ik snap heel goed wat je bedoelt Tan... ik heb dat gevoel ook, vind het ook eng om het nu al mensen te vertellen omdat het nog zo pril is... en ik ben gewoon best bang dat het misschien niet allemaal zo goed gaat als dat ik hoop enzo..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:11 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig!! En ik baal omdat ik het nog niet kan delen met de kinderen, ik wil het liefst zo lang mogelijk wachten met vertellen uit angst voor verdriet als het mis gaat, maar anderzijds wil ik het zo graag met ze delenIk weet zeker dat ze het super gaan vinden.
Even een vraagje. Het is echt niet zo dat het mijn eerste zwangerschap is of zoMaar ik ben gewoon weer zo onzeker
Het is toch normaal dat de ene dag de 'kwaaltjes' erger zijn dan de andere dag? Vandaag heb ik ineens bijna nergens last van, alleen bandenpijn en moe (maar ik heb ook veel gedaan vandaag), maar geen misselijkheid en gister was ik kotsmisselijk. Ook geen pijnlijke borsten ineens
Het staat me vaag bij dat het normaal is en niets hoeft te zeggen, maar ik haal me weer van alles in het hoofd natuurlijk.
heeeel herkenbaarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:27 schreef Tan het volgende:
@BJ, ik heb het wel aan mijn moeder en een handvol vriendinnen verteld, maar nog niet aan schoonfamilie. Dat komt allemaal wel... maar af en toe brandt het echt op mijn lippenErg irritant... normaal kan ik goed geheimen bewaren... maar ik wil de hele wereld wel vertellen dat ik zwanger ben haha, zo blij zijn we er mee.
kun je niet nu al gewoon een boterhammetje eten ofzo, zodat je toch al iets binnen hebt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:04 schreef Vlindur het volgende:
Zo, goeiemiddag.
Bessie en Tan, ik heb precies het zelfde, ik voel ook zoveel verschillende dingen.. Volgens mij werd ik vanochtend een klein beetje misselijk wakker. En nu ben ik vooral moe en hongerig. Maar J is pas om 18.45 thuis, dus voorlopig nog geen eten voor mij
dubbel Equote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:04 schreef Vlindur het volgende:
Bessie en Tan, ik heb precies het zelfde, ik voel ook zoveel verschillende dingen.. Volgens mij werd ik vanochtend een klein beetje misselijk wakker. En nu ben ik vooral moe en hongerig. Maar J is pas om 18.45 thuis, dus voorlopig nog geen eten voor mij
Ja, goed plan, ik zal es kijken in de kast of we nog iets in huis hebben.. (Koek oidquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:06 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
kun je niet nu al gewoon een boterhammetje eten ofzo, zodat je toch al iets binnen hebt?
Dubbel E? Je Cubmaat?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dubbel E
en ik ben ook steeds moe en mijn borsten blijven gespannen... verder niets bijzonders...
zondag moederdag, kijke of ik me stil kan houden
en straks lekker samen bij babypark kijken
neem mijn naamquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dubbel E? Je Cubmaat?
Mijn borsten zijn eigenlijk helemaal niet gespannen ofzo. Alleen wat gevoeliger
Oh god sorryquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
neem mijn naam
niet Bessie, maar Beessie..
maar BJ is ook prima hoor....
en heb je al lauw water gedronken??? dat helpt soms ook?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:41 schreef Ssserpente het volgende:
Ladies!![]()
Ben zo benieuwd hoe het nu gaat, Mikoxx. Nog ff knijpen meid, zet 'm op!![]()
En jij natuurlijk ook, Mamanik! Go for it!![]()
En speciaal voor Joep: [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En speciaal voor Noli:![]()
![]()
![]()
Gister nog een twintigweken echo gehad. De kleine hersentjes waren nu in beeld en zagen er goed uit. Maar ze kon weer niet met zekerheid zeggen of het een meisje was, hoewel ze er weer wel naar neigde.
Daarom gaf ze met het telefoonnummer van een collega in Vlissingen die ook pretecho's maakt. Vanochtend dus meteen naartoe gereden. Want nu wilde ik het zeker weten ook!
En het is 100% zeker een meisje!"Hoe zeker wil je het weten?" Vroeg ze. "Ik zie dikke schaamlippen!"
![]()
En da's maar goed ook, want de roze rompertjes van de HEMA zijn zo!
![]()
Mag het erbij in de OP dat het een meisje is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |