abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68716735

geniaal
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:49:13 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68716736
hopelijk plaatst huubke in dit topique de cijfers van het aantal streamers per tijd
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:49:46 #4
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68716740
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:42 schreef Maria44 het volgende:
Dat feestje was niet spontaan, daarom de irritatie. Er komt een brief bij de drank dat de streamers dit willen met een soort van 'hint' dat ze met strip-spelletjes meer streamvriendjes zouden maken. En ze moesten (!!) veel eten van te voren.
Dan ga je er toch wel een heeeeel klein beetje vanuit dat ze mogen feesten tot de wat latere uurtjes?
Daar heb je wel een punt idd. Het maakte een te geforceerde indruk. Drank erin, hoedjes op, een pak kaarten en instucties met hoe ze punten bij de streamers konden scoren.

Ik zou eenvoudig de bier en de wijn er neerzetten met een kaartje erbij "geniet ervan". Laat ze het verder zelf doen en er iets van maken of niet.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_68716743
Huub en Bram samen op roofpad.I
s te hopen dat er geen ketchup is.
pi_68716751
Hey, maar is er nou nog een feestje bij de Bunkerredactie op de laatste dag?
pi_68716753
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:43 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Maar morgen wacht ze wel weer een dag zonder luxe,haast geen koffie en licht.Ik snap best wel dat Bart enz meer medeleven met de overlevers hebben dan wij.Hun zijn toch verantwoordelijk voor hun gestel.
wtf, de bewoners zijn allen volwassenen, die zelf wel weten wanneer ze er beter aan doen hun rust te pakken.. zij wilden juist dolgraag een goed feestje. Ze krijgen er juist energie van. De feiten:

- Marielin riep daar echt aan toe te zijn na 24 uur in de isoleer
- Allen als een kind zo blij toen de drank kwam
- Amber vond het weer helemaal leuk zo, leefde weer helemaal op
- De vorige drankavond was voor Renate haar enige hoogtepunt waar ook zij het weer even zag zitten
- Alle bewoners niet blij toen het afgekapt werd, wilden door, dan nog maar een dansje op zn minst etc.

het houdt ze dus juist enthousiast om het 25 dagen vol te houden. Ze gaan anders juist dood van verveling en gaan liever naar huis.

Maar nee, goede keuze man om zowel hun als de kijker te naaien voor 1.5 uur meer slaap zodat ze morgen weer een kaartenhuis kunnen gaan bouwen of whatever.

Nee, voor een puzzel mogen ze wel een nacht doortrekken...
pi_68716767
hoop wel dat er een beetje leuke caps zijn van net

Bram en ik hebben net uit hun koelkast gegeten en hun melk leeggedronken en op het aanrecht neergezet
pi_68716776
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:52 schreef ditisHuub het volgende:

Bram en ik hebben net uit hun koelkast gegeten en hun melk leeggedronken en op het aanrecht neergezet
Waarom pak je nu dat sleuteltje niet weg van die ketting
pi_68716778
quote:

Hilarisch. Ga je ook nog een sok jatten?
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:54:23 #11
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716782
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:50 schreef rooie3 het volgende:
Huub en Bram samen op roofpad.I
s te hopen dat er geen ketchup is.
ook zoiets kinderachtigs. 'we gaan stiekem hun spullen jatten'.
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:51 schreef Espabilado het volgende:
ja, daar zat ik ook al voor wakker. ook toen zou er heel wat gebeuren. Krijg je eerst 20 minuten takkeherrie en vervolgens een legpuzzel. Was ook zo'n 'ik ga slapen' moment.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68716783
quote:

Bleef Bram wel van de ketchup af
pi_68716789
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:51 schreef Espabilado het volgende:

[..]

wtf, de bewoners zijn allen volwassenen, die zelf wel weten wanneer ze er beter aan doen hun rust te pakken.. zij wilden juist dolgraag een goed feestje. Ze krijgen er juist energie van. De feiten:

- Marielin riep daar echt aan toe te zijn na 24 uur in de isoleer
- Allen als een kind zo blij toen de drank kwam
- Amber vond het weer helemaal leuk zo, leefde weer helemaal op
- De vorige drankavond was voor Renate haar enige hoogtepunt waar ook zij het weer even zag zitten
- Alle bewoners niet blij toen het afgekapt werd, wilden door, dan nog maar een dansje op zn minst etc.

het houdt ze dus juist enthousiast om het 25 dagen vol te houden. Ze gaan anders juist dood van verveling en gaan liever naar huis.

Maar nee, goede keuze man om zowel hun als de kijker te naaien voor 1.5 uur meer slaap zodat ze morgen weer een kaartenhuis kunnen gaan bouwen of whatever.

Da's toch nie normaal. Da's toch niet te geleuven?

OK, fuck it... nu ga ik echt slapen
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:54:52 #14
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716790
quote:

hoe bedenk je 't
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:55:26 #15
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68716795
ik snap er niks van, we worden hier aan banden gelegd waar ik totaal geen zin in heb, denkend ook aan de overlevers die ook zin hebben in een feestje door te halen dat ze al zo vaak hebben aangegeven maar nee hoor. weer worden ze strak getrokken hoe moet zij zich nu nog zien te profileren
pi_68716798
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:54 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Hilarisch. Ga je ook nog een sok jatten?
Of stiekum lege blikjes aan hun been binden?
pi_68716799
dus toch..
ik dacht toch echt effe BOE te horen net
hihi is bram weer eten aan het jatten?

was ik net aan het posten
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68716803
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:54 schreef Danny het volgende:

[..]

ook zoiets kinderachtigs. 'we gaan stiekem hun spullen jatten'.

[..]

ja, daar zat ik ook al voor wakker. ook toen zou er heel wat gebeuren. Krijg je eerst 20 minuten takkeherrie en vervolgens een legpuzzel. Was ook zo'n 'ik ga slapen' moment.
Danny je bent denk echt boos.Is slecht voor je hart joh.
Heb me een keer druk om zo,n programma gemaakt.doe ik echt nooit meer.
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:56:32 #19
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716812
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:55 schreef evaxsis het volgende:
ik snap er niks van, we worden hier aan banden gelegd waar ik totaal geen zin in heb, denkend ook aan de overlevers die ook zin hebben in een feestje door te halen dat ze al zo vaak hebben aangegeven maar nee hoor. weer worden ze strak getrokken hoe moet zij zich nu nog zien te profileren
het was belangrijk dat ze vroeg gingen slapen want huub en bram wilden hun melk opdrinken
balen dat ik nou NET de streams had uitgezet. heb ik het gemist. nou, ik zie het morgen wel bij shownieuws
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:56:53 #20
2018 PC eend
relativist
pi_68716820
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Da's veel te hard. Ze hebben goddomme een week de tijd gehad om het te fixen en nog steeds kan iedereen gratis streamen. Als de makers er geen ene flikker om geven om te fixen dat hun streams gratiz bekeken worden waarom zouden wij er dan wel een probleem van maken?
Omdat fok partner is?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_68716821
vervolgens hoorde ik pim en eline dacht ik .. en daarna allemaal gestommel en gepiep.. + toilet.. toch leuk dat ondanks alles de cam op jeroen en peter aangestuurd staat
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68716827
quote:

tering wat een goeie kom op nou man, ga ook lekker slapen joh
pi_68716830
Je kan beter de teletubbies gaan regisseren Huub.
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:57:32 #24
2018 PC eend
relativist
pi_68716835
Hidi
Dit keer geen brother in arms
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_68716858
Wat doet Peter raar met zijn hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')