Daar heb je wel een punt idd. Het maakte een te geforceerde indruk. Drank erin, hoedjes op, een pak kaarten en instucties met hoe ze punten bij de streamers konden scoren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:42 schreef Maria44 het volgende:
Dat feestje was niet spontaan, daarom de irritatie. Er komt een brief bij de drank dat de streamers dit willen met een soort van 'hint' dat ze met strip-spelletjes meer streamvriendjes zouden maken. En ze moesten (!!) veel eten van te voren.
Dan ga je er toch wel een heeeeel klein beetje vanuit dat ze mogen feesten tot de wat latere uurtjes?
wtf, de bewoners zijn allen volwassenen, die zelf wel weten wanneer ze er beter aan doen hun rust te pakken.. zij wilden juist dolgraag een goed feestje. Ze krijgen er juist energie van. De feiten:quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar morgen wacht ze wel weer een dag zonder luxe,haast geen koffie en licht.Ik snap best wel dat Bart enz meer medeleven met de overlevers hebben dan wij.Hun zijn toch verantwoordelijk voor hun gestel.
Waarom pak je nu dat sleuteltje niet weg van die kettingquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:52 schreef ditisHuub het volgende:
hoop wel dat er een beetje leuke caps zijn van net
Bram en ik hebben net uit hun koelkast gegeten en hun melk leeggedronken en op het aanrecht neergezet
Hilarisch. Ga je ook nog een sok jatten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:52 schreef ditisHuub het volgende:
Bram en ik hebben net uit hun koelkast gegeten en hun melk leeggedronken en op het aanrecht neergezet
ook zoiets kinderachtigs. 'we gaan stiekem hun spullen jatten'.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:50 schreef rooie3 het volgende:
Huub en Bram samen op roofpad.I
s te hopen dat er geen ketchup is.
ja, daar zat ik ook al voor wakker. ook toen zou er heel wat gebeuren. Krijg je eerst 20 minuten takkeherrie en vervolgens een legpuzzel. Was ook zo'n 'ik ga slapen' moment.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:51 schreef Espabilado het volgende:
Nee, voor een puzzel mogen ze wel een nacht doortrekken...
Bleef Bram wel van de ketchup afquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:52 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
wtf, de bewoners zijn allen volwassenen, die zelf wel weten wanneer ze er beter aan doen hun rust te pakken.. zij wilden juist dolgraag een goed feestje. Ze krijgen er juist energie van. De feiten:
- Marielin riep daar echt aan toe te zijn na 24 uur in de isoleer
- Allen als een kind zo blij toen de drank kwam
- Amber vond het weer helemaal leuk zo, leefde weer helemaal op
- De vorige drankavond was voor Renate haar enige hoogtepunt waar ook zij het weer even zag zitten
- Alle bewoners niet blij toen het afgekapt werd, wilden door, dan nog maar een dansje op zn minst etc.
het houdt ze dus juist enthousiast om het 25 dagen vol te houden. Ze gaan anders juist dood van verveling en gaan liever naar huis.
Maar nee, goede keuze man om zowel hun als de kijker te naaien voor 1.5 uur meer slaap zodat ze morgen weer een kaartenhuis kunnen gaan bouwen of whatever.
Nee, voor een puzzel mogen ze wel een nacht doortrekken...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:52 schreef ditisHuub het volgende:
Of stiekum lege blikjes aan hun been binden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hilarisch. Ga je ook nog een sok jatten?
Danny je bent denk echt boos.Is slecht voor je hart joh.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:54 schreef Danny het volgende:
[..]
ook zoiets kinderachtigs. 'we gaan stiekem hun spullen jatten'.
[..]
ja, daar zat ik ook al voor wakker. ook toen zou er heel wat gebeuren. Krijg je eerst 20 minuten takkeherrie en vervolgens een legpuzzel. Was ook zo'n 'ik ga slapen' moment.
het was belangrijk dat ze vroeg gingen slapen want huub en bram wilden hun melk opdrinkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:55 schreef evaxsis het volgende:
ik snap er niks van, we worden hier aan banden gelegd waar ik totaal geen zin in heb, denkend ook aan de overlevers die ook zin hebben in een feestje door te halen dat ze al zo vaak hebben aangegeven maar nee hoor. weer worden ze strak getrokken hoe moet zij zich nu nog zien te profileren
Omdat fok partner is?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's veel te hard. Ze hebben goddomme een week de tijd gehad om het te fixen en nog steeds kan iedereen gratis streamen. Als de makers er geen ene flikker om geven om te fixen dat hun streams gratiz bekeken worden waarom zouden wij er dan wel een probleem van maken?
tering wat een goeiequote:Op woensdag 6 mei 2009 01:52 schreef ditisHuub het volgende:
wow net of wij ze willen zien flippen omdat er geen melk meer isquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:56 schreef Danny het volgende:
[..]
het was belangrijk dat ze vroeg gingen slapen want huub en bram wilden hun melk opdrinken
balen dat ik nou NET de streams had uitgezet. heb ik het gemist. nou, ik zie het morgen wel bij shownieuws
Wat vindt jij er nu van o eend?quote:
Ik vind dat ze veel vroeger hadden moeten slapenquote:
Morgen om 8 uur zit ik er weer helemaal klaar voor... Peter en Jeroen die helemaal PARA BROTHER worden omdat de MELK OP IS!!! !quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
wow net of wij ze willen zien flippen omdat er geen melk meer is![]()
ik ben beyond boos. voor het gemak vergeet Huub even dat wij ons hier OOK 24/7 de kolere werken voor de bunker. De boel gaande houden, modereren, overleggen, development & design etc. etc. maar er staat niet echt iets tegenover. Op lowlive krijgen de users 5 extra credits. dat systeem is voor FOK! nooit van de grond gekomen. Om maar iets te noemen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Danny je bent denk echt boos.Is slecht voor je hart joh.
Heb me een keer druk om zo,n programma gemaakt.doe ik echt nooit meer.
Ik denk dat ik net op tijd ben voor de rel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind dat ze veel vroeger hadden moeten slapen![]()
En jij?
Dat is een hele goede..quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Danny je bent denk echt boos.Is slecht voor je hart joh.
Heb me een keer druk om zo,n programma gemaakt.doe ik echt nooit meer.
Gaan we dom doen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:57 schreef Espabilado het volgende:
Je kan beter de teletubbies gaan regisseren Huub.
Ja een hoop wistjesdatjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:01 schreef BobbyRond het volgende:
Ik had nog 1 koelkast capje weten te maken, maar had eigenlijk gehoopt dat ze de hele koelkast zouden leegroven...
off-topic: Ik heb de COS 56 t/m 62 doorgelezen en ik heb me kostelijk vermaakt... Ik heb geen 10.000 euro gewonnen, maar ik heb wel geleerd dat ik m'n saaie smoel moet houden als ik heb gezopen
Bedankt voor deze levensles!
hè jee het werd net zo gezellig en dan haak je af...quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben beyond boos. voor het gemak vergeet Huub even dat wij ons hier OOK 24/7 de kolere werken voor de bunker. De boel gaande houden, modereren, overleggen, development & design etc. etc. maar er staat niet echt iets tegenover. Op lowlive krijgen de users 5 extra credits. dat systeem is voor FOK! nooit van de grond gekomen. Om maar iets te noemen.
Ik heb het idee dat we (FOK! in het geheel, zowel users als crew) totaal niet serieus worden genomen (en zelfs als 'lastig' worden gezien) en daar kan ik erg slecht tegen. Als ik ERGENS verstand van heb is het hoe je een community moet runnen (ongeacht of je het met me eens bent of niet, we groeien nog steeds) en hoe je op internet met real life soaps moet omgaan (we zijn niet voor niets de grootste). Het is een internet only RLS, maar er heerst nog steeds, zeker vanuit Huub als ik dat vanavond zo eens bekijk, een 'ik ben tv-maker dus jullie moeten je bek houden' houding. Prima, maar waarom ons dan vragen dat community deel voor onze rekening te nemen als je op geen enkele wijze FOK! wil promoten, mensen onze kant op wil sturen of ook maar IETS van ons aan wilt nemen.
Het zal wel. Ik ga ECHT slapen voordat ik dingen ga roepen waar jullie spijt van krijgen.
Je hebt er een neusje voor, eend niet.....die fladdert altijd achter de zaken aanquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik net op tijd ben voor de rel.
Maar verder weet ik er niet zoveel vanaf.
Hahaha, je was ook zo fel tegen dat ik er weer in zou gaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja een hoop wistjesdatjes![]()
Moest lachen om je, omdat je zo op een maat van mij lijkt..![]()
looks en praatjes
(overigens had ik die der ook uitgestemd, is ook al zo'n lijmer in een groep)
Nou wij kunnen ook gaan slapen geloof ikquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Het zal wel. Ik ga ECHT slapen voordat ik dingen ga roepen waar jullie spijt van krijgen.
Sla je niet wat door? Je doet toch geen zaken met Huub, maar met Bart en Bram? Huub komt hier gewoon als hulp van ginds even nababbelen, dat is geen officieel kanaal!quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben beyond boos.
<knip>
En nog steedsquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:07 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hahaha, je was ook zo fel tegen dat ik er weer in zou gaan
Dan maar posten en cappen...
Niks mis met mijn neusquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt er een neusje voor, eend niet.....die fladdert altijd achter de zaken aan
dit forum is het OFFICIËLE forum en dus wel DEGELIJK een officiëel kanaal.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sla je niet wat door? Je doet toch geen zaken met Huub, maar met Bart en Bram? Huub komt hier gewoon als hulp van ginds even nababbelen, dat is geen officieel kanaal!
Danny heeft hier een punt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben beyond boos. voor het gemak vergeet Huub even dat wij ons hier OOK 24/7 de kolere werken voor de bunker. De boel gaande houden, modereren, overleggen, development & design etc. etc. maar er staat niet echt iets tegenover. Op lowlive krijgen de users 5 extra credits. dat systeem is voor FOK! nooit van de grond gekomen. Om maar iets te noemen.
Ik heb het idee dat we (FOK! in het geheel, zowel users als crew) totaal niet serieus worden genomen (en zelfs als 'lastig' worden gezien) en daar kan ik erg slecht tegen. Als ik ERGENS verstand van heb is het hoe je een community moet runnen (ongeacht of je het met me eens bent of niet, we groeien nog steeds) en hoe je op internet met real life soaps moet omgaan (we zijn niet voor niets de grootste). Het is een internet only RLS, maar er heerst nog steeds, zeker vanuit Huub als ik dat vanavond zo eens bekijk, een 'ik ben tv-maker dus jullie moeten je bek houden' houding. Prima, maar waarom ons dan vragen dat community deel voor onze rekening te nemen als je op geen enkele wijze FOK! wil promoten, mensen onze kant op wil sturen of ook maar IETS van ons aan wilt nemen.
Jawel, maar je laat je opnaaien door Huub. En die komt hier gewoon als hulp van ginds wat napraten. Hij is niet het officiële kanaal voor De Bunker, dat zijn Bart en Bram.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:09 schreef Danny het volgende:
[..]
dit forum is het OFFICIËLE forum en dus wel DEGELIJK een officiëel kanaal.
zo beter?quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:12 schreef Espabilado het volgende:
Dat is dan wel weer een melige, zo te zien zijn Peter en Jeroen aan het bed vastgeketend nu
Bart en Bram posten hier niet en dat lijkt me ook geen goed idee, dit is niets voor hun.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, maar je laat je opnaaien door Huub. En die komt hier gewoon als hulp van ginds wat napraten. Hij is niet het officiële kanaal voor De Bunker, dat zijn Bart en Bram.
ik ben er zelfs nog 3 dagen gaan zitten. dat was ook niet mijn eigen idee hoor. achteraf heb ik me wel vermaakt, maar ik heb een hekel aan camera's (tenzij ik 'm in m'n hand heb) en hou niet van aandacht. Ik heb niets met bekende nederlanders, dat zal me werkelijk worst zijn. Kortom; ik had er feitelijk niets te zoeken, maar het was goed voor de bunker en goed voor FOK!. (dat het voor mijzelf weleens ERG vervelend had kunnen uitpakken - zie renate's onthaal - wist ik natuurlijk wel, maar hej, we zijn contentpartner en daar moet je wat voor over hebben).quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Danny heeft hier een punt.
Ik heb vooral de aanloop naar de bunker gelezen en had echt de indruk dat het een soort van samenwerking zou worden. Maar nu blijkt dat Fok vooral het vervoermiddel was. Maar dat gaat zich wreken want Fok doet al 10 jaar in RLS. (oké, bijna 10 jaar) en het is één grote deceptie voor de gemiddelde fokker dat zijn beloofde "aansturing" van de deelnemers verworden is tot een scouts kamp met bijbehorende ongein.
Het is een leuke actie maar de blunder van vannacht maken jullie niet zo eenvoudig goed hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zo beter?
ff voor de informatie, ik post hier altijd op PERSOONLIJKE titel en niet namens Bart Bram de Bunker, Talpa of wie dan ook
Danny, ik denk dat FOK en een programama als the Bunker prima samengaan, t gaat toch ook prima so far? Veel posts, veel streamers, veel stemmers, en het is alleen maar groeiende, nog te vroeg voor een juiste evoluatie, maar so far so good toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:14 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben er zelfs nog 3 dagen gaan zitten. dat was ook niet mijn eigen idee hoor. achteraf heb ik me wel vermaakt, maar ik heb een hekel aan camera's (tenzij ik 'm in m'n hand heb) en hou niet van aandacht. Ik heb niets met bekende nederlanders, dat zal me werkelijk worst zijn. Kortom; ik had er feitelijk niets te zoeken, maar het was goed voor de bunker en goed voor FOK!. (dat het voor mijzelf weleens ERG vervelend had kunnen uitpakken - zie renate's onthaal - wist ik natuurlijk wel, maar hej, we zijn contentpartner en daar moet je wat voor over hebben).
en ja ik moet gaan slapen, maar adrenaline's a bitch.
ow, zou je dan gewoon op de streams kunnen reageren in plaats van vanuit je regieperspectief en eerlijk kunnen zeggen hoe JIJ de stream van vanavond hebt ervaren? Was het een mooie afronding van de dag? Even als kijker he. Niet als 'de bewoners moeten morgen weer vroeg op'...quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zo beter?
ff voor de informatie, ik post hier altijd op PERSOONLIJKE titel en niet namens Bart Bram de Bunker, Talpa of wie dan ook
Gaat maar leggequote:Op woensdag 6 mei 2009 02:14 schreef Danny het volgende:
[..]
en ja ik moet gaan slapen, maar adrenaline's a bitch.
Ik zie dat wel wat rooskleuriger. Fok! heeft profijt, want er wordt schijnbaar flink gepost en ja, de Bunker lift mee met Fok!. Het is toch echt wel win-win. Bart en Bram zitten in een leerproces en rennen zich vermoedelijk ook de benen uit het lijf.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bart en Bram posten hier niet en dat lijkt me ook geen goed idee, dit is niets voor hun.
Het lijkt mij juist beter als Bart, die hier toch al een tijd komt, weer meer gaat postenquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bart en Bram posten hier niet en dat lijkt me ook geen goed idee, dit is niets voor hun.
het eerste gedeelte ben ik het totaal mee eens, en het tweede, daar ga ik niet over en weet ik ook niets van afquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zie dat wel wat rooskleuriger. Fok! heeft profijt, want er wordt schijnbaar flink gepost en ja, de Bunker lift mee met Fok!. Het is toch echt wel win-win. Bart en Bram zitten in een leerproces en rennen zich vermoedelijk ook de benen uit het lijf.
Voor mijn gevoel, ik riep dat gisteren al, is er niet genoeg echt hard afgetikt. Gewoon om tafel met een pot bier en zaken afhandelen.
meer mensen zijn altijd welkom!quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist beter als Bart, die hier toch al een tijd komt, weer meer gaat posten
Want Dementor wekt ook wat wrevel hier en daar geloof ik
van ons uit naar de bunker zal het prima gaan. andersom is een ander verhaal imo. Ga nou eens serieus op de bunkersite kijken of je kunt zien dat je voor discussies op FOK! moet zijn? Dat wij het officiële discussiekanaal zijn?quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny, ik denk dat FOK en een programama als the Bunker prima samengaan, t gaat toch ook prima so far? Veel posts, veel streamers, veel stemmers, en het is alleen maar groeiende, nog te vroeg voor een juiste evoluatie, maar so far so good toch?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Want Dementor wekt ook wat wrevel hier en daar geloof ik
Nuja als je naar de site gaat en dan community en op die joekelgrote forum knop klikt kom je toch echt hier.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:19 schreef Danny het volgende:
[..]
van ons uit naar de bunker zal het prima gaan. andersom is een ander verhaal imo. Ga nou eens serieus op de bunkersite kijken of je kunt zien dat je voor discussies op FOK! moet zijn? Dat wij het officiële discussiekanaal zijn?
Dat staat ergens weggemoffeld. Van de week met de creditshack stond er FOK! in een bericht (niet gelinked natuurlijk), maar dat was blijkbaar een foutje want dat was binnen een minuut weer weg. Stel je voor dat je een kijker naar het officiële discussieplatform voor je programma zou sturen. Dat zou kut zijn...
Daarnaast kan ik het gewoonweg niet opbrengen om de users te blijven enthousiasmeren als jullie zelf keer op keer de boel verkloten.
mja, leuke actie. ik mis de pollquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:14 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Het is een leuke actie maar de blunder van vannacht maken jullie niet zo eenvoudig goed hoor.
Ooww ben jij ook een rellert?quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
neeh niet gaan liggen want dat is zuur voor ons allen
ach nogmaals, ik snap wel wat je zegt, maar aan de andere kant, zo denderend vond ik het feestje nou ook weer niet, ik had gehoopt dat de sfeer lekker opgefokt zou raken en mensen eens zouden zeggen tegen elkaar wat ze ECHT van elkaar vonden, maar dat gebeurde niet. Na ezelende mensen in BH kijken vind ik dan niet zo bijsterend interessant....quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:16 schreef Danny het volgende:
[..]
ow, zou je dan gewoon op de streams kunnen reageren in plaats van vanuit je regieperspectief en eerlijk kunnen zeggen hoe JIJ de stream van vanavond hebt ervaren? Was het een mooie afronding van de dag? Even als kijker he. Niet als 'de bewoners moeten morgen weer vroeg op'...
Ik had wel willen zien hoe ze gereageerd hadden als ze betrapt werden... als stel kinderen wegrennen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:21 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, leuke actie. ik mis de poll
'welk kinderachtig grapje zullen we uithalen'
- de melk opdrinken
- jeroen en peter aan het bed vastmaken
- niets, het kinderachtige grapje was zeggen dat ze feest kregen en dat vervolgens afpakken
Dan had je er nog een tray bier een een zakkie wiet in moeten gooien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach nogmaals, ik snap wel wat je zegt, maar aan de andere kant, zo denderend vond ik het feestje nou ook weer niet, ik had gehoopt dat de sfeer lekker opgefokt zou raken en mensen eens zouden zeggen tegen elkaar wat ze ECHT van elkaar vonden, maar dat gebeurde niet. Na ezelende mensen in BH kijken vind ik dan niet zo bijsterend interessant....
dat is mijn mening als streamer
Snap je nu beter en kan me voorstellen dat je teleurgesteld ben.Jij hebt tenslotte er ook veel tijd ingestoken en ik hoop dat ze dat ook waarderen en dat doen Bart en Bram heus wel.Het is tenslotte hun project en niet van Huub.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Even afgezien van bepaalde dingen die mijn komst naar de bunker bemoeilijken zou het me alleen maar frustreren op een avond als vanavond..quote:
Het was idd lange tijd niet veel soeps maar het kwam juist net los en dan wordt het afgekapt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach nogmaals, ik snap wel wat je zegt, maar aan de andere kant, zo denderend vond ik het feestje nou ook weer niet, ik had gehoopt dat de sfeer lekker opgefokt zou raken en mensen eens zouden zeggen tegen elkaar wat ze ECHT van elkaar vonden, maar dat gebeurde niet. Na ezelende mensen in BH kijken vind ik dan niet zo bijsterend interessant....
dat zeg ik, op een obscure plek. geen hond klikt daar toch? twee aparte knoppen 'FORUM' en 'CHAT' die meteen doorlinken. Op de nieuw ontdekte scrollbalk naast 'er is een nieuwe poll (die er bijna nooit ook daadwerkelijk IS)' en 'stuur je idee naar' (die ideeën zouden natuurlijk ergens op het forum verzameld moeten worden in plaats van ergens in een mailbox verdwijnen) zou er ook 'discussiëer mee op bunker.fok.nl' voorbij moeten komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:21 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Nuja als je naar de site gaat en dan community en op die joekelgrote forum knop klikt kom je toch echt hier.
Goh Huub zeg nou eerlijk ze hebben toch helemaal geen kans gekregen om daadwerkelijk hun mening te uitenquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Huub,je schreef in een andere topic dat mensen/kijkers moeten boeten als de bewoners laat naar bed gaan.quote:
ik zou ook nog een keer gaan, maar ik zou hier beslist niet tegen kunnen en daar keihard ruzie maken over dit soort beslissingen. En ik geloof niet dat een afwijkende mening erg wenselijk is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Even afgezien van bepaalde dingen die mijn komst naar de bunker bemoeilijken zou het me alleen maar frustreren op een avond als vanavond..
Danny dit zijn dingen waar ik niet in de afspreekfase bij was, mijn suggestie, neem ff contact met Bram morgen, lijkt mij betere manier om dingen op te lossen,quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:26 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zeg ik, op een obscure plek. geen hond klikt daar toch? twee aparte knoppen 'FORUM' en 'CHAT' die meteen doorlinken. Op de nieuw ontdekte scrollbalk naast 'er is een nieuwe poll (die er bijna nooit ook daadwerkelijk IS)' en 'stuur je idee naar' (die ideeën zouden natuurlijk ergens op het forum verzameld moeten worden in plaats van ergens in een mailbox verdwijnen) zou er ook 'discussiëer mee op bunker.fok.nl' voorbij moeten komen.
Je wilt als internetprogramma wel een community, maar daar wil je vervolgens zo min mogelijk aandacht aanbesteden. Als die community die houding zat is is die community gewoon weg natuurlijk. Zo belangrijk zijn we toch niet. We worden toch niet serieus genomen als we massaal roepen dat het DOM is om een feest halverwege af te kappen.
En waarom steek ik er nog tijd en moeite in. morgen weer lekker naar m'n gezin en leuke dingen doen. als dit zo doorgaat ga ik opeens heel veel meer tijd hebben voor andere dingen iig.
Er zijn toch wel aardig wat zaken hier op het forum opgepikt, zelfs regelmatig uit de COS. Maar dat hebben we voornamelijk aan Dementor te danken. Ook maar toeval dat hij zich aanbood daar... anders was er vanuit Bram en Bart denk ik idd weinig gekomen om Fok er goed bij te betrekken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:26 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zeg ik, op een obscure plek. geen hond klikt daar toch? twee aparte knoppen 'FORUM' en 'CHAT' die meteen doorlinken. Op de nieuw ontdekte scrollbalk naast 'er is een nieuwe poll (die er bijna nooit ook daadwerkelijk IS)' en 'stuur je idee naar' (die ideeën zouden natuurlijk ergens op het forum verzameld moeten worden in plaats van ergens in een mailbox verdwijnen) zou er ook 'discussiëer mee op bunker.fok.nl' voorbij moeten komen.
Je wilt als internetprogramma wel een community, maar daar wil je vervolgens zo min mogelijk aandacht aanbesteden. Als die community die houding zat is is die community gewoon weg natuurlijk. Zo belangrijk zijn we toch niet. We worden toch niet serieus genomen als we massaal roepen dat het DOM is om een feest halverwege af te kappen.
En waarom steek ik er nog tijd en moeite in. morgen weer lekker naar m'n gezin en leuke dingen doen. als dit zo doorgaat ga ik opeens heel veel meer tijd hebben voor andere dingen iig.
hi-wait for it-larisch. Ik lach m'n lul uit m'n broek.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:26 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]leuk dingetje mannen!
Ze moesten toch zo per se slapen? Nou ze liggen allemaal diep in slaap.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny dit zijn dingen waar ik niet in de afspreekfase bij was, mijn suggestie, neem ff contact met Bram morgen, lijkt mij betere manier om dingen op te lossen,
om het even interactief te houden,
zullen we de sleutels in het voorraadhok leggen en de sirene ff aan doen? kijken wat er gebeurt?
je vergeet dat we fokkers op de redactie hebben natuurlijk hequote:Op woensdag 6 mei 2009 02:29 schreef Rica het volgende:
Zomaar een idee. Als de fokcrew nu eens een pagina op de bunkersite kreeg om zelf in te vullen? Om eigen content, over de Bunker natuurlijk, op te kunnen zetten? Men kan een selectie uit het forum nemen of columns of andere reacties.
Nu wordt die hele "community" pagina op de bunkersite alleen gevuld met twee links, verder niks.
En fok als de community heeft dan natuurlijk het recht er neer te zetten wat men wil.
ik denk dat ze wakker worden. en je wilde ze juist laten slapen. oftewel; dom idee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:29 schreef ditisHuub het volgende:
zullen we de sleutels in het voorraadhok leggen en de sirene ff aan doen? kijken wat er gebeurt?
die geen linkjes naar fok mogen plaatsen in de berichtenquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
je vergeet dat we fokkers op de redactie hebben natuurlijk he
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja en toen gingen we (conform poll) eten jatten, dat was niet leuk genoeg, toen hebben we ze aan het fokking bed vastgeketend, daar moeten ze ook los van, nu loop je het risico dat dat om 4:30 gebeurt en is er bijna niemand die ernaar kijktquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ze moesten toch zo per se slapen? Nou ze liggen allemaal diep in slaap.
ja maar dan nu meteen. wij zitten hier als streamers al even op te wachtenquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny dit zijn dingen waar ik niet in de afspreekfase bij was, mijn suggestie, neem ff contact met Bram morgen, lijkt mij betere manier om dingen op te lossen,
Nou en.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja hallo lampie, wel goed lezen, er werd mij door danny gevraagd als streamer naar mijn meningquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja 1 mening en je was niet eens streamer vanavond maar regie/redactie.
Je argument om het feest af te breken was dat ze morgen fit moeten zijn mdat de kijker volgens jou geen slapende mensen wil.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:29 schreef ditisHuub het volgende:
Aan de andere kant, als je doordeweeks een feest gaat houden voor een handvol streamers, dan voelen die andere betalende kijkers zich weer bekocht en vragen zich misschien af waarom ze zoiets niet in het weekend doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan had je er nog een tray bier een een zakkie wiet in moeten gooien.
Leg maar een fucking stompe zaag in dat voorraadhok. Die sleutels niet meer terug geven. Hadden ze er maar beter op moeten passen. Sterker nog, ze gaan iemand verdenken als ze ze niet terug kunnen vinden. Dat geeft wel leuk rumoer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny, loop nou niet tegen mij te miepen, ik weet zulk soort dingen niet, neem het ff op met Bram, is toch veel makkelijker en directer?quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:31 schreef Danny het volgende:
[..]
die geen linkjes naar fok mogen plaatsen in de berichten
ow, ik keek al vanaf 0:15 niet meer hoor. maar ik vind 't vrij dom klinken als je eerst roept dat ze moeten slapen en ze nu met een sirene wakker wilt maken. Dat hele herriegedoe begint al best een baard te krijgen en da's knap na een week.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:31 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja en toen gingen we (conform poll) eten jatten, dat was niet leuk genoeg, toen hebben we ze aan het fokking bed vastgeketend, daar moeten ze ook los van, nu loop je het risico dat dat om 4:30 gebeurt en is er bijna niemand die ernaar kijkt
Net nu je iedereen over de zeik hebt en als enige weerwoord hebt 'ze moeten slapen' wil je ze wakker maken. Echt geniaal ben jij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:31 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja en toen gingen we (conform poll) eten jatten, dat was niet leuk genoeg, toen hebben we ze aan het fokking bed vastgeketend, daar moeten ze ook los van, nu loop je het risico dat dat om 4:30 gebeurt en is er bijna niemand die ernaar kijkt
Je hebt de beslissing de boel af te breken gemaakt op wat jij vond, niet wat de rest van de streamers vonden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:32 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja hallo lampie, wel goed lezen, er werd mij door danny gevraagd als streamer naar mijn mening
ja, die sleutels blijven weg, maar we hebben het over de handboei sleutels waar ze nu mee aan het bed zijn vastgeketendquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Leg maar een fucking stompe zaag in dat voorraadhok. Die sleutels niet meer terug geven. Hadden ze er maar beter op moeten passen. Sterker nog, ze gaan iemand verdenken als ze ze niet terug kunnen vinden. Dat geeft wel leuk rumoer.
Luisteren is niet je sterkste punt he, jaag vooral je eigen agenda er doorheen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:34 schreef ditisHuub het volgende:
jo, goed opletten, en cappen voor de streamverslagen
je komt eerst binnen als regie zijnde om ons voor gek te verklaren, vervolgens meld je opeens dat je op persoonlijke titel spreekt. Ik begin een beetje in de war te raken. Morgen ben ik er niet. overmorgen ws ook niet. komt wel een keer. Ik zeg hier niets waar niet al honderd keer op is aangedrongen. Dan kunnen we wel blijven overleggen, maar mijn geduld raakt een keer op en het lijkt me niet verstandig als ik in deze gemoedstoestand bram ga spreken. En ook niet om door te posten. laptop gaat nu dan ook uit want dit gaat anders compleet verkeerd aflopen en dat vind ik dan vooral jammer voor de FOK!kers die hun fokking best hebben gedaan en nog steeds dagelijks doen voor de bunker, zonder daar iets voor terug te zien of willen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny, loop nou niet tegen mij te miepen, ik weet zulk soort dingen niet, neem het ff op met Bram, is toch veel makkelijker en directer?
Wat heeft ruzie maken nou voor zin? Dat levert alleen nog maar meer frustratie op. Daarnaast, het is hun programma, we zijn niet verplicht om te kijken en als zij de kijker niet serieus nemen dan is dat hun zaak, en aan ons de beslissing om daar al dan niet consequenties aan te verbinden. Vwb die afwijkende meningen, zoals ik al eerder zei, ik denk niet dat ze FOK! of de mensen die er posten begrijpen. (en dan met name de intenties van de posts die er staan)quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:29 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zou ook nog een keer gaan, maar ik zou hier beslist niet tegen kunnen en daar keihard ruzie maken over dit soort beslissingen. En ik geloof niet dat een afwijkende mening erg wenselijk is.
Dat had je dan misschien niet moeten doen. Nu weten ze dat jullie zijn bezig geweest. Bij het enkel verwijderen van de sleutels hadden ze misschien Pim verdacht als dader.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, die sleutels blijven weg, maar we hebben het over de handboei sleutels waar ze nu mee aan het bed zijn vastgeketend
Geef even door aan Bram dat hij de slogan YOU CONTROL DE BUNKER morgen verandert in HUUB CONTROLS THE BUNKER BECAUSE HE IS FUCKING BORINGquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:34 schreef ditisHuub het volgende:
jo, goed opletten, en cappen voor de streamverslagen
hallo word ik ook nog gehoord of is het beter om af te sluiten want dit is kut.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:33 schreef Danny het volgende:
[..]
ow, ik keek al vanaf 0:15 niet meer hoor. maar ik vind 't vrij dom klinken als je eerst roept dat ze moeten slapen en ze nu met een sirene wakker wilt maken. Dat hele herriegedoe begint al best een baard te krijgen en da's knap na een week.
Lid worden en je bent Fokker.Wanneer is iemand een echte Fokker.Niemand weet dat.Er zijn altijd mensen die belangrijker dan de (paus willen zijn) Ook op Fok en bunkerredactie. Met alle respect voor de vrijwilligers .Mijn mening.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:30 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hallo word ik ook nog gehoord of is het beter om af te sluiten want dit is kut.
zeg dan gewoon dat jullie me niet velen. niet dat jullie dan van me af zijn. ik heb ten slotte ook betaald om te zien wie dit gaat winnen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:39 schreef Coos het volgende:
Ik ga slapen want om half acht gaat die kettingzaag hier weer naast me liggen ronken.
wat wil je zeggen dan? enne, ik zie geen cent van wat je betaalt hoor. daarvoor moet je bij enjoymedia zijn. Maar je verhaal doen mag altijd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hallo word ik ook nog gehoord of is het beter om af te sluiten want dit is kut.
zeg dan gewoon dat jullie me niet velen. niet dat jullie dan van me af zijn. ik heb ten slotte ook betaald om te zien wie dit gaat winnen
dat kan helemaal niet. huub zit al heel lang in de tv namelijk en die weet heus wel hoe het moet...quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:40 schreef Maanvis het volgende:
GENIAAL! De bewoners negeren de sirene en de telefoon gewoon. Huub's grapje FAALT jammerlijk
en wordt blijkbaar gepwnd omdat ze niet wakker worden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:41 schreef Espabilado het volgende:
(Huub gaat iedereen wakker maken voor zn eigen lolletje)
COS = Commentaar Op de Streams.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:42 schreef BobbyRond het volgende:
Zullen we de COS de COS laten en de discussie naar een nieuwe topic verplaatsen?
Kunnen de mensen die oprecht om de streams kunnen lachen hier posten
Na 10x sirene en telefoon en Pim die zn bed uit moet komen zodat die ze kan roepen dat ze aan de telefoon moeten komen werkt de grap.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:42 schreef Danny het volgende:
[..]
en wordt blijkbaar gepwnd omdat ze niet wakker worden?
Mee eens, maar gaat jullie discussie nog over de streams?quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:43 schreef Danny het volgende:
[..]
COS = Commentaar Op de Streams.
Daar hoort ook negatief commentaar bij natuurlijk.
Welkom op FOK! chocofan!quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:43 schreef ChocoFan het volgende:
hallo fokkers ik ben nieuw op jullie forum maar ik lees al jaren, ik ben een behoorlijke stream freak maar post eigenlijk nooit. maar ik wil nu toch ff zeggen dat ik het top vind. en met de ervaring van bart en huub en bram en alle anderen en de fokkers die ook al jaren streams volgen en begeleiden vind ik dat live streaming steeds beter wordt. lang leven de technologie en ik zeg ik hou d´r van voor altijd live stream programma´s. en verzin maar raak. de mensen zijn volwassen dus moeten het in kunnen schatten. hadden ze zich maar beter moeten verdiepen in de streamwereld.
sorry voor mijn eerste lange stukje. don´t kill me
hartelijk welkomquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:43 schreef ChocoFan het volgende:
hallo fokkers ik ben nieuw op jullie forum maar ik lees al jaren, ik ben een behoorlijke stream freak maar post eigenlijk nooit. maar ik wil nu toch ff zeggen dat ik het top vind. en met de ervaring van bart en huub en bram en alle anderen en de fokkers die ook al jaren streams volgen en begeleiden vind ik dat live streaming steeds beter wordt. lang leven de technologie en ik zeg ik hou d´r van voor altijd live stream programma´s. en verzin maar raak. de mensen zijn volwassen dus moeten het in kunnen schatten. hadden ze zich maar beter moeten verdiepen in de streamwereld.
sorry voor mijn eerste lange stukje. don´t kill me
nou wat dan PC eend ik word hier helemaal door gedraaid van kom help mij, en sluit je aan bij mijquote:
inmiddels wel weer. nou ja, ik lever nu COCOS (Commentaar Op het Commentaar Op de Streams). Dat omdat de streams al een tijdje uit staan hierquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:44 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Mee eens, maar gaat jullie discussie nog over de streams?
Als ik enig idee heb waar het over gaat, ben ik de eerstequote:Op woensdag 6 mei 2009 02:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nou wat dan PC eend ik word hier helemaal door gedraaid van kom help mij, en sluit je aan bij mij
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nou wat dan PC eend ik word hier helemaal door gedraaid van kom help mij, en sluit je aan bij mij
Op zichzelf is het een leuke actie en zou er normaal om lachen maar het is niet anders dan dat Huub met zn eigen agenda bezig is en dat kan ik echt niet waarderen. Eerst iedereen over zeik krijgen met feestje afkappen, als enige reden aanvoeren dat ze moeten slapen, en nu voor zn eigen geintje wel iedereen weer wakker maken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:45 schreef rooie3 het volgende:
Het is ook een leuk grapje,hier hou ik nou wel van.
COCOS moet kunnen maar mijn COCLFDCOCOSL (Commentaar op Commentaar Leverende FOK!kers Die Commentaar Op het Commentaar Op de Streams Leveren) moet dan ook mogen, toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:46 schreef Danny het volgende:
[..]
inmiddels wel weer. nou ja, ik lever nu COCOS (Commentaar Op het Commentaar Op de Streams). Dat omdat de streams al een tijdje uit staan hier
zeker welquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
COCOS moet kunnen maar mijn COCLFDCOCOSL (Commentaar op Commentaar Leverende FOK!kers Die Commentaar Op het Commentaar Op de Streams Leveren) moet dan ook mogen, toch?
nee dat is zo, ik mag toch ook mijn mening uiten en als het jouw niet sint kan je mij toch anders ook ten allen tijde bannen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:40 schreef Danny het volgende:
[..]
wat wil je zeggen dan? enne, ik zie geen cent van wat je betaalt hoor. daarvoor moet je bij enjoymedia zijn. Maar je verhaal doen mag altijd.
Net als ik wil gaan slapenquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:51 schreef Maanvis het volgende:
Bobby, let een beetje op he. Zodra Danny een smiley achter elke zin zet wordt ie pas echt gevaarlijk!
eens, hoe kinderachtig misschien ook, maar wij liggen hier echt in een deukquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:46 schreef BobbyRond het volgende:
Nu mis ik de regie-cam meer dan ooit... Dit waren legendarische beelden geweest!
*noted*quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:51 schreef Maanvis het volgende:
Bobby, let een beetje op he. Zodra Danny een smiley achter elke zin zet wordt ie pas echt gevaarlijk!
het is maar goed dat ik niet kijk want anders had ik me waarschijnlijk doodgelachen om deze geniale, nooit eerder vertoonde grap. Ik zeg zet 't op youtube en we kijken de komende 18 dagen alleen daar nog maar naarquote:
is ook zo inconsistent als de hel,quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:52 schreef BobbyRond het volgende:
Oh god, wat word ik hier melig van zeg hahahaha
Ben het wel eens met de inconsistentie van een party crashen voor de slaap en dan nu wekken om een geintje.
Gaat die cam er nog komen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
eens, hoe kinderachtig misschien ook, maar wij liggen hier echt in een deuk
enne Danny, we drinken nog wel een keer een biertje toch?
Bunker 2 regie, count me in!quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
is ook zo inconsistent als de hel,
wij wilden alleen even wat eten jatten, maar dat was te saai, toen hebben we ze vastgeketend, maar goed dan moeten ze ook weer los toch, ach, we doen ons best voor leuke streams, en dit vind ik echt wel lachen
we hebben gisterennacht het hele redactie kantoor verplaatst na een kamer naast het oude, maar ik hoorde dementor vandaag dat ie hem ging installerenquote:
ik wil je heus wel vertellen waar het over gaat mocht jij me bij mij aansluitenquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik enig idee heb waar het over gaat, ben ik de eerste![]()
maar het gaat om de kijkers.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:52 schreef ditisHuub het volgende:
eens, hoe kinderachtig misschien ook, maar wij liggen hier echt in een deuk
geen flauw idee. hangt er denk ik vanaf of ik nog daarheen kom, maar die kans neemt fors af de laatste paar uur. maar ik sta er niet negatief tegenover. Je mag dan een tv-maker van lik m'n anus zijn, maar bier is altijd goed he.quote:enne Danny, we drinken nog wel een keer een biertje toch?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wij wilden alleen even wat eten jatten, maar dat was te saai, toen hebben we ze vastgeketend, maar goed dan moeten ze ook weer los toch, ach, we doen ons best voor leuke streams, en dit vind ik echt wel lachen
beter dan nietsquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de cam op de REGIE bedoelen we denk ik. niet op de redactie. Dus op de bar, richting de plasma's en joysticks.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
we hebben gisterennacht het hele redactie kantoor verplaatst na een kamer naast het oude, maar ik hoorde dementor vandaag dat ie hem ging installeren
Geinigquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
we hebben gisterennacht het hele redactie kantoor verplaatst na een kamer naast het oude, maar ik hoorde dementor vandaag dat ie hem ging installeren
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Coos het volgende:
[..]
door de streamer, heb je ooit interactievere streams gezien dan dit? ach, laat maar, blijf nog lekker even kijken, ik ben in de regie met de rest van het team, is een beetje lonely hier in t redactie kantoor adios!quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie heeft bepaald dat het programma op zo'n ontiegelijke manier gestuurd moet worden?
En je argument dat ze morgen overdag duf als de nete zijn geldt ineens niet meer?quote:
ik heb werkelijk geen flauw idee wat je zegt. je weet dat niemand je begrijpt??quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee was het maar zo'n feest, maar geloof mij dat heb ik jaren ervaren, nu jij nog
Ik had het normaal hilarisch gevonden maar de manier waarop de hele avond verlopen is strookt er gewoon niet mee. De hele manier waarop huub dit doet is gewoon walgelijk. Je zou er maar zo een in een groep hebben he... denkt alleen aan z'n eigen lol.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:52 schreef BobbyRond het volgende:
Oh god, wat word ik hier melig van zeg hahahaha
Ben het wel eens met de inconsistentie van een party crashen voor de slaap en dan nu wekken om een geintje.
nee, dat was het idee achter het stoppen, toen kwam het eten jatten, dat was niet leuk genoeg, toen bedachten we dit, en toen bedachten we ons, hmmm moeten ze ook weer los, dus kwamen wem et dit.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
En je argument dat ze morgen overdag duf als de nete zijn geldt ineens niet meer?
Als ik de streamer mag geloven zou het juist nog interactiever worden dan ditquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
door de streamer, heb je ooit interactievere streams gezien dan dit?
? denk je echt dat omdat ik hier post dat ik hier alle beslissingen maak? er is meer in de wereld dan user zijn op FOK hoor! we staan hier met een heel team, op dit moment nog 6 mensen, en die komen allemaal met ideeen en Bram heeft het laatste woordquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik had het normaal hilarisch gevonden maar de manier waarop de hele avond verlopen is strookt er gewoon niet mee. De hele manier waarop huub dit doet is gewoon walgelijk. Je zou er maar zo een in een groep hebben he... denkt alleen aan z'n eigen lol.
Eerst roepen dat er wat gedaan moet worden, vervolgens doen ze wat en is het weer niet goedquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
En je argument dat ze morgen overdag duf als de nete zijn geldt ineens niet meer?
en hoeveel ik ook van jullie hou, ja ook van jou Danny, nu ga ik echt, echt kappen met FOK, nog ff de regie in en dan paar uurtjes pitten, morgen is het weer vroeg dagquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst roepen dat er wat gedaan moet worden, vervolgens doen ze wat en is het weer niet goed
Jullie krijgen een tonvol kritiek over een beslissing/aktie en door dan zo'n aktie er na te doen die tegelijk de hele 'reden' voor jullie eerdere aktie onderuit haalt zeggen jullie niks anders dan 'blablabla dikke schijt aan jullie... heuj ik weet wat leuks..'quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
? denk je echt dat omdat ik hier post dat ik hier alle beslissingen maak? er is meer in de wereld dan user zijn op FOK hoor! we staan hier met een heel team, op dit moment nog 6 mensen, en die komen allemaal met ideeen en Bram heeft het laatste woord
Hij / zij heeft al jaren stoned zijn achter de rug, nu die ander nog... I guess...quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:58 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen flauw idee wat je zegt. je weet dat niemand je begrijpt??
Mazzel Hupert, al met al ben ik, als kijker, helemaal niet zo ontevredenquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
en hoeveel ik ook van jullie hou, ja ook van jou Danny, nu ga ik echt, echt kappen met FOK, nog ff de regie in en dan paar uurtjes pitten, morgen is het weer vroeg dagthnx all
het is beter voor mij nu te stoppen na een fles wijn te hebben verorberd, alleen weet niet of ik het nu kan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:58 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen flauw idee wat je zegt. je weet dat niemand je begrijpt??
Ja, daar zit dan ook geen logica in. Het zou voor ons streamers wel fijn zijn als er een soort van agenda is waarop we kunnen zien óf en hoe laat er nog iets op de rol staat voor de komende dag/nachtquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je kunt dan wel stinkend je best doen, maar eerst stuur je alle kijkers om 00:00 weg, want iedereen gaat slapen. En vervolgens ga je om 03:00 je best doen om tv te maken, als er bijna geen kijkers meer zijn. Wat daar nou de logica van is, ontgaat me een beetje.
2 uur later als iedereen slaapt jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst roepen dat er wat gedaan moet worden, vervolgens doen ze wat en is het weer niet goed
quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
2 uur later als iedereen slaapt ja
Alsof je in de disco bent en lekker danst, de muziek uitgooit en 2 uur later iedereen weer opbelt, kom we draaien zo nog een toegift
dat is zeker wel een goed plan, die nemen we mee!quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, daar zit dan ook geen logica in. Het zou voor ons streamers wel fijn zijn als er een soort van agenda is waarop we kunnen zien óf en hoe laat er nog iets op de rol staat voor de komende dag/nacht
Bobby, dit zijn RLS die hards, die weten dat wel hoorquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:09 schreef BobbyRond het volgende:
Genoeg posters nu online, genoeg caps voor de mensen die het gemist hebben en genoeg omzet voor de koffiefabrikanten, omdat streamers nu inzien dat ze nooit 'rustig kunnen gaan slapen'
Daar hou ik je overquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:06 schreef Espabilado het volgende:
Waar dit gewoon puur mee te vergelijken is:
Paar balletjes die de sfeer op een feest helemaal gaan vergallen, echt helemaal. En dan vervolgens zelf de lolbroeken uit gaan handen en zelf de enigen zijn die het grappig vinden. En iedereen die ze met blikken die kunnen doden aankijkt... en lol dat ze hebben.
Zeer irritant gedrag.
Laatste wat ik er over gezegd heb.
Manu hoe is het?quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:16 schreef Manu82 het volgende:
echte streamers hebben de streams toch 24/7 aan
Huub, als ze slapen die handboei weer vastmaken en dan worden ze in de ochtend zelf wel wakkerquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Bobby, dit zijn RLS die hards, die weten dat wel hoor
nou eigenlijk wel behalve dan wat we schijt aan jullie hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:02 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Jullie krijgen een tonvol kritiek over een beslissing/aktie en door dan zo'n aktie er na te doen die tegelijk de hele 'reden' voor jullie eerdere aktie onderuit haalt zeggen jullie niks anders dan 'blablabla dikke schijt aan jullie... heuj ik weet wat leuks..'
quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Bobby, dit zijn RLS die hards, die weten dat wel hoor
huubke, ga nou gewoon naar de Regie jongen. Deze avond was een treincrash. Klaar nu.quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou eigenlijk wel behalve dan wat we schijt aan jullie hebben
zou ook kunnen betekenen dat we naar jullie luisteren ipv de mensen te laten gaan slapen
quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:29 schreef BobbyRond het volgende:
Ik = weg
Tot morgen lui!
Op de COS teruglezen wie van Peter en Jeroen de alfa-male is
Ik ga al... Dat zie je toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:14 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
redactie@thebunkeronline.tv
Anywayz, ik ga echt slapen!
Ciao allen!
Lobby
Nee, je kijkt naar wat jij leuk vindt. Jij vond het feestje saai, wat de streamers niet vonden, dus je kapt het af. Je wil weer frisse deelnemers morgen dus je treitert ze wakker om half drie snachts. Dat is niet luisteren naar de kijker, dat is gewoon je eigen verveling botvieren op een product waar de kijkers voor betalen. Jij als regie staat in dienst van de kijker, niet andersom.quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou eigenlijk wel behalve dan wat we schijt aan jullie hebben
zou ook kunnen betekenen dat we naar jullie luisteren ipv de mensen te laten gaan slapen
Yep, verslaafdquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga al... Dat zie je toch?
Ik vind die verschil van opvattingen tussen de makers en "de community" wel goed. Dat houdt de zaak scherp.quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
huubke, ga nou gewoon naar de Regie jongen. Deze avond was een treincrash. Klaar nu.
Je zou denken dat het mijn RLS was, we zijn hier met zijn allen euqal to others, met Bart en uiteindelijk Bram met het laatste woord, maar goed, welterusten altijd zo vrolijke Stefan!quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, je kijkt naar wat jij leuk vindt. Jij vond het feestje saai, wat de streamers niet vonden, dus je kapt het af. Je wil weer frisse deelnemers morgen dus je treitert ze wakker om half drie snachts. Dat is niet luisteren naar de kijker, dat is gewoon je eigen verveling botvieren op een product waar de kijkers voor betalen. Jij als regie staat in dienst van de kijker, niet andersom.
Maar niet door de streamquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:22 schreef isa2006 het volgende:
Al met al heb ik een leuke nacht weer gehad hier op FOK.
deel 1 eens! daarom lees ik ook en reageer ik op de kritieken (en nemen we veel mee)quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:23 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik vind die verschil van opvattingen tussen de makers en "de community" wel goed. Dat houdt de zaak scherp.
Daarom zou het ook goed zijn als we die community pagina op de bunkersite krijgen.
Ja jij zit ook dicht bij het vuur. Noem het iig even als je wilt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:25 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
deel 1 eens! daarom lees ik ook en reageer ik op de kritieken (en nemen we veel mee)
over dat tweede, Danny neem het op met Bram!
nou met jou kan ik praten, ben nu al uit geweest met de hond en kom toch weer kijken terwijl ik al in mijn waterbed nu ligquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:16 schreef Manu82 het volgende:
echte streamers hebben de streams toch 24/7 aan
Op dit moment wel goed, na het ontbijt weer slapen denk ikquote:
ben jij der di ook?quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:24 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Je zou denken dat het mijn RLS was, we zijn hier met zijn allen euqal to others, met Bart en uiteindelijk Bram met het laatste woord, maar goed, welterusten altijd zo vrolijke Stefan!
Nou ... een hoop minder tekst lezenquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:50 schreef peperklipje het volgende:
Heel mooi Dottey. Wat moesten ze toch zonder jou
het is na te lezenquote:
of op de vorige bladzijdequote:
Eigenlijk zouden ze natuurlijk streams moeten nemenquote:Op woensdag 6 mei 2009 03:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou ... een hoop minder tekst lezen![]()
tis maar dat ik het ook doe voor de radio "kijkers"
En daar komt ze nu pas meequote:Op woensdag 6 mei 2009 03:58 schreef Dottey het volgende:
was iets voor PM en niet voor hier in COS ben ik van mening
Dat hebben de meeste ook.. maar niet iedereen zit er 24/7 op.quote:Op woensdag 6 mei 2009 03:59 schreef peperklipje het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze natuurlijk streams moeten nemen
Ja ik was druk..quote:
Overvloedig en saai?quote:Op woensdag 6 mei 2009 04:00 schreef Dottey het volgende:
uhuh bobby![]()
gelukkig tik je net zoals je praat
nee hoor. Ik zal daar eens kijkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 04:02 schreef Dottey het volgende:
of doelde jij nou op de mensen van hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |