verslaafdquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:37 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat ik er straks maar weer heen ga.
Ze weten niet voor niets dat dat ding binnen vijftien seconden er op moet zitten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:38 schreef Tessio het volgende:
Amber denkt dat het wel even van te voren wordt aangegeven als er iets naar binnen wordt gegooid.....
Jeroen: Je moet juist op het ergste voorbereidt zijn.
ja, nu is het wachten op een rookbommetje, laat ze maar even wat doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef Tessio het volgende:
Geef ze even iets te doen, dit is so boring............
ik vind alle vrouwen nogal stilletjes tot nu toe.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef snetje het volgende:
Eline vind het geloof ik niet zo leuk ... die is er stil van
spanning opbouwen, enne, we zijn rookbommen aan het kopen, het was een impuls ideetjequote:Op donderdag 7 mei 2009 13:41 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, nu is het wachten op een rookbommetje, laat ze maar even wat doen.
expres afleiden, dan is het effect veel leuker, beter dan wat ze nu doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:41 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, nu is het wachten op een rookbommetje, laat ze maar even wat doen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef snetje het volgende:
Eline vind het geloof ik niet zo leuk ... die is er stil van
Beequeen ...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef blomst het volgende:
Eline staat nu even onderaan, wie is er zo druk aan het stemmen?
juist daarom, geef ze wat te doen, dan is het effect nog leuker als het onverwacht komt, laat ze de boel nog maar eens opruimen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
spanning opbouwen, enne, we zijn rookbommen aan het kopen, het was een impuls ideetje
Zat ik ook al aan te denken. Het wordt nog lastig om dat weg te krijgen...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat dat wel goed met een rookbom ? Het is een bijna niet geventileerde kelder. De rook blijft dus heel lang hangen en ze moeten er nog wel slapen.
Waar koop je zoiets eigenlijk?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
spanning opbouwen, enne, we zijn rookbommen aan het kopen, het was een impuls ideetje
eenschquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
expres afleiden, dan is het effect veel leuker, beter dan wat ze nu doen.
Ze hebben toch hun gasmaskerquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. Het wordt nog lastig om dat weg te krijgen...
Dat trekt wel weg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat dat wel goed met een rookbom ? Het is een bijna niet geventileerde kelder. De rook blijft dus heel lang hangen en ze moeten er nog wel slapen.
Je hebt me door, ik vind haar stiekum heel leuk. Ben een kloon van PB.quote:
Plus dat ze er natuurlijk belabberd uitziet met zo'n gasmasker op.... dat is niet prettig voor ijdele mensjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef bamby het volgende:
[..]
mooi toch ze zij net ook vind het een beetje eng. Hou ze tenminste haar mond even dicht
dus moet nog veel enger worden
Dan stem je haar de verkeerde kant opquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt me door, ik vind haar stiekum heel leuk. Ben een kloon van PB.![]()
En dan hebben zo ook nog bijna niks te atten. Houwen zo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:45 schreef Leandra het volgende:
Plus dat ze er natuurlijk belabberd uitziet met zo'n gasmasker op.... dat is niet prettig voor ijdele mensjes
Ik stem niet op de bewoners, dat laat ik wel aan de achterban over. Stem alleen op de polls.quote:
juist jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat ze er natuurlijk belabberd uitziet met zo'n gasmasker op.... dat is niet prettig voor ijdele mensjes
Bestaat dat dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:48 schreef FuTilE het volgende:
Hmmm, nergens een aerosol laxative te vinden.
Ze liggen allemaal heel dicht bij elkaar nuquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef blomst het volgende:
Eline staat nu even onderaan, wie is er zo druk aan het stemmen?
alleen maar meelwormen op het menu vandaagquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan hebben zo ook nog bijna niks te atten. Houwen zo.![]()
Op het moment dat ze een paniekaanval krijgtquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:53 schreef D. het volgende:
Ik hoop niet dat die 8 uur zwijgen voor Eline vannacht ingaan
kan er geen poll komen dat dat 24 uur gaat worden inplaats van 8quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:53 schreef D. het volgende:
Ik hoop niet dat die 8 uur zwijgen voor Eline vannacht ingaan
Een soort spuitbus met laxeermiddel, ook een leuke bom toch?quote:
Ze is al zo stil, ze kunnen beter een Poll doen dat ze 8 uur aan één stuk moet pratenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:55 schreef bamby het volgende:
[..]
kan er geen poll komen dat dat 24 uur gaat worden inplaats van 8
mee eensquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:53 schreef Tessio het volgende:
Ik vind dit niet spannend genoeg...............wachten op de rookbom met het gasmasker pal voor hun neus.
Je moest eens weten hoeveel werk Dementor verzet. Vrijwillig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lijkt me wel leuk om die dement(e)or kaal te scheren en door een drill-sergeant te laten rennen in die bunker.
Zit nu maar beetje popi-Jopie te doen achter de toetsen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een soort spuitbus met laxeermiddel, ook een leuke bom toch?
LS was er ook graag bij betrokken geweest denk ik, en het steekt nu een beetje.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel werk Dementor verzet. Vrijwillig.
Kift is zo onaantrekkelijk.
Die is er al, voor 48 uurquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:55 schreef bamby het volgende:
[..]
Hulde voor dat feit, maar dat poetst z'n af en toe domme, suggestieve en leugenachtige opmerkingen wat mij betreft niet wegquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
A.U.B niet dat trek ik nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is al zo stil, ze kunnen beter een Poll doen dat ze 8 uur aan één stuk moet praten
Dat wil ik thuis ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:41 schreef Desii het volgende:
[..]
ik vind alle vrouwen nogal stilletjes tot nu toe.
Dat is iets anders dan 'beetje popi-jopi doen'. Dan weet je echt niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hulde voor dat feit, maar dat poetst z'n af en toe domme, suggestieve en leugenachtige opmerkingen wat mij betreft niet weg
duck tapequote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Susi het volgende:
Ben benieuwd of Eline haar mond kan houden zo lang. Volgens mij is ze een enorme flapuit
ach, dat komt meer voort uit het zich belangrijk voelen, daar moet je overheen lezen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hulde voor dat feit, maar dat poetst z'n af en toe domme, suggestieve en leugenachtige opmerkingen wat mij betreft niet weg
respectquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nah, niet in mijn richting, maar laten we het maar laten rusten. Hij doet inderdaad ook veel werk daar, dat neem ik zonder meer aan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
En leugenachtig? Beetje erg overtrokken, Nmns.
Ik zeg, een opdracht erin en tijdens die opdracht (even de concentratie weg van dat gas) die rookbom erin.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:07 schreef Chanel5 het volgende:
Een paar flinke stinkbommen lijkt me ook wel wat
Goed verwoord. WASquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:58 schreef blomst het volgende:
[..]
LS was er ook graag bij betrokken geweest denk ik, en het steekt nu een beetje.
ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zeg, een opdracht erin en tijdens die opdracht (even de concentratie weg van dat gas) die rookbom erin.
gefeliciteerd met je baan en vriendin.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Goed verwoord. WAS
Niets steekt mij.
Nu happy met dinnetje.
Nu leuke baan
Dat was ten tijde van mijn opgave niet zo. Dus je hebt gelijk. Ik WAS er graag bij betrokken, maar het geluk lacht me nu aan alle kanten toe.
Of het is gewoon onderdeel van zijn repertoire...... klein beginnen enzo, op kinderfeestjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:10 schreef Dottey het volgende:
Peter zit goed met de kinderliedjes![]()
Hij weet gewoon de teksten nog
of ze zijn uitverkochtquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:12 schreef Dottey het volgende:
Ik zou mijn gasmasker in ieder geval zo leggen dat hij gereed is om op te zetten ...
wie weet hoe snel zo'n bommetje binnen komt vallen
Nou hij is leuk met kids in omgang.. dus waarom nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of het is gewoon onderdeel van zijn repertoire...... klein beginnen enzo, op kinderfeestjes
mooi, dat lukt haar nooitquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
gaat zo een brief in, Eline moet namelijk 8 uur haar snatertje houden
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
Gasmaskeroefening.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:07 schreef Chanel5 het volgende:
Een paar flinke stinkbommen lijkt me ook wel wat
En de sanctie als dat niet lukt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
Dat gaat 'r nooit niet lukken, onmogelijk! Wat is de straf?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
Thnx!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
wat vinden jullie van deze:quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
Mooiquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
dat gaat haar echt niet lukkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
Dat ontnuchteren valt ook niet meequote:Op donderdag 7 mei 2009 14:14 schreef Dottey het volgende:
Pim zie ik al 100 keer gapen![]()
Eline knalt met der hoofd op tafel
Peter zit liedjes te zingen en Amber valt verveeld in met haar nummers en zit vol spanning te wiebelen op haar kussentje
Jeroen zit er wat voor zijn doen stilletjes bij
Marlielin kijkt wat vermoeid en grinnikt wat mee
laat maar komen die actie
mee eensquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef blomst het volgende:
Ik had het Jeroen ook wel 8 uur niet willen horen
Nah... laat maarquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wat vinden jullie van deze:
konijntje in een hok in the bunker,
paar dagen voor laten zorgen, dan een brief erin, de kijker heeft beslist dat het konijntje geslacht moet worden en opgegeten. Maar jullie mogen hem niet slachten, dat laten we door een professioneel iemand doen.
Konijntje eruit, konijntje blijft leven maar ze krijgen gekochte konijnenbout, foto van levende konijntje op de site, en daarna later pas vertellen dat het niet het echte konijntje is
Prima, maar slachten in de bunker met behulp van die slager, in ieder geval onder hun ogen slachtenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
paar dagen voor laten zorgen, dan een brief erin, de kijker heeft beslist dat het konijntje geslacht moet worden en opgegeten. Maar jullie mogen hem niet slachten, dat laten we door een professioneel iemand doen.
Konijntje eruit, konijntje blijft leven maar ze krijgen gekochte konijnenbout, foto van levende konijntje op de site, en daarna later pas vertellen dat het niet het echte konijntje is
Gaat niet lukkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
moet je dat weg laten anders trappen ze er niet inquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Biefstukje denk ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:21 schreef Dottey het volgende:
ik zet in dat zij het wel redt.
Zij wilt graag een patatje winnen!
ze zegt het zelf al dat het komt omdat ze zo,n piepstem heeft.hoe komt ze er bijquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:17 schreef Marrije het volgende:
Eline had best verteld mogen worden dat ze gewoon een irritante kutstem heeft en dat ze daarom haar snater moet houden.
briefje bji het konijn,quote:
Dieren in het algemeen nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef Dottey het volgende:
Konijntjes horen niet in een bunker..
Tering, zet er een geit in en laat ze hun eigen melk maar tevoorschijn toverenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er gebeurt ook niets met dat beestje, we laten hem 2 dagen vertroetelen door de Overlevers
flauw? t is nogal een mind game, wordt gebruikt bij bepaalde (elite) eenheden van defensie tijdens zware elementen van de trainingquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
Ik vind 'm een beetje flauw, die Flappie scheme.
Ja, maar daar slachten ze ook zelf, gaaf bloedbadquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:24 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
flauw? t is nogal een mind game, wordt gebruikt bij bepaalde (elite) eenheden van defensie tijdens zware elementen van de training
gooi hem er maar in, wel zorgen dat de bunkerbewoners het voer niet opeten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er gebeurt ook niets met dat beestje, we laten hem 2 dagen vertroetelen door de Overlevers
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik ook, bovendien denk ik dat ze het door hebben, zéker Jeroen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
hij is wel hardquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
briefje bji het konijn,
hoi ik ben konijn, ik heb nog geen naam en wil graag vriendjes met jullie worden...... geven jullie mij een naam en zorgen jullie een beetje voor mij? ik vind jullie nu al lief
Alsof elite-eenheden van defensie wakker liggen van een geslacht konijntjequote:Op donderdag 7 mei 2009 14:24 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
flauw? t is nogal een mind game, wordt gebruikt bij bepaalde (elite) eenheden van defensie tijdens zware elementen van de training
Jups, daarom ook gewoon in die bunker slachten en opeten. Ze eten graag vlees, kijkt u maar, zo wordt het klaar gemaaktquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook, bovendien denk ik dat ze het door hebben, zéker Jeroen.
Kan het niet gewoon een konijn zijn dat toch al geslacht zou worden? Dat er inderdaad een slager de bunker in komt om daar het konijn te slachten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
briefje bji het konijn,
hoi ik ben konijn, ik heb nog geen naam en wil graag vriendjes met jullie worden...... geven jullie mij een naam en zorgen jullie een beetje voor mij? ik vind jullie nu al lief
Nee patatje zegt ze zelf..quote:
Met een konijntje?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:24 schreef ditisHuub het volgende:
t is nogal een mind game, wordt gebruikt bij bepaalde (elite) eenheden van defensie tijdens zware elementen van de training
aha mindfucking ! prima huub !!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Net als Jamie die die kuikentjes electrocuteerdequote:Op donderdag 7 mei 2009 14:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, daarom ook gewoon in die bunker slachten en opeten. Ze eten graag vlees, kijkt u maar, zo wordt het klaar gemaakt
valsquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
briefje bji het konijn,
Dus dat.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, daarom ook gewoon in die bunker slachten en opeten. Ze eten graag vlees, kijkt u maar, zo wordt het klaar gemaakt
patatquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:24 schreef swarmahoer het volgende:
HET IS FRIET VERDOMME, eline, daar gaan je stemmen
Zeiden ze serieus PATATJE!? Blasefemie! (en het is nog wel een eindhovensch programma)quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:18 schreef Dottey het volgende:
rebound girl van the rebound guy![]()
kan 1 wenkbrauw optrekken
14.15H nieuwe brief
Peter besnuffeld de brief tot Eline terug is van het toilet
Beste overlevers, de streamers hebben gestemd op het anti kippenhok.
Eline moet 8 uur haar mond houden.
Zij kan winnen een biefstukje, vis of kipje. (edit) patatje
verlies bij het spel. Alle bewoners moeten dan een luxe art naar keuze inleveren
Eline haar laatste woorden: dag allemaal tot 8 uur , help mij allemaal
(de crew geeft aan dat zij mag praten tot op hun teken)
Hey, ik bén een stadse kijkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk wel voor alle stadse kijkers
Af en toe post je wel leuke posts.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Da's realistischerquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon een konijn zijn dat toch al geslacht zou worden? Dat er inderdaad een slager de bunker in komt om daar het konijn te slachten?
Of is dat té?
Ik zit nu al met een grote grijns op mijn gezicht vanwege dat idee. Doen dus!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent nóg leuker dan tijdens DGK
lolquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zeiden ze serieus PATATJE!? Blasefemie! (en het is nog wel een eindhovensch programma)
Vooraf wel even op rantsoen, want ze moeten wel honger hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:31 schreef Rica het volgende:
[..]
lol
Maar ik zou het anders doen.
Ze er een paar dagen voor laten zorgen en dan gewoon weer weghalen zonder iets te zeggen.
Dan ze later op de dag of de volgende dag een lekker stukje vlees (konijn als het kan) voorzetten met alleen een vage hint erbij.
Ze zelf de conclusie laten trekken.
Ook leuk om te zien wie het wel en niet opeet.
In de herhaling zeggen ze altijd wel: Dus een frietje met? En dan zeg ik: Nee, een patatje mayo. Lul!quote:
En dan zeggen ze niet: Dat hebben we niet, ga terug naar je eigen land Einzloller123!!1!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de herhaling zeggen ze altijd wel: Dus een frietje met? En dan zeg ik: Nee, een patatje mayo. Lul!
Een patatterrorist dus. Gelukkig heb ik de AIVD op de speeddial van mijn mobieltje.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de herhaling zeggen ze altijd wel: Dus een frietje met? En dan zeg ik: Nee, een patatje mayo. Lul!
of een gevild konijn erin en geen kant en klare bouten ....quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon een konijn zijn dat toch al geslacht zou worden? Dat er inderdaad een slager de bunker in komt om daar het konijn te slachten?
Of is dat té?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:32 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Vooraf wel even op rantsoen, want ze moeten wel honger hebben.
hmm ook wel een goeiequote:Op donderdag 7 mei 2009 14:31 schreef Rica het volgende:
[..]
lol
Maar ik zou het anders doen.
Ze er een paar dagen voor laten zorgen en dan gewoon weer weghalen zonder iets te zeggen.
Dan ze later op de dag of de volgende dag een lekker stukje vlees (konijn als het kan) voorzetten met alleen een vage hint erbij.
Ze zelf de conclusie laten trekken.
Ook leuk om te zien wie het wel en niet opeet.
Hij wordt misschien wat flauw, maar ik blijf om hem lachenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:34 schreef Dottey het volgende:
14.33H Peter en Amber mogen naar buiten.
Amber vraagt wel of niet masker meenemen.
Peter zegt ja dag ik ben gewoon buiten
Jeroen zegt: geen groepsgevoel
Nee, die einzlol mensen zijn dezelfde als de patat-roepersquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:34 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En dan zeggen ze niet: Dat hebben we niet, ga terug naar je eigen land Einzloller123!!1!!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die einzlol mensen zijn dezelfde als de patat-roepers
doen ze er voor jou speciaal een zakje zout bij voor het bradenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een konijntje?
Damn, daar moet je dan een oorlog mee winnen: soldaten die jammeren om Flappie.
Ik vind 'm flauw, maar wie weet denkt het merendeel der kijkers er anders over. Poll?
Ja, dat is tamelijk vaagquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:35 schreef Rica het volgende:
[..]
![]()
Die vage hint. Bijvoorbeeld dat konijn een halsbandje omdoen en die later bij het vlees op het bord leggen.
ja niet echt hequote:
Over twee weken zit ik er weer en dan zeg ik nog steeds patatje metquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het wederom over de in Nederland woonachtige mensen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijdens die 8 uur muziek erin gooien waar Eline een hekel aan heeft.
Uitlokken dat ze gaat roepen om te stoppen met die kutmuziek....
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:35 schreef Rica het volgende:
[..]
![]()
Die vage hint. Bijvoorbeeld dat konijn een halsbandje omdoen en die later bij het vlees op het bord leggen.
Toch denk ik dat we ze niet moeten onderschatten, met name Jeroen kan zo'n scheme vanaf het begin doorhebben. Of hij zijn gedachten deelt met de andere overlevers is punt 2, misschien denkt hij zijn voordeel te kunnen doen door dat voor zich te houden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:38 schreef Rica het volgende:
[..]
ja niet echt he
Maar ik bedoel de bewoners geen valse info geven dat de kijkers het beslist hebben enzo. Ze zelf (de verkeerde) conclusie laten trekken.
Pim en Jeroen eten het sowieso op.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:39 schreef Chanel5 het volgende:
Dat idee om niks te zeggen, dat konijn weg te halen, vind ik top.
Eens kijken hoe ze reageren als ze konijn op het menu krijgen en wie het opeet.
Jeroen, Pim en Peter eten het , volgens mij, zo op.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:39 schreef Chanel5 het volgende:
Dat idee om niks te zeggen, dat konijn weg te halen, vind ik top.
Eens kijken hoe ze reageren als ze konijn op het menu krijgen en wie het opeet.
Dat kun je wel zeggen, maar dan krijg je frietquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Over twee weken zit ik er weer en dan zeg ik nog steeds patatje met
Daarom, dįt konijn dus voor hun ogen slachten. Eens kijken wie het dan nog lekker op eet, naast Jeroen en Pim.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch denk ik dat we ze niet moeten onderschatten, met name Jeroen kan zo'n scheme vanaf het begin doorhebben. Of hij zijn gedachten deelt met de andere overlevers is punt 2, misschien denkt hij zijn voordeel te kunnen doen door dat voor zich te houden.
quote:
Nee alleen bij konijn..quote:
Ik wil geen bloedend konijntje op de streamsquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daarom, dįt konijn dus voor hun ogen slachten. Eens kijken wie het dan nog lekker op eet, naast Jeroen en Pim.
Dat heb ik dus ook. Geen halfzacht gedoe met lief nijntje weghalen en er een convenience boutje voor in de plaats. Maar dan ook all the bunnykilling way gaan en dat konijn daar villen. Ter plekke en zonder omhaal.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:44 schreef Marrije het volgende:
Daarom, dįt konijn dus voor hun ogen slachten. Eens kijken wie het dan nog lekker op eet, naast Jeroen en Pim.
Een btje kippig?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een kip kijkt toch heel anders uit zn ogen als een konijn.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Geen halfzacht gedoe met lief nijntje weghalen en er een convenience boutje voor in de plaats. Maar dan ook all the bunnykilling way gaan en dat konijn daar villen. Ter plekke en zonder omhaal.
Konijn is lief en gezellig..quote:
dan kijk je maar even de andere kant opquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil geen bloedend konijntje op de streams
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Geen halfzacht gedoe met lief nijntje weghalen en er een convenience boutje voor in de plaats. Maar dan ook all the bunnykilling way gaan en dat konijn daar villen. Ter plekke en zonder omhaal.
Met die venijnige kraaloogjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een kip kijkt toch heel anders uit zn ogen als een konijn.
+1 met cavia of kipquote:
Ik wil helemaal geen bloedende konijntjes. Ik heb in mijn volwassen leven ook nog nooit een konijntje gegeten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan kijk je maar even de andere kant op
ah dat valt nog wel mee ... je hebt in ieder geval niet wekenlang distels lopen te plukken voor zon beestquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Konijn is lief en gezellig..lekker om te kietelen achter de oren jah!
*jeugdtrauma*
* Dottey dankt haar opa..
"Ja, ga jij de konijntjes maar tam maken... "
"Kijk opa, die ene met dat zwarte snoetje komt al naar miij toe!"
"Dat is mooi"
"Kijk Dot, dat is nou die met dat kleine zwarte snoetje." Wijst naar mijn bord.
*snikjes* dot was 7
Een cavia????quote:
dan ben je hier iig twee streamers met veel credits kwijt. permanent.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
idem maar dan mijn vader ging douchen deed de deur dicht hing die ongevild aan haakje aan de deurquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Konijn is lief en gezellig..lekker om te kietelen achter de oren jah!
*jeugdtrauma*
* Dottey dankt haar opa..
"Ja, ga jij de konijntjes maar tam maken... "
"Kijk opa, die ene met dat zwarte snoetje komt al naar mij toe!"
"Dat is mooi"
"Kijk Dot, dat is nou die met dat kleine zwarte snoetje." Wijst naar mijn bord.
*snikjes* dot was 7
Dat zeg jij..quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:49 schreef snetje het volgende:
[..]
ah dat valt nog wel mee ... je hebt in ieder geval niet wekenlang distels lopen te plukken voor zon beest
Gelukkig dan maar dat ik geen crewtag heb.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:51 schreef Danny het volgende:
dan ben je hier iig twee streamers met veel credits kwijt.
stem es even op mn poll, kan je stem goed gebruiken, en NMNS, ook stemmen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ik geen crewtag heb.
er worden geen konijntjes gekilled, vermoord, etc. Niet door ons iigquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:51 schreef Danny het volgende:
[..]
dan ben je hier iig twee streamers met veel credits kwijt. permanent.
Vervangen door een ander (reeds al vermoord) konijn kan wel dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er worden geen konijntjes gekilled, vermoord, etc. Niet door ons iig
en ook niet het konijntje wat evt. de bunker inkomt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
pffffffffffffff gelukkigquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ze zeggen gewoon van nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en ook niet het konijntje wat evt. de bunker inkomt?
ben jij vegetarier? konijn kan je gewoon kopen in de winkelquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vervangen door een ander (reeds al vermoord) konijn kan wel dan?
komt op hetzelfde neer
Liever nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef blomst het volgende:
eline mag nog wel geluid maken?
Watje.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef ditisHuub het volgende:
nee dat is juist de grap, ze denken dat het dat konijntje is, maar wij gooien er dan gewoon gekocht konijnevlees in, het konijntje wordt geen haar gekrenkt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en ook niet het konijntje wat evt. de bunker inkomt?
en die dan wél de bunker in slepen hequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Watje.
Dan vermoord ik het konijn van mijn buurmeisje wel.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ben jij vegetarier? konijn kan je gewoon kopen in de winkel
Dat buurmeisje?quote:
Kan dat niet met die hond van eline?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee dat is juist de grap, ze denken dat het dat konijntje is, maar wij gooien er dan gewoon gekocht konijnevlees in, het konijntje wordt geen haar gekrenkt.
beetje hypocriet, maar goed. Daar zijn we mensen voor
Ik geef toe, is ook hypocriet van mezelf.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee dat is juist de grap, ze denken dat het dat konijntje is, maar wij gooien er dan gewoon gekocht konijnevlees in, het konijntje wordt geen haar gekrenkt.
oh verkeerd geqoutequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:04 schreef Jacquelineh het volgende:
[quote]Op donderdag 7 mei 2009 13:55 schreef bamby het volgende:
[..]
[/qu
slechte eigenschap is jarloerzie dus dat
Damn. Jarloerzie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:04 schreef Jacquelineh het volgende:
slechte eigenschap is jarloerzie dus dat
het wordt niet geslacht!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:05 schreef Chanel5 het volgende:
Het gaat imo iets tever dat wat je vertroeteld hebt, te slachten en op te eten...
dat is nou juist de grapquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:05 schreef Chanel5 het volgende:
Het gaat imo iets tever dat wat je vertroeteld hebt, te slachten en op te eten...
oeps was al de laatste waarschuwingquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:04 schreef bamby het volgende:
geen geluid eline bij derde waarschuwing 8 uur er bij![]()
![]()
![]()
Dįt zullen we nog wel eens zien!quote:
juist,gewoon 8 uur erbijquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:04 schreef bamby het volgende:
geen geluid eline bij derde waarschuwing 8 uur er bij![]()
![]()
![]()
deze moest het zijn dus :jarloersie is een slechte eigenschap maar er zijn pillen voorquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan je ook een POLL starten voor de redactie?
Lijkt me wel leuk om die dement(e)or kaal te scheren en door een drill-sergeant te laten rennen in die bunker.
Zit nu maar beetje popi-Jopie te doen achter de toetsen.
Mooi zo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:01 schreef ditisHuub het volgende:
Denk jijquote:
Mooi.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Bram is er mee bezig, beetje bommenexpert
Die zal me toch schnabbels binnen gaan halen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:07 schreef siep86 het volgende:
gaat om de mindgame en dat konijntje krijgt de aandacht van zijn/haar leven.
Jarloersie. Serieus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:08 schreef Jacquelineh het volgende:
deze moest het zijn dus :jarloersie is een slechte eigenschap maar er zijn pillen voor
omdat ik dan zo hard moet huilen met mijn konijnentrauma..quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:07 schreef siep86 het volgende:
ik ben wel vegetariėr.
maar er wordt daar vlees gegeten. wat voor vlees maakt dan ook niet uit! zolang het konijntje zelf niets wordt gedaan vind ik het best... gaat om de mindgame en dat konijntje krijgt de aandacht van zijn/haar leven.
Waarom niet hetzelfde konijntje? Omdat dat toch een beetje zielig is ook voor de streamers die met liefde 2 dagen naar dat schattige nijntje mogen kijkentja de mens zit vreemd in elkaar.
dat vermoedde ik al. goeie mindfuckquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |