ja niet echt hequote:
Over twee weken zit ik er weer en dan zeg ik nog steeds patatje metquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het wederom over de in Nederland woonachtige mensen
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijdens die 8 uur muziek erin gooien waar Eline een hekel aan heeft.
Uitlokken dat ze gaat roepen om te stoppen met die kutmuziek....
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:35 schreef Rica het volgende:
[..]
![]()
Die vage hint. Bijvoorbeeld dat konijn een halsbandje omdoen en die later bij het vlees op het bord leggen.
Toch denk ik dat we ze niet moeten onderschatten, met name Jeroen kan zo'n scheme vanaf het begin doorhebben. Of hij zijn gedachten deelt met de andere overlevers is punt 2, misschien denkt hij zijn voordeel te kunnen doen door dat voor zich te houden.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:38 schreef Rica het volgende:
[..]
ja niet echt he
Maar ik bedoel de bewoners geen valse info geven dat de kijkers het beslist hebben enzo. Ze zelf (de verkeerde) conclusie laten trekken.
Pim en Jeroen eten het sowieso op.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:39 schreef Chanel5 het volgende:
Dat idee om niks te zeggen, dat konijn weg te halen, vind ik top.
Eens kijken hoe ze reageren als ze konijn op het menu krijgen en wie het opeet.
Jeroen, Pim en Peter eten het , volgens mij, zo op.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:39 schreef Chanel5 het volgende:
Dat idee om niks te zeggen, dat konijn weg te halen, vind ik top.
Eens kijken hoe ze reageren als ze konijn op het menu krijgen en wie het opeet.
Dat kun je wel zeggen, maar dan krijg je frietquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Over twee weken zit ik er weer en dan zeg ik nog steeds patatje met
Daarom, dát konijn dus voor hun ogen slachten. Eens kijken wie het dan nog lekker op eet, naast Jeroen en Pim.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch denk ik dat we ze niet moeten onderschatten, met name Jeroen kan zo'n scheme vanaf het begin doorhebben. Of hij zijn gedachten deelt met de andere overlevers is punt 2, misschien denkt hij zijn voordeel te kunnen doen door dat voor zich te houden.
quote:
Nee alleen bij konijn..quote:
Ik wil geen bloedend konijntje op de streamsquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daarom, dát konijn dus voor hun ogen slachten. Eens kijken wie het dan nog lekker op eet, naast Jeroen en Pim.
Dat heb ik dus ook. Geen halfzacht gedoe met lief nijntje weghalen en er een convenience boutje voor in de plaats. Maar dan ook all the bunnykilling way gaan en dat konijn daar villen. Ter plekke en zonder omhaal.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:44 schreef Marrije het volgende:
Daarom, dát konijn dus voor hun ogen slachten. Eens kijken wie het dan nog lekker op eet, naast Jeroen en Pim.
Een btje kippig?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een kip kijkt toch heel anders uit zn ogen als een konijn.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Geen halfzacht gedoe met lief nijntje weghalen en er een convenience boutje voor in de plaats. Maar dan ook all the bunnykilling way gaan en dat konijn daar villen. Ter plekke en zonder omhaal.
Konijn is lief en gezellig..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |