dan kijk je maar even de andere kant opquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil geen bloedend konijntje op de streams
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Geen halfzacht gedoe met lief nijntje weghalen en er een convenience boutje voor in de plaats. Maar dan ook all the bunnykilling way gaan en dat konijn daar villen. Ter plekke en zonder omhaal.
Met die venijnige kraaloogjesquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een kip kijkt toch heel anders uit zn ogen als een konijn.
+1 met cavia of kipquote:
Ik wil helemaal geen bloedende konijntjes. Ik heb in mijn volwassen leven ook nog nooit een konijntje gegeten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan kijk je maar even de andere kant op
ah dat valt nog wel mee ... je hebt in ieder geval niet wekenlang distels lopen te plukken voor zon beestquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Konijn is lief en gezellig..lekker om te kietelen achter de oren jah!
*jeugdtrauma*
* Dottey dankt haar opa..
"Ja, ga jij de konijntjes maar tam maken... "
"Kijk opa, die ene met dat zwarte snoetje komt al naar miij toe!"
"Dat is mooi"
"Kijk Dot, dat is nou die met dat kleine zwarte snoetje." Wijst naar mijn bord.
*snikjes* dot was 7
Een cavia????quote:
dan ben je hier iig twee streamers met veel credits kwijt. permanent.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Geen halfzacht gedoe met lief nijntje weghalen en er een convenience boutje voor in de plaats. Maar dan ook all the bunnykilling way gaan en dat konijn daar villen. Ter plekke en zonder omhaal.
idem maar dan mijn vader ging douchen deed de deur dicht hing die ongevild aan haakje aan de deurquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Konijn is lief en gezellig..lekker om te kietelen achter de oren jah!
*jeugdtrauma*
* Dottey dankt haar opa..
"Ja, ga jij de konijntjes maar tam maken... "
"Kijk opa, die ene met dat zwarte snoetje komt al naar mij toe!"
"Dat is mooi"
"Kijk Dot, dat is nou die met dat kleine zwarte snoetje." Wijst naar mijn bord.
*snikjes* dot was 7
Dat zeg jij..quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:49 schreef snetje het volgende:
[..]
ah dat valt nog wel mee ... je hebt in ieder geval niet wekenlang distels lopen te plukken voor zon beest
Gelukkig dan maar dat ik geen crewtag heb.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:51 schreef Danny het volgende:
dan ben je hier iig twee streamers met veel credits kwijt.
stem es even op mn poll, kan je stem goed gebruiken, en NMNS, ook stemmen!quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ik geen crewtag heb.
er worden geen konijntjes gekilled, vermoord, etc. Niet door ons iigquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:51 schreef Danny het volgende:
[..]
dan ben je hier iig twee streamers met veel credits kwijt. permanent.
Vervangen door een ander (reeds al vermoord) konijn kan wel dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er worden geen konijntjes gekilled, vermoord, etc. Niet door ons iig
en ook niet het konijntje wat evt. de bunker inkomt?quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
pffffffffffffff gelukkigquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |