abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68716440
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:23 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Stel jij eens voor wat hij moet jatten dan
Gewoon tandpasta leegknijpen,deo bus leeg maken,boter opmaken enz
pi_68716446
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:24 schreef FANN het volgende:
mogelijk is....... na vanavond even meegelezen te hebben schijnt het nogal tegen te vallen.

ik gaat legge.......

pi_68716448
truukendozen met de cam

hahaha
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:27:00 #244
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68716449
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:23 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ik snap wel watj e bedoelt, zeker wel, maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat er een keuze gemaakt moet worden. Wat je vnvnd langer doorgaat moet je morgen inleveren. Nou die keuze is gemaakt en daar was ik het wel mee eens,
Je denkt dat het morgenvroeg interessantere TV gaat worden dan als je vanavond diezelfde tijd was doorgegaan en ze morgen had laten uitslapen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68716454
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:24 schreef Myworld het volgende:

[..]

heeft niks met beter weten te maken.., geef gewoon toe dat er geen vuurwerk was
wordt ik nou verantwoordelijk gehouden voor het gedrag van de deelnemers? Als het mijn RLS was zou ik sturen totdat ik erbij neerviel, met iedere avond neuk en vechtpartijen tot gevolg, maar goed, dat is het format niet.

En voor een RLS zonder coaching van de kandidaten vind ik dat het aardig uit de verf komt
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:27:29 #246
134683 pussydeluxe
MsPascalita
pi_68716459
Deze mensen zijn nog zo jong, die voelen helemaal niks bij een avondje doorhalen.
pi_68716461
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Je denkt dat het morgenvroeg interessantere TV gaat worden dan als je vanavond diezelfde tijd was doorgegaan en ze morgen had laten uitslapen?
weet wel waneer er meer streamers zijn
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:27:44 #248
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68716463
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:26 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Gewoon tandpasta leegknijpen,deo bus leeg maken,boter opmaken enz
Het mag idd wel iets zwaarder, back to basic
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_68716473
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:23 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

ik snap wel watj e bedoelt, zeker wel, maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat er een keuze gemaakt moet worden. Wat je vnvnd langer doorgaat moet je morgen inleveren. Nou die keuze is gemaakt en daar was ik het wel mee eens,

werd alleen beetje fel omdat een of andere idioot brengt dat we willen slapen ofzo, alsof wij hier geen diensten draaien.

Het feestje werd niet echt spectaculair, granted, waarschijnlijk nog 2 of 3 leuke caps momentjes, maar c'est tout. Dus tja, keuzes
Feestje dat deliverd tot uur of half 2, 2 uur... streamers blij, overlevers blij... 6 uur slapen... genoeg voor weer een dag.

Feestje afkappen op slechtste moment ooit, streamers zwaar over de zeik, overlevers die er niets van snappen en half uur mopperen nog... 7.5 uur slapen.. net zo genoeg voor weer een dag.

Ja goede keuze
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:28:21 #250
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68716475
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:19 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

oh tietencaps, daar gaat het om!
Precies. En al opsternaat zijn. De sfeer was hier op het forum al kut en zwartgallig gemaakt toen de bewoners net hun eerste biertje opentrokken. Dat men hoe dan ook de klagende job zou gaan uithangen kon je zien aankomen.

Leuk dat op de "officiele" plek van de community de oudbewoners tot op het bot beledigd en gekleineerd worden trouwens. Mensen in hun waarde laten is al teveel gevraagd blijkbaar.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_68716477
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:23 schreef evaxsis het volgende:

[..]

ik heb mijn sigaret ook halverwege uit gemaakt wilde demostatief toch weer even weten hoe het voelde dom hè
dat krijg je met drank op
ik deed ook zo goed mee met de overlevers

Demostatief?

Het is gelukt hoor, meid, goed meedoen met de overlevers
pi_68716478
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:27 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Het mag idd wel iets zwaarder, back to basic
oke, die nemen we mee (niet slecht he voor een mongool) (is ook een poll trouwens)
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:29:04 #253
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68716483
Dus splitscreen kan wel

Laat maar, klaar mee
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 01:29:28 #254
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68716489
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:25 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

hahahahah en dat vraag je aan mij? Ik heb 19 maanden in DGK gewoond, daar werden om de haverklap leuke dingen halverwege afgekapt!
je geeft precies aan waarom je daar compleet op de verkeerde plek zit. De bunker zou nou juist GEEN gouden kooi worden. De bunker zou open zijn. Transparant voor iedereen en de kijker bepaalt alles.
In plaats daarvan worden ze opeens gezegd dat jouw naam niet meer genoemd mag worden, worden feestjes afgekapt, worden de kijkers door jou min of meer voor achterlijk uitgemaakt.
Je hebt het tegen je publiek. Als je geen publiek over wilt houden moet je ze vooral als stront blijven behandelen
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 6 mei 2009 @ 01:29:48 #255
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68716494
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:27 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

weet wel waneer er meer streamers zijn
da's frappant.. heb je daar cijfers van? Op FOK! is die 'curve' in de COS-en namelijk andersom!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')