verslaafdquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:37 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat ik er straks maar weer heen ga.
Ze weten niet voor niets dat dat ding binnen vijftien seconden er op moet zitten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:38 schreef Tessio het volgende:
Amber denkt dat het wel even van te voren wordt aangegeven als er iets naar binnen wordt gegooid.....
Jeroen: Je moet juist op het ergste voorbereidt zijn.
ja, nu is het wachten op een rookbommetje, laat ze maar even wat doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef Tessio het volgende:
Geef ze even iets te doen, dit is so boring............
ik vind alle vrouwen nogal stilletjes tot nu toe.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef snetje het volgende:
Eline vind het geloof ik niet zo leuk ... die is er stil van
spanning opbouwen, enne, we zijn rookbommen aan het kopen, het was een impuls ideetjequote:Op donderdag 7 mei 2009 13:41 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, nu is het wachten op een rookbommetje, laat ze maar even wat doen.
expres afleiden, dan is het effect veel leuker, beter dan wat ze nu doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:41 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, nu is het wachten op een rookbommetje, laat ze maar even wat doen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:40 schreef snetje het volgende:
Eline vind het geloof ik niet zo leuk ... die is er stil van
Beequeen ...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef blomst het volgende:
Eline staat nu even onderaan, wie is er zo druk aan het stemmen?
juist daarom, geef ze wat te doen, dan is het effect nog leuker als het onverwacht komt, laat ze de boel nog maar eens opruimen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
spanning opbouwen, enne, we zijn rookbommen aan het kopen, het was een impuls ideetje
Zat ik ook al aan te denken. Het wordt nog lastig om dat weg te krijgen...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat dat wel goed met een rookbom ? Het is een bijna niet geventileerde kelder. De rook blijft dus heel lang hangen en ze moeten er nog wel slapen.
Waar koop je zoiets eigenlijk?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
spanning opbouwen, enne, we zijn rookbommen aan het kopen, het was een impuls ideetje
eenschquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
expres afleiden, dan is het effect veel leuker, beter dan wat ze nu doen.
Ze hebben toch hun gasmaskerquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. Het wordt nog lastig om dat weg te krijgen...
Dat trekt wel weg.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat dat wel goed met een rookbom ? Het is een bijna niet geventileerde kelder. De rook blijft dus heel lang hangen en ze moeten er nog wel slapen.
Je hebt me door, ik vind haar stiekum heel leuk. Ben een kloon van PB.quote:
Plus dat ze er natuurlijk belabberd uitziet met zo'n gasmasker op.... dat is niet prettig voor ijdele mensjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef bamby het volgende:
[..]
mooi toch ze zij net ook vind het een beetje eng. Hou ze tenminste haar mond even dicht
dus moet nog veel enger worden
Dan stem je haar de verkeerde kant opquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt me door, ik vind haar stiekum heel leuk. Ben een kloon van PB.![]()
En dan hebben zo ook nog bijna niks te atten. Houwen zo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:45 schreef Leandra het volgende:
Plus dat ze er natuurlijk belabberd uitziet met zo'n gasmasker op.... dat is niet prettig voor ijdele mensjes
Ik stem niet op de bewoners, dat laat ik wel aan de achterban over. Stem alleen op de polls.quote:
juist jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat ze er natuurlijk belabberd uitziet met zo'n gasmasker op.... dat is niet prettig voor ijdele mensjes
Bestaat dat dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:48 schreef FuTilE het volgende:
Hmmm, nergens een aerosol laxative te vinden.
Ze liggen allemaal heel dicht bij elkaar nuquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:43 schreef blomst het volgende:
Eline staat nu even onderaan, wie is er zo druk aan het stemmen?
alleen maar meelwormen op het menu vandaagquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan hebben zo ook nog bijna niks te atten. Houwen zo.![]()
Op het moment dat ze een paniekaanval krijgtquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:53 schreef D. het volgende:
Ik hoop niet dat die 8 uur zwijgen voor Eline vannacht ingaan
kan er geen poll komen dat dat 24 uur gaat worden inplaats van 8quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:53 schreef D. het volgende:
Ik hoop niet dat die 8 uur zwijgen voor Eline vannacht ingaan
Een soort spuitbus met laxeermiddel, ook een leuke bom toch?quote:
Ze is al zo stil, ze kunnen beter een Poll doen dat ze 8 uur aan één stuk moet pratenquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:55 schreef bamby het volgende:
[..]
kan er geen poll komen dat dat 24 uur gaat worden inplaats van 8
mee eensquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:53 schreef Tessio het volgende:
Ik vind dit niet spannend genoeg...............wachten op de rookbom met het gasmasker pal voor hun neus.
Je moest eens weten hoeveel werk Dementor verzet. Vrijwillig.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lijkt me wel leuk om die dement(e)or kaal te scheren en door een drill-sergeant te laten rennen in die bunker.
Zit nu maar beetje popi-Jopie te doen achter de toetsen.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een soort spuitbus met laxeermiddel, ook een leuke bom toch?
LS was er ook graag bij betrokken geweest denk ik, en het steekt nu een beetje.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel werk Dementor verzet. Vrijwillig.
Kift is zo onaantrekkelijk.
Die is er al, voor 48 uurquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:55 schreef bamby het volgende:
[..]
kan er geen poll komen dat dat 24 uur gaat worden inplaats van 8
Hulde voor dat feit, maar dat poetst z'n af en toe domme, suggestieve en leugenachtige opmerkingen wat mij betreft niet wegquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
A.U.B niet dat trek ik nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is al zo stil, ze kunnen beter een Poll doen dat ze 8 uur aan één stuk moet praten
Dat wil ik thuis ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:41 schreef Desii het volgende:
[..]
ik vind alle vrouwen nogal stilletjes tot nu toe.
Dat is iets anders dan 'beetje popi-jopi doen'. Dan weet je echt niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hulde voor dat feit, maar dat poetst z'n af en toe domme, suggestieve en leugenachtige opmerkingen wat mij betreft niet weg
duck tapequote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Susi het volgende:
Ben benieuwd of Eline haar mond kan houden zo lang. Volgens mij is ze een enorme flapuit
ach, dat komt meer voort uit het zich belangrijk voelen, daar moet je overheen lezen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hulde voor dat feit, maar dat poetst z'n af en toe domme, suggestieve en leugenachtige opmerkingen wat mij betreft niet weg
respectquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nah, niet in mijn richting, maar laten we het maar laten rusten. Hij doet inderdaad ook veel werk daar, dat neem ik zonder meer aan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
En leugenachtig? Beetje erg overtrokken, Nmns.
Ik zeg, een opdracht erin en tijdens die opdracht (even de concentratie weg van dat gas) die rookbom erin.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:07 schreef Chanel5 het volgende:
Een paar flinke stinkbommen lijkt me ook wel wat
Goed verwoord. WASquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:58 schreef blomst het volgende:
[..]
LS was er ook graag bij betrokken geweest denk ik, en het steekt nu een beetje.
ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zeg, een opdracht erin en tijdens die opdracht (even de concentratie weg van dat gas) die rookbom erin.
gefeliciteerd met je baan en vriendin.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Goed verwoord. WAS
Niets steekt mij.
Nu happy met dinnetje.
Nu leuke baan
Dat was ten tijde van mijn opgave niet zo. Dus je hebt gelijk. Ik WAS er graag bij betrokken, maar het geluk lacht me nu aan alle kanten toe.
Of het is gewoon onderdeel van zijn repertoire...... klein beginnen enzo, op kinderfeestjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:10 schreef Dottey het volgende:
Peter zit goed met de kinderliedjes![]()
Hij weet gewoon de teksten nog
of ze zijn uitverkochtquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:12 schreef Dottey het volgende:
Ik zou mijn gasmasker in ieder geval zo leggen dat hij gereed is om op te zetten ...
wie weet hoe snel zo'n bommetje binnen komt vallen
Nou hij is leuk met kids in omgang.. dus waarom nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of het is gewoon onderdeel van zijn repertoire...... klein beginnen enzo, op kinderfeestjes
mooi, dat lukt haar nooitquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
gaat zo een brief in, Eline moet namelijk 8 uur haar snatertje houden
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
Gasmaskeroefening.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:07 schreef Chanel5 het volgende:
Een paar flinke stinkbommen lijkt me ook wel wat
En de sanctie als dat niet lukt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
Dat gaat 'r nooit niet lukken, onmogelijk! Wat is de straf?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
Thnx!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
wat vinden jullie van deze:quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
Mooiquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
dat gaat haar echt niet lukkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:13 schreef ditisHuub het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |