abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68716735

geniaal
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:49:13 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68716736
hopelijk plaatst huubke in dit topique de cijfers van het aantal streamers per tijd
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:49:46 #4
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68716740
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:42 schreef Maria44 het volgende:
Dat feestje was niet spontaan, daarom de irritatie. Er komt een brief bij de drank dat de streamers dit willen met een soort van 'hint' dat ze met strip-spelletjes meer streamvriendjes zouden maken. En ze moesten (!!) veel eten van te voren.
Dan ga je er toch wel een heeeeel klein beetje vanuit dat ze mogen feesten tot de wat latere uurtjes?
Daar heb je wel een punt idd. Het maakte een te geforceerde indruk. Drank erin, hoedjes op, een pak kaarten en instucties met hoe ze punten bij de streamers konden scoren.

Ik zou eenvoudig de bier en de wijn er neerzetten met een kaartje erbij "geniet ervan". Laat ze het verder zelf doen en er iets van maken of niet.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_68716743
Huub en Bram samen op roofpad.I
s te hopen dat er geen ketchup is.
pi_68716751
Hey, maar is er nou nog een feestje bij de Bunkerredactie op de laatste dag?
pi_68716753
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:43 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Maar morgen wacht ze wel weer een dag zonder luxe,haast geen koffie en licht.Ik snap best wel dat Bart enz meer medeleven met de overlevers hebben dan wij.Hun zijn toch verantwoordelijk voor hun gestel.
wtf, de bewoners zijn allen volwassenen, die zelf wel weten wanneer ze er beter aan doen hun rust te pakken.. zij wilden juist dolgraag een goed feestje. Ze krijgen er juist energie van. De feiten:

- Marielin riep daar echt aan toe te zijn na 24 uur in de isoleer
- Allen als een kind zo blij toen de drank kwam
- Amber vond het weer helemaal leuk zo, leefde weer helemaal op
- De vorige drankavond was voor Renate haar enige hoogtepunt waar ook zij het weer even zag zitten
- Alle bewoners niet blij toen het afgekapt werd, wilden door, dan nog maar een dansje op zn minst etc.

het houdt ze dus juist enthousiast om het 25 dagen vol te houden. Ze gaan anders juist dood van verveling en gaan liever naar huis.

Maar nee, goede keuze man om zowel hun als de kijker te naaien voor 1.5 uur meer slaap zodat ze morgen weer een kaartenhuis kunnen gaan bouwen of whatever.

Nee, voor een puzzel mogen ze wel een nacht doortrekken...
pi_68716767
hoop wel dat er een beetje leuke caps zijn van net

Bram en ik hebben net uit hun koelkast gegeten en hun melk leeggedronken en op het aanrecht neergezet
pi_68716776
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:52 schreef ditisHuub het volgende:

Bram en ik hebben net uit hun koelkast gegeten en hun melk leeggedronken en op het aanrecht neergezet
Waarom pak je nu dat sleuteltje niet weg van die ketting
pi_68716778
quote:

Hilarisch. Ga je ook nog een sok jatten?
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:54:23 #11
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716782
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:50 schreef rooie3 het volgende:
Huub en Bram samen op roofpad.I
s te hopen dat er geen ketchup is.
ook zoiets kinderachtigs. 'we gaan stiekem hun spullen jatten'.
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:51 schreef Espabilado het volgende:
ja, daar zat ik ook al voor wakker. ook toen zou er heel wat gebeuren. Krijg je eerst 20 minuten takkeherrie en vervolgens een legpuzzel. Was ook zo'n 'ik ga slapen' moment.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68716783
quote:

Bleef Bram wel van de ketchup af
pi_68716789
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:51 schreef Espabilado het volgende:

[..]

wtf, de bewoners zijn allen volwassenen, die zelf wel weten wanneer ze er beter aan doen hun rust te pakken.. zij wilden juist dolgraag een goed feestje. Ze krijgen er juist energie van. De feiten:

- Marielin riep daar echt aan toe te zijn na 24 uur in de isoleer
- Allen als een kind zo blij toen de drank kwam
- Amber vond het weer helemaal leuk zo, leefde weer helemaal op
- De vorige drankavond was voor Renate haar enige hoogtepunt waar ook zij het weer even zag zitten
- Alle bewoners niet blij toen het afgekapt werd, wilden door, dan nog maar een dansje op zn minst etc.

het houdt ze dus juist enthousiast om het 25 dagen vol te houden. Ze gaan anders juist dood van verveling en gaan liever naar huis.

Maar nee, goede keuze man om zowel hun als de kijker te naaien voor 1.5 uur meer slaap zodat ze morgen weer een kaartenhuis kunnen gaan bouwen of whatever.

Da's toch nie normaal. Da's toch niet te geleuven?

OK, fuck it... nu ga ik echt slapen
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:54:52 #14
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716790
quote:

hoe bedenk je 't
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:55:26 #15
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68716795
ik snap er niks van, we worden hier aan banden gelegd waar ik totaal geen zin in heb, denkend ook aan de overlevers die ook zin hebben in een feestje door te halen dat ze al zo vaak hebben aangegeven maar nee hoor. weer worden ze strak getrokken hoe moet zij zich nu nog zien te profileren
pi_68716798
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:54 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Hilarisch. Ga je ook nog een sok jatten?
Of stiekum lege blikjes aan hun been binden?
pi_68716799
dus toch..
ik dacht toch echt effe BOE te horen net
hihi is bram weer eten aan het jatten?

was ik net aan het posten
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68716803
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:54 schreef Danny het volgende:

[..]

ook zoiets kinderachtigs. 'we gaan stiekem hun spullen jatten'.

[..]

ja, daar zat ik ook al voor wakker. ook toen zou er heel wat gebeuren. Krijg je eerst 20 minuten takkeherrie en vervolgens een legpuzzel. Was ook zo'n 'ik ga slapen' moment.
Danny je bent denk echt boos.Is slecht voor je hart joh.
Heb me een keer druk om zo,n programma gemaakt.doe ik echt nooit meer.
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:56:32 #19
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716812
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:55 schreef evaxsis het volgende:
ik snap er niks van, we worden hier aan banden gelegd waar ik totaal geen zin in heb, denkend ook aan de overlevers die ook zin hebben in een feestje door te halen dat ze al zo vaak hebben aangegeven maar nee hoor. weer worden ze strak getrokken hoe moet zij zich nu nog zien te profileren
het was belangrijk dat ze vroeg gingen slapen want huub en bram wilden hun melk opdrinken
balen dat ik nou NET de streams had uitgezet. heb ik het gemist. nou, ik zie het morgen wel bij shownieuws
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:56:53 #20
2018 PC eend
relativist
pi_68716820
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Da's veel te hard. Ze hebben goddomme een week de tijd gehad om het te fixen en nog steeds kan iedereen gratis streamen. Als de makers er geen ene flikker om geven om te fixen dat hun streams gratiz bekeken worden waarom zouden wij er dan wel een probleem van maken?
Omdat fok partner is?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_68716821
vervolgens hoorde ik pim en eline dacht ik .. en daarna allemaal gestommel en gepiep.. + toilet.. toch leuk dat ondanks alles de cam op jeroen en peter aangestuurd staat
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68716827
quote:

tering wat een goeie kom op nou man, ga ook lekker slapen joh
pi_68716830
Je kan beter de teletubbies gaan regisseren Huub.
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:57:32 #24
2018 PC eend
relativist
pi_68716835
Hidi
Dit keer geen brother in arms
pi_68716858
Wat doet Peter raar met zijn hoofd.
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:59:19 #26
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68716861
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:56 schreef Danny het volgende:

[..]

het was belangrijk dat ze vroeg gingen slapen want huub en bram wilden hun melk opdrinken
balen dat ik nou NET de streams had uitgezet. heb ik het gemist. nou, ik zie het morgen wel bij shownieuws
wow net of wij ze willen zien flippen omdat er geen melk meer is
of dat we willen ze zien strippen nou uhhhh schiet mij maar lek
pi_68716868
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:57 schreef PC eend het volgende:
Hidi
Wat vindt jij er nu van o eend?
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:01:07 #28
2018 PC eend
relativist
pi_68716876
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:59 schreef Coos het volgende:

[..]

Wat vindt jij er nu van o eend?
Ik vind dat ze veel vroeger hadden moeten slapen

En jij?
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:01:10 #29
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68716879
geef mij een reactie voor de acties?
pi_68716883
Ik had nog 1 koelkast capje weten te maken, maar had eigenlijk gehoopt dat ze de hele koelkast zouden leegroven...

off-topic: Ik heb de COS 56 t/m 62 doorgelezen en ik heb me kostelijk vermaakt... Ik heb geen 10.000 euro gewonnen, maar ik heb wel geleerd dat ik m'n saaie smoel moet houden als ik heb gezopen

Bedankt voor deze levensles!
pi_68716885
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:57 schreef PC eend het volgende:
Hidi
Zoals gewoonlijk kom je weer eens te laat aanfladderen
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:02:06 #32
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68716887
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:59 schreef evaxsis het volgende:

[..]

wow net of wij ze willen zien flippen omdat er geen melk meer is
Morgen om 8 uur zit ik er weer helemaal klaar voor... Peter en Jeroen die helemaal PARA BROTHER worden omdat de MELK OP IS!!! !
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:02:07 #33
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716888
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:55 schreef rooie3 het volgende:

[..]

ik ben beyond boos. voor het gemak vergeet Huub even dat wij ons hier OOK 24/7 de kolere werken voor de bunker. De boel gaande houden, modereren, overleggen, development & design etc. etc. maar er staat niet echt iets tegenover. Op lowlive krijgen de users 5 extra credits. dat systeem is voor FOK! nooit van de grond gekomen. Om maar iets te noemen.
Ik heb het idee dat we (FOK! in het geheel, zowel users als crew) totaal niet serieus worden genomen (en zelfs als 'lastig' worden gezien) en daar kan ik erg slecht tegen. Als ik ERGENS verstand van heb is het hoe je een community moet runnen (ongeacht of je het met me eens bent of niet, we groeien nog steeds) en hoe je op internet met real life soaps moet omgaan (we zijn niet voor niets de grootste). Het is een internet only RLS, maar er heerst nog steeds, zeker vanuit Huub als ik dat vanavond zo eens bekijk, een 'ik ben tv-maker dus jullie moeten je bek houden' houding. Prima, maar waarom ons dan vragen dat community deel voor onze rekening te nemen als je op geen enkele wijze FOK! wil promoten, mensen onze kant op wil sturen of ook maar IETS van ons aan wilt nemen.

Het zal wel. Ik ga ECHT slapen voordat ik dingen ga roepen waar jullie spijt van krijgen.
pi_68716889
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:01 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik vind dat ze veel vroeger hadden moeten slapen

En jij?
Ik denk dat ik net op tijd ben voor de rel.
Maar verder weet ik er niet zoveel vanaf.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:02:45 #35
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68716897
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:55 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dat is een hele goede.. Nooit meer ,nooit meer.Echt niet
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:03:25 #36
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68716907
fladder mij maar gek nu ik gedronken heb en no go heb gehad op deze avond
pi_68716911
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:57 schreef Espabilado het volgende:
Je kan beter de teletubbies gaan regisseren Huub.
Gaan we dom doen?

Bij gebrek aan beter...

*ohw ohw*
pi_68716931
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:01 schreef BobbyRond het volgende:
Ik had nog 1 koelkast capje weten te maken, maar had eigenlijk gehoopt dat ze de hele koelkast zouden leegroven...

off-topic: Ik heb de COS 56 t/m 62 doorgelezen en ik heb me kostelijk vermaakt... Ik heb geen 10.000 euro gewonnen, maar ik heb wel geleerd dat ik m'n saaie smoel moet houden als ik heb gezopen

Bedankt voor deze levensles!
Ja een hoop wistjesdatjes

Moest lachen om je, omdat je zo op een maat van mij lijkt..
looks en praatjes

(overigens had ik die der ook uitgestemd, is ook al zo'n lijmer in een groep)
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:06:03 #39
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68716941
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Danny het volgende:

[..]

ik ben beyond boos. voor het gemak vergeet Huub even dat wij ons hier OOK 24/7 de kolere werken voor de bunker. De boel gaande houden, modereren, overleggen, development & design etc. etc. maar er staat niet echt iets tegenover. Op lowlive krijgen de users 5 extra credits. dat systeem is voor FOK! nooit van de grond gekomen. Om maar iets te noemen.
Ik heb het idee dat we (FOK! in het geheel, zowel users als crew) totaal niet serieus worden genomen (en zelfs als 'lastig' worden gezien) en daar kan ik erg slecht tegen. Als ik ERGENS verstand van heb is het hoe je een community moet runnen (ongeacht of je het met me eens bent of niet, we groeien nog steeds) en hoe je op internet met real life soaps moet omgaan (we zijn niet voor niets de grootste). Het is een internet only RLS, maar er heerst nog steeds, zeker vanuit Huub als ik dat vanavond zo eens bekijk, een 'ik ben tv-maker dus jullie moeten je bek houden' houding. Prima, maar waarom ons dan vragen dat community deel voor onze rekening te nemen als je op geen enkele wijze FOK! wil promoten, mensen onze kant op wil sturen of ook maar IETS van ons aan wilt nemen.

Het zal wel. Ik ga ECHT slapen voordat ik dingen ga roepen waar jullie spijt van krijgen.
hè jee het werd net zo gezellig en dan haak je af...
pi_68716942
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:02 schreef Coos het volgende:

[..]

Je hebt er een neusje voor, eend niet.....die fladdert altijd achter de zaken aan
pi_68716946
Huub breekt weer in... Caps volgen...
pi_68716954
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:05 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ja een hoop wistjesdatjes

Moest lachen om je, omdat je zo op een maat van mij lijkt..
looks en praatjes

(overigens had ik die der ook uitgestemd, is ook al zo'n lijmer in een groep)
Hahaha, je was ook zo fel tegen dat ik er weer in zou gaan

Dan maar posten en cappen...
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:07:32 #43
2018 PC eend
relativist
pi_68716955
quote:

[..]

Nou wij kunnen ook gaan slapen geloof ik
quote:

[..]

pi_68716957
quote:

[..]

ik ben beyond boos.
<knip>

Sla je niet wat door? Je doet toch geen zaken met Huub, maar met Bart en Bram? Huub komt hier gewoon als hulp van ginds even nababbelen, dat is geen officieel kanaal!
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:09:05 #45
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68716974
In ieder geval(de bunker leeft) ,Ik hoop dat alle hardwerkende mensen van dit project en Danny eruit komen..
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_68716977
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:07 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

Hahaha, je was ook zo fel tegen dat ik er weer in zou gaan

Dan maar posten en cappen...
En nog steeds had ik ook geweest als een ander der uit gestemde der weer in zou willen

cam van de stream staat net effe te laag!
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:09:25 #47
2018 PC eend
relativist
pi_68716980
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je hebt er een neusje voor, eend niet.....die fladdert altijd achter de zaken aan
Niks mis met mijn neus
pi_68716983
kom op regie.. cam omhoog!
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:09:40 #49
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716984
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Sla je niet wat door? Je doet toch geen zaken met Huub, maar met Bart en Bram? Huub komt hier gewoon als hulp van ginds even nababbelen, dat is geen officieel kanaal!
dit forum is het OFFICIËLE forum en dus wel DEGELIJK een officiëel kanaal.
pi_68716990
quote:

[..]

Danny heeft hier een punt.
Ik heb vooral de aanloop naar de bunker gelezen en had echt de indruk dat het een soort van samenwerking zou worden. Maar nu blijkt dat Fok vooral het vervoermiddel was. Maar dat gaat zich wreken want Fok doet al 10 jaar in RLS. (oké, bijna 10 jaar) en het is één grote deceptie voor de gemiddelde fokker dat zijn beloofde "aansturing" van de deelnemers verworden is tot een scouts kamp met bijbehorende ongein.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:11:13 #51
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68717006
ik had nooit in gestemd dat ik had moeten gaan slapen. ik was op zeker gaan rellen, deze overlevers zijn veels te meegaand
pi_68717021
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:09 schreef Danny het volgende:

[..]

dit forum is het OFFICIËLE forum en dus wel DEGELIJK een officiëel kanaal.
Jawel, maar je laat je opnaaien door Huub. En die komt hier gewoon als hulp van ginds wat napraten. Hij is niet het officiële kanaal voor De Bunker, dat zijn Bart en Bram.
pi_68717022
Dat is dan wel weer een melige, zo te zien zijn Peter en Jeroen aan het bed vastgeketend nu
pi_68717026
dit is zo FOK!king geniaal hahahahah
pi_68717027
ff printscreentjes opslaan
pi_68717029
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:12 schreef Espabilado het volgende:
Dat is dan wel weer een melige, zo te zien zijn Peter en Jeroen aan het bed vastgeketend nu
zo beter?

ff voor de informatie, ik post hier altijd op PERSOONLIJKE titel en niet namens Bart Bram de Bunker, Talpa of wie dan ook
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:13:36 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68717031
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jawel, maar je laat je opnaaien door Huub. En die komt hier gewoon als hulp van ginds wat napraten. Hij is niet het officiële kanaal voor De Bunker, dat zijn Bart en Bram.
Bart en Bram posten hier niet en dat lijkt me ook geen goed idee, dit is niets voor hun.
Een gedicht over Maanvis
pi_68717037
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:14:26 #59
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717042
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:09 schreef Coos het volgende:

[..]

Danny heeft hier een punt.
Ik heb vooral de aanloop naar de bunker gelezen en had echt de indruk dat het een soort van samenwerking zou worden. Maar nu blijkt dat Fok vooral het vervoermiddel was. Maar dat gaat zich wreken want Fok doet al 10 jaar in RLS. (oké, bijna 10 jaar) en het is één grote deceptie voor de gemiddelde fokker dat zijn beloofde "aansturing" van de deelnemers verworden is tot een scouts kamp met bijbehorende ongein.
ik ben er zelfs nog 3 dagen gaan zitten. dat was ook niet mijn eigen idee hoor. achteraf heb ik me wel vermaakt, maar ik heb een hekel aan camera's (tenzij ik 'm in m'n hand heb) en hou niet van aandacht. Ik heb niets met bekende nederlanders, dat zal me werkelijk worst zijn. Kortom; ik had er feitelijk niets te zoeken, maar het was goed voor de bunker en goed voor FOK!. (dat het voor mijzelf weleens ERG vervelend had kunnen uitpakken - zie renate's onthaal - wist ik natuurlijk wel, maar hej, we zijn contentpartner en daar moet je wat voor over hebben).
en ja ik moet gaan slapen, maar adrenaline's a bitch.
pi_68717044
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

zo beter?

ff voor de informatie, ik post hier altijd op PERSOONLIJKE titel en niet namens Bart Bram de Bunker, Talpa of wie dan ook
Het is een leuke actie maar de blunder van vannacht maken jullie niet zo eenvoudig goed hoor.
pi_68717056
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:14 schreef Danny het volgende:

[..]

ik ben er zelfs nog 3 dagen gaan zitten. dat was ook niet mijn eigen idee hoor. achteraf heb ik me wel vermaakt, maar ik heb een hekel aan camera's (tenzij ik 'm in m'n hand heb) en hou niet van aandacht. Ik heb niets met bekende nederlanders, dat zal me werkelijk worst zijn. Kortom; ik had er feitelijk niets te zoeken, maar het was goed voor de bunker en goed voor FOK!. (dat het voor mijzelf weleens ERG vervelend had kunnen uitpakken - zie renate's onthaal - wist ik natuurlijk wel, maar hej, we zijn contentpartner en daar moet je wat voor over hebben).
Danny, ik denk dat FOK en een programama als the Bunker prima samengaan, t gaat toch ook prima so far? Veel posts, veel streamers, veel stemmers, en het is alleen maar groeiende, nog te vroeg voor een juiste evoluatie, maar so far so good toch?
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:16:34 #62
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717060
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

zo beter?

ow, zou je dan gewoon op de streams kunnen reageren in plaats van vanuit je regieperspectief en eerlijk kunnen zeggen hoe JIJ de stream van vanavond hebt ervaren? Was het een mooie afronding van de dag? Even als kijker he. Niet als 'de bewoners moeten morgen weer vroeg op'...
pi_68717061
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:14 schreef Danny het volgende:

[..]

Gaat maar legge
pi_68717062
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bart en Bram posten hier niet en dat lijkt me ook geen goed idee, dit is niets voor hun.
Ik zie dat wel wat rooskleuriger. Fok! heeft profijt, want er wordt schijnbaar flink gepost en ja, de Bunker lift mee met Fok!. Het is toch echt wel win-win. Bart en Bram zitten in een leerproces en rennen zich vermoedelijk ook de benen uit het lijf.

Voor mijn gevoel, ik riep dat gisteren al, is er niet genoeg echt hard afgetikt. Gewoon om tafel met een pot bier en zaken afhandelen.
pi_68717064
Ik voel een 'tonight we dine in hell'-moment aankomen...
pi_68717068
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:18:01 #67
2018 PC eend
relativist
pi_68717070
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist beter als Bart, die hier toch al een tijd komt, weer meer gaat posten
Want Dementor wekt ook wat wrevel hier en daar geloof ik
pi_68717075
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik zie dat wel wat rooskleuriger. Fok! heeft profijt, want er wordt schijnbaar flink gepost en ja, de Bunker lift mee met Fok!. Het is toch echt wel win-win. Bart en Bram zitten in een leerproces en rennen zich vermoedelijk ook de benen uit het lijf.

Voor mijn gevoel, ik riep dat gisteren al, is er niet genoeg echt hard afgetikt. Gewoon om tafel met een pot bier en zaken afhandelen.

het eerste gedeelte ben ik het totaal mee eens, en het tweede, daar ga ik niet over en weet ik ook niets van af
pi_68717078
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:18 schreef PC eend het volgende:

[..]

Het lijkt mij juist beter als Bart, die hier toch al een tijd komt, weer meer gaat posten
meer mensen zijn altijd welkom!
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:19:25 #70
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717086
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:16 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Danny, ik denk dat FOK en een programama als the Bunker prima samengaan, t gaat toch ook prima so far? Veel posts, veel streamers, veel stemmers, en het is alleen maar groeiende, nog te vroeg voor een juiste evoluatie, maar so far so good toch?
van ons uit naar de bunker zal het prima gaan. andersom is een ander verhaal imo. Ga nou eens serieus op de bunkersite kijken of je kunt zien dat je voor discussies op FOK! moet zijn? Dat wij het officiële discussiekanaal zijn?
Dat staat ergens weggemoffeld. Van de week met de creditshack stond er FOK! in een bericht (niet gelinked natuurlijk), maar dat was blijkbaar een foutje want dat was binnen een minuut weer weg. Stel je voor dat je een kijker naar het officiële discussieplatform voor je programma zou sturen. Dat zou kut zijn...

Daarnaast kan ik het gewoonweg niet opbrengen om de users te blijven enthousiasmeren als jullie zelf keer op keer de boel verkloten.
pi_68717091
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:18 schreef PC eend het volgende:

[..]
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:20:26 #72
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68717096
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:16 schreef Coos het volgende:

[..]

Gaat maar legge
neeh niet gaan liggen want dat is zuur voor ons allen
pi_68717101
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:18 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Nee hoor, echt niet. Althans, sommigen worden schijnbaar als potentieel gevaar gezien
pi_68717110
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:19 schreef Danny het volgende:

[..]

van ons uit naar de bunker zal het prima gaan. andersom is een ander verhaal imo. Ga nou eens serieus op de bunkersite kijken of je kunt zien dat je voor discussies op FOK! moet zijn? Dat wij het officiële discussiekanaal zijn?
Dat staat ergens weggemoffeld. Van de week met de creditshack stond er FOK! in een bericht (niet gelinked natuurlijk), maar dat was blijkbaar een foutje want dat was binnen een minuut weer weg. Stel je voor dat je een kijker naar het officiële discussieplatform voor je programma zou sturen. Dat zou kut zijn...

Daarnaast kan ik het gewoonweg niet opbrengen om de users te blijven enthousiasmeren als jullie zelf keer op keer de boel verkloten.
Nuja als je naar de site gaat en dan community en op die joekelgrote forum knop klikt kom je toch echt hier.
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:21:43 #75
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717113
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:14 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Het is een leuke actie maar de blunder van vannacht maken jullie niet zo eenvoudig goed hoor.
mja, leuke actie. ik mis de poll
'welk kinderachtig grapje zullen we uithalen'
- de melk opdrinken
- jeroen en peter aan het bed vastmaken
- niets, het kinderachtige grapje was zeggen dat ze feest kregen en dat vervolgens afpakken
pi_68717116
Nu al een hilarische thread.. Goed dat ik een iPod touch heb voor dit soort gevallen
pi_68717122
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:20 schreef evaxsis het volgende:

[..]

neeh niet gaan liggen want dat is zuur voor ons allen
Ooww ben jij ook een rellert?
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:22:49 #78
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68717124
quote:

[..]

ik meld mij aan daarin tegen kan ik weinig tot niks.
maar wel leuk lachen
pi_68717125
Onder Community, als je daar kiest voor Forum, dan kom je toch echt hier terecht
pi_68717129
back on topic

k had er al stiekumpjus op gehoopt... nu wachten tot een moet plassen
pi_68717131
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:16 schreef Danny het volgende:

[..]

ow, zou je dan gewoon op de streams kunnen reageren in plaats van vanuit je regieperspectief en eerlijk kunnen zeggen hoe JIJ de stream van vanavond hebt ervaren? Was het een mooie afronding van de dag? Even als kijker he. Niet als 'de bewoners moeten morgen weer vroeg op'...
ach nogmaals, ik snap wel wat je zegt, maar aan de andere kant, zo denderend vond ik het feestje nou ook weer niet, ik had gehoopt dat de sfeer lekker opgefokt zou raken en mensen eens zouden zeggen tegen elkaar wat ze ECHT van elkaar vonden, maar dat gebeurde niet. Na ezelende mensen in BH kijken vind ik dan niet zo bijsterend interessant....

dat is mijn mening als streamer
pi_68717137
jeroen gilt.. biatche?

of zo?
what the f... en rolt bijna uit bed!
pi_68717138
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:21 schreef Danny het volgende:

[..]

mja, leuke actie. ik mis de poll
'welk kinderachtig grapje zullen we uithalen'
- de melk opdrinken
- jeroen en peter aan het bed vastmaken
- niets, het kinderachtige grapje was zeggen dat ze feest kregen en dat vervolgens afpakken
Ik had wel willen zien hoe ze gereageerd hadden als ze betrapt werden... als stel kinderen wegrennen?
pi_68717148
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:23 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ach nogmaals, ik snap wel wat je zegt, maar aan de andere kant, zo denderend vond ik het feestje nou ook weer niet, ik had gehoopt dat de sfeer lekker opgefokt zou raken en mensen eens zouden zeggen tegen elkaar wat ze ECHT van elkaar vonden, maar dat gebeurde niet. Na ezelende mensen in BH kijken vind ik dan niet zo bijsterend interessant....

Dan had je er nog een tray bier een een zakkie wiet in moeten gooien.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:24:56 #85
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68717149
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:22 schreef Coos het volgende:

[..]

Ooww ben jij ook een rellert?

jah hartstikke ik sta altijd wel voorop, helaas valt er hier niet te rellen
pi_68717155
quote:

[..]

Snap je nu beter en kan me voorstellen dat je teleurgesteld ben.Jij hebt tenslotte er ook veel tijd ingestoken en ik hoop dat ze dat ook waarderen en dat doen Bart en Bram heus wel.Het is tenslotte hun project en niet van Huub.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:25:48 #87
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68717157
quote:

[..]

Even afgezien van bepaalde dingen die mijn komst naar de bunker bemoeilijken zou het me alleen maar frustreren op een avond als vanavond..
Een gedicht over Maanvis
pi_68717159
quote:

[..]

Het was idd lange tijd niet veel soeps maar het kwam juist net los en dan wordt het afgekapt.
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:26:26 #89
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717162
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:21 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Nuja als je naar de site gaat en dan community en op die joekelgrote forum knop klikt kom je toch echt hier.
dat zeg ik, op een obscure plek. geen hond klikt daar toch? twee aparte knoppen 'FORUM' en 'CHAT' die meteen doorlinken. Op de nieuw ontdekte scrollbalk naast 'er is een nieuwe poll (die er bijna nooit ook daadwerkelijk IS)' en 'stuur je idee naar' (die ideeën zouden natuurlijk ergens op het forum verzameld moeten worden in plaats van ergens in een mailbox verdwijnen) zou er ook 'discussiëer mee op bunker.fok.nl' voorbij moeten komen.

Je wilt als internetprogramma wel een community, maar daar wil je vervolgens zo min mogelijk aandacht aanbesteden. Als die community die houding zat is is die community gewoon weg natuurlijk. Zo belangrijk zijn we toch niet. We worden toch niet serieus genomen als we massaal roepen dat het DOM is om een feest halverwege af te kappen.
En waarom steek ik er nog tijd en moeite in. morgen weer lekker naar m'n gezin en leuke dingen doen. als dit zo doorgaat ga ik opeens heel veel meer tijd hebben voor andere dingen iig.
pi_68717163

leuk dingetje mannen!
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:26:47 #91
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68717164
quote:

[..]

Goh Huub zeg nou eerlijk ze hebben toch helemaal geen kans gekregen om daadwerkelijk hun mening te uiten
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:27:23 #92
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68717168
quote:

[..]

Huub,je schreef in een andere topic dat mensen/kijkers moeten boeten als de bewoners laat naar bed gaan.
maw..Als de bewoners vroeg gaan slapen hebben de streamers ook meer slaaptijd. Zo kwam het over.. ten tijde van DGK bleven mensen ook tot 3.00 uur op..Ik snap er niks van(die bedtijden)Ik zie trouwens als verantwoordelijken Bram en Bart en niet jouw persoon ..dat kun je jammer of fijn vinden..pff wat een toestand.En voor Danny vind ik dit alles ook balen.Dus dat.

[ Bericht 6% gewijzigd door mooiiiiii op 06-05-2009 02:32:52 ]
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:28:28 #93
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68717174
by the way Huub, was dat nou die PSV-naamlookalike (salcido ofzo)? Zag hem alleen maar van de achterkant met z'n krullenkop .
Een gedicht over Maanvis
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:29:05 #94
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717177
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Even afgezien van bepaalde dingen die mijn komst naar de bunker bemoeilijken zou het me alleen maar frustreren op een avond als vanavond..
ik zou ook nog een keer gaan, maar ik zou hier beslist niet tegen kunnen en daar keihard ruzie maken over dit soort beslissingen. En ik geloof niet dat een afwijkende mening erg wenselijk is.
pi_68717179
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:26 schreef Danny het volgende:

[..]

dat zeg ik, op een obscure plek. geen hond klikt daar toch? twee aparte knoppen 'FORUM' en 'CHAT' die meteen doorlinken. Op de nieuw ontdekte scrollbalk naast 'er is een nieuwe poll (die er bijna nooit ook daadwerkelijk IS)' en 'stuur je idee naar' (die ideeën zouden natuurlijk ergens op het forum verzameld moeten worden in plaats van ergens in een mailbox verdwijnen) zou er ook 'discussiëer mee op bunker.fok.nl' voorbij moeten komen.

Je wilt als internetprogramma wel een community, maar daar wil je vervolgens zo min mogelijk aandacht aanbesteden. Als die community die houding zat is is die community gewoon weg natuurlijk. Zo belangrijk zijn we toch niet. We worden toch niet serieus genomen als we massaal roepen dat het DOM is om een feest halverwege af te kappen.
En waarom steek ik er nog tijd en moeite in. morgen weer lekker naar m'n gezin en leuke dingen doen. als dit zo doorgaat ga ik opeens heel veel meer tijd hebben voor andere dingen iig.
Danny dit zijn dingen waar ik niet in de afspreekfase bij was, mijn suggestie, neem ff contact met Bram morgen, lijkt mij betere manier om dingen op te lossen,

om het even interactief te houden,

zullen we de sleutels in het voorraadhok leggen en de sirene ff aan doen? kijken wat er gebeurt?
pi_68717180
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:26 schreef Danny het volgende:

[..]

Er zijn toch wel aardig wat zaken hier op het forum opgepikt, zelfs regelmatig uit de COS. Maar dat hebben we voornamelijk aan Dementor te danken. Ook maar toeval dat hij zich aanbood daar... anders was er vanuit Bram en Bart denk ik idd weinig gekomen om Fok er goed bij te betrekken.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:29:54 #97
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68717184
Zomaar een idee. Als de fokcrew nu eens een pagina op de bunkersite kreeg om zelf in te vullen? Om eigen content, over de Bunker natuurlijk, op te kunnen zetten? Men kan een selectie uit het forum nemen of columns of andere reacties.

Nu wordt die hele "community" pagina op de bunkersite alleen gevuld met twee links, verder niks.

En fok als de community heeft dan natuurlijk het recht er neer te zetten wat ze wil.
Your games are death
With every breath
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:30:07 #98
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717187
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:26 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

leuk dingetje mannen!
hi-wait for it-larisch. Ik lach m'n lul uit m'n broek.
pi_68717190
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:29 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Danny dit zijn dingen waar ik niet in de afspreekfase bij was, mijn suggestie, neem ff contact met Bram morgen, lijkt mij betere manier om dingen op te lossen,

zullen we de sleutels in het voorraadhok leggen en de sirene ff aan doen? kijken wat er gebeurt?
Ze moesten toch zo per se slapen? Nou ze liggen allemaal diep in slaap.
pi_68717193
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:29 schreef Rica het volgende:
Zomaar een idee. Als de fokcrew nu eens een pagina op de bunkersite kreeg om zelf in te vullen? Om eigen content, over de Bunker natuurlijk, op te kunnen zetten? Men kan een selectie uit het forum nemen of columns of andere reacties.

Nu wordt die hele "community" pagina op de bunkersite alleen gevuld met twee links, verder niks.

En fok als de community heeft dan natuurlijk het recht er neer te zetten wat men wil.
je vergeet dat we fokkers op de redactie hebben natuurlijk he
pi_68717195
on topic.. lijkt me leuk als je die naast het pak melk legt
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:31:00 #102
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717197
quote:

ik denk dat ze wakker worden. en je wilde ze juist laten slapen. oftewel; dom idee.
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:31:24 #103
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717202
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:30 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

die geen linkjes naar fok mogen plaatsen in de berichten
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:31:33 #104
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68717203
quote:

[..]

Ja 1 mening en je was niet eens streamer vanavond maar regie/redactie.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68717205
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:30 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Ze moesten toch zo per se slapen? Nou ze liggen allemaal diep in slaap.
ja en toen gingen we (conform poll) eten jatten, dat was niet leuk genoeg, toen hebben we ze aan het fokking bed vastgeketend, daar moeten ze ook los van, nu loop je het risico dat dat om 4:30 gebeurt en is er bijna niemand die ernaar kijkt
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:31:46 #106
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68717207
quote:

[..]

ja maar dan nu meteen. wij zitten hier als streamers al even op te wachten
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:31:54 #107
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68717209
quote:

[..]

Nou en.

Geef die pagina maar aan de fok!crew
Your games are death
With every breath
pi_68717217
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:31 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja 1 mening en je was niet eens streamer vanavond maar regie/redactie.
ja hallo lampie, wel goed lezen, er werd mij door danny gevraagd als streamer naar mijn mening
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:32:46 #109
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68717219
quote:

Je argument om het feest af te breken was dat ze morgen fit moeten zijn mdat de kijker volgens jou geen slapende mensen wil.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:32:56 #110
2018 PC eend
relativist
pi_68717221
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:24 schreef Coos het volgende:

[..]

Dan had je er nog een tray bier een een zakkie wiet in moeten gooien.
Aan de andere kant, als je doordeweeks een feest gaat houden voor een handvol streamers, dan voelen die andere betalende kijkers zich weer bekocht en vragen zich misschien af waarom ze zoiets niet in het weekend doen
pi_68717223
quote:

[..]

Leg maar een fucking stompe zaag in dat voorraadhok. Die sleutels niet meer terug geven. Hadden ze er maar beter op moeten passen. Sterker nog, ze gaan iemand verdenken als ze ze niet terug kunnen vinden. Dat geeft wel leuk rumoer.
pi_68717227
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:31 schreef Danny het volgende:

[..]

die geen linkjes naar fok mogen plaatsen in de berichten
Danny, loop nou niet tegen mij te miepen, ik weet zulk soort dingen niet, neem het ff op met Bram, is toch veel makkelijker en directer?
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:33:25 #113
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717228
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:31 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ja en toen gingen we (conform poll) eten jatten, dat was niet leuk genoeg, toen hebben we ze aan het fokking bed vastgeketend, daar moeten ze ook los van, nu loop je het risico dat dat om 4:30 gebeurt en is er bijna niemand die ernaar kijkt
ow, ik keek al vanaf 0:15 niet meer hoor. maar ik vind 't vrij dom klinken als je eerst roept dat ze moeten slapen en ze nu met een sirene wakker wilt maken. Dat hele herriegedoe begint al best een baard te krijgen en da's knap na een week.
pi_68717231
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:31 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Net nu je iedereen over de zeik hebt en als enige weerwoord hebt 'ze moeten slapen' wil je ze wakker maken. Echt geniaal ben jij.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:33:47 #115
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68717233
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:32 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ja hallo lampie, wel goed lezen, er werd mij door danny gevraagd als streamer naar mijn mening
Je hebt de beslissing de boel af te breken gemaakt op wat jij vond, niet wat de rest van de streamers vonden.
pi_68717234
voorraad hok.. pak melk..
loeien met die sirene.... NU IS IEDEREEN DER NOG

(en jah.. ik gil nu enthousiast:) )

danny zet je stream maar weer aan
pi_68717237
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Leg maar een fucking stompe zaag in dat voorraadhok. Die sleutels niet meer terug geven. Hadden ze er maar beter op moeten passen. Sterker nog, ze gaan iemand verdenken als ze ze niet terug kunnen vinden. Dat geeft wel leuk rumoer.
ja, die sleutels blijven weg, maar we hebben het over de handboei sleutels waar ze nu mee aan het bed zijn vastgeketend
pi_68717239
Denk alleen niet dat ze het zo leuk vinden

dus kan der een bakkie bitterballen bij? als compensatie
pi_68717242
jo, goed opletten, en cappen voor de streamverslagen
pi_68717246
En hoe dan ook, ik vind het leuk om te streamen en ook wel heel aardig dat die combi met Fok! er is. Dat er dingen fout gaan is heel niet vreemd, er gaan ook vast wel veel dingen goed. Het is nog geen twee weken bezig, geef het gewoon wat tijd.
pi_68717251
danny en huub ga lekker slapen, oeverloos gelul zo
pi_68717258
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:34 schreef ditisHuub het volgende:
Luisteren is niet je sterkste punt he, jaag vooral je eigen agenda er doorheen.
pi_68717262
hoe krijgen zij hun truien ooit uit

waar waren ze die dan verloren.. dat heb ik effe gemist
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:36:34 #124
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717266
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:33 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Danny, loop nou niet tegen mij te miepen, ik weet zulk soort dingen niet, neem het ff op met Bram, is toch veel makkelijker en directer?
je komt eerst binnen als regie zijnde om ons voor gek te verklaren, vervolgens meld je opeens dat je op persoonlijke titel spreekt. Ik begin een beetje in de war te raken. Morgen ben ik er niet. overmorgen ws ook niet. komt wel een keer. Ik zeg hier niets waar niet al honderd keer op is aangedrongen. Dan kunnen we wel blijven overleggen, maar mijn geduld raakt een keer op en het lijkt me niet verstandig als ik in deze gemoedstoestand bram ga spreken. En ook niet om door te posten. laptop gaat nu dan ook uit want dit gaat anders compleet verkeerd aflopen en dat vind ik dan vooral jammer voor de FOK!kers die hun fokking best hebben gedaan en nog steeds dagelijks doen voor de bunker, zonder daar iets voor terug te zien of willen.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:36:35 #125
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68717267
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:29 schreef Danny het volgende:

[..]

ik zou ook nog een keer gaan, maar ik zou hier beslist niet tegen kunnen en daar keihard ruzie maken over dit soort beslissingen. En ik geloof niet dat een afwijkende mening erg wenselijk is.
Wat heeft ruzie maken nou voor zin? Dat levert alleen nog maar meer frustratie op. Daarnaast, het is hun programma, we zijn niet verplicht om te kijken en als zij de kijker niet serieus nemen dan is dat hun zaak, en aan ons de beslissing om daar al dan niet consequenties aan te verbinden. Vwb die afwijkende meningen, zoals ik al eerder zei, ik denk niet dat ze FOK! of de mensen die er posten begrijpen. (en dan met name de intenties van de posts die er staan)
Een gedicht over Maanvis
pi_68717269
quote:

[..]

ja, die sleutels blijven weg, maar we hebben het over de handboei sleutels waar ze nu mee aan het bed zijn vastgeketend
Dat had je dan misschien niet moeten doen. Nu weten ze dat jullie zijn bezig geweest. Bij het enkel verwijderen van de sleutels hadden ze misschien Pim verdacht als dader.

Maar Huub, doe maar wat
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:36:55 #127
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68717270
quote:
Geef even door aan Bram dat hij de slogan YOU CONTROL DE BUNKER morgen verandert in HUUB CONTROLS THE BUNKER BECAUSE HE IS FUCKING BORING
pi_68717273
ik screenprint wel weer
pi_68717278
ohw mijn cam doet net gek ..
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:38:18 #130
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68717280
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:33 schreef Danny het volgende:

[..]

ow, ik keek al vanaf 0:15 niet meer hoor. maar ik vind 't vrij dom klinken als je eerst roept dat ze moeten slapen en ze nu met een sirene wakker wilt maken. Dat hele herriegedoe begint al best een baard te krijgen en da's knap na een week.
hallo word ik ook nog gehoord of is het beter om af te sluiten want dit is kut.
zeg dan gewoon dat jullie me niet velen. niet dat jullie dan van me af zijn. ik heb ten slotte ook betaald om te zien wie dit gaat winnen
pi_68717288
Het alarm gaat af
pi_68717290
2.37H sirene loeit.. niemand wordt er wakker van ..
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:39:24 #133
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68717298
quote:

[..]

Lid worden en je bent Fokker.Wanneer is iemand een echte Fokker.Niemand weet dat.Er zijn altijd mensen die belangrijker dan de (paus willen zijn) Ook op Fok en bunkerredactie. Met alle respect voor de vrijwilligers .Mijn mening.
pi_68717300
Ik ga slapen want om half acht gaat die kettingzaag hier weer naast me liggen ronken.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:39:51 #135
2018 PC eend
relativist
pi_68717304
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:38 schreef evaxsis het volgende:

[..]

zeg dan gewoon dat jullie me niet velen. niet dat jullie dan van me af zijn. ik heb ten slotte ook betaald om te zien wie dit gaat winnen
pi_68717306
te kansloos dit... alles wat we zeggen gaat ene oor in en andere weer uit he Huub. Lekker in je eigen wereldje levend.
pi_68717312
Morgen heb je dus geen mens aan ze.
pi_68717315
Iedereen cappen! Dit wordt mooi

Ik wil die gezichten echt zien
pi_68717316
Ik wist niet dat dit een treitershow zou worden. Jammer....
pi_68717320
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:39 schreef Coos het volgende:
Ik ga slapen want om half acht gaat die kettingzaag hier weer naast me liggen ronken.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:40:47 #141
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68717321
GENIAAL! De bewoners negeren de sirene en de telefoon gewoon. Huub's grapje FAALT jammerlijk
Een gedicht over Maanvis
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:40:57 #142
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717323
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:38 schreef evaxsis het volgende:

[..]

wat wil je zeggen dan? enne, ik zie geen cent van wat je betaalt hoor. daarvoor moet je bij enjoymedia zijn. Maar je verhaal doen mag altijd.
pi_68717324
ik kan niet cappen..
stream blijft bufferen
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:41:29 #144
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68717331
Een ding is zeker, transparantie en kijkers hebben de macht, dat is ver te zoeken. Enjoy moet sinds het debacle van vrijdag kijkers terugwinnen die credits kopen maar dat lijkt weer weggegooid geld.

Het feest had nu nog kunnen voortduren. Maar nee, Huub wil even aan de sireneknop zitten.

Even voor de duidelijkheid: we zitten niet op schoolkamp, we hebben allemaal van echt geld een product gekocht waar de eerste debeste debiel mee aan het kloten gaat.
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:41:31 #145
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717332
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:40 schreef Maanvis het volgende:
GENIAAL! De bewoners negeren de sirene en de telefoon gewoon. Huub's grapje FAALT jammerlijk
dat kan helemaal niet. huub zit al heel lang in de tv namelijk en die weet heus wel hoe het moet...
pi_68717335
(Fokkers over de zeik voor afkappen feestje)
- Reactie Huub "tja ze moeten slapen voor morgen"
(Huub gaat iedereen wakker maken voor zn eigen lolletje)
pi_68717338
Zullen we de COS de COS laten en de discussie naar een nieuwe topic verplaatsen?

Kunnen de mensen die oprecht om de streams kunnen lachen hier posten
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:42:48 #148
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717341
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:41 schreef Espabilado het volgende:

(Huub gaat iedereen wakker maken voor zn eigen lolletje)
en wordt blijkbaar gepwnd omdat ze niet wakker worden?
pi_68717342
heeft iemand een paperclip of zo ..
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:43:01 #150
254306 wicky.
*-> Enjoy your Life <-*
pi_68717345
Hahahaha Geweldig dit !
Start the Day with a Dance and Living Day by Day
pi_68717347
Peter belt morgen wel terug.
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:43:30 #152
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717350
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:42 schreef BobbyRond het volgende:
Zullen we de COS de COS laten en de discussie naar een nieuwe topic verplaatsen?

Kunnen de mensen die oprecht om de streams kunnen lachen hier posten
COS = Commentaar Op de Streams.
Daar hoort ook negatief commentaar bij natuurlijk.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:43:40 #153
2018 PC eend
relativist
pi_68717354
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:43 schreef wicky. het volgende:
Hahahaha Geweldig dit !
Wat precies?
pi_68717355
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:42 schreef Danny het volgende:

[..]

en wordt blijkbaar gepwnd omdat ze niet wakker worden?
Na 10x sirene en telefoon en Pim die zn bed uit moet komen zodat die ze kan roepen dat ze aan de telefoon moeten komen werkt de grap.

Maar lachen kan ik er nu niet om.
pi_68717356
jeroen en peter zien de humor er wel van
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:43:50 #156
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_68717358
hallo fokkers ik ben nieuw op jullie forum maar ik lees al jaren, ik ben een behoorlijke stream freak maar post eigenlijk nooit. maar ik wil nu toch ff zeggen dat ik het top vind. en met de ervaring van bart en huub en bram en alle anderen en de fokkers die ook al jaren streams volgen en begeleiden vind ik dat live streaming steeds beter wordt. lang leven de technologie en ik zeg ik hou d´r van voor altijd live stream programma´s. en verzin maar raak. de mensen zijn volwassen dus moeten het in kunnen schatten. hadden ze zich maar beter moeten verdiepen in de streamwereld.
sorry voor mijn eerste lange stukje. don´t kill me
pi_68717362
Ja
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:44:11 #158
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68717363
oja.. ze zijn nu toch wakker.. door de telefoon die zei dat ze wakker moesten worden..
ze lachen effe, vinden het wel een leuk grapje!
Een gedicht over Maanvis
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:44:28 #159
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717364
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:43 schreef Dottey het volgende:
jeroen en peter zien de humor er wel van
ze zijn niet gewoon beleefd aan het meelachen?
pi_68717365
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:43 schreef Danny het volgende:

[..]

COS = Commentaar Op de Streams.
Daar hoort ook negatief commentaar bij natuurlijk.
Mee eens, maar gaat jullie discussie nog over de streams?
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:44:40 #161
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68717367
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:43 schreef ChocoFan het volgende:
hallo fokkers ik ben nieuw op jullie forum maar ik lees al jaren, ik ben een behoorlijke stream freak maar post eigenlijk nooit. maar ik wil nu toch ff zeggen dat ik het top vind. en met de ervaring van bart en huub en bram en alle anderen en de fokkers die ook al jaren streams volgen en begeleiden vind ik dat live streaming steeds beter wordt. lang leven de technologie en ik zeg ik hou d´r van voor altijd live stream programma´s. en verzin maar raak. de mensen zijn volwassen dus moeten het in kunnen schatten. hadden ze zich maar beter moeten verdiepen in de streamwereld.
Welkom op FOK! chocofan!
Een gedicht over Maanvis
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:45:25 #162
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717376
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:43 schreef ChocoFan het volgende:
hartelijk welkom
let niet op ons. het gaat altijd hard tegen hard hier
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:45:27 #163
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68717377
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:39 schreef PC eend het volgende:

[..]

nou wat dan PC eend ik word hier helemaal door gedraaid van kom help mij, en sluit je aan bij mij
pi_68717381
Het is ook een leuk grapje,hier hou ik nou wel van.
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:46:22 #165
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717387
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:44 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

Mee eens, maar gaat jullie discussie nog over de streams?
inmiddels wel weer. nou ja, ik lever nu COCOS (Commentaar Op het Commentaar Op de Streams). Dat omdat de streams al een tijdje uit staan hier
pi_68717389
Nu mis ik de regie-cam meer dan ooit... Dit waren legendarische beelden geweest!
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:46:34 #167
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68717390
peter zegt: Laat je toch nie zo opnaaie man! (tegen jeroen)
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:46:36 #168
2018 PC eend
relativist
pi_68717391
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:45 schreef evaxsis het volgende:

[..]

nou wat dan PC eend ik word hier helemaal door gedraaid van kom help mij, en sluit je aan bij mij
Als ik enig idee heb waar het over gaat, ben ik de eerste
pi_68717392
jeroen: mag ik een paperclip?
pim waar haal ik die vandaan dan?
peter: van het bureau van jeroen ..

pim: jullie zoeken het maar uit!
Peter: laat je niet zo opnaaien zeg
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:47:07 #170
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_68717394
ja ik weet dat jullie hard kunnen zijn ik volg de boel al een paar jaar bij stream programma´s maar ik heb een dikke huid. hihi choco he.
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:47:17 #171
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717395
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:45 schreef evaxsis het volgende:

[..]

ben je stoned?
pi_68717396
Jeroen neemt gewoon het bed mee.
pi_68717397
jeroen.. ik kan niet aan te foon komen ik zit vast ..
peter: maak je niet druk
jeroen loop even mee met het bed
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:48:00 #174
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68717404
Huub snapt er echt geen flikker van. Vandaag gingen er bijna 2 vrijwillig uit. Vanavond hadden die 2 weer lol. Ze moeten nog 18 dagen, ze zitten er net 8 in. Je breekt een feest af om ze 2 uur later weer uit bed te treiteren. Het is geen fucking schoolreisje. Als ze na een paar van deze geintjes alsnog gaan heb je geen show meer met 4 mensen en 3000 euro in de pot. Dat verdienen ze op tv alleen als ze weten hoe de Koningin heet.

En wat voor zin heeft het om credits te kopen? Ik kan mijn volgende 12 piek beter besteden aan een krat bier en een zak chips en dan heb ik ook lol
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:48:02 #175
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68717405
ze krijgen een TIP van de redactie! 'Zoekt en gij zult vinden!'
Een gedicht over Maanvis
pi_68717407
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:45 schreef rooie3 het volgende:
Het is ook een leuk grapje,hier hou ik nou wel van.
Op zichzelf is het een leuke actie en zou er normaal om lachen maar het is niet anders dan dat Huub met zn eigen agenda bezig is en dat kan ik echt niet waarderen. Eerst iedereen over zeik krijgen met feestje afkappen, als enige reden aanvoeren dat ze moeten slapen, en nu voor zn eigen geintje wel iedereen weer wakker maken.

Huub controls the game

Het feit dat Huub een klootzak van jewelste is helpt niet.
pi_68717408
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:46 schreef Danny het volgende:

[..]

inmiddels wel weer. nou ja, ik lever nu COCOS (Commentaar Op het Commentaar Op de Streams). Dat omdat de streams al een tijdje uit staan hier
COCOS moet kunnen maar mijn COCLFDCOCOSL (Commentaar op Commentaar Leverende FOK!kers Die Commentaar Op het Commentaar Op de Streams Leveren) moet dan ook mogen, toch?
pi_68717412
laat het geluid van het voorraad hok nog eens horen dan!
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:49:10 #179
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_68717418
ja laten we eerlijk zijn het is misschien kinderachtig maar ik vind het wel humor dat ze lazerus zijn en vastgeketend.
pi_68717419
2.48H jeroen en peter willen weer gaan slapen zonder de sleutel te vinden
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:49:24 #181
2018 PC eend
relativist
pi_68717421
oops
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:50:12 #182
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717424
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

COCOS moet kunnen maar mijn COCLFDCOCOSL (Commentaar op Commentaar Leverende FOK!kers Die Commentaar Op het Commentaar Op de Streams Leveren) moet dan ook mogen, toch?
zeker wel
ik zeg ook nergens dat dat niet mag toch?
Dat is nou het mooie van FOK! Je mag hier best veel
pi_68717430
Jeroen: Jij hebt het gewoon gedaan he
Peter: slappelach
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:50:54 #184
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68717431
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:40 schreef Danny het volgende:

[..]

wat wil je zeggen dan? enne, ik zie geen cent van wat je betaalt hoor. daarvoor moet je bij enjoymedia zijn. Maar je verhaal doen mag altijd.
nee dat is zo, ik mag toch ook mijn mening uiten en als het jouw niet sint kan je mij toch anders ook ten allen tijde bannen...
niet dat ik dat wil natuurlijk.
ik ben het er ook gewoon niet meer eens
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:51:09 #185
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68717434
Bobby, let een beetje op he. Zodra Danny een smiley achter elke zin zet wordt ie pas echt gevaarlijk!
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:52:03 #186
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68717442
En weer alarm en sirene.
pi_68717444
Oh god, wat word ik hier melig van zeg hahahaha

Ben het wel eens met de inconsistentie van een party crashen voor de slaap en dan nu wekken om een geintje.
pi_68717450
belletjes.. voorraad kast

jeroen: MIP?
pim: me reet
jeroen.. L wahahah
pim: *snurk*

jeroen... ja jongens we zijn een team..

*telefoon*

peter: leg de hoorn er even naast

Pim moet de sleutel zoeken
pi_68717451
En nu?
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:52:40 #190
2018 PC eend
relativist
pi_68717452
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:51 schreef Maanvis het volgende:
Bobby, let een beetje op he. Zodra Danny een smiley achter elke zin zet wordt ie pas echt gevaarlijk!
Net als ik wil gaan slapen
pi_68717453
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:46 schreef BobbyRond het volgende:
Nu mis ik de regie-cam meer dan ooit... Dit waren legendarische beelden geweest!
eens, hoe kinderachtig misschien ook, maar wij liggen hier echt in een deuk

enne Danny, we drinken nog wel een keer een biertje toch?
pi_68717456
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:51 schreef Maanvis het volgende:
*noted*

off-topic: Fuck, nu mis ik het echt om in die bunker te zitten...
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:53:37 #193
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717457
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:52 schreef Stefan het volgende:
En weer alarm en sirene.
het is maar goed dat ik niet kijk want anders had ik me waarschijnlijk doodgelachen om deze geniale, nooit eerder vertoonde grap. Ik zeg zet 't op youtube en we kijken de komende 18 dagen alleen daar nog maar naar
pi_68717458
pim.. een steen om jeroen bewusteloos te slaan en de sleuteltjes
jeroen ben jij zo sociaal om ons los te maken
pim: daar heb je een goed punt

pim maakt de boeien los
pi_68717460
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:52 schreef BobbyRond het volgende:

Ben het wel eens met de inconsistentie van een party crashen voor de slaap en dan nu wekken om een geintje.
is ook zo inconsistent als de hel,

wij wilden alleen even wat eten jatten, maar dat was te saai, toen hebben we ze vastgeketend, maar goed dan moeten ze ook weer los toch, ach, we doen ons best voor leuke streams, en dit vind ik echt wel lachen
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:54:04 #196
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68717461
nu gaan ze iemand anders vastketenen
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:54:19 #197
2018 PC eend
relativist
pi_68717465
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:52 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Gaat die cam er nog komen?
pi_68717466
jeroen *grinnik* ga je lekker?

peter worstelt met de sleutels:)
pi_68717469
jeroen en peter zitten nu plannetjes te smeden wie aan wat vast te binden..
pi_68717472
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:53 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

wij wilden alleen even wat eten jatten, maar dat was te saai, toen hebben we ze vastgeketend, maar goed dan moeten ze ook weer los toch, ach, we doen ons best voor leuke streams, en dit vind ik echt wel lachen
Bunker 2 regie, count me in!
pi_68717473
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:54 schreef PC eend het volgende:

[..]

Gaat die cam er nog komen?
we hebben gisterennacht het hele redactie kantoor verplaatst na een kamer naast het oude, maar ik hoorde dementor vandaag dat ie hem ging installeren
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:55:27 #202
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68717475
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:46 schreef PC eend het volgende:

[..]

Als ik enig idee heb waar het over gaat, ben ik de eerste
ik wil je heus wel vertellen waar het over gaat mocht jij me bij mij aansluiten
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:55:36 #203
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717476
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:52 schreef ditisHuub het volgende:

maar het gaat om de kijkers.
quote:
geen flauw idee. hangt er denk ik vanaf of ik nog daarheen kom, maar die kans neemt fors af de laatste paar uur. maar ik sta er niet negatief tegenover. Je mag dan een tv-maker van lik m'n anus zijn, maar bier is altijd goed he.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:55:43 #204
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68717478
quote:

[..]

Wie heeft bepaald dat het programma op zo'n ontiegelijke manier gestuurd moet worden?
Een gedicht over Maanvis
pi_68717480
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:54 schreef Maanvis het volgende:
nu gaan ze iemand anders vastketenen
Renate aan Danny!
pi_68717481
quote:

[..]

beter dan niets
pi_68717483
goed ik ga nog even naar de regie,

hoop dat iedereen begrijpt dat wij meer dan onze stinkende best doen met een fantastisch team wat vooral uit vrijwilligers bestaat, het is niet makkelijk om het iedereen qua streams naar de zin te maken. Maar nogmaals we doen ons best!

laters!
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:56:46 #208
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717485
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:55 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

we hebben gisterennacht het hele redactie kantoor verplaatst na een kamer naast het oude, maar ik hoorde dementor vandaag dat ie hem ging installeren
de cam op de REGIE bedoelen we denk ik. niet op de redactie. Dus op de bar, richting de plasma's en joysticks.
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:57:03 #209
2018 PC eend
relativist
pi_68717486
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:55 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Geinig
  One tough cookie woensdag 6 mei 2009 @ 02:57:15 #210
169210 liesje1979
pi_68717487
quote:

[..]

Coos! Ik ben vast weer te laat, maar Gert was echt wel lief over jou hoor!
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:57:20 #211
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68717490
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:47 schreef Danny het volgende:

[..]

ben je stoned?
nee was het maar zo'n feest, maar geloof mij dat heb ik jaren ervaren, nu jij nog
pi_68717491
jeroen gooit de handboeien weg op de kist.

peter is er nog niet aanuit hoe of wat ..
peter wrijft nu over zijn bol en zegt: "Argh ik ben kaal!"
jeroen giebelt en gaapt
pi_68717496
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wie heeft bepaald dat het programma op zo'n ontiegelijke manier gestuurd moet worden?
door de streamer, heb je ooit interactievere streams gezien dan dit? ach, laat maar, blijf nog lekker even kijken, ik ben in de regie met de rest van het team, is een beetje lonely hier in t redactie kantoor adios!
pi_68717497
Peter: "Ik ben kaal!"
pi_68717499
ze gaan effe samen plassen

sow ik stop met tikken.. ga nu effe printscreens effe opslaan
  woensdag 6 mei 2009 @ 02:57:57 #216
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68717500
quote:

we doen ons best voor leuke streams,
En je argument dat ze morgen overdag duf als de nete zijn geldt ineens niet meer?
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 02:58:22 #217
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68717504
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:57 schreef evaxsis het volgende:

[..]

nee was het maar zo'n feest, maar geloof mij dat heb ik jaren ervaren, nu jij nog
ik heb werkelijk geen flauw idee wat je zegt. je weet dat niemand je begrijpt??
pi_68717509
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:52 schreef BobbyRond het volgende:

Ik had het normaal hilarisch gevonden maar de manier waarop de hele avond verlopen is strookt er gewoon niet mee. De hele manier waarop huub dit doet is gewoon walgelijk. Je zou er maar zo een in een groep hebben he... denkt alleen aan z'n eigen lol.
pi_68717510
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:57 schreef Stefan het volgende:

[..]

En je argument dat ze morgen overdag duf als de nete zijn geldt ineens niet meer?
nee, dat was het idee achter het stoppen, toen kwam het eten jatten, dat was niet leuk genoeg, toen bedachten we dit, en toen bedachten we ons, hmmm moeten ze ook weer los, dus kwamen wem et dit.

lekker inconsistent eigenlijk he
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:00:00 #220
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68717512
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:57 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

door de streamer, heb je ooit interactievere streams gezien dan dit?
Als ik de streamer mag geloven zou het juist nog interactiever worden dan dit .
Een gedicht over Maanvis
pi_68717515
peter krijgt een doek op zijn kop en jeroen begint te lopen
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:00:28 #222
254196 ChocoFan
Middlebie!
pi_68717517
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:59 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Ik had het normaal hilarisch gevonden maar de manier waarop de hele avond verlopen is strookt er gewoon niet mee. De hele manier waarop huub dit doet is gewoon walgelijk. Je zou er maar zo een in een groep hebben he... denkt alleen aan z'n eigen lol.
? denk je echt dat omdat ik hier post dat ik hier alle beslissingen maak? er is meer in de wereld dan user zijn op FOK hoor! we staan hier met een heel team, op dit moment nog 6 mensen, en die komen allemaal met ideeen en Bram heeft het laatste woord
pi_68717518
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:57 schreef Stefan het volgende:

[..]

Eerst roepen dat er wat gedaan moet worden, vervolgens doen ze wat en is het weer niet goed
pi_68717524
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Eerst roepen dat er wat gedaan moet worden, vervolgens doen ze wat en is het weer niet goed
en hoeveel ik ook van jullie hou, ja ook van jou Danny, nu ga ik echt, echt kappen met FOK, nog ff de regie in en dan paar uurtjes pitten, morgen is het weer vroeg dag thnx all
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:01:51 #226
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_68717525
Je kunt dan wel stinkend je best doen, maar eerst stuur je alle kijkers om 00:00 weg, want iedereen gaat slapen. En vervolgens ga je om 03:00 je best doen om tv te maken, als er bijna geen kijkers meer zijn. Wat daar nou de logica van is, ontgaat me een beetje.
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:02:23 #227
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68717530
Dit is de logica van Huub

Er is een leuk feestje dat uit de hand gaat lopen: mensen kijken
Huub stuurt ze naar bed voor het echt leuk wordt
Kijkers gaan naar bed
2 uur later maakt Huub iedereen in de bunker wakker met sirenes
Slechts handjevol kijkers nog
Morgen overdag kijken veel kijkers tegen een duf zooitje aan

Ja, dat is denkwerk jongens. Als Huub nu niet de opvolger wordt van Paul Romer dan weet ik het niet meer.
pi_68717532
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:00 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

? denk je echt dat omdat ik hier post dat ik hier alle beslissingen maak? er is meer in de wereld dan user zijn op FOK hoor! we staan hier met een heel team, op dit moment nog 6 mensen, en die komen allemaal met ideeen en Bram heeft het laatste woord
Jullie krijgen een tonvol kritiek over een beslissing/aktie en door dan zo'n aktie er na te doen die tegelijk de hele 'reden' voor jullie eerdere aktie onderuit haalt zeggen jullie niks anders dan 'blablabla dikke schijt aan jullie... heuj ik weet wat leuks..'
pi_68717534
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:58 schreef Danny het volgende:

[..]

Hij / zij heeft al jaren stoned zijn achter de rug, nu die ander nog... I guess...
pi_68717535
jeroen oppert om de handboeien te bewaren en morgen pim of zo aan iemand anders vast te binden ..
pi_68717537
Ik had ze liever het feestje af zien maken
pi_68717538
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:01 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

en hoeveel ik ook van jullie hou, ja ook van jou Danny, nu ga ik echt, echt kappen met FOK, nog ff de regie in en dan paar uurtjes pitten, morgen is het weer vroeg dag thnx all
Mazzel Hupert, al met al ben ik, als kijker, helemaal niet zo ontevreden
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:04:15 #233
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68717541
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 02:58 schreef Danny het volgende:

[..]

het is beter voor mij nu te stoppen na een fles wijn te hebben verorberd, alleen weet niet of ik het nu kan.
sorry voor mijn gebrabbel
pi_68717548
peter wil met alle geweld nog effe iets opzoeken
jeroen: wat zoek je dan
peter: tabletten
jeroen: kalmeringstabletten (en proest het uit)
pi_68717549
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je kunt dan wel stinkend je best doen, maar eerst stuur je alle kijkers om 00:00 weg, want iedereen gaat slapen. En vervolgens ga je om 03:00 je best doen om tv te maken, als er bijna geen kijkers meer zijn. Wat daar nou de logica van is, ontgaat me een beetje.
Ja, daar zit dan ook geen logica in. Het zou voor ons streamers wel fijn zijn als er een soort van agenda is waarop we kunnen zien óf en hoe laat er nog iets op de rol staat voor de komende dag/nacht
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:04:48 #236
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68717550
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

2 uur later als iedereen slaapt ja

Alsof je in de disco bent en lekker danst, de muziek uitgooit en 2 uur later iedereen weer opbelt, kom we draaien zo nog een toegift
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:05:16 #237
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68717553
Veel stramers zijn gaan slapen toen de bewoners naar bed moesten om 24,00 uur.Nu is er actie(3.00)!Jammer.
Tot morgen eh vanmiddag
pi_68717556
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:04 schreef Stefan het volgende:

[..]

2 uur later als iedereen slaapt ja

Alsof je in de disco bent en lekker danst, de muziek uitgooit en 2 uur later iedereen weer opbelt, kom we draaien zo nog een toegift
Ja joh, die boodschap is vannacht vast wel overgekomen lijkt mij
pi_68717561
dit had toch nooit overdag als iedereen wakker is gekund?? Daarom is het juist lachen, maar waren ze pas om 3 uur gaan slapen dan was het echt te laat geweest. Het moest wel na een feestje waar drank bij is, want ja dan ben je toch wat soepeler en wat verder van de wereld. Ik vind het in ieder geval wel heel grappig.
pi_68717564
Waar dit gewoon puur mee te vergelijken is:

Paar balletjes die de sfeer op een feest helemaal gaan vergallen, echt helemaal. En dan vervolgens zelf de lolbroeken uit gaan handen en zelf de enigen zijn die het grappig vinden. En iedereen die ze met blikken die kunnen doden aankijkt... en lol dat ze hebben.

Zeer irritant gedrag.

Laatste wat ik er over gezegd heb.
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:09:12 #241
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68717578
Programmamakers die letterlijk fysiek de woonruimte ingaan is ongeveer hetzelfde als op een kaartje schrijven dat de streamers het leuk vinden dat men gaat strippokeren.

Waarom ga je niet gewoon met scripts werken als je het op die manier wilt sturen en beinvloeden?
Your games are death
With every breath
pi_68717580
Genoeg posters nu online, genoeg caps voor de mensen die het gemist hebben en genoeg omzet voor de koffiefabrikanten, omdat streamers nu inzien dat ze nooit 'rustig kunnen gaan slapen'
pi_68717589
peter klinkt nog dronken
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:11:57 #244
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68717595
wat heeft Peter een irri lach zeg!
Een gedicht over Maanvis
pi_68717599
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:10 schreef Dottey het volgende:
peter klinkt nog dronken
Jep, met een zéér aanstekelijke lach!
pi_68717600
Bob, ga eens slapen
pi_68717611
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, daar zit dan ook geen logica in. Het zou voor ons streamers wel fijn zijn als er een soort van agenda is waarop we kunnen zien óf en hoe laat er nog iets op de rol staat voor de komende dag/nacht
dat is zeker wel een goed plan, die nemen we mee!
pi_68717613
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:09 schreef BobbyRond het volgende:
Genoeg posters nu online, genoeg caps voor de mensen die het gemist hebben en genoeg omzet voor de koffiefabrikanten, omdat streamers nu inzien dat ze nooit 'rustig kunnen gaan slapen'
Bobby, dit zijn RLS die hards, die weten dat wel hoor
  † In Memoriam † woensdag 6 mei 2009 @ 03:16:07 #249
135486 Manu82
How you doin'?
pi_68717617
echte streamers hebben de streams toch 24/7 aan
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_68717621
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:06 schreef Espabilado het volgende:
Waar dit gewoon puur mee te vergelijken is:

Paar balletjes die de sfeer op een feest helemaal gaan vergallen, echt helemaal. En dan vervolgens zelf de lolbroeken uit gaan handen en zelf de enigen zijn die het grappig vinden. En iedereen die ze met blikken die kunnen doden aankijkt... en lol dat ze hebben.

Zeer irritant gedrag.

Laatste wat ik er over gezegd heb.
Daar hou ik je over

(niet dat je al zes x in herhaling bent gevallen, dus ben blij dat je het zelf zegt)
pi_68717623
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:16 schreef Manu82 het volgende:
Manu hoe is het?
pi_68717624
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:15 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Huub, als ze slapen die handboei weer vastmaken en dan worden ze in de ochtend zelf wel wakker
pi_68717632
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:02 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Jullie krijgen een tonvol kritiek over een beslissing/aktie en door dan zo'n aktie er na te doen die tegelijk de hele 'reden' voor jullie eerdere aktie onderuit haalt zeggen jullie niks anders dan 'blablabla dikke schijt aan jullie... heuj ik weet wat leuks..'
nou eigenlijk wel behalve dan wat we schijt aan jullie hebben

zou ook kunnen betekenen dat we naar jullie luisteren ipv de mensen te laten gaan slapen
pi_68717637
Right
pi_68717641
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:15 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Ik vermaak me best hoor!
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:20:56 #256
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68717647
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:17 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

zou ook kunnen betekenen dat we naar jullie luisteren ipv de mensen te laten gaan slapen
huubke, ga nou gewoon naar de Regie jongen. Deze avond was een treincrash. Klaar nu.
Een gedicht over Maanvis
pi_68717652
Al met al heb ik een leuke nacht weer gehad hier op FOK.
pi_68717653
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:12 schreef peperklipje het volgende:
Bob, ga eens slapen
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 22:29 schreef BobbyRond het volgende:
Ik = weg

Tot morgen lui!

Op de COS teruglezen wie van Peter en Jeroen de alfa-male is
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 23:14 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

redactie@thebunkeronline.tv

Anywayz, ik ga echt slapen!

Ciao allen!

Lobby
Ik ga al... Dat zie je toch?
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:22:51 #259
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68717655
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:17 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Nee, je kijkt naar wat jij leuk vindt. Jij vond het feestje saai, wat de streamers niet vonden, dus je kapt het af. Je wil weer frisse deelnemers morgen dus je treitert ze wakker om half drie snachts. Dat is niet luisteren naar de kijker, dat is gewoon je eigen verveling botvieren op een product waar de kijkers voor betalen. Jij als regie staat in dienst van de kijker, niet andersom.
pi_68717656
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:22 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik ga al... Dat zie je toch?
Yep, verslaafd
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:23:45 #261
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68717659
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:20 schreef Maanvis het volgende:

[..]

huubke, ga nou gewoon naar de Regie jongen. Deze avond was een treincrash. Klaar nu.
Ik vind die verschil van opvattingen tussen de makers en "de community" wel goed. Dat houdt de zaak scherp.

Daarom zou het ook goed zijn als we die community pagina op de bunkersite krijgen.
Your games are death
With every breath
pi_68717661
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:22 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee, je kijkt naar wat jij leuk vindt. Jij vond het feestje saai, wat de streamers niet vonden, dus je kapt het af. Je wil weer frisse deelnemers morgen dus je treitert ze wakker om half drie snachts. Dat is niet luisteren naar de kijker, dat is gewoon je eigen verveling botvieren op een product waar de kijkers voor betalen. Jij als regie staat in dienst van de kijker, niet andersom.
Je zou denken dat het mijn RLS was, we zijn hier met zijn allen euqal to others, met Bart en uiteindelijk Bram met het laatste woord, maar goed, welterusten altijd zo vrolijke Stefan!
pi_68717663
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:22 schreef isa2006 het volgende:
Al met al heb ik een leuke nacht weer gehad hier op FOK.
Maar niet door de stream
pi_68717667
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:23 schreef Rica het volgende:

[..]

Ik vind die verschil van opvattingen tussen de makers en "de community" wel goed. Dat houdt de zaak scherp.

Daarom zou het ook goed zijn als we die community pagina op de bunkersite krijgen.
deel 1 eens! daarom lees ik ook en reageer ik op de kritieken (en nemen we veel mee)

over dat tweede, Danny neem het op met Bram!
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:25:56 #265
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68717669
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:25 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

deel 1 eens! daarom lees ik ook en reageer ik op de kritieken (en nemen we veel mee)

over dat tweede, Danny neem het op met Bram!
Ja jij zit ook dicht bij het vuur. Noem het iig even als je wilt.
Your games are death
With every breath
pi_68717677
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:24 schreef peperklipje het volgende:

[..]

Maar niet door de stream
Ook met de streams en Fok .
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:28:47 #267
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68717682
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:16 schreef Manu82 het volgende:
nou met jou kan ik praten, ben nu al uit geweest met de hond en kom toch weer kijken terwijl ik al in mijn waterbed nu lig
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:29:45 #268
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68717689
Morgen maar die 36 uur zonder slaap invoeren dan

[ Bericht 88% gewijzigd door Stefan op 06-05-2009 03:43:44 ]
  † In Memoriam † woensdag 6 mei 2009 @ 03:29:49 #269
135486 Manu82
How you doin'?
pi_68717690
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:16 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Manu hoe is het?
Op dit moment wel goed, na het ontbijt weer slapen denk ik
Thanks for asking
Room 23
  One tough cookie woensdag 6 mei 2009 @ 03:31:54 #270
169210 liesje1979
  One tough cookie woensdag 6 mei 2009 @ 03:32:54 #271
169210 liesje1979
pi_68717701
Ik mis de oude RLS sc
pi_68717745
oke het duurde effe maar hier zijn ze (moest ook effe verslag uitbrengen gelijk)

vandaag, 03:36
De twee mannen liggen te slapen in de onderste bedden van de bunkerbedden. Nadat twee van de regie de koelkast van de bewoners hebben geplunderd gaan zij nog meer kattekwaad uithalen in het holst van de nacht.

zij binden de twee mannen vast aan het bed en sluipen weer weg om de sleutel in het voorraad hok te kunnen leggen.
Als het te lang duurt dat de overlevers het ontdekken besluiten zij de sirenes te laten loeien.
Het is 2.37H en de bewoners slapen rustig door de sirenes heen.

Dan ontdenkt na aanhoudend gebel, Jeroen dat hij vast zit. Niet alleen aan Peter maar nu ook aan het bed. Hij begint lacherig wat aan de ketens te rammelen en vraagt om een paperclip
nu is ook Peter wakker en begint ook mee te gieren om de actie. Zij hebben nog geen idee wie het heeft gedaan en Pim moet zijn bed uit om een sleutel te zoeken.

Jeroen: mag ik een paperclip?
Pim waar haal ik die vandaan dan?
Peter: van het bureau van jeroen ..

Pim: jullie zoeken het maar uit!
Peter: laat je niet zo opnaaien zeg.

Pim moet weer de telefoon opnemen want de twee mannen kunnen hun bed niet uit en de dames slapen flink door.
Jeroen.. ik kan niet aan te foon komen ik zit vast ..
Peter: maak je niet druk
Jeroen loop even mee met het bed!

2.48H jeroen en peter willen weer gaan slapen zonder de sleutel te vinden. Na een kleine stilte.
Jeroen: Jij hebt het gewoon gedaan he
Peter: slappelach

*stilte*

belletjes.. voorraad kast

Jeroen: MIP?
Pim: me reet
Jeroen.. wahahah
Pim: *snurk*
Jeroen... ja jongens we zijn een team..

*telefoon*

Peter: leg de hoorn er even naast.
en Pim moet de sleutel zoeken. Hij krijgt de aanwijzing goed kijken! Maar mist het even dat de sirene van het voorraadhok klonk. Na enkele minuten komt Pim
bij het bed terug.
pim: Ik heb een steen om Jeroen bewusteloos te slaan en de sleuteltjes.
jeroen: ben jij zo sociaal om ons los te maken
pim: daar heb je een goed punt! (en maakt de boeien los waarna hij zijn bed weer induikt)

De twee mannen lachen wat af en smeden plannetjes wie zij zelf vast kunnen ketenen. jeroen *grinnik* ga je lekker? Als Peter het slot niet open krijgt en peter ziet worstelen met de sleuteltjes.
Jeroen gooit de handboeien weg op de kist.

Peter is er nog niet aanuit hoe of wat ..
Peter wrijft nu over zijn bol en zegt: "Argh ik ben kaal!"
Jeroen giebelt en gaapt maar vraagt gelijk effe op zijn nieuwe beste vriend wilt plassen. Zij blijven met de hoofdketen vast zitten en zijn op elkaar aangewezen.
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:44:31 #273
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68717746
IIG ik vond het een leuke actie.
pi_68717748
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:24 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Je zou denken dat het mijn RLS was, we zijn hier met zijn allen euqal to others, met Bart en uiteindelijk Bram met het laatste woord, maar goed, welterusten altijd zo vrolijke Stefan!
ben jij der di ook?

Dot komt namelijk ook daar effe koekeloeren en tikken
  † In Memoriam † woensdag 6 mei 2009 @ 03:46:15 #276
135486 Manu82
How you doin'?
pi_68717755
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
Manu!

Oh je hebt al weekend
Room 23
  † In Memoriam † woensdag 6 mei 2009 @ 03:46:46 #277
135486 Manu82
How you doin'?
pi_68717758
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mis de oude RLS sc
Die is er ook nog
Room 23
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:47:26 #278
202348 Susi
Temple of Love
pi_68717759
Slapende mensen
pi_68717761

kijk morgen wel naar de spelfouten heb ik nu echt geen goed oog meer voor
gewoon effe snel getikt..
pi_68717763
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:44 schreef akveor het volgende:
IIG ik vond het een leuke actie.
+1
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:49:08 #281
202348 Susi
Temple of Love
pi_68717765
Ze liggen écht in aparte bedden
pi_68717770
Heel mooi Dottey. Wat moesten ze toch zonder jou
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:53:41 #283
202348 Susi
Temple of Love
pi_68717789
Alle sensatie gemist
pi_68717796
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:50 schreef peperklipje het volgende:
Heel mooi Dottey. Wat moesten ze toch zonder jou
Nou ... een hoop minder tekst lezen
tis maar dat ik het ook doe voor de radio "kijkers"
pi_68717798
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:53 schreef Susi het volgende:
Alle sensatie gemist
Lees topique 105-109
pi_68717802
quote:
Alle sensatie gemist
het is na te lezen
pi_68717804
quote:
Alle sensatie gemist
Alles is terug te lezen
pi_68717805
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:55 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

Lees topique 105-109
of op de vorige bladzijde
pi_68717811
mooi logo dwars door de stream
  woensdag 6 mei 2009 @ 03:57:39 #290
202348 Susi
Temple of Love
pi_68717812
Luiheid is mij meester momenteel. 't Stomme is dat je eerst hier gaat reageren en dan teruglezen , terwijl je al weet waar alles staat enzo
pi_68717814
sow voordeel van dat getik... van me.. en beeldmateriaal schieten

is dat ik dat geemmer van net had "gemist"

was iets voor PM en niet voor hier in COS ben ik van mening
pi_68717818
Eline leeft nog en de regie is beetje effectjes aanut fucken...

Ik lees nog ff 108 af en dan ga ik tukken.. En dan echt!
pi_68717819
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:55 schreef Dottey het volgende:

[..]

Nou ... een hoop minder tekst lezen
tis maar dat ik het ook doe voor de radio "kijkers"
Eigenlijk zouden ze natuurlijk streams moeten nemen
pi_68717823
uhuh bobby

gelukkig tik je net zoals je praat
pi_68717824
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:58 schreef Dottey het volgende:

was iets voor PM en niet voor hier in COS ben ik van mening
En daar komt ze nu pas mee
pi_68717831
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 03:59 schreef peperklipje het volgende:

[..]

Eigenlijk zouden ze natuurlijk streams moeten nemen
Dat hebben de meeste ook.. maar niet iedereen zit er 24/7 op.
onze luisteraars niet in ieder geval
elke do doen wij effe een update van de bunker.. en de luisteraars kunnen zo ook de gebeurtenissen van de nacht etc meelezen.. of foto's checken. (meeste mensen werken overdag, waarvan toch wel gros niet op vrij internet mag )

dus tja..
pi_68717833
of doelde jij nou op de mensen van hier?
pi_68717836
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 04:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En daar komt ze nu pas mee
Ja ik was druk..

hahahha

wat wil je nou? Kon je zelf ook zeggen
Danny vindt mij toch al zo vreselijk lief daar ik alles der uit knal wat mij zint!
Discussies voeren is toch leuk
  One tough cookie woensdag 6 mei 2009 @ 04:03:55 #299
169210 liesje1979
pi_68717837
Ik was muziek aan het luisteren.
En toen kwam ik braband tegen!
Volgende concert Manu!

Nmns!
pi_68717842
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 04:00 schreef Dottey het volgende:
uhuh bobby

gelukkig tik je net zoals je praat
Overvloedig en saai?
pi_68717843
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 04:02 schreef Dottey het volgende:
of doelde jij nou op de mensen van hier?
nee hoor. Ik zal daar eens kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')