quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik heb mijn sigaret ook halverwege uit gemaakt wilde demostatief toch weer even weten hoe het voelde dom hè![]()
dat krijg je met drank op![]()
ik deed ook zo goed mee met de overlevers
oke, die nemen we mee (niet slecht he voor een mongool) (is ook een poll trouwens)quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het mag idd wel iets zwaarder, back to basic
je geeft precies aan waarom je daar compleet op de verkeerde plek zit. De bunker zou nou juist GEEN gouden kooi worden. De bunker zou open zijn. Transparant voor iedereen en de kijker bepaalt alles.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:25 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahahahah en dat vraag je aan mij? Ik heb 19 maanden in DGK gewoond, daar werden om de haverklap leuke dingen halverwege afgekapt!
da's frappant.. heb je daar cijfers van? Op FOK! is die 'curve' in de COS-en namelijk andersom!quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:27 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
weet wel waneer er meer streamers zijn
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:28 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke, die nemen we mee (niet slecht he voor een mongool) (is ook een poll trouwens)
En probeer t groepsgevoel beetje te ondermijnen ipv juist aan te wakkeren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:28 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke, die nemen we mee (niet slecht he voor een mongool) (is ook een poll trouwens)
Gedrag van de deelnemers? De deelnemers hebben ook het gevoel als kleine kinderen behandeld te worden en zien de logica ook niet om een feestje dat de goede richting opgaat zo af te kappen. Dus nu wil jij de deelnemers de schuld geven?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:27 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wordt ik nou verantwoordelijk gehouden voor het gedrag van de deelnemers? Als het mijn RLS was zou ik sturen totdat ik erbij neerviel, met iedere avond neuk en vechtpartijen tot gevolg, maar goed, dat is het format niet.
En voor een RLS zonder coaching van de kandidaten vind ik dat het aardig uit de verf komt
huub, een medestander! vlug! quoten en prijzen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Precies. En al opsternaat zijn. De sfeer was hier op het forum al kut en zwartgallig gemaakt toen de bewoners net hun eerste biertje opentrokken. Dat men hoe dan ook de klagende job zou gaan uithangen kon je zien aankomen.
Leuk dat op de "officiele" plek van de community de oudbewoners tot op het bot beledigd en gekleineerd worden trouwens. Mensen in hun waarde laten is al teveel gevraagd blijkbaar.
Huub heeft de afgelopen weken al wel bewezen het niet zo nauw te nemen met de waarheid. Hij zit in de televisiewereld hequote:Op woensdag 6 mei 2009 01:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's frappant.. heb je daar cijfers van? Op FOK! is die 'curve' in de COS-en namelijk andersom!
Danny, je komt een beetje geaggiteerd over,quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:30 schreef Danny het volgende:
[..]
huub, een medestander! vlug! quoten en prijzen!
Nee grapjes over gebeurtenissen waar 14 doden en 180 gewonden vielen vragen om veel respectquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Precies. En al opsternaat zijn. De sfeer was hier op het forum al kut en zwartgallig gemaakt toen de bewoners net hun eerste biertje opentrokken. Dat men hoe dan ook de klagende job zou gaan uithangen kon je zien aankomen.
Leuk dat op de "officiele" plek van de community de oudbewoners tot op het bot beledigd en gekleineerd worden trouwens. Mensen in hun waarde laten is al teveel gevraagd blijkbaar.
ik vind 'nu slapen' ook coaching. daar zou - geheel volgens format - een poll voor gemaakt moeten worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:27 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wordt ik nou verantwoordelijk gehouden voor het gedrag van de deelnemers? Als het mijn RLS was zou ik sturen totdat ik erbij neerviel, met iedere avond neuk en vechtpartijen tot gevolg, maar goed, dat is het format niet.
En voor een RLS zonder coaching van de kandidaten vind ik dat het aardig uit de verf komt
zucht. Klopt Danny je hebt helemaal gelijk! laters!quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:33 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind 'nu slapen' ook coaching. daar zou - geheel volgens format - een poll voor gemaakt moeten worden.
oops spellingsfoutjequote:Op woensdag 6 mei 2009 01:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Demostatief?
Het is gelukt hoor, meid, goed meedoen met de overlevers
Eens. Maar dat is toch goed gecountered, niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Precies. En al opsternaat obstinaat zijn. De sfeer was hier op het forum al kut en zwartgallig gemaakt toen de bewoners net hun eerste biertje opentrokken. Dat men hoe dan ook de klagende job zou gaan uithangen kon je zien aankomen.
Danny haalt m toch wel weg, die doet niet zo moeilijkquote:
ik heb het niet over jullie, maar over jou. jij zit hier een onverdedigbare stelling te verdedigen met een 'ik ben tv-maker' attitude. Geheel NIET volgens concept. Maar prima hoor. Bram zal je wel met een reden hebben gevraagd en ik hoop dat hij weet wat hij doet en dat wij allemaal opeens morgenochtend vuurwerk gaan zien omdat de bewoners allemaal lekker zijn uitgeslapen. IK durf het te betwijfelen. En IK ga wel weer een keer kijken als het me uitkomt. Of niet. Op deze manier heb ik er namelijk al vrij snel weinig lol meer in. Ik keek ook 20 uur per dag DGK tot de kijker ECHT in de maling werd genomen. Gewoon gestopt met kijken. Ik laat me niet frustreren voor de lol. Heb wel andere dingen te doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny, je komt een beetje geaggiteerd over,
jammer dat je voordoet alsof wij de steamers als stront behandelen, je weet beter, maar goed. Ik ga weer ff naar de regie, gaan we weer ff een polletje uitvoeren zo! Tot zo!
dat had met een poll prima 10 uur kunnen worden. De kijker bepaalt weet je nog?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:36 schreef rooie3 het volgende:
Ben ik dan weer de enige die het prima vond.Die lui moeten wel elke dag om 8 uur op staan en ook in het weekend.Was bij de kooi en BB wel anders.
zoals je weet geven we een ban voor het plaatsen van dat linkje. over 48 uur mag je weer eens mailen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Danny haalt m toch wel weg, die doet niet zo moeilijk
Dit vind ik nou ook weer kansloos, linken naar gratis streams mag best een ban opleveren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je nagaan, en hij werkt nog wel mee aan dit programma
Kijk maar.... <knip>
Daar heb je een punt.Maar bij de kooi konden ze sloten met koffie zuipen om op gang te komen,hun hebben al zo weinig.En de kijker wil ze het liefst breken,lijkt me ook niet echt leuk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:37 schreef Danny het volgende:
[..]
dat had met een poll prima 10 uur kunnen worden. De kijker bepaalt weet je nog?
ze wilden zelf ook doorfeesten hequote:Op woensdag 6 mei 2009 01:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.Maar bij de kooi konden ze sloten met koffie zuipen om op gang te komen,hun hebben al zo weinig.En de kijker wil ze het liefst breken,lijkt me ook niet echt leuk.
20 uur per dag kijken.. vandaar dat je er zo rot op je foto uitziet..quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:37 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb het niet over jullie, maar over jou. jij zit hier een onverdedigbare stelling te verdedigen met een 'ik ben tv-maker' attitude. Geheel NIET volgens concept. Maar prima hoor. Bram zal je wel met een reden hebben gevraagd en ik hoop dat hij weet wat hij doet en dat wij allemaal opeens morgenochtend vuurwerk gaan zien omdat de bewoners allemaal lekker zijn uitgeslapen. IK durf het te betwijfelen. En IK ga wel weer een keer kijken als het me uitkomt. Of niet. Op deze manier heb ik er namelijk al vrij snel weinig lol meer in. Ik keek ook 20 uur per dag DGK tot de kijker ECHT in de maling werd genomen. Gewoon gestopt met kijken. Ik laat me niet frustreren voor de lol. Heb wel andere dingen te doen.
Nee dat helemaal moe maken vind ik ook niet tof en snap ook niet dat nog steeds meerderheid stemt voor 36 uur wakker bij een weekduel... maar dit kon makkelijk tot 2 uur doorgang hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.Maar bij de kooi konden ze sloten met koffie zuipen om op gang te komen,hun hebben al zo weinig.En de kijker wil ze het liefst breken,lijkt me ook niet echt leuk.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:35 schreef FuTilE het volgende:
geef ze allemaal een pot appelmopes waar ze weer appels van moeten maken
Klopt. Het concept was niet om te gaan zuipen en feesten. De Bunker is tot nu toe een en al inspanning en bezig zijn. Behoorlijk heftig. Daarin zoekt men naar een evenwicht met zo nu en dan even een feestje op zo'n manier dat het nog een beetje verantwoord voor de bewoners is ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:30 schreef Danny het volgende:
[..]
huub, een medestander! vlug! quoten en prijzen!
Huub ,met alle respect,jij weet niet of/hoeveel kijkers kunnen uitslapen .En je weet ook dat ten tijde van DGK ook heel veel mensen tot 3 uur zaten te streamen."Voor jou vaak !)En als je dit leest nu ben jij ook nog op..quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
toen je vanmorgen inschakelde was het gewoon ochtend.....oke, ja dat is wel vreemd ja...
en ach, begin dan zelf een RLS Danny, je weet blijkbaar beter hoe het moet. Het was hier gewoon een beslissing en ik kon mij er wel in vinden, wat je vnvnd te lang had doorgegaan (op een doordeweekse avond na 1 uur) had je morgen weer moeten inboeten
dus wat dat betreft is het vooral een kwestie van keuzes maken, en van fora weet ik ondertussen wel dat welke keuze er ook wordt gemaakt. Er zijn altijd wel mensen die het er niet mee eens zijn.
Da's veel te hard. Ze hebben goddomme een week de tijd gehad om het te fixen en nog steeds kan iedereen gratis streamen. Als de makers er geen ene flikker om geven om te fixen dat hun streams gratiz bekeken worden waarom zouden wij er dan wel een probleem van maken?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:39 schreef Danny het volgende:
[..]
zoals je weet geven we een ban voor het plaatsen van dat linkje. over 48 uur mag je weer eens mailen.
dat is jouw mening ik ga er vanuit dat als de overlevers een keer losgaan het heus wel getolereerd wordt door de streamersquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, ik zit er eigenlijk wel een beetje tussenin. Dat feestje had vanavond wel door kunnen gaan, maar je kunt ook niet onbeperkt die gasten te weinig slaap geven. Dat is ook de dood in de pot.
Maar morgen wacht ze wel weer een dag zonder luxe,haast geen koffie en licht.Ik snap best wel dat Bart enz meer medeleven met de overlevers hebben dan wij.Hun zijn toch verantwoordelijk voor hun gestel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:41 schreef Danny het volgende:
[..]
ze wilden zelf ook doorfeesten he
dit is de enige leuke afleiding die ze hebben
+1 des al niet te min was het voor ons toch ook een stuk leuker geweestquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:41 schreef Danny het volgende:
[..]
ze wilden zelf ook doorfeesten he
dit is de enige leuke afleiding die ze hebben
precies. een brief dat ze moeten strippen slaat natuurlijk nergens op trouwens. dat is weer sturen van en dat moet dan juist NIET. maar het is lullen tegen de bierkaai aan. Huub heeft al gezegd dat hij het helemaal eens was met deze beslissing. Het is dus niet zijn beslissing maar die van Bram of Bart of Bob of harrie de slager van de overkant. Maar iedereen vond het kennelijk een goed plan en dus zijn wij dom. That's it in a nutshellquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:42 schreef Maria44 het volgende:
Dat feestje was niet spontaan, daarom de irritatie. Er komt een brief bij de drank dat de streamers dit willen met een soort van 'hint' dat ze met strip-spelletjes meer streamvriendjes zouden maken. En ze moesten (!!) veel eten van te voren.
Dan ga je er toch wel een heeeeel klein beetje vanuit dat ze mogen feesten tot de wat latere uurtjes?
Dat vind ik dan wel weer wat hard. Ze moeten daar welhaast teringdruk zijn en niet tegelijkertijd alles kunnen doen. Als is het, dat ben ik wel met je eens, slordig dat je je product waar je van moet leven voor nop weggeeft.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's veel te hard. Ze hebben goddomme een week de tijd gehad om het te fixen en nog steeds kan iedereen gratis streamen. Als de makers er geen ene flikker om geven om te fixen dat hun streams gratiz bekeken worden waarom zouden wij er dan wel een probleem van maken?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
klopt en zo ben ik van het roken afgekomen zonder een kilo aan te komen......
sterker nog, anderhalve kilo eraf![]()
nog effe en ik spoel door het doucheputje.......
mja, misschien moeten ze dan het concept veranderen en die polls helemaal weghalen. dat is natuurlijk ook een optie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar morgen wacht ze wel weer een dag zonder luxe,haast geen koffie en licht.Ik snap best wel dat Bart enz meer medeleven met de overlevers hebben dan wij.Hun zijn toch verantwoordelijk voor hun gestel.
omg, spuit elf met een volstrekt zinloze opmerkingquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:47 schreef Bunker-Renate het volgende:
respect voor Bart Bram, Huub, Mariell Bob en de rest van de crew
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |