21 weken nu dus ze begonnen bij de EHBO al meteen van 'als er nu iets fout gaat dan doen we niks'
(modjes, mag ik in de OP? 17 september, jongetje)
Ik had al voor dinsdag een afspraak bij de vlos staan, dan overleg ik wel even over vervolgstappen. Ik heb geen idee of het nou iets eenmaligs is en of het wel of niet met de zwangerschap samenhangt. Ik denk dat ze me niet aanraden om alleen met iemand anders bij me het huis uit te gaan als het echt overduidelijk eenmalig is... Ik moet maandag bellen voor een afspraak in het ziekenhuis voor controle ook nog.
Ik ben blij dat ik weer heelhuids thuis ben en dat beeb voor zover ze konden zien in orde is, maar nog wel een beetje in de war en een hoop onduidelijkheden. Ik probeer t maar een beetje over me heen te laten komen en we zien komende week wel verder, zoiets.
Oh en ik voelde niks aankomen voor zover ik weet. Het laatste wat ik me kan herinneren is dat we de supermarkt uitliepen, lief nam de tas uit het karretje mee naar de auto en ik reed het karretje terug naar de stalling. Daarna pas weer dat ik op de grond lag met mensen om me heen en lief die 112 belde.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.