Ik kan je niet vinden daarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:32 schreef Takkembah het volgende:
Ik zie ze ook poppedein, mooi zeg zo'n kleintje....![]()
Even een vraagje: de laatste twee dagen heeft mijn buik opeens een enorme groeispurt!!!! Zie het buikentopic, mijn foto van 17 weken, nog bijna geen buik, en nu binnen twee dagen een enorme bol![]()
En het doet héééél pijn, enorme last van buikpijn, voornamelijk onder de navel en baarmoeder. Sinds vandaag heel veel, weet niet hoe ik moet liggen, staan, zitten, hangen....Hebben jullie daar ervaring mee?? Enige grootmoeders middeltjes die helpen verlichten???
Ik wil je pics wel zien maar kan ze niet vinden, ook niet halverwege het vorige buiktopic...quote:
Gaaf!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:52 schreef Ssserpente het volgende:
Kennen jullie deze site al? Bijzondere filmpjes.![]()
Mooooooooooi. ik ga gelijk kijkenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:52 schreef Ssserpente het volgende:
die 78 was onderdruk neem ik aan? Da's niks bijzonders.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:36 schreef Ca.ra het volgende:
Ik weet niet wat mijn bloeddruk was in de ambulance maar op de EHBO was het 78/110 wat volgens mij niet schrikbarend laag is. Normaal zit ik op een onderdruk tussen 65 en 70 en een bovendruk tussen 125 en 135.
Is jouw bloeddruk toentertijd ook gemeten Karin of hebben ze het achteraf op 'waarschijnlijk te lage bloeddruk' gegooid?
Ik weet niet meer of ik het aan voelde komen. Ik ben al een tijdje niet lekker door telkens de harde buiken en buikpijn. Ik ben een stukje kwijt van de deur van de winkel naar de karretjesstalling en daarna richting auto. Ik heb in ieder geval niet dat ik in het stuk dat ik nog weet een voorgevoel gehad ofzo.
P.S. Ik kan die DVD niet vinden op Usenet en wilde hem gaan bestellen.Totdat ik de filmpjes ging kijken, wat een irritante overheersende muziek op de achtergrond.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:52 schreef Ssserpente het volgende:
Vocht vast houden in combinatie met hoge bloeddruk kan duiden op problemen, vandaar dat als het echt enorm toeneemt, dat ze dan aanraden om even ook je bloeddruk in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:20 schreef tessie het volgende:
Ik moet dinsdag alweer naar de vk, dus zal het daar ook wel ff zeggen dan.
Heeft dat ook iets met je bloeddruk te maken dan?
In de baarmoeder al aan het oefenen hoe ze later de oren van iemands hoofd kan pratenquote:Geslachtsafhankelijke verschillen in de ontwikkeling treden voor het eerst op. Vrouwelijke foetussen vertonen bijvoorbeeld vaker kaakbewegingen dan mannelijke.
bij sterretjes misschien sowieso ff aan de bel trekken bij je VK?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:30 schreef tessie het volgende:
Ja nou ik zag net dus sterretjesMaar dat was maar heel even...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |