abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68716477
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:23 schreef evaxsis het volgende:

[..]

ik heb mijn sigaret ook halverwege uit gemaakt wilde demostatief toch weer even weten hoe het voelde dom hè
dat krijg je met drank op
ik deed ook zo goed mee met de overlevers

Demostatief?

Het is gelukt hoor, meid, goed meedoen met de overlevers
pi_68716478
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:27 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Het mag idd wel iets zwaarder, back to basic
oke, die nemen we mee (niet slecht he voor een mongool) (is ook een poll trouwens)
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:29:04 #253
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68716483
Dus splitscreen kan wel

Laat maar, klaar mee
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:29:28 #254
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716489
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:25 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

hahahahah en dat vraag je aan mij? Ik heb 19 maanden in DGK gewoond, daar werden om de haverklap leuke dingen halverwege afgekapt!
je geeft precies aan waarom je daar compleet op de verkeerde plek zit. De bunker zou nou juist GEEN gouden kooi worden. De bunker zou open zijn. Transparant voor iedereen en de kijker bepaalt alles.
In plaats daarvan worden ze opeens gezegd dat jouw naam niet meer genoemd mag worden, worden feestjes afgekapt, worden de kijkers door jou min of meer voor achterlijk uitgemaakt.
Je hebt het tegen je publiek. Als je geen publiek over wilt houden moet je ze vooral als stront blijven behandelen
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:29:48 #255
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68716494
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:27 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

weet wel waneer er meer streamers zijn
da's frappant.. heb je daar cijfers van? Op FOK! is die 'curve' in de COS-en namelijk andersom!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:30:13 #256
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68716498
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:28 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

oke, die nemen we mee (niet slecht he voor een mongool) (is ook een poll trouwens)

Je weet wat ik bedoel, wij hebben gelijk. punt
pi_68716500
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:28 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

En probeer t groepsgevoel beetje te ondermijnen ipv juist aan te wakkeren.

Beetje onderlinge strijd.
pi_68716502
quote:

[..]

wordt ik nou verantwoordelijk gehouden voor het gedrag van de deelnemers? Als het mijn RLS was zou ik sturen totdat ik erbij neerviel, met iedere avond neuk en vechtpartijen tot gevolg, maar goed, dat is het format niet.

En voor een RLS zonder coaching van de kandidaten vind ik dat het aardig uit de verf komt
Gedrag van de deelnemers? De deelnemers hebben ook het gevoel als kleine kinderen behandeld te worden en zien de logica ook niet om een feestje dat de goede richting opgaat zo af te kappen. Dus nu wil jij de deelnemers de schuld geven?
pi_68716507
Oh, wtf... Het is alweer 1.31u.... Ik ga slapen.

Hopelijk is er morgen weer zo'n discussie. Ik vond dit nu al interessanter dan 10 dagen bunker.
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:30:52 #260
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68716510
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:30:58 #261
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716511
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:28 schreef Rica het volgende:

[..]

Precies. En al opsternaat zijn. De sfeer was hier op het forum al kut en zwartgallig gemaakt toen de bewoners net hun eerste biertje opentrokken. Dat men hoe dan ook de klagende job zou gaan uithangen kon je zien aankomen.

Leuk dat op de "officiele" plek van de community de oudbewoners tot op het bot beledigd en gekleineerd worden trouwens. Mensen in hun waarde laten is al teveel gevraagd blijkbaar.
huub, een medestander! vlug! quoten en prijzen!
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:31:46 #262
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716517
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

da's frappant.. heb je daar cijfers van? Op FOK! is die 'curve' in de COS-en namelijk andersom!
Huub heeft de afgelopen weken al wel bewezen het niet zo nauw te nemen met de waarheid. Hij zit in de televisiewereld he
pi_68716521
hoe dan ook.. de cam splitsing screens.. fade in fade out

euh lamellen etc etc zijn best vermakelijk in mijn ooghoek waar de cam staat op mijn laptoppie
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:32:33 #264
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68716523
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:26 schreef Dottey het volgende:
truukendozen met de cam

hahaha
Hey Dot wil nog een spelletje doen?
pi_68716528
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:30 schreef Danny het volgende:

[..]

Danny, je komt een beetje geaggiteerd over,

jammer dat je voordoet alsof wij de steamers als stront behandelen, je weet beter, maar goed. Ik ga weer ff naar de regie, gaan we weer ff een polletje uitvoeren zo! Tot zo!
pi_68716531
quote:

[..]

Precies. En al opsternaat zijn. De sfeer was hier op het forum al kut en zwartgallig gemaakt toen de bewoners net hun eerste biertje opentrokken. Dat men hoe dan ook de klagende job zou gaan uithangen kon je zien aankomen.

Leuk dat op de "officiele" plek van de community de oudbewoners tot op het bot beledigd en gekleineerd worden trouwens. Mensen in hun waarde laten is al teveel gevraagd blijkbaar.
Nee grapjes over gebeurtenissen waar 14 doden en 180 gewonden vielen vragen om veel respect
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:33:14 #267
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716533
quote:

[..]

wordt ik nou verantwoordelijk gehouden voor het gedrag van de deelnemers? Als het mijn RLS was zou ik sturen totdat ik erbij neerviel, met iedere avond neuk en vechtpartijen tot gevolg, maar goed, dat is het format niet.

En voor een RLS zonder coaching van de kandidaten vind ik dat het aardig uit de verf komt
ik vind 'nu slapen' ook coaching. daar zou - geheel volgens format - een poll voor gemaakt moeten worden.
pi_68716543
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:33 schreef Danny het volgende:

[..]

ik vind 'nu slapen' ook coaching. daar zou - geheel volgens format - een poll voor gemaakt moeten worden.
zucht. Klopt Danny je hebt helemaal gelijk! laters!
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:34:43 #269
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68716552
- banned -

[ Bericht 37% gewijzigd door Danny op 06-05-2009 01:38:42 ]
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:35:10 #270
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68716557
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:28 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Demostatief?

Het is gelukt hoor, meid, goed meedoen met de overlevers
oops spellingsfoutje
pi_68716569
quote:

[..]

Precies. En al opsternaat obstinaat zijn. De sfeer was hier op het forum al kut en zwartgallig gemaakt toen de bewoners net hun eerste biertje opentrokken. Dat men hoe dan ook de klagende job zou gaan uithangen kon je zien aankomen.

Eens. Maar dat is toch goed gecountered, niet?
pi_68716570
Als je vind dat TBO zich niet aan het format houd Danny, mag je ook wel de stekker uit dit forum halen. Oh nee wacht, jij snapt wel dat je niet zomaar ergens de stekker uit kan halen, omdat dat verkeerd kan vallen.
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:36:43 #273
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68716579
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:36 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

held
Danny haalt m toch wel weg, die doet niet zo moeilijk
pi_68716580
Ben ik dan weer de enige die het prima vond.Die lui moeten wel elke dag om 8 uur op staan en ook in het weekend.Was bij de kooi en BB wel anders.
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:37:22 #275
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716586
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:33 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Danny, je komt een beetje geaggiteerd over,

jammer dat je voordoet alsof wij de steamers als stront behandelen, je weet beter, maar goed. Ik ga weer ff naar de regie, gaan we weer ff een polletje uitvoeren zo! Tot zo!
ik heb het niet over jullie, maar over jou. jij zit hier een onverdedigbare stelling te verdedigen met een 'ik ben tv-maker' attitude. Geheel NIET volgens concept. Maar prima hoor. Bram zal je wel met een reden hebben gevraagd en ik hoop dat hij weet wat hij doet en dat wij allemaal opeens morgenochtend vuurwerk gaan zien omdat de bewoners allemaal lekker zijn uitgeslapen. IK durf het te betwijfelen. En IK ga wel weer een keer kijken als het me uitkomt. Of niet. Op deze manier heb ik er namelijk al vrij snel weinig lol meer in. Ik keek ook 20 uur per dag DGK tot de kijker ECHT in de maling werd genomen. Gewoon gestopt met kijken. Ik laat me niet frustreren voor de lol. Heb wel andere dingen te doen.
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:37:42 #276
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716590
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:36 schreef rooie3 het volgende:
Ben ik dan weer de enige die het prima vond.Die lui moeten wel elke dag om 8 uur op staan en ook in het weekend.Was bij de kooi en BB wel anders.
dat had met een poll prima 10 uur kunnen worden. De kijker bepaalt weet je nog?
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:39:12 #277
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68716609
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
- banned -
nou jouw stream is tenminste nog gezellig
pi_68716620
als ik de trailer bekijk lig ik weer plat:

"you control"
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:39:59 #279
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716621
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:36 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Danny haalt m toch wel weg, die doet niet zo moeilijk
zoals je weet geven we een ban voor het plaatsen van dat linkje. over 48 uur mag je weer eens mailen.
pi_68716622
Nah, ik zit er eigenlijk wel een beetje tussenin. Dat feestje had vanavond wel door kunnen gaan, maar je kunt ook niet onbeperkt die gasten te weinig slaap geven. Dat is ook de dood in de pot.
pi_68716624
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:34 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Kun je nagaan, en hij werkt nog wel mee aan dit programma

Kijk maar.... <knip>
Dit vind ik nou ook weer kansloos, linken naar gratis streams mag best een ban opleveren.

edit: oh is al gebeurd
pi_68716628
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:37 schreef Danny het volgende:

[..]

dat had met een poll prima 10 uur kunnen worden. De kijker bepaalt weet je nog?
Daar heb je een punt.Maar bij de kooi konden ze sloten met koffie zuipen om op gang te komen,hun hebben al zo weinig.En de kijker wil ze het liefst breken,lijkt me ook niet echt leuk.
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:41:17 #283
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716635
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:40 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Daar heb je een punt.Maar bij de kooi konden ze sloten met koffie zuipen om op gang te komen,hun hebben al zo weinig.En de kijker wil ze het liefst breken,lijkt me ook niet echt leuk.
ze wilden zelf ook doorfeesten he
dit is de enige leuke afleiding die ze hebben
pi_68716640
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:37 schreef Danny het volgende:

[..]

ik heb het niet over jullie, maar over jou. jij zit hier een onverdedigbare stelling te verdedigen met een 'ik ben tv-maker' attitude. Geheel NIET volgens concept. Maar prima hoor. Bram zal je wel met een reden hebben gevraagd en ik hoop dat hij weet wat hij doet en dat wij allemaal opeens morgenochtend vuurwerk gaan zien omdat de bewoners allemaal lekker zijn uitgeslapen. IK durf het te betwijfelen. En IK ga wel weer een keer kijken als het me uitkomt. Of niet. Op deze manier heb ik er namelijk al vrij snel weinig lol meer in. Ik keek ook 20 uur per dag DGK tot de kijker ECHT in de maling werd genomen. Gewoon gestopt met kijken. Ik laat me niet frustreren voor de lol. Heb wel andere dingen te doen.
20 uur per dag kijken.. vandaar dat je er zo rot op je foto uitziet..
4 uur op een nacht min slapen geeft dus idd zwarte randjes
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_68716646
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:40 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Nee dat helemaal moe maken vind ik ook niet tof en snap ook niet dat nog steeds meerderheid stemt voor 36 uur wakker bij een weekduel... maar dit kon makkelijk tot 2 uur doorgang hebben.
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:42:14 #286
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68716649
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:35 schreef FuTilE het volgende:
geef ze allemaal een pot appelmopes waar ze weer appels van moeten maken

ben 't verder met je eens
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:42:38 #287
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68716653
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:30 schreef Danny het volgende:

[..]

Klopt. Het concept was niet om te gaan zuipen en feesten. De Bunker is tot nu toe een en al inspanning en bezig zijn. Behoorlijk heftig. Daarin zoekt men naar een evenwicht met zo nu en dan even een feestje op zo'n manier dat het nog een beetje verantwoord voor de bewoners is ook.

Maar imo gaat het ook helemaal niet om deze beslissing. Was het dit niet dan was het wel wat anders.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_68716655
Dat feestje was niet spontaan, daarom de irritatie. Er komt een brief bij de drank dat de streamers dit willen met een soort van 'hint' dat ze met strip-spelletjes meer streamvriendjes zouden maken. En ze moesten (!!) veel eten van te voren.
Dan ga je er toch wel een heeeeel klein beetje vanuit dat ze mogen feesten tot de wat latere uurtjes?
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:43:07 #289
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68716657
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:17 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

toen je vanmorgen inschakelde was het gewoon ochtend.....oke, ja dat is wel vreemd ja...

en ach, begin dan zelf een RLS Danny, je weet blijkbaar beter hoe het moet. Het was hier gewoon een beslissing en ik kon mij er wel in vinden, wat je vnvnd te lang had doorgegaan (op een doordeweekse avond na 1 uur) had je morgen weer moeten inboeten

dus wat dat betreft is het vooral een kwestie van keuzes maken, en van fora weet ik ondertussen wel dat welke keuze er ook wordt gemaakt. Er zijn altijd wel mensen die het er niet mee eens zijn.
Huub ,met alle respect,jij weet niet of/hoeveel kijkers kunnen uitslapen .En je weet ook dat ten tijde van DGK ook heel veel mensen tot 3 uur zaten te streamen."Voor jou vaak !)En als je dit leest nu ben jij ook nog op..
Prima ,maar niet zeggen dat streamers de volgende dag moeten boeten omdat ze door te lang(wat dus niet gebeurd nu) streamen ook moe zijn de volgende dag.Toch kusje van mij,altijd
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:43:33 #290
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68716662
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:39 schreef Danny het volgende:

[..]

zoals je weet geven we een ban voor het plaatsen van dat linkje. over 48 uur mag je weer eens mailen.
Da's veel te hard. Ze hebben goddomme een week de tijd gehad om het te fixen en nog steeds kan iedereen gratis streamen. Als de makers er geen ene flikker om geven om te fixen dat hun streams gratiz bekeken worden waarom zouden wij er dan wel een probleem van maken?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:43:45 #291
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68716667
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, ik zit er eigenlijk wel een beetje tussenin. Dat feestje had vanavond wel door kunnen gaan, maar je kunt ook niet onbeperkt die gasten te weinig slaap geven. Dat is ook de dood in de pot.
dat is jouw mening ik ga er vanuit dat als de overlevers een keer losgaan het heus wel getolereerd wordt door de streamers
pi_68716670
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:41 schreef Danny het volgende:

[..]

Maar morgen wacht ze wel weer een dag zonder luxe,haast geen koffie en licht.Ik snap best wel dat Bart enz meer medeleven met de overlevers hebben dan wij.Hun zijn toch verantwoordelijk voor hun gestel.
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:45:12 #293
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_68716683
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:41 schreef Danny het volgende:

[..]

+1 des al niet te min was het voor ons toch ook een stuk leuker geweest
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:45:28 #294
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716688
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:42 schreef Maria44 het volgende:
Dat feestje was niet spontaan, daarom de irritatie. Er komt een brief bij de drank dat de streamers dit willen met een soort van 'hint' dat ze met strip-spelletjes meer streamvriendjes zouden maken. En ze moesten (!!) veel eten van te voren.
Dan ga je er toch wel een heeeeel klein beetje vanuit dat ze mogen feesten tot de wat latere uurtjes?
precies. een brief dat ze moeten strippen slaat natuurlijk nergens op trouwens. dat is weer sturen van en dat moet dan juist NIET. maar het is lullen tegen de bierkaai aan. Huub heeft al gezegd dat hij het helemaal eens was met deze beslissing. Het is dus niet zijn beslissing maar die van Bram of Bart of Bob of harrie de slager van de overkant. Maar iedereen vond het kennelijk een goed plan en dus zijn wij dom. That's it in a nutshell
pi_68716695
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Da's veel te hard. Ze hebben goddomme een week de tijd gehad om het te fixen en nog steeds kan iedereen gratis streamen. Als de makers er geen ene flikker om geven om te fixen dat hun streams gratiz bekeken worden waarom zouden wij er dan wel een probleem van maken?
Dat vind ik dan wel weer wat hard. Ze moeten daar welhaast teringdruk zijn en niet tegelijkertijd alles kunnen doen. Als is het, dat ben ik wel met je eens, slordig dat je je product waar je van moet leven voor nop weggeeft.
pi_68716707
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:50 schreef FANN het volgende:

[..]

klopt en zo ben ik van het roken afgekomen zonder een kilo aan te komen......

sterker nog, anderhalve kilo eraf

nog effe en ik spoel door het doucheputje.......
pi_68716721
respect voor Bart Bram, Huub, Mariell Bob en de rest van de crew, ze lopen de benen onder hun kont om alles goed te regelen en ik kan het weten
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:47:29 #298
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716725
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:43 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Maar morgen wacht ze wel weer een dag zonder luxe,haast geen koffie en licht.Ik snap best wel dat Bart enz meer medeleven met de overlevers hebben dan wij.Hun zijn toch verantwoordelijk voor hun gestel.
mja, misschien moeten ze dan het concept veranderen en die polls helemaal weghalen. dat is natuurlijk ook een optie.
maar goed, ik ga nu echt slapen. morgen maar eens gewoon ZONDER streams. en als dat bevalt maar eens helemaal zonder. hier word ik namelijk écht niet goed van.
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:47:49 #299
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716727
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:47 schreef Bunker-Renate het volgende:
respect voor Bart Bram, Huub, Mariell Bob en de rest van de crew
omg, spuit elf met een volstrekt zinloze opmerking
pi_68716729
Haha ze doen mijn idee,ze maken gewoon van alles op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')