verslaafdquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:37 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat ik er straks maar weer heen ga.
Ze weten niet voor niets dat dat ding binnen vijftien seconden er op moet zitten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:38 schreef Tessio het volgende:
Amber denkt dat het wel even van te voren wordt aangegeven als er iets naar binnen wordt gegooid.....
Jeroen: Je moet juist op het ergste voorbereidt zijn.
ja, nu is het wachten op een rookbommetje, laat ze maar even wat doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef Tessio het volgende:
Geef ze even iets te doen, dit is so boring............
ik vind alle vrouwen nogal stilletjes tot nu toe.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef snetje het volgende:
Eline vind het geloof ik niet zo leuk ... die is er stil van
spanning opbouwen, enne, we zijn rookbommen aan het kopen, het was een impuls ideetjequote:Op donderdag 7 mei 2009 13:41 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, nu is het wachten op een rookbommetje, laat ze maar even wat doen.
expres afleiden, dan is het effect veel leuker, beter dan wat ze nu doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:41 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, nu is het wachten op een rookbommetje, laat ze maar even wat doen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef snetje het volgende:
Eline vind het geloof ik niet zo leuk ... die is er stil van
Beequeen ...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef blomst het volgende:
Eline staat nu even onderaan, wie is er zo druk aan het stemmen?
juist daarom, geef ze wat te doen, dan is het effect nog leuker als het onverwacht komt, laat ze de boel nog maar eens opruimen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
spanning opbouwen, enne, we zijn rookbommen aan het kopen, het was een impuls ideetje
Zat ik ook al aan te denken. Het wordt nog lastig om dat weg te krijgen...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat dat wel goed met een rookbom ? Het is een bijna niet geventileerde kelder. De rook blijft dus heel lang hangen en ze moeten er nog wel slapen.
Waar koop je zoiets eigenlijk?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
spanning opbouwen, enne, we zijn rookbommen aan het kopen, het was een impuls ideetje
eenschquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
expres afleiden, dan is het effect veel leuker, beter dan wat ze nu doen.
Ze hebben toch hun gasmaskerquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. Het wordt nog lastig om dat weg te krijgen...
Dat trekt wel weg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat dat wel goed met een rookbom ? Het is een bijna niet geventileerde kelder. De rook blijft dus heel lang hangen en ze moeten er nog wel slapen.
Je hebt me door, ik vind haar stiekum heel leuk. Ben een kloon van PB.quote:
Plus dat ze er natuurlijk belabberd uitziet met zo'n gasmasker op.... dat is niet prettig voor ijdele mensjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef bamby het volgende:
[..]
mooi toch ze zij net ook vind het een beetje eng. Hou ze tenminste haar mond even dicht
dus moet nog veel enger worden
Dan stem je haar de verkeerde kant opquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt me door, ik vind haar stiekum heel leuk. Ben een kloon van PB.![]()
En dan hebben zo ook nog bijna niks te atten. Houwen zo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:45 schreef Leandra het volgende:
Plus dat ze er natuurlijk belabberd uitziet met zo'n gasmasker op.... dat is niet prettig voor ijdele mensjes
Ik stem niet op de bewoners, dat laat ik wel aan de achterban over. Stem alleen op de polls.quote:
juist jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat ze er natuurlijk belabberd uitziet met zo'n gasmasker op.... dat is niet prettig voor ijdele mensjes
Bestaat dat dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:48 schreef FuTilE het volgende:
Hmmm, nergens een aerosol laxative te vinden.
Ze liggen allemaal heel dicht bij elkaar nuquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef blomst het volgende:
Eline staat nu even onderaan, wie is er zo druk aan het stemmen?
alleen maar meelwormen op het menu vandaagquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan hebben zo ook nog bijna niks te atten. Houwen zo.![]()
Op het moment dat ze een paniekaanval krijgtquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:53 schreef D. het volgende:
Ik hoop niet dat die 8 uur zwijgen voor Eline vannacht ingaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |