Daar heb je wel een punt idd. Het maakte een te geforceerde indruk. Drank erin, hoedjes op, een pak kaarten en instucties met hoe ze punten bij de streamers konden scoren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:42 schreef Maria44 het volgende:
Dat feestje was niet spontaan, daarom de irritatie. Er komt een brief bij de drank dat de streamers dit willen met een soort van 'hint' dat ze met strip-spelletjes meer streamvriendjes zouden maken. En ze moesten (!!) veel eten van te voren.
Dan ga je er toch wel een heeeeel klein beetje vanuit dat ze mogen feesten tot de wat latere uurtjes?
wtf, de bewoners zijn allen volwassenen, die zelf wel weten wanneer ze er beter aan doen hun rust te pakken.. zij wilden juist dolgraag een goed feestje. Ze krijgen er juist energie van. De feiten:quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar morgen wacht ze wel weer een dag zonder luxe,haast geen koffie en licht.Ik snap best wel dat Bart enz meer medeleven met de overlevers hebben dan wij.Hun zijn toch verantwoordelijk voor hun gestel.
Waarom pak je nu dat sleuteltje niet weg van die kettingquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:52 schreef ditisHuub het volgende:
hoop wel dat er een beetje leuke caps zijn van net
Bram en ik hebben net uit hun koelkast gegeten en hun melk leeggedronken en op het aanrecht neergezet
Hilarisch. Ga je ook nog een sok jatten?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:52 schreef ditisHuub het volgende:
Bram en ik hebben net uit hun koelkast gegeten en hun melk leeggedronken en op het aanrecht neergezet
ook zoiets kinderachtigs. 'we gaan stiekem hun spullen jatten'.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:50 schreef rooie3 het volgende:
Huub en Bram samen op roofpad.I
s te hopen dat er geen ketchup is.
ja, daar zat ik ook al voor wakker. ook toen zou er heel wat gebeuren. Krijg je eerst 20 minuten takkeherrie en vervolgens een legpuzzel. Was ook zo'n 'ik ga slapen' moment.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:51 schreef Espabilado het volgende:
Nee, voor een puzzel mogen ze wel een nacht doortrekken...
Bleef Bram wel van de ketchup afquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:52 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
wtf, de bewoners zijn allen volwassenen, die zelf wel weten wanneer ze er beter aan doen hun rust te pakken.. zij wilden juist dolgraag een goed feestje. Ze krijgen er juist energie van. De feiten:
- Marielin riep daar echt aan toe te zijn na 24 uur in de isoleer
- Allen als een kind zo blij toen de drank kwam
- Amber vond het weer helemaal leuk zo, leefde weer helemaal op
- De vorige drankavond was voor Renate haar enige hoogtepunt waar ook zij het weer even zag zitten
- Alle bewoners niet blij toen het afgekapt werd, wilden door, dan nog maar een dansje op zn minst etc.
het houdt ze dus juist enthousiast om het 25 dagen vol te houden. Ze gaan anders juist dood van verveling en gaan liever naar huis.
Maar nee, goede keuze man om zowel hun als de kijker te naaien voor 1.5 uur meer slaap zodat ze morgen weer een kaartenhuis kunnen gaan bouwen of whatever.
Nee, voor een puzzel mogen ze wel een nacht doortrekken...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:52 schreef ditisHuub het volgende:
Of stiekum lege blikjes aan hun been binden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hilarisch. Ga je ook nog een sok jatten?
Danny je bent denk echt boos.Is slecht voor je hart joh.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:54 schreef Danny het volgende:
[..]
ook zoiets kinderachtigs. 'we gaan stiekem hun spullen jatten'.
[..]
ja, daar zat ik ook al voor wakker. ook toen zou er heel wat gebeuren. Krijg je eerst 20 minuten takkeherrie en vervolgens een legpuzzel. Was ook zo'n 'ik ga slapen' moment.
het was belangrijk dat ze vroeg gingen slapen want huub en bram wilden hun melk opdrinkenquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:55 schreef evaxsis het volgende:
ik snap er niks van, we worden hier aan banden gelegd waar ik totaal geen zin in heb, denkend ook aan de overlevers die ook zin hebben in een feestje door te halen dat ze al zo vaak hebben aangegeven maar nee hoor. weer worden ze strak getrokken hoe moet zij zich nu nog zien te profileren
Omdat fok partner is?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's veel te hard. Ze hebben goddomme een week de tijd gehad om het te fixen en nog steeds kan iedereen gratis streamen. Als de makers er geen ene flikker om geven om te fixen dat hun streams gratiz bekeken worden waarom zouden wij er dan wel een probleem van maken?
tering wat een goeiequote:Op woensdag 6 mei 2009 01:52 schreef ditisHuub het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |