valsquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
briefje bji het konijn,
hoi ik ben konijn, ik heb nog geen naam en wil graag vriendjes met jullie worden...... geven jullie mij een naam en zorgen jullie een beetje voor mij? ik vind jullie nu al lief
Dus dat.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, daarom ook gewoon in die bunker slachten en opeten. Ze eten graag vlees, kijkt u maar, zo wordt het klaar gemaakt
patatquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:24 schreef swarmahoer het volgende:
HET IS FRIET VERDOMME, eline, daar gaan je stemmen
Zeiden ze serieus PATATJE!? Blasefemie! (en het is nog wel een eindhovensch programma)quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:18 schreef Dottey het volgende:
rebound girl van the rebound guy![]()
kan 1 wenkbrauw optrekken
14.15H nieuwe brief
Peter besnuffeld de brief tot Eline terug is van het toilet
Beste overlevers, de streamers hebben gestemd op het anti kippenhok.
Eline moet 8 uur haar mond houden.
Zij kan winnen een biefstukje, vis of kipje. (edit) patatje
verlies bij het spel. Alle bewoners moeten dan een luxe art naar keuze inleveren
Eline haar laatste woorden: dag allemaal tot 8 uur , help mij allemaal
(de crew geeft aan dat zij mag praten tot op hun teken)
Hey, ik bén een stadse kijkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk wel voor alle stadse kijkers
Af en toe post je wel leuke posts.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er gebeurt ook niets met dat beestje, we laten hem 2 dagen vertroetelen door de Overlevers
Da's realistischerquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon een konijn zijn dat toch al geslacht zou worden? Dat er inderdaad een slager de bunker in komt om daar het konijn te slachten?
Of is dat té?
Ik zit nu al met een grote grijns op mijn gezicht vanwege dat idee. Doen dus!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
Ik vind 'm een beetje flauw, die Flappie scheme.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent nóg leuker dan tijdens DGK
lolquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wat vinden jullie van deze:
konijntje in een hok in the bunker,
paar dagen voor laten zorgen, dan een brief erin, de kijker heeft beslist dat het konijntje geslacht moet worden en opgegeten. Maar jullie mogen hem niet slachten, dat laten we door een professioneel iemand doen.
Konijntje eruit, konijntje blijft leven maar ze krijgen gekochte konijnenbout, foto van levende konijntje op de site, en daarna later pas vertellen dat het niet het echte konijntje is
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zeiden ze serieus PATATJE!? Blasefemie! (en het is nog wel een eindhovensch programma)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |