abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68716391
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:20 schreef Danny het volgende:

[..]

Dus roep ik iedereen op er vooral op te stemmen.
[..]

je maakt mij niet wijs dat je het ermee eens bent dat op DAT moment het SLIM was de boel af te kappen. Kom op nou.
ik snap wel watj e bedoelt, zeker wel, maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat er een keuze gemaakt moet worden. Wat je vnvnd langer doorgaat moet je morgen inleveren. Nou die keuze is gemaakt en daar was ik het wel mee eens,

werd alleen beetje fel omdat een of andere idioot brengt dat we willen slapen ofzo, alsof wij hier geen diensten draaien.

Het feestje werd niet echt spectaculair, granted, waarschijnlijk nog 2 of 3 leuke caps momentjes, maar c'est tout. Dus tja, keuzes
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:23:35 #227
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68716392
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:21 schreef FANN het volgende:

[..]

gut hebben we dat niet al 100x gezien zulk soort dingen.... ook niet errug boeiend....
Stel jij eens voor wat hij moet jatten dan
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:23:57 #228
134683 pussydeluxe
MsPascalita
pi_68716396
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
no comment, zoek 't maar uit
Trusten dan maar. En ik ga hetzelfde doen
In mijn ogen i.i.g. een gemiste kans.
pi_68716399
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:21 schreef FANN het volgende:

[..]

gut hebben we dat niet al 100x gezien zulk soort dingen.... ook niet errug boeiend....

Geeft actie in de groep. en daarom dus weldegelijk boeiend vind ik.
pi_68716401
En met de weekuitdaging gaan ze dus straks wel een nacht doorhalen, maar dan zonder feest... dus dan mogen we 48 uur naar zombies kijken zonder hoogtepunten
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:24:16 #231
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716403
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:23 schreef evaxsis het volgende:

[..]

ik heb mijn sigaret ook halverwege uit gemaakt wilde demostatief toch weer even weten hoe het voelde dom hè
dat krijg je met drank op
ik deed ook zo goed mee met de overlevers
ook halverwege een spel en drankje opeens je bed ingekropen? Doe ik ook altijd op feestjes. Loop je lekker de polonaise, doe je opeens het licht uit en ga je slapen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68716404
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:22 schreef Danny het volgende:

[..]

het gaat erom dat ze loskomen.
Dat gaat er bij twee vanavond en morgen niet gebeuren, die zitten muurvast aan elkaar
pi_68716406
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:17 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

en ach, begin dan zelf een RLS Danny, je weet blijkbaar beter hoe het moet. Het was hier gewoon een beslissing en ik kon mij er wel in vinden, wat je vnvnd te lang had doorgegaan (op een doordeweekse avond na 1 uur) had je morgen weer moeten inboeten,

dus wat dat betreft is het vooral een kwestie van keuzes maken, en van fora weet ik ondertussen wel dat welke keuze er ook wordt gemaakt. Er zijn altijd wel mensen die het er niet mee eens zijn.
heeft niks met beter weten te maken.., geef gewoon toe dat er geen vuurwerk was
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:24:58 #234
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68716414
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:23 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ik snap wel watj e bedoelt, zeker wel, maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat er een keuze gemaakt moet worden. Wat je vnvnd langer doorgaat moet je morgen inleveren. Nou die keuze is gemaakt en daar was ik het wel mee eens,

werd alleen beetje fel omdat een of andere idioot brengt dat we willen slapen ofzo, alsof wij hier geen diensten draaien.

Het feestje werd niet echt spectaculair, granted, waarschijnlijk nog 2 of 3 leuke caps momentjes, maar c'est tout. Dus tja, keuzes
Mongool

En ja Danny, je mag me hiervoor een ban geven
pi_68716415
wat lul ik eigenlijk..... ik heb die hele bunker shit niet eens gevolgd.....

maar af en toe een beetje meelezen heeft me niet kunnen overtuigen om streams te nemen,
en ga ik dus niet meer doen ook.....

anyways...... neemt niet weg dat ik nog steeds de makers veel succes wens en de kijkers veel plezier
zover dat mogelijk is....... na vanavond even meegelezen te hebben schijnt het nogal tegen te vallen.

ik gaat legge.......

pi_68716425
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:23 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

De sleuteltjes van die ketting
pi_68716426
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Interessante TV maken en je publiek serieus nemen, daar gaat het om.
Dat is een hele interessante (en ironische) contradictio in terminis, als je erover nadenkt
pi_68716427
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:24 schreef Danny het volgende:

[..]

ook halverwege een spel en drankje opeens je bed ingekropen? Doe ik ook altijd op feestjes. Loop je lekker de polonaise, doe je opeens het licht uit en ga je slapen.
hahahahah en dat vraag je aan mij? Ik heb 19 maanden in DGK gewoond, daar werden om de haverklap leuke dingen halverwege afgekapt!
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:25:41 #239
134683 pussydeluxe
MsPascalita
pi_68716428
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:24 schreef FANN het volgende:
wat lul ik eigenlijk..... ik heb die hele bunker shit niet eens gevolgd.....

maar af en toe een beetje meelezen heeft me niet kunnen overtuigen om streams te nemen,
en ga ik dus niet meer doen ook.....

anyways...... neemt niet weg dat ik nog steeds de makers veel succes wens en de kijkers veel plezier
zover dat mogelijk is....... na vanavond even meegelezen te hebben schijnt het nogal tegen te vallen.

ik gaat legge.......

pi_68716436
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:19 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ik stel ook voor dat iedereen die nog niet gestemd heeft nog even stemt!
Ik stel voor dat er op de boodschappenlijst rooibosthee komt en wierook, dan kunnen ze alvast op tijd slaperig worden voor hun welverdiende nachtrust. Ik bestel het dan wel
pi_68716440
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:23 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Gewoon tandpasta leegknijpen,deo bus leeg maken,boter opmaken enz
pi_68716446
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:24 schreef FANN het volgende:
mogelijk is....... na vanavond even meegelezen te hebben schijnt het nogal tegen te vallen.

ik gaat legge.......

pi_68716448
truukendozen met de cam

hahaha
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:27:00 #244
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68716449
quote:

[..]

Je denkt dat het morgenvroeg interessantere TV gaat worden dan als je vanavond diezelfde tijd was doorgegaan en ze morgen had laten uitslapen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68716454
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:24 schreef Myworld het volgende:

[..]

heeft niks met beter weten te maken.., geef gewoon toe dat er geen vuurwerk was
wordt ik nou verantwoordelijk gehouden voor het gedrag van de deelnemers? Als het mijn RLS was zou ik sturen totdat ik erbij neerviel, met iedere avond neuk en vechtpartijen tot gevolg, maar goed, dat is het format niet.

En voor een RLS zonder coaching van de kandidaten vind ik dat het aardig uit de verf komt
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:27:29 #246
134683 pussydeluxe
MsPascalita
pi_68716459
Deze mensen zijn nog zo jong, die voelen helemaal niks bij een avondje doorhalen.
pi_68716461
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je denkt dat het morgenvroeg interessantere TV gaat worden dan als je vanavond diezelfde tijd was doorgegaan en ze morgen had laten uitslapen?
weet wel waneer er meer streamers zijn
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:27:44 #248
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68716463
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:26 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Gewoon tandpasta leegknijpen,deo bus leeg maken,boter opmaken enz
Het mag idd wel iets zwaarder, back to basic
pi_68716473
quote:

[..]

Feestje dat deliverd tot uur of half 2, 2 uur... streamers blij, overlevers blij... 6 uur slapen... genoeg voor weer een dag.

Feestje afkappen op slechtste moment ooit, streamers zwaar over de zeik, overlevers die er niets van snappen en half uur mopperen nog... 7.5 uur slapen.. net zo genoeg voor weer een dag.

Ja goede keuze
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:28:21 #250
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68716475
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:19 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

oh tietencaps, daar gaat het om!
Precies. En al opsternaat zijn. De sfeer was hier op het forum al kut en zwartgallig gemaakt toen de bewoners net hun eerste biertje opentrokken. Dat men hoe dan ook de klagende job zou gaan uithangen kon je zien aankomen.

Leuk dat op de "officiele" plek van de community de oudbewoners tot op het bot beledigd en gekleineerd worden trouwens. Mensen in hun waarde laten is al teveel gevraagd blijkbaar.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')