Vooraf wel even op rantsoen, want ze moeten wel honger hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:31 schreef Rica het volgende:
[..]
lol
Maar ik zou het anders doen.
Ze er een paar dagen voor laten zorgen en dan gewoon weer weghalen zonder iets te zeggen.
Dan ze later op de dag of de volgende dag een lekker stukje vlees (konijn als het kan) voorzetten met alleen een vage hint erbij.
Ze zelf de conclusie laten trekken.
Ook leuk om te zien wie het wel en niet opeet.
In de herhaling zeggen ze altijd wel: Dus een frietje met? En dan zeg ik: Nee, een patatje mayo. Lul!quote:
En dan zeggen ze niet: Dat hebben we niet, ga terug naar je eigen land Einzloller123!!1!!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de herhaling zeggen ze altijd wel: Dus een frietje met? En dan zeg ik: Nee, een patatje mayo. Lul!
Een patatterrorist dus. Gelukkig heb ik de AIVD op de speeddial van mijn mobieltje.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de herhaling zeggen ze altijd wel: Dus een frietje met? En dan zeg ik: Nee, een patatje mayo. Lul!
of een gevild konijn erin en geen kant en klare bouten ....quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon een konijn zijn dat toch al geslacht zou worden? Dat er inderdaad een slager de bunker in komt om daar het konijn te slachten?
Of is dat té?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:32 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Vooraf wel even op rantsoen, want ze moeten wel honger hebben.
hmm ook wel een goeiequote:Op donderdag 7 mei 2009 14:31 schreef Rica het volgende:
[..]
lol
Maar ik zou het anders doen.
Ze er een paar dagen voor laten zorgen en dan gewoon weer weghalen zonder iets te zeggen.
Dan ze later op de dag of de volgende dag een lekker stukje vlees (konijn als het kan) voorzetten met alleen een vage hint erbij.
Ze zelf de conclusie laten trekken.
Ook leuk om te zien wie het wel en niet opeet.
Hij wordt misschien wat flauw, maar ik blijf om hem lachenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:34 schreef Dottey het volgende:
14.33H Peter en Amber mogen naar buiten.
Amber vraagt wel of niet masker meenemen.
Peter zegt ja dag ik ben gewoon buiten
Jeroen zegt: geen groepsgevoel
Nee, die einzlol mensen zijn dezelfde als de patat-roepersquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:34 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
En dan zeggen ze niet: Dat hebben we niet, ga terug naar je eigen land Einzloller123!!1!!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die einzlol mensen zijn dezelfde als de patat-roepers
doen ze er voor jou speciaal een zakje zout bij voor het bradenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een konijntje?
Damn, daar moet je dan een oorlog mee winnen: soldaten die jammeren om Flappie.
Ik vind 'm flauw, maar wie weet denkt het merendeel der kijkers er anders over. Poll?
Ja, dat is tamelijk vaagquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:35 schreef Rica het volgende:
[..]
![]()
Die vage hint. Bijvoorbeeld dat konijn een halsbandje omdoen en die later bij het vlees op het bord leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |