helpen wel! En je moet nog langer met je benen door. Je krijgt ze vergoed meestal, dus daarvoor hoef je het niet te laten. En, als ik collega's mag vertrouwen, voorkom je er mee dat je op latere leeftijd grotere problemen met je benen krijgt.
Zelf heb ik laatst even een collega laten kijken, volgens haar is er bij geen noodzaak, mijn enige spatader zit dan ook aan de binnenkant van mijn bovenbeen en mijn benen zijn nog even slank als hiervoor.
En Tessie, ook even sterretjes zien is niet goed..bel je vk als je het niet vertrouwd. Beter een keer te veel bellen dan een keer te weinig.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:39:55 #194
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68826642
vast niets aan de hand hoor maar even checken doet geen pijn

Jemig mn meisje schopt echt enorm hard en ik heb heel vaak echt het gevoel alsof ze helemaal helemaal onderin schopt. Echt tegen de baarmoedermond aan. Voelt alsof ze in mn doos aan t schoppen is Geen fijn gevoel en ik zit dan ook echt zo op de bank he --> oi!
en mn lief maar vragen wat er is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68826748
Mefke, ik wist niet dat je daarvoor steunkousen kon gaan dragen... Moet je dat dan ook via de vk regelen of kan je dat zelf ergens kopen ofzo
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:49:23 #196
100412 mefke79
komt goed!
pi_68826986
tessie, verwijzing via de ha is sowieso goed, maar misschien is een verwijzing van de vk ook wel goed, even navragen bij je verzekering. En daar kun je ook vinden met welke firma ze samenwerken voor de levering van die dingen. Nooit zomaar kopen, altijd laten aanmeten. Dan krijg je ook goed advies en zeker te weten de juiste kous.
Die kous zorgt ervoor dat het bloed goed vanuit je teen weer naar boven komt en juist als dat niet goed gaat 'verlies' je onderweg vocht dat in je benen blijft hangen. De kous geeft dus ondersteuning aan je bloedvaten. Heel veel mensen met een staand beroep (bijvoorbeeld in ziekenhuizen) dragen ze preventief.
pi_68833166
Dames, een heel late posting want ik ben behoorlijk ongerust. Ik heb bijna continue harde buiken en weet niet of dit normaal is. Ze zijn niet echt pijnlijk maar komen af en aan terwijl ik dus gewoon in bed lig
Vandaag wel een cervix-echo gehad en die was volgens de echoscopiste goed. Ik heb mijn gyn daarna niet meer gesproken.
Wat rusten betreft, ik rust m'n eigen helemaal suf (iets met ijzertekort en veel )

Ik ben nu zo onzeker, kan dit kwaad, kan er toch ontsluiting ontstaan? Die cervix-echo is natuurlijk ook maar een momentopname. JuupŠ heeft net een warme kruik gemaakt, mss helpt dat tegen die harde buiken.
Komt dit vaak voor, waar moet ik op letten, wanneer moet ik iets ondernemen?

Blegh!

Ga maar proberen te slapen en proberen die harde buiken te negeren.
#geen
  zaterdag 9 mei 2009 @ 07:30:25 #198
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_68834931
Tessie, hoe voel je je vandaag? Heb je de vk nog gebeld?

Duchess, heeft je kruikje geholpen? Als je ongerust bent, zou ik echt gewoon het zkh bellen hoor. Ik heb het zelf nooit in die mate gehad, hooguit af en toe een harde buik na inspanning, dus ik kan je ook niet geruststellen. Een goede echo is natuurlijk ook fijn.

Verder meld ik me weer voor vandaag. We hebben straks vrijgezellenfeest van mijn broer en schoonzus, dat wordt dikke pret. En vanavond lekker bunkeren eten bij de Chinees in Rijswijk!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_68835133
Haha, leuke filmpjes he Huup?

DuchesX, jij was er inderdaad laat bij vannacht. Hoe voel je je nu? Ziekenhuis al gebeld? Doen hoor!
pi_68835263
Jeetje Mikoxx ook in het ziekenhuis, dat had ik helemaal gemist, sterkte

Ca.ra wat zullen jullie geschokken zijn! Rustig aan hoor!

Duchess en Tessie hoe gaat het vandaag met jullie?

Memmel veel plezier vandaag!

Wij waren gister erg laat thuis en vanochtend stond de hond om half 8 weer vrolijk te springen Maar goed daar kan zij ook niks aan doen, komt door de suikerziekte.
Vandaag het kamertje afmaken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')