Eens. Maar dat is toch goed gecountered, niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Precies. En al opsternaat obstinaat zijn. De sfeer was hier op het forum al kut en zwartgallig gemaakt toen de bewoners net hun eerste biertje opentrokken. Dat men hoe dan ook de klagende job zou gaan uithangen kon je zien aankomen.
Leuk dat op de "officiele" plek van de community de oudbewoners tot op het bot beledigd en gekleineerd worden trouwens. Mensen in hun waarde laten is al teveel gevraagd blijkbaar.
Danny haalt m toch wel weg, die doet niet zo moeilijkquote:
ik heb het niet over jullie, maar over jou. jij zit hier een onverdedigbare stelling te verdedigen met een 'ik ben tv-maker' attitude. Geheel NIET volgens concept. Maar prima hoor. Bram zal je wel met een reden hebben gevraagd en ik hoop dat hij weet wat hij doet en dat wij allemaal opeens morgenochtend vuurwerk gaan zien omdat de bewoners allemaal lekker zijn uitgeslapen. IK durf het te betwijfelen. En IK ga wel weer een keer kijken als het me uitkomt. Of niet. Op deze manier heb ik er namelijk al vrij snel weinig lol meer in. Ik keek ook 20 uur per dag DGK tot de kijker ECHT in de maling werd genomen. Gewoon gestopt met kijken. Ik laat me niet frustreren voor de lol. Heb wel andere dingen te doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:33 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny, je komt een beetje geaggiteerd over,
jammer dat je voordoet alsof wij de steamers als stront behandelen, je weet beter, maar goed. Ik ga weer ff naar de regie, gaan we weer ff een polletje uitvoeren zo! Tot zo!
dat had met een poll prima 10 uur kunnen worden. De kijker bepaalt weet je nog?quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:36 schreef rooie3 het volgende:
Ben ik dan weer de enige die het prima vond.Die lui moeten wel elke dag om 8 uur op staan en ook in het weekend.Was bij de kooi en BB wel anders.
zoals je weet geven we een ban voor het plaatsen van dat linkje. over 48 uur mag je weer eens mailen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Danny haalt m toch wel weg, die doet niet zo moeilijk
Dit vind ik nou ook weer kansloos, linken naar gratis streams mag best een ban opleveren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je nagaan, en hij werkt nog wel mee aan dit programma
Kijk maar.... <knip>
Daar heb je een punt.Maar bij de kooi konden ze sloten met koffie zuipen om op gang te komen,hun hebben al zo weinig.En de kijker wil ze het liefst breken,lijkt me ook niet echt leuk.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:37 schreef Danny het volgende:
[..]
dat had met een poll prima 10 uur kunnen worden. De kijker bepaalt weet je nog?
ze wilden zelf ook doorfeesten hequote:Op woensdag 6 mei 2009 01:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.Maar bij de kooi konden ze sloten met koffie zuipen om op gang te komen,hun hebben al zo weinig.En de kijker wil ze het liefst breken,lijkt me ook niet echt leuk.
20 uur per dag kijken.. vandaar dat je er zo rot op je foto uitziet..quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:37 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb het niet over jullie, maar over jou. jij zit hier een onverdedigbare stelling te verdedigen met een 'ik ben tv-maker' attitude. Geheel NIET volgens concept. Maar prima hoor. Bram zal je wel met een reden hebben gevraagd en ik hoop dat hij weet wat hij doet en dat wij allemaal opeens morgenochtend vuurwerk gaan zien omdat de bewoners allemaal lekker zijn uitgeslapen. IK durf het te betwijfelen. En IK ga wel weer een keer kijken als het me uitkomt. Of niet. Op deze manier heb ik er namelijk al vrij snel weinig lol meer in. Ik keek ook 20 uur per dag DGK tot de kijker ECHT in de maling werd genomen. Gewoon gestopt met kijken. Ik laat me niet frustreren voor de lol. Heb wel andere dingen te doen.
Nee dat helemaal moe maken vind ik ook niet tof en snap ook niet dat nog steeds meerderheid stemt voor 36 uur wakker bij een weekduel... maar dit kon makkelijk tot 2 uur doorgang hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.Maar bij de kooi konden ze sloten met koffie zuipen om op gang te komen,hun hebben al zo weinig.En de kijker wil ze het liefst breken,lijkt me ook niet echt leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |