ze zeggen gewoon van nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en ook niet het konijntje wat evt. de bunker inkomt?
ben jij vegetarier? konijn kan je gewoon kopen in de winkelquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vervangen door een ander (reeds al vermoord) konijn kan wel dan?
komt op hetzelfde neer
Liever nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef blomst het volgende:
eline mag nog wel geluid maken?
Watje.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef ditisHuub het volgende:
er worden geen konijntjes gekilled, vermoord, etc. Niet door ons iig
nee dat is juist de grap, ze denken dat het dat konijntje is, maar wij gooien er dan gewoon gekocht konijnevlees in, het konijntje wordt geen haar gekrenkt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en ook niet het konijntje wat evt. de bunker inkomt?
en die dan wél de bunker in slepen hequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Watje.
Dan vermoord ik het konijn van mijn buurmeisje wel.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ben jij vegetarier? konijn kan je gewoon kopen in de winkel
Dat buurmeisje?quote:
Kan dat niet met die hond van eline?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee dat is juist de grap, ze denken dat het dat konijntje is, maar wij gooien er dan gewoon gekocht konijnevlees in, het konijntje wordt geen haar gekrenkt.
beetje hypocriet, maar goed. Daar zijn we mensen voor
Ik geef toe, is ook hypocriet van mezelf.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee dat is juist de grap, ze denken dat het dat konijntje is, maar wij gooien er dan gewoon gekocht konijnevlees in, het konijntje wordt geen haar gekrenkt.
oh verkeerd geqoutequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:04 schreef Jacquelineh het volgende:
[quote]Op donderdag 7 mei 2009 13:55 schreef bamby het volgende:
[..]
kan er geen poll komen dat dat 24 uur gaat worden inplaats van 8
[/qu
slechte eigenschap is jarloerzie dus dat
Damn. Jarloerzie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:04 schreef Jacquelineh het volgende:
slechte eigenschap is jarloerzie dus dat
het wordt niet geslacht!quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:05 schreef Chanel5 het volgende:
Het gaat imo iets tever dat wat je vertroeteld hebt, te slachten en op te eten...
dat is nou juist de grapquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:05 schreef Chanel5 het volgende:
Het gaat imo iets tever dat wat je vertroeteld hebt, te slachten en op te eten...
oeps was al de laatste waarschuwingquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:04 schreef bamby het volgende:
geen geluid eline bij derde waarschuwing 8 uur er bij![]()
![]()
![]()
Dát zullen we nog wel eens zien!quote:
juist,gewoon 8 uur erbijquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:04 schreef bamby het volgende:
geen geluid eline bij derde waarschuwing 8 uur er bij![]()
![]()
![]()
deze moest het zijn dus :jarloersie is een slechte eigenschap maar er zijn pillen voorquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan je ook een POLL starten voor de redactie?
Lijkt me wel leuk om die dement(e)or kaal te scheren en door een drill-sergeant te laten rennen in die bunker.
Zit nu maar beetje popi-Jopie te doen achter de toetsen.
Mooi zo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:01 schreef ditisHuub het volgende:
Denk jijquote:
Mooi.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:07 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Bram is er mee bezig, beetje bommenexpert
Die zal me toch schnabbels binnen gaan halen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:07 schreef siep86 het volgende:
gaat om de mindgame en dat konijntje krijgt de aandacht van zijn/haar leven.
Jarloersie. Serieus.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:08 schreef Jacquelineh het volgende:
deze moest het zijn dus :jarloersie is een slechte eigenschap maar er zijn pillen voor
omdat ik dan zo hard moet huilen met mijn konijnentrauma..quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:07 schreef siep86 het volgende:
ik ben wel vegetariër.
maar er wordt daar vlees gegeten. wat voor vlees maakt dan ook niet uit! zolang het konijntje zelf niets wordt gedaan vind ik het best... gaat om de mindgame en dat konijntje krijgt de aandacht van zijn/haar leven.
Waarom niet hetzelfde konijntje? Omdat dat toch een beetje zielig is ook voor de streamers die met liefde 2 dagen naar dat schattige nijntje mogen kijkentja de mens zit vreemd in elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |