ze zeggen gewoon van nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en ook niet het konijntje wat evt. de bunker inkomt?
ben jij vegetarier? konijn kan je gewoon kopen in de winkelquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vervangen door een ander (reeds al vermoord) konijn kan wel dan?
komt op hetzelfde neer
Liever nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef blomst het volgende:
eline mag nog wel geluid maken?
Watje.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:58 schreef ditisHuub het volgende:
er worden geen konijntjes gekilled, vermoord, etc. Niet door ons iig
nee dat is juist de grap, ze denken dat het dat konijntje is, maar wij gooien er dan gewoon gekocht konijnevlees in, het konijntje wordt geen haar gekrenkt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en ook niet het konijntje wat evt. de bunker inkomt?
en die dan wél de bunker in slepen hequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Watje.
Dan vermoord ik het konijn van mijn buurmeisje wel.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ben jij vegetarier? konijn kan je gewoon kopen in de winkel
Dat buurmeisje?quote:
Kan dat niet met die hond van eline?quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee dat is juist de grap, ze denken dat het dat konijntje is, maar wij gooien er dan gewoon gekocht konijnevlees in, het konijntje wordt geen haar gekrenkt.
beetje hypocriet, maar goed. Daar zijn we mensen voor
Ik geef toe, is ook hypocriet van mezelf.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee dat is juist de grap, ze denken dat het dat konijntje is, maar wij gooien er dan gewoon gekocht konijnevlees in, het konijntje wordt geen haar gekrenkt.
beetje hypocriet, maar goed. Daar zijn we mensen voor
oh verkeerd geqoutequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:04 schreef Jacquelineh het volgende:
[quote]Op donderdag 7 mei 2009 13:55 schreef bamby het volgende:
[..]
kan er geen poll komen dat dat 24 uur gaat worden inplaats van 8
[/qu
slechte eigenschap is jarloerzie dus dat
Damn. Jarloerzie.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:04 schreef Jacquelineh het volgende:
slechte eigenschap is jarloerzie dus dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |