dat gaat haar echt niet lukkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
gaat zo een brief in, Eline moet namelijk 8 uur haar snatertje houden
Dat ontnuchteren valt ook niet meequote:Op donderdag 7 mei 2009 14:14 schreef Dottey het volgende:
Pim zie ik al 100 keer gapen![]()
Eline knalt met der hoofd op tafel
Peter zit liedjes te zingen en Amber valt verveeld in met haar nummers en zit vol spanning te wiebelen op haar kussentje
Jeroen zit er wat voor zijn doen stilletjes bij
Marlielin kijkt wat vermoeid en grinnikt wat mee
laat maar komen die actie
mee eensquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef blomst het volgende:
Ik had het Jeroen ook wel 8 uur niet willen horen
Nah... laat maarquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wat vinden jullie van deze:
konijntje in een hok in the bunker,
paar dagen voor laten zorgen, dan een brief erin, de kijker heeft beslist dat het konijntje geslacht moet worden en opgegeten. Maar jullie mogen hem niet slachten, dat laten we door een professioneel iemand doen.
Konijntje eruit, konijntje blijft leven maar ze krijgen gekochte konijnenbout, foto van levende konijntje op de site, en daarna later pas vertellen dat het niet het echte konijntje is
Prima, maar slachten in de bunker met behulp van die slager, in ieder geval onder hun ogen slachtenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
paar dagen voor laten zorgen, dan een brief erin, de kijker heeft beslist dat het konijntje geslacht moet worden en opgegeten. Maar jullie mogen hem niet slachten, dat laten we door een professioneel iemand doen.
Konijntje eruit, konijntje blijft leven maar ze krijgen gekochte konijnenbout, foto van levende konijntje op de site, en daarna later pas vertellen dat het niet het echte konijntje is
Gaat niet lukkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
gaat zo een brief in, Eline moet namelijk 8 uur haar snatertje houden
moet je dat weg laten anders trappen ze er niet inquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Biefstukje denk ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:21 schreef Dottey het volgende:
ik zet in dat zij het wel redt.
Zij wilt graag een patatje winnen!
ze zegt het zelf al dat het komt omdat ze zo,n piepstem heeft.hoe komt ze er bijquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:17 schreef Marrije het volgende:
Eline had best verteld mogen worden dat ze gewoon een irritante kutstem heeft en dat ze daarom haar snater moet houden.
briefje bji het konijn,quote:
Dieren in het algemeen nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef Dottey het volgende:
Konijntjes horen niet in een bunker..
Tering, zet er een geit in en laat ze hun eigen melk maar tevoorschijn toverenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er gebeurt ook niets met dat beestje, we laten hem 2 dagen vertroetelen door de Overlevers
flauw? t is nogal een mind game, wordt gebruikt bij bepaalde (elite) eenheden van defensie tijdens zware elementen van de trainingquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
Ik vind 'm een beetje flauw, die Flappie scheme.
Ja, maar daar slachten ze ook zelf, gaaf bloedbadquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:24 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
flauw? t is nogal een mind game, wordt gebruikt bij bepaalde (elite) eenheden van defensie tijdens zware elementen van de training
gooi hem er maar in, wel zorgen dat de bunkerbewoners het voer niet opeten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er gebeurt ook niets met dat beestje, we laten hem 2 dagen vertroetelen door de Overlevers
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik ook, bovendien denk ik dat ze het door hebben, zéker Jeroen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
Ik vind 'm een beetje flauw, die Flappie scheme.
hij is wel hardquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
briefje bji het konijn,
hoi ik ben konijn, ik heb nog geen naam en wil graag vriendjes met jullie worden...... geven jullie mij een naam en zorgen jullie een beetje voor mij? ik vind jullie nu al lief
Alsof elite-eenheden van defensie wakker liggen van een geslacht konijntjequote:Op donderdag 7 mei 2009 14:24 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
flauw? t is nogal een mind game, wordt gebruikt bij bepaalde (elite) eenheden van defensie tijdens zware elementen van de training
Jups, daarom ook gewoon in die bunker slachten en opeten. Ze eten graag vlees, kijkt u maar, zo wordt het klaar gemaaktquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook, bovendien denk ik dat ze het door hebben, zéker Jeroen.
Kan het niet gewoon een konijn zijn dat toch al geslacht zou worden? Dat er inderdaad een slager de bunker in komt om daar het konijn te slachten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
briefje bji het konijn,
hoi ik ben konijn, ik heb nog geen naam en wil graag vriendjes met jullie worden...... geven jullie mij een naam en zorgen jullie een beetje voor mij? ik vind jullie nu al lief
Nee patatje zegt ze zelf..quote:
Met een konijntje?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:24 schreef ditisHuub het volgende:
t is nogal een mind game, wordt gebruikt bij bepaalde (elite) eenheden van defensie tijdens zware elementen van de training
aha mindfucking ! prima huub !!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Net als Jamie die die kuikentjes electrocuteerdequote:Op donderdag 7 mei 2009 14:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, daarom ook gewoon in die bunker slachten en opeten. Ze eten graag vlees, kijkt u maar, zo wordt het klaar gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |