kan er geen poll komen dat dat 24 uur gaat worden inplaats van 8quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:53 schreef D. het volgende:
Ik hoop niet dat die 8 uur zwijgen voor Eline vannacht ingaan
Een soort spuitbus met laxeermiddel, ook een leuke bom toch?quote:
Ze is al zo stil, ze kunnen beter een Poll doen dat ze 8 uur aan één stuk moet pratenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:55 schreef bamby het volgende:
[..]
kan er geen poll komen dat dat 24 uur gaat worden inplaats van 8
mee eensquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:53 schreef Tessio het volgende:
Ik vind dit niet spannend genoeg...............wachten op de rookbom met het gasmasker pal voor hun neus.
Je moest eens weten hoeveel werk Dementor verzet. Vrijwillig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lijkt me wel leuk om die dement(e)or kaal te scheren en door een drill-sergeant te laten rennen in die bunker.
Zit nu maar beetje popi-Jopie te doen achter de toetsen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een soort spuitbus met laxeermiddel, ook een leuke bom toch?
LS was er ook graag bij betrokken geweest denk ik, en het steekt nu een beetje.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel werk Dementor verzet. Vrijwillig.
Kift is zo onaantrekkelijk.
Die is er al, voor 48 uurquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:55 schreef bamby het volgende:
[..]
kan er geen poll komen dat dat 24 uur gaat worden inplaats van 8
Hulde voor dat feit, maar dat poetst z'n af en toe domme, suggestieve en leugenachtige opmerkingen wat mij betreft niet wegquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
A.U.B niet dat trek ik nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is al zo stil, ze kunnen beter een Poll doen dat ze 8 uur aan één stuk moet praten
Dat wil ik thuis ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:41 schreef Desii het volgende:
[..]
ik vind alle vrouwen nogal stilletjes tot nu toe.
Dat is iets anders dan 'beetje popi-jopi doen'. Dan weet je echt niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hulde voor dat feit, maar dat poetst z'n af en toe domme, suggestieve en leugenachtige opmerkingen wat mij betreft niet weg
duck tapequote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Susi het volgende:
Ben benieuwd of Eline haar mond kan houden zo lang. Volgens mij is ze een enorme flapuit
ach, dat komt meer voort uit het zich belangrijk voelen, daar moet je overheen lezen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hulde voor dat feit, maar dat poetst z'n af en toe domme, suggestieve en leugenachtige opmerkingen wat mij betreft niet weg
respectquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nah, niet in mijn richting, maar laten we het maar laten rusten. Hij doet inderdaad ook veel werk daar, dat neem ik zonder meer aan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
En leugenachtig? Beetje erg overtrokken, Nmns.
Ik zeg, een opdracht erin en tijdens die opdracht (even de concentratie weg van dat gas) die rookbom erin.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:07 schreef Chanel5 het volgende:
Een paar flinke stinkbommen lijkt me ook wel wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |