ja niet echt hequote:
Over twee weken zit ik er weer en dan zeg ik nog steeds patatje metquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het wederom over de in Nederland woonachtige mensen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijdens die 8 uur muziek erin gooien waar Eline een hekel aan heeft.
Uitlokken dat ze gaat roepen om te stoppen met die kutmuziek....
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:35 schreef Rica het volgende:
[..]
![]()
Die vage hint. Bijvoorbeeld dat konijn een halsbandje omdoen en die later bij het vlees op het bord leggen.
Toch denk ik dat we ze niet moeten onderschatten, met name Jeroen kan zo'n scheme vanaf het begin doorhebben. Of hij zijn gedachten deelt met de andere overlevers is punt 2, misschien denkt hij zijn voordeel te kunnen doen door dat voor zich te houden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:38 schreef Rica het volgende:
[..]
ja niet echt he
Maar ik bedoel de bewoners geen valse info geven dat de kijkers het beslist hebben enzo. Ze zelf (de verkeerde) conclusie laten trekken.
Pim en Jeroen eten het sowieso op.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:39 schreef Chanel5 het volgende:
Dat idee om niks te zeggen, dat konijn weg te halen, vind ik top.
Eens kijken hoe ze reageren als ze konijn op het menu krijgen en wie het opeet.
Jeroen, Pim en Peter eten het , volgens mij, zo op.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:39 schreef Chanel5 het volgende:
Dat idee om niks te zeggen, dat konijn weg te halen, vind ik top.
Eens kijken hoe ze reageren als ze konijn op het menu krijgen en wie het opeet.
Dat kun je wel zeggen, maar dan krijg je frietquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Over twee weken zit ik er weer en dan zeg ik nog steeds patatje met
Daarom, dát konijn dus voor hun ogen slachten. Eens kijken wie het dan nog lekker op eet, naast Jeroen en Pim.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch denk ik dat we ze niet moeten onderschatten, met name Jeroen kan zo'n scheme vanaf het begin doorhebben. Of hij zijn gedachten deelt met de andere overlevers is punt 2, misschien denkt hij zijn voordeel te kunnen doen door dat voor zich te houden.
quote:
Nee alleen bij konijn..quote:
Ik wil geen bloedend konijntje op de streamsquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daarom, dát konijn dus voor hun ogen slachten. Eens kijken wie het dan nog lekker op eet, naast Jeroen en Pim.
Dat heb ik dus ook. Geen halfzacht gedoe met lief nijntje weghalen en er een convenience boutje voor in de plaats. Maar dan ook all the bunnykilling way gaan en dat konijn daar villen. Ter plekke en zonder omhaal.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:44 schreef Marrije het volgende:
Daarom, dát konijn dus voor hun ogen slachten. Eens kijken wie het dan nog lekker op eet, naast Jeroen en Pim.
Een btje kippig?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een kip kijkt toch heel anders uit zn ogen als een konijn.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Geen halfzacht gedoe met lief nijntje weghalen en er een convenience boutje voor in de plaats. Maar dan ook all the bunnykilling way gaan en dat konijn daar villen. Ter plekke en zonder omhaal.
Konijn is lief en gezellig..quote:
dan kijk je maar even de andere kant opquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil geen bloedend konijntje op de streams
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Geen halfzacht gedoe met lief nijntje weghalen en er een convenience boutje voor in de plaats. Maar dan ook all the bunnykilling way gaan en dat konijn daar villen. Ter plekke en zonder omhaal.
Met die venijnige kraaloogjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een kip kijkt toch heel anders uit zn ogen als een konijn.
+1 met cavia of kipquote:
Ik wil helemaal geen bloedende konijntjes. Ik heb in mijn volwassen leven ook nog nooit een konijntje gegeten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan kijk je maar even de andere kant op
ah dat valt nog wel mee ... je hebt in ieder geval niet wekenlang distels lopen te plukken voor zon beestquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Konijn is lief en gezellig..lekker om te kietelen achter de oren jah!
*jeugdtrauma*
* Dottey dankt haar opa..
"Ja, ga jij de konijntjes maar tam maken... "
"Kijk opa, die ene met dat zwarte snoetje komt al naar miij toe!"
"Dat is mooi"
"Kijk Dot, dat is nou die met dat kleine zwarte snoetje." Wijst naar mijn bord.
*snikjes* dot was 7
Een cavia????quote:
dan ben je hier iig twee streamers met veel credits kwijt. permanent.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
idem maar dan mijn vader ging douchen deed de deur dicht hing die ongevild aan haakje aan de deurquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Konijn is lief en gezellig..lekker om te kietelen achter de oren jah!
*jeugdtrauma*
* Dottey dankt haar opa..
"Ja, ga jij de konijntjes maar tam maken... "
"Kijk opa, die ene met dat zwarte snoetje komt al naar mij toe!"
"Dat is mooi"
"Kijk Dot, dat is nou die met dat kleine zwarte snoetje." Wijst naar mijn bord.
*snikjes* dot was 7
Dat zeg jij..quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:49 schreef snetje het volgende:
[..]
ah dat valt nog wel mee ... je hebt in ieder geval niet wekenlang distels lopen te plukken voor zon beest
Gelukkig dan maar dat ik geen crewtag heb.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:51 schreef Danny het volgende:
dan ben je hier iig twee streamers met veel credits kwijt.
stem es even op mn poll, kan je stem goed gebruiken, en NMNS, ook stemmen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ik geen crewtag heb.
er worden geen konijntjes gekilled, vermoord, etc. Niet door ons iigquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:51 schreef Danny het volgende:
[..]
dan ben je hier iig twee streamers met veel credits kwijt. permanent.
Vervangen door een ander (reeds al vermoord) konijn kan wel dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er worden geen konijntjes gekilled, vermoord, etc. Niet door ons iig
en ook niet het konijntje wat evt. de bunker inkomt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
pffffffffffffff gelukkigquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |