quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik heb mijn sigaret ook halverwege uit gemaakt wilde demostatief toch weer even weten hoe het voelde dom hè![]()
dat krijg je met drank op![]()
ik deed ook zo goed mee met de overlevers
oke, die nemen we mee (niet slecht he voor een mongool) (is ook een poll trouwens)quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het mag idd wel iets zwaarder, back to basic
je geeft precies aan waarom je daar compleet op de verkeerde plek zit. De bunker zou nou juist GEEN gouden kooi worden. De bunker zou open zijn. Transparant voor iedereen en de kijker bepaalt alles.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:25 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hahahahah en dat vraag je aan mij? Ik heb 19 maanden in DGK gewoond, daar werden om de haverklap leuke dingen halverwege afgekapt!
da's frappant.. heb je daar cijfers van? Op FOK! is die 'curve' in de COS-en namelijk andersom!quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:27 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
weet wel waneer er meer streamers zijn
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:28 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke, die nemen we mee (niet slecht he voor een mongool) (is ook een poll trouwens)
En probeer t groepsgevoel beetje te ondermijnen ipv juist aan te wakkeren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:28 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke, die nemen we mee (niet slecht he voor een mongool) (is ook een poll trouwens)
Gedrag van de deelnemers? De deelnemers hebben ook het gevoel als kleine kinderen behandeld te worden en zien de logica ook niet om een feestje dat de goede richting opgaat zo af te kappen. Dus nu wil jij de deelnemers de schuld geven?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:27 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wordt ik nou verantwoordelijk gehouden voor het gedrag van de deelnemers? Als het mijn RLS was zou ik sturen totdat ik erbij neerviel, met iedere avond neuk en vechtpartijen tot gevolg, maar goed, dat is het format niet.
En voor een RLS zonder coaching van de kandidaten vind ik dat het aardig uit de verf komt
huub, een medestander! vlug! quoten en prijzen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Precies. En al opsternaat zijn. De sfeer was hier op het forum al kut en zwartgallig gemaakt toen de bewoners net hun eerste biertje opentrokken. Dat men hoe dan ook de klagende job zou gaan uithangen kon je zien aankomen.
Leuk dat op de "officiele" plek van de community de oudbewoners tot op het bot beledigd en gekleineerd worden trouwens. Mensen in hun waarde laten is al teveel gevraagd blijkbaar.
Huub heeft de afgelopen weken al wel bewezen het niet zo nauw te nemen met de waarheid. Hij zit in de televisiewereld hequote:Op woensdag 6 mei 2009 01:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's frappant.. heb je daar cijfers van? Op FOK! is die 'curve' in de COS-en namelijk andersom!
Danny, je komt een beetje geaggiteerd over,quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:30 schreef Danny het volgende:
[..]
huub, een medestander! vlug! quoten en prijzen!
Nee grapjes over gebeurtenissen waar 14 doden en 180 gewonden vielen vragen om veel respectquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Precies. En al opsternaat zijn. De sfeer was hier op het forum al kut en zwartgallig gemaakt toen de bewoners net hun eerste biertje opentrokken. Dat men hoe dan ook de klagende job zou gaan uithangen kon je zien aankomen.
Leuk dat op de "officiele" plek van de community de oudbewoners tot op het bot beledigd en gekleineerd worden trouwens. Mensen in hun waarde laten is al teveel gevraagd blijkbaar.
ik vind 'nu slapen' ook coaching. daar zou - geheel volgens format - een poll voor gemaakt moeten worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:27 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
wordt ik nou verantwoordelijk gehouden voor het gedrag van de deelnemers? Als het mijn RLS was zou ik sturen totdat ik erbij neerviel, met iedere avond neuk en vechtpartijen tot gevolg, maar goed, dat is het format niet.
En voor een RLS zonder coaching van de kandidaten vind ik dat het aardig uit de verf komt
zucht. Klopt Danny je hebt helemaal gelijk! laters!quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:33 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind 'nu slapen' ook coaching. daar zou - geheel volgens format - een poll voor gemaakt moeten worden.
oops spellingsfoutjequote:Op woensdag 6 mei 2009 01:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Demostatief?
Het is gelukt hoor, meid, goed meedoen met de overlevers
Eens. Maar dat is toch goed gecountered, niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Precies. En al opsternaat obstinaat zijn. De sfeer was hier op het forum al kut en zwartgallig gemaakt toen de bewoners net hun eerste biertje opentrokken. Dat men hoe dan ook de klagende job zou gaan uithangen kon je zien aankomen.
Danny haalt m toch wel weg, die doet niet zo moeilijkquote:
ik heb het niet over jullie, maar over jou. jij zit hier een onverdedigbare stelling te verdedigen met een 'ik ben tv-maker' attitude. Geheel NIET volgens concept. Maar prima hoor. Bram zal je wel met een reden hebben gevraagd en ik hoop dat hij weet wat hij doet en dat wij allemaal opeens morgenochtend vuurwerk gaan zien omdat de bewoners allemaal lekker zijn uitgeslapen. IK durf het te betwijfelen. En IK ga wel weer een keer kijken als het me uitkomt. Of niet. Op deze manier heb ik er namelijk al vrij snel weinig lol meer in. Ik keek ook 20 uur per dag DGK tot de kijker ECHT in de maling werd genomen. Gewoon gestopt met kijken. Ik laat me niet frustreren voor de lol. Heb wel andere dingen te doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny, je komt een beetje geaggiteerd over,
jammer dat je voordoet alsof wij de steamers als stront behandelen, je weet beter, maar goed. Ik ga weer ff naar de regie, gaan we weer ff een polletje uitvoeren zo! Tot zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |